Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Knights of the Old Republic 2 • Planety • INSIMILION

    Inne gry


    Planety

    Działy gier » Inne gry » Knights of the Old Republic 2
    Autor: k-siorzysko
    Utworzono: 08.05.2010
    Aktualizacja: 08.05.2010

    Dantooine

    Charakterystyka ogólna: Położona na Zewnętrznych Rubieżach planeta, granicząca niemal z Drogą Hydiańską. Krążą wokół niej dwa księżyce, szczególnie dobrze widoczne z przestrzeni kosmicznej. Również sama Dantooine prezentuje się dość wyjątkowo, ze względu na specyficzną barwę – od tonów oliwkowych, po błękitne. Przyczyna takiego stanu rzeczy to zapewne krajobraz - jego lwią część stanowią tereny trawiaste – łąki i pola. Poza tym większość powierzchni zajmują rzeki i jeziora. Składa się z kilku kontynentów – równikowego, północnego i południowego polarnego, które połączone są ze sobą wąskimi paskami lądu. Większość krain nie jest zaludniona, a nieliczne osady znajdują się od siebie w sporej odległości. Obok słabo rozwiniętego sektora technologicznego to drugi ważny warunek spokoju i harmonii panujących na tym globie. Z racji idealnych warunków do uprawiania roli i hodowli zwierząt miejscowa ludność trudni się głównie tymi zajęciami.
    Na zielonej planecie można natknąć się na ruiny świątyni Jedi. Ok. roku 4000 przed bitwą o Yavin powstała tam Enklawa – miejsce szkoleń, stworzone przez mistrza Vodo Siosk Baasa.
    Długość dnia: 25 godzin
    Długość roku: 378 dni lokalnych
    Główne miasta: Garang, Khoonda
    Język: basic, dantaryjski, yuuzhański
    Mieszkańcy: ludzie (50%), Dantari (10%), inne rasy (40%)
    Klimat: umiarkowany
    Fauna i flora:

    • Bole
    • Brithy
    • Mięsożerne ślimaki
    • Faboole
    • Graule
    • Huurtony
    • Iriazy
    • Ogary kath
    • Kinrathy
    • Laigreki
    • Pikety
    • Quenkery
    • Thuny
    • Jaszczurka Voritor

    Korriban

    Charakterystyka ogólna: Pustynna planeta położona na Zewnętrznych Odległych Rubieżach, w układzie Horuset. Krąży wokół niej aż 7 księżyców, jednak na żadnym z nich nie wykonuje się misji. Większą część jej obszaru zajmują niedostępne pustynie i góry – suchy i gorący klimat potęguje tylko wrażenie wrogości i jałowej pustki, jakie odczuwa się, przebywając w tej lokacji. Śmiało można powiedzieć, że była enklawą Ciemnej Strony Mocy – w przeszłości mieściła się na niej Stolica Imperium Sithów, po której pozostały tylko grobowce Mrocznych Lordów Sithów. Strzegą ich potwory stworzone alchemicznie oraz rozliczne pomysłowe pułapki. Zdarza się też, że miejsca spoczynku nawiedzane są przez dusze pochowanych tam. Po upadku Imperium planeta została opuszczona przez Rakatan, którzy pozostawili ją w stanie pozostawiającym wiele do życzenia - była zacofana tak technicznie, jak i społecznie.
    Długość dnia: 28 godzin
    Długość roku: 780 dni
    Główne miasta: brak
    Język: wspólny
    Mieszkańcy: ludzie
    Klimat: suchy
    Fauna i flora:

    • terentateki
    • shyracki
    • Tuk'ata
    • wraidy
    • Hssissy

    Malachor V

    Charakterystyka ogólna: Planeta położona w układzie Malachor, na Zewnętrznych Rubieżach. Została niemal całkowicie zdewastowana podczas bitwy w roku 3960 BBY, a dziewięć lat później zniszczono ją doszczętnie. Niegdyś zamieszkiwana przez potężnych, prawdziwych Sithów. Przy pomocy swojej magii stworzyli imponujące Sanktuarium – Akademię Trayus. Chociaż sama budowla pozostała, to jej mieszkańcy opuścili ją w pośpiechu. Na powierzchni Malachor żyją już tylko groźne burzowe bestie. To ostatnia planeta, na którą docieramy - na niej rozwiązuje się cała fabuła. Klimat jest niestały, rozchwiany, a teren skalisty i nieprzyjazny, poprzecinany kraterami i wyrwami.
    Długość dnia: 31 godzin
    Długość roku: 271 dni
    Główne miasta: -
    Język: wspólny
    Mieszkańcy: ludzie, burzliwe bestie
    Klimat: zmienny
    Fauna i flora:

    • burzliwe bestie

    Peragus II

    Charakterystyka ogólna: Górnicza planeta umiejscowiona w Zewnętrznych Rubieżach. Pełni w Galaktyce ważną funkcję, ponieważ to ze złóż ukrytych w jej głębi wydobywane jest paliwo niskiej jakości.Historia zasiedlenia tej lokacji sięga 4000 BBY – wtedy bowiem powstała na niej pierwsza kolonia górnicza, zamieszkiwana głównie przez ludzi i droidów górniczych. Kiedy jednak doszło do katastrofy, w wyniku której zniszczeniu uległa spora część powierzchni globu, zaniechano prób stworzenia na nim cywilizacji. Trudno się dziwić, że żadna rasa nie chciała na nim osiąść – krajobraz był jałowy i nieprzyjazny, poorany wyrwami i wystającymi gdzieniegdzie ostrymi skałami.
    Długość dnia: 14 godzin
    Długość roku: 417 dni
    Główne miasta: brak
    Język: niegdyś wspólny
    Mieszkańcy: brak
    Klimat: suchy, jałowy
    Fauna i flora: brak

    Nar Shaddaa

    Charakterystyka ogólna: Planeta zwana także Księżycem Przemytników lub Małym Coruscant. Położona w układzie Y'Toub, znana jako największy port przeładunkowy i ośrodek bezprawia w jednym. Nawet z przestrzeni kosmicznej nie prezentuje się miło dla oka, wokół niej krąży mnóstwo zdezelowanych statków kosmicznych, wraki tworzą swoisty pierścień, który utrudnia manewry przylatującym pilotom. Pierwotnie miała być miejscem rozrywki i schronieniem dla pilotów i istot zainteresowanych współpracą z Huttami - władcami tej planety. W bardzo szybkim tempie zaczęły powstawać ogromne miasta, hotele i kasyna pojawiały się niemal w każdym zakątku globu. Infrastruktura jest świetnie przystosowana do przeznaczenia tego miejsca - można tam kupić wszystko, nawet rzeczy powszechnie uznane za nielegalne.
    Długość dnia: 87 godzin
    Długość roku: 417 godzin
    Główne miasta: Pionowe Miasto
    Język: nic nie wiadomo o istnieniu rodzimego dialektu
    Mieszkańcy: wielorasowość
    Klimat: umiarkowany
    Fauna i flora: b/d

    Onderon

    Charakterystyka ogólna: Planeta położona w układzie Onderon, w rejonie Światy Środka. Otoczona czterema księżycami (Dxun, Dagri, Evas, Suthre) i posiadająca jedno słońce lokacja, zamieszkała prawie wyłącznie przez ludzi. Krajobrazy urozmaicone przez wyżyny, lasy i góry przywodzą na myśl sielską i spokojną krainę - jednak nic bardziej mylnego - mieszkańcy musieli przez długie lata walczyć z bestiami, by móc bezpiecznie osiedlić się na tej planecie. Umiarkowany klimat i stabilna grawitacja czynią z niej - mimo wszystko - jedną z przyjemniejszych lokacji, jakie będzie dane odwiedzić graczowi. Onderon ma bardzo ciekawą i burzliwą historię, odbyły się na nim dwie wielkie bitwy w czasach wojen mandaloriańskich, wcześniej "wyrywali" go sobie z rąk Naddyści i Jeźdźcy Bestii.W spokojniejszych czasach osadnicy starali się rozwijać tam swoją technologię, wybudowali warowne miasto Izis, które jest największym miastem i stolicą w jednym.
    Długość dnia: 28 godzin
    Długość roku: 405 dni
    Główne miasta: Izis
    Język: wspólny
    Mieszkańcy: ludzie
    Klimat: umiarkowany
    Fauna i flora:

    • bestie terentatek

    Dxun

    Charakterystyka ogólna: Największy z księżyców planety Onderon, leżącej w Światach Środka, w układzie Onderon. Jego powierzchnia niemal na całej rozciągłości pokryta jest nieprzebytą dżunglą, będącą domem dla wielu niebezpiecznych stworów. Pomimo wielu usilnych prób zasiedlenia, Dxun pozostał tymczasowym domem jedynie dla kolonistów i tubylców, których szeregi szybko przetrzebiały Kannoki czy bony.Drugim, również istotnym, powodem był klimat, który uniemożliwiał działanie urządzeń mechanicznych. Jeśli dodać do tego gęsty las pełen poczwar czyhających na pożywienie, łatwo można wywnioskować, dlaczego ten glob pozostał niemal dziewiczy i nieodkryty.
    Długość dnia: 26 dni
    Długość roku: 298 dni
    Główne miasta: brak
    Język: mando’a
    Mieszkańcy: brak / formalnie: ludzie, Taungowie
    Klimat: umiarkowany gorący
    Fauna i flora:

    • Kannoki
    • Maalrasy
    • Bomy
    • Zakkegi

    Telos IV

    Charakterystyka ogólna: Planeta położona na Zewnętrznych Rubieżach, w układzie Telos. Jej nazwa w języku starogreckim oznacza koniec, a w nowogreckim cel. Poniosła wielkie straty w czasach wojen Jedi, jednak z czasem została odbudowana i zasiedlona. Nie znaczy to, że życie na niej było sielanką - borykała się z wieloma problemami - jak choćby skorumpowana władza czy wojna domowa. Ukształtowanie terenu jest raczej płaskie, w krajobrazie przeważają równiny i łąki. Tlenowa atmosfera i stosunkowo łagodny klimat sprzyjają rozwojowi cywilizacji.
    Długość dnia: 24 godziny.
    Długość roku: 422 dni
    Główne miasta: Thani
    Język: wspólny
    Mieszkańcy: Aqualishanie, Devaronianie, Durosjanie, Ithorianie, ludzie, Mirialanie, Rodianie, Sullustanie, Twi'lekowie, Quarrenowie, Zeltronowie.
    Klimat: umiarkowany
    Fauna i flora:

    • Kannoki




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw