Wkraczasz właśnie do bardzo niebezpiecznego miejsca. W tej wieży są dwa rodzaje pomieszczeń - wielkie sale i średnie pokoje. W sali na wschód od miejsca startu znajduje się grupa złożona z rycerzy, kapłanów i półgoblinów. Dodatkowo w przejściu do tej sali w podłodze zastawione są pułapki, które unieszkodliwi zdolny łotrzyk. Co do wrogów, najpierw należy atakować kapłanów i to zanim rzucą krąg ostrzy.
Na zachód od miejsca startu zebrała się spora grupa wrogów. Niektórzy z nich dysponują zdolnością teleportacji. W pierwszej kolejności wykończ kornugony. Co do sali na północnym zachodzie: blisko jej drzwi znajduje się pułapka i nawet zdolny łotrzyk może sobie z nią nie poradzić. Powoduje ona skamienienie i śmierć postaci. Radzę po prostu omijać ją szerokim łukiem. Da się.
A co do pokoi - zajmują one niewielką część planszy, lecz warte są uwagi, bo znajdziesz w nich ważne składniki. Przy każdym pokoju jest pułapka ognia, a w środku czeka po dwóch zabójczych rycerzy. Wśród łupów, które stąd weźmiesz powinny być: święty symbol Illmatera, symbol Iachtu Xvima i Czynnik Wiążący.
Icewind Dale 2 » Solucja
Odcięta Dłoń Seldarine
Poziom 3
Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja | |
Autor: AtheiX | |
Utworzono: 03.01.2003 | |
Aktualizacja: 01.09.2011 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 12 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
....fajno a u mnie sie bu chyba zrobił
bo symbolu Ilmatera ni ma...
Wędrowiec
symbol ilmatera znajduje się na samym południu, w pokoju, w szafce na północnym wschodze pokoju (użyj alt by podświetlić)
Wędrowiec
Z tymi demonami na zachodzie można sobie łatwo poradzić. Nie wiem, co trzeba mieć na wysokim poziomie, ale wydaje mi się, że inteligencję. Ten boss pyta nas czy wiemy kim jest, a my odpowiadamy mu o nim więcej, niż ona sam wiedzał ;) Dostaniemy trochę expa i mamy spokój
Wędrowiec
chyba nie inteligencję, bo ja miałam tylko 12, a na wysokim poziomie mądrość i charyzmę, więc może się o mądrość rozchodzi :)
Wędrowiec
Ja to zrobiłem gadaczem z 3mądrości więc pewnie o charyzme jak zawsze chodzi:P
Mieszkaniec
Chyba jednak nie, bo jak zagadałam moim czarownikiem z 24 charyzmy to i tak mnie zaatakował :>
Wędrowiec
a moze trzeba miec rozwinieta dyplomacje ?
Wędrowiec
Ja zagadałem KAPŁANEM. Może właśnie aby przekonać Gelugona liczy się klasa postaci. A jeśli nie o to chodzi to może faktycznie liczą się wysokie statystyki. Staty kapłana były takie: Int 12, Mądrość 27, Cha 17. Jedyne wysokie umiejętności to: Dyplomacja 24, Czaroznawstwo 20.
Wędrowiec
Warto wspomnieć że na wschodzie tego poziomu znajduje się ta sadzawka, którą się później oczyszcza za pomocą wody święconej Corellona (dostaje się ją po odprawieniu Rytuału Oczyszczenia w Wieży Kapłanów). Jek ja się jej naszukałem... arghh...
Wędrowiec
Moim zdaniem chodzi o wiedze tajemną- musimy mu opowiedziec o Wojnie Krwi, a co mądrosc lub charyzma miałaby miec cokolwiek wspólnego??
Mieszkaniec
E tam ja tam zabiłem wszystkich
Wędrowiec
Z tymi kapłanami i zabójcami ze wschodu w żaden sposób nie daję rady. Gram na sercu furii i ci mali z mieczykami walą po 50... A np. zaklęcie kapłana oroga "słup ognia" zabiera kazdej postaci po 70PŻ. Mam od groma zaklęć, dobre postacie, dobre artefakty ale nie mam pojęcia jak ich rozwalić. Ma ktoś pomysł może? :)
Ten artykuł skomentowano 12 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.