Winda zabierze Cię do Górnego Seattle. Porozmawiaj ze strażnikami - polecą, byś udał się do szefa WTO Donny Morgan i zdał raport. Na razie jednak pokręcimy się trochę po okolicy. Gdy zrobisz parę kroków, skontaktuje się z Tobą Billy i zasugeruje, że warto, byś odwiedził mieszkanie dr Nassif. Udaj się w prawo, zgodnie za znakiem, do "coffeshop". Porozmawiaj ze sprzedawcą sieci Pequod. Zaproponuje Ci on, byś udał się do Dolnego Seattle i tam dokonał małego sabotażu konkurencyjnej firmy QueegQueg. Rozpocznie się quest "coffee wars". Kolejne jego epizody będą miały miejsce w następnych lokacjach i, jeżeli mam być szczery, to moje ulubione zadanie w całej grze. Gdy dobrniesz do końca, dowiesz się, dlaczego. Na razie jednak przeszukaj sklepik - w sąsiednim pomieszczeniu koniecznie zabierz multitool spod stolika. Wyjdź ze sklepu, następnie po schodach na wyższy poziom. Zaczepi Cię wysłanniczka The Order. Rozmowa z nią może doprowadzić zarówno do zdobycia nieco informacji o działalności WTO jak i do walki, wybieraj więc mądrze. Udaj się przez mostek do przejścia, oznaczonego neonem "Gallery". Tam znajdziesz nieco sprzętu za szybą - zdobycie go bez wywołania alarmu wymaga posiadania wszczepu neural interface - za pomocą panelu nieopodal dezaktywujesz kamerę i lasery, a potem dostaniesz się do łupu. Jeżeli nie zainstalowałeś tego biomodu, weź tylko multitool z krzesełek. Udaj się teraz do klubu Vox. Wejściówka kosztuje 100 kredytów. Wejdź do środka i od razu udaj się do baru. Porozmawiaj z czarnoskórym mężczyzną przy barze - to minister kultury, zdradzający jednak skłonności homoseksualne. Załatw mu randkę ze stojącym nieopodal mężczyzną, po czym zaproponuj mu, że zostaniesz jego "pokojówką" (tya... w Invisible War nie ma rozwoju postaci, to chyba TAKI roleplay wchodzi w grę...), by otrzymać klucz do jego mieszkania. Jeżeli grasz kobietą, zdobycie go będzie kosztować Cię 300 kredytów. Przeszukaj bar - znajdziesz 50 kredytów. Wejdź teraz na wyższe piętro, porozmawiaj z właścicielem klubu. Zleci Ci on zabójstwo i poda wskazówki, jak dostać się do mieszkania ofiary. Podejdź do hologramu z tańczącą kobietą i wysłuchaj jej rozmowy z mężczyzną, po czym sam zagadaj do blondynki. To NG Resonance - gwiazda muzyki, której hologramy, jak się okazuje, mają silnie rozwiniętą osobowość. Po dłuższej rozmowie zleci Ci ona zbadanie strefy dla VIP-ów w Vox. Na tym piętrze także znajdziesz bar - w nim zaś kolejne kredyty i multitool. Udaj się teraz do wybiegu dla tańczących, tuż nad główną salą. Znajdź przejście oznaczone napisem "secure area" i wdrap się na wyższy poziom (tuż nad wspomnianymi drzwiami). Leży tam multitool, zwróć uwagę na szyb wentylacyjny. Znajdziesz się w małym pomieszczeniu gospodarczym - wyjdź na korytarz, unieszkodliw po cichu strażników. Przesz szyb przy podłodze wejdź do biura właściciela. Przeszukaj je, znajdziesz nieco kredytów, broń (SMG) oraz energy cell i klucz do piwnic. Otwórz sejf. W środku znajdziesz nieco sprzętu i datacube, którego treść obciąża właściciela Vox. Wróć na korytarz, schodkami wyjdź na właściwy poziom strefy dla VIP-ów. Porozmawiaj z Omarem, który zleci Ci zbadanie ciała Graya, znajdziesz je w piwnicy klubu. Udaj się zatem do wskazanego miejsca - drzwi do piwniczki znajdziesz naprzeciw głównego baru w klubie. Otwórz je znalezionym kluczem, dezaktywuj lasery (zhackuj terminal, użyj EMP grenade, spy drone) i ruszaj dalej. Znajdziesz się w niewielkim pomieszczeniu z pojemnikiem w środku - przeczytaj datacube z boku kanistra i oczywiście przeszukaj otoczenie, po czym wróć do Omara. Otrzymasz biomod z czarnego rynku i 50% zniżkę na ich towary. Udaj się teraz do NG Resonance - możesz jej zdradzić, że w strefie dla VIPów ukrywa się Omar, by stracić wdzięczność i zniżkę tej grupy, lecz zyskać 300 kredytów, lub okłamać ją - wówczas nie stanie się nic. Wyjdź z klubu. Skieruj się następnie do Emerald Suites - przejście znajdziesz w północno-zachodniej części tego poziomu, pod wielkim, zielonym szyldem. Wejdź do środka, porozmawiaj z woźnym - bądź uprzejmy, a ten zdradzi Ci, że pod numerem 2224 mieszka naukowiec, a pod 2226 prawnik. Zechce Ci także sprzedać swoje klucze - nie warto tracić kredytów. Zamiast tego otwórz drzwi tuż obok, na klatkę schodową, po czym wejdź szybem. Na razie pomiń pierwszej wejście, skręć w prawo. W środku uważaj na bota strażniczego. Wejdź do środka pokoju, zabij biznesmena i przeszukaj mieszkanie - oprócz amunicji i datacube'a z ciekawymi informacjami, leży tutaj także mod wyciszający do broni. Pod poduszką w sypialni znajdziesz zaś Toxin Blade - jedyny egzemplarz w grze. Wróć do szybu, po czym do przejścia, które minęliśmy przedtem. Trafisz do pokoju dr Nassif. Nie muszę Ci chyba mówić, byś przeszukał mieszkanie? W jednej ze skrzyń znajdziesz biomod, zaś datacube na biurku zawiera informacje, których szukała Billie. Wyjdź głównymi drzwiami i skieruj się teraz pod numer 2226. Powiedz, że przyniosłeś dostawę SMG - zostaniesz wpuszczony do środka. Konieczne przeszukaj mieszkanie mężczyzny, znajdziesz tutaj sporo sprzętu - wystarczy tylko, że dezaktywujesz złote lasery do skrytki mężczyzny. Następnie udaj się do samego gospodarza. Jeżeli wcześniej powiedziałeś NG Resonance prawdę o tym, co dzieje się w klubie Vox, otrzymasz teraz 450 kredytów. Jeżeli ją okłamałeś, mężczyzna zaproponuje Ci zabójstwo Omara. Pozbądź się jednak samego gospodarza (jeżeli chcesz, a wcześniej okłamałeś gwiazdkę muzyki, możesz także zająć się wspomnianym Omarem), po czym wróć do właściciela klubu. Ponownie, w zależności od tego, co powiedziałeś NG Resonance, właściciel klubu oprócz 300 kredytów da Ci także przepustkę do klubu VIP-ów, lub jedynie pieniądze, gdyż Vox będzie przeszukiwany przez WTO. Wróć teraz do Emerald Suites, zostało nam jeszcze jedno zadanie. Znajdź windę na poziom Penthouse. Poruszaj się ostrożnie - mieszkanie jest bardzo dobrze pilnowane. W salonie znajduje się cała masa laserów i kamer - najlepiej użyć Spy Drone lub EMP grenade, choć, jeżeli czujesz się na siłach, przeskakiwanie nad wiązkami alarmów również może być całkiem skuteczne. Ostatecznie możesz zhackować security terminal. W pokoju-barze, za dwiema butelkami wina znajdziesz szyfr do sejfu. Teraz wejdź po schodkach w salonie, udaj się do sypialni gospodarza. Przeszukaj uważnie to pomieszczenie, znajdziesz datacube, który zawiera informacje potrzebne WTO. Warto także stłuc szyby w "sejfie" ministra kultury - znajdziesz Energy Blade, całkiem przydatny miecz. Dobrze, wykonaliśmy już wszystkie zadania na tym poziomie, teraz udamy się do Dolnego Seattle. Zejdź na niższy poziom, gdzie spotkali Cię strażnicy i idź przejściem oznaczonym ""inclinator". Zaczepi Cię kilku oprychów - możesz im zapłacić, by Cię ocalili (opcja 1). Druga linia dialogowa doprowadzi do bójki, ostatnia na krótki moment oddali od nas potyczkę. Cokolwiek wybierzesz, przeszukaj skrzynię - znajdziesz modyfikację do broni, amunicję i boltcaster. Ruszaj dalej - drzwi podpisane ""Maintenance" przybliżą nas do Lower Seattle, nadal jednak czeka nas trochę drogi.
Inne gry » Solucja
Górne Seattle
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.