Icewind Dale 2 » Solucja
Smocze Oko - poziom 2
Teraz skieruj się do 1, po drodze eliminując przeciwników. Znajdziesz ciało Mandala. Uwaga na głaz toczący się z północy. Teraz znowu porozmawiaj z Nheero. Dostaniesz nowe zadanie. Oczyść cały poziom z wrogów.
PORADA ( AtheiX ) : |
Wśród wrogów są czarownice rzucające na siebie niewidzialność. Postaraj się zabić je zanim to zrobią, ale jeśli zdążą, to wystarczy użyć czaru Ujawnienie Niewidzialnych. |
Po drodze możesz napotkać Nathaniel'a 4, ale gdy go zaatakujesz okaże się, że podszywa się pod niego Rakshasa. Jednak nie zabijaj go za szybko, gdyż możesz z nim pohandlować i zostać za darmo uleczonym. Zabijając przeciwników na pewno znalazłeś Miecz z Doliny Myrloch. Teraz udaj się do ciała Mandala i oddaj mu miecz. W zamian Mandal poinformuje Cię, gdzie zostawił ważny przedmiot.
Po oczyszczeniu poziomu skieruj się do 2 i zabij pradawną Wiwernę. Zabierz zmieniony korzeń Mandragory (żeby się tam dostać, trzeba się wrócić do poziomu pierwszego i zejść środkowym wejściem z powrotem na drugi poziom). Z laboratorium 6 zabierz wszystkie przydatne przedmioty oraz korzeń Mandragory i włóż swój zmieniony korzeń. W drugim stole umieść cztery żądła Wiwern. Udaj się teraz do Nheero i porozmawiaj z nim. Po powrocie w 5 zastaniesz maga. Możesz go zmusić do pociągnięcia dźwigni albo samemu to zrobić, jednak musisz mieć umiejętność Alchemia powyżej 15. Po przesunięciu dźwigni otrzymasz Zanieczyszczony Wywar Histachii oraz cztery Jady Wiwern. Na miejsce wywaru włóż prawdziwy korzeń Mandragory.
Teraz porozmawiaj z Nheero i daj mu wywar. Skieruj swe kroki do Smoczego Oka 3 7.
PORADA ( Pip-Boy ) : |
Wywar Histachii Odnajdź Nheero na pierwszym poziomie Oka (więzienie na południowym wschodzie), obiecaj mu oddać jego poległemu towarzyszowi - Mandalowi - jego miecz (Miecz z Doliny Myrloch), który znajdziesz na trzecim poziomie pod żelaznym golemem. Znajdź ciało Mandala na drugim poziomie za pułapką z głazem (obok skrzyni). Duch Mandala pokaże ci, gdzie znajduje się korzeń Madragory (na pierwszym poziomie znajduje się zejście do małej groty wiwerny na drugim poziomie). Zanieś korzeń do Nheero. Udaj się na drugi poziom, idź na południe, aż dojdziesz do laboratorium Yuan-Ti! Nie zabijaj alchemika! Na jednym ze stołów leży prawdziwy korzeń Mandragory. Zabierz go i na jego miejsce umieść fałszywy korzeń. Na drugim stole (oba są dokładnie opisane) umieść cztery żądła zabitych na pierwszym poziomie wiwern. Poczekaj aż naukowiec rozpocznie proces tworzenia mikstur. Zabierz wszystkie wywary i na miejscy fałszywego korzenia zostaw prawdziwy. Wróć do Nheero i daj mu flakonik wywaru Histachii. Idź na trzeci poziom Oka. Tam wrzuć po jednym wyciągu jadu wiwern do czterech pojemników z wodą (otworzy to drogę na następny poziom). Po jakimś czasie wróć do Nheero i dokładnie go o wszystko wypytaj. Następnie spełnij jego prośbę i weź udział w jego eksperymencie. Po wszystkim poroś go o wywar z Histachii (możesz go też sporządzić w laboratorium). Udaj się na poziom trzeci na północ. Każ jednemu ze swych kamratów wypić wywar i pójść do komnaty z Okiem Ssetha. Tam niech zabije Histachii i przełączy dzwignię. Potem odczekaj 24h, aby wrócił do swojej postaci. |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 45 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Prosze o pomoc! Nie wiem jak mam zrobic wywar histachi. mam maga alchemia 23, klade podmieniony korzen mandragory na stole wschodnim, ciagne dzwignie, czekam to pol minuty i gdy sprawdzam stół nie ma tam zadnej mikstury tylko ciagle ten korzen. gdy gadam z alchemikiem mowie mu zeby zrobil to za mnie, ale ten tylko stoi a jak gadam z nim jeszcze raz to moge mu powiedziec ze "wiesz, co masz robic", a on ciagle stoi i nie rusza sie. ktos mi powie jak dokladnie, KROK PO KROKU mam to zrobic?
Prosze o pomoc! Nie wiem jak mam zrobic wywar histachi. mam maga alchemia 23, klade podmieniony korzen mandragory na stole wschodnim, ciagne dzwignie, czekam to pol minuty i gdy sprawdzam stół nie ma tam zadnej mikstury tylko ciagle ten korzen. gdy gadam z alchemikiem mowie mu zeby zrobil to za mnie, ale ten tylko stoi a jak gadam z nim jeszcze raz to moge mu powiedziec ze "wiesz, co masz robic", a on ciagle stoi i nie rusza sie. ktos mi powie jak dokladnie, KROK PO KROKU mam to zrobic?
Za dźwignię trzeba pociągnąć 2 razy. Żeby rozpocząć, a po 30 sek. zakończyć proces tworzenia mikstur. A jak dalej nie działa to nie mam pojęcia :P
Za dźwignię trzeba pociągnąć 2 razy. Żeby rozpocząć, a po 30 sek. zakończyć proces tworzenia mikstur. A jak dalej nie działa to nie mam pojęcia :P
Nawet jak wszystko zrobicie od dupy strony najpierw dojdziecie do golema , a dopiero później weźmiecie quest od Neo to nic się nie dzieje wszystko zaczyna się pojawiać tak jak by nic się nie stało - ciało Mengele się pojawia , korzeń mandragory pojawia się w komorze wiwerny na dole ( ale musicie zwrocić stary na stól laboratoryjny ten normalny ) - po dojściu do labolatorium chemik sam się pojawia nic się nie dzieje jak zabijacie wcześniej strażników dobrze jest jak macie kogoś z wysokimi punktami w zastraszaniu wtedy alchemik od razu sam robi miksturę co do mikstur między jedną a drugą jest róznica około 30 sekund - widoczne jest to jak zostawicie jedna postać w labolatorium to widać magiczne bariery wokół stołów. Co do ciągnięcia samemu dźwigni musicie mieć przynajmniej 15 Alchemii , ciągniecie raz - czekacie - idziecie do labolatorium i sprawdzacie stół , na stole który jest poniżej kładziecie nożyki z wiwern , stół wyżej ten po lewej mandragora , ten po prawej może być pusty .
Nawet jak wszystko zrobicie od dupy strony najpierw dojdziecie do golema , a dopiero później weźmiecie quest od Neo to nic się nie dzieje wszystko zaczyna się pojawiać tak jak by nic się nie stało - ciało Mengele się pojawia , korzeń mandragory pojawia się w komorze wiwerny na dole ( ale musicie zwrocić stary na stól laboratoryjny ten normalny ) - po dojściu do labolatorium chemik sam się pojawia nic się nie dzieje jak zabijacie wcześniej strażników dobrze jest jak macie kogoś z wysokimi punktami w zastraszaniu wtedy alchemik od razu sam robi miksturę co do mikstur między jedną a drugą jest róznica około 30 sekund - widoczne jest to jak zostawicie jedna postać w labolatorium to widać magiczne bariery wokół stołów. Co do ciągnięcia samemu dźwigni musicie mieć przynajmniej 15 Alchemii , ciągniecie raz - czekacie - idziecie do labolatorium i sprawdzacie stół , na stole który jest poniżej kładziecie nożyki z wiwern , stół wyżej ten po lewej mandragora , ten po prawej może być pusty .
Nie jestem pewna czy miecz po oddaniu powinien zniknac jednak mi sie udalo go zatrzymac. Mianowicie kiedy szkielet pojawia sie kladziemy miecz na ziemi a gdy nad jego glowa pojawia sie napis natychmiast go podnosimy :3 poza tym solucja jest nie pokolei. Wszystko dopiero zaczyna sie dziac po zdobyciu miecza, udaniu sie do neero na 1 poziomie zawiadomieniu o odnalezieniu ciala. Mag prosi o odszukanie miecza i zwrocenie go.
Nie jestem pewna czy miecz po oddaniu powinien zniknac jednak mi sie udalo go zatrzymac. Mianowicie kiedy szkielet pojawia sie kladziemy miecz na ziemi a gdy nad jego glowa pojawia sie napis natychmiast go podnosimy :3 poza tym solucja jest nie pokolei. Wszystko dopiero zaczyna sie dziac po zdobyciu miecza, udaniu sie do neero na 1 poziomie zawiadomieniu o odnalezieniu ciala. Mag prosi o odszukanie miecza i zwrocenie go.
Wszystko pięknie, tylko tego miecza nigdzie nie ma...
Wszystko pięknie, tylko tego miecza nigdzie nie ma...
Ten artykuł skomentowano 45 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.