Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Alchemia • INSIMILION

    Inne gry


    Alchemia

    Działy gier » Inne gry » Might & Magic VII
    Autor: iselor
    Utworzono: 07.05.2010
    Aktualizacja: 03.06.2011

    Przepisy alchemiczne

    Eliksiry, które może zrobić każda postać, nawet bez umiejętności Alchemia

    Przepis Nazwa Efekt
    Pusta butelka + czerwony odczynnik Mikstura leczenia (Eliksir Czerwony) Przywraca 10 pkt. Życia + moc odczynnika
    Pusta butelka + niebieski odczynnik Mikstura many (Eliksir Niebieski) Przywraca 10 pkt. Magii + moc odczynnika
    Pustka butelka + żółty odczynnik Leczenie osłabienia (Eliksir Żółty) Niweluje osłabienie
    Pusta butelka + szary odczynnik Katalizator (Eliksir Szary) Katalizatory miesza się z innymi eliksirami, aby zwiększyć ich siłę.

    Eliksiry, które może przyrządzić postać z umiejętnością Alchemia na poziomie Biegły

    Przepis Nazwa Efekt
    Czerwony + Niebieski Leczenie trucizny (Eliksir Fioletowy) Leczy trucizny
    Niebieski + Żółty Obudzenie (Eliksir Zielony) Przebudzenie postaci
    Czerwony + Żółty Uleczenie choroby (Eliksir Pomarańczowy) Leczy choroby

    Eliksiry, które może przyrządzić postać z umiejętnością Alchemia na poziomie Ekspert

    Przepis Nazwa Efekt
    Niebieski + Zielony Odnowienie ładunku Zapewnia efekt odnowienia ładunku przedmiotu (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy wywaru; przedmiot traci 70% ładunków minus punkty siły eliksiru
    Żółty + Zielony Utwardzenie przedmiotu Zwiększa odporność przedmiotu, sprawiając, że będzie on bardziej odporny na zepsucie
    Czerwony + Pomarańczowy Pośpiech Zapewnia pośpiech (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru
    Żółty + Pomarańczowy Kamienna skóra Zapewnia efekt kamiennej skóry (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru
    Niebieski + Fioletowy Tarcza Zapewnia efekt tarczy (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru
    Czerwony + Fioletowy Heroizm Zapewnia efekt heroizmu (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru
    Żółty + Fioletowy Oddychanie pod wodą Chroni przed utonięciem przez 30 minut/punkt mocy eliksiru
    Czerwony + Zielony Błogosławieństwo Zapewnia efekt błogosławieństwo (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru
    Niebieski + Pomarańczowy Zachowanie Zapewnia efekt zachowania (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru
    Pomarańczowy + Zielony Uleczenie obłędu Leczy obłęd
    Fioletowy + Zielony Zdjęcie klątwy Zdejmuje klątwy
    Pomarańczowy + Fioletowy Usunięcie strachu Usuwa strach

    Eliksiry, które może przyrządzić postać z umiejętnością Alchemia na poziomie Mistrz

    Przepis Nazwa Efekt
    HEROIZM + ULECZENIE TRUCIZNY ZWIKSZENIE MOCY (ELIKSIR BIAŁY) ZWIKSZA MOC O TRZYKROTNĄ SIŁ WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU.
    ODNOWIENIE ŁADUNKU + ULECZENIE OBŁDU ZWIKSZENIE INTELEKTU (ELIKSIR BIAŁY) ZWIKSZA INTELEKT O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU.
    Odnowienie ładunku + Obudzenie Zwiększenie osobowości (Eliksir Biały) Zwiększa osobowość o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru.
    TARCZA + ULECZENIE TRUCIZNY ZWIKSZENIE WYTRZYMAŁOŚCI (ELIKSIR BIAŁY) ZWIKSZA WYTRZYMAŁOŚĆ O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU.
    Pośpiech + Uleczenie choroby Zwiększenie szybkości (Eliksir Biały) Zwiększa szybkość o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru.
    KAMIENNA SKÓRA + ULECZENIE CHOROBY ZWIKSZENIE CELNOŚCI (ELIKSIR BIAŁY) ZWIKSZA CELNOŚĆ O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU.
    Heroizm + Tarcza Zwiększenie szczęścia (Eliksir Biały) Zwiększa szczęście o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru.
    POŚPIECH + TARCZA ODPORNOŚĆ NA MAGI POWIETRZA (ELIKSIR BIAŁY) ZWIKSZA ODPORNOŚĆ NA MAGI POWIETRZA O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU.
    Pośpiech + Utwardzenie przedmiotu Odporność na Magię Ognia (Eliksir Biały) Zwiększa odporność na magię ognia o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru.
    UTWARDZENIE PRZEDMIOTU + TARCZA ODPORNOŚĆ NA MAGI WODY (ELIKSIR BIAŁY) ZWIKSZA ODPORNOŚĆ NA MAGI WODY O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU.
    Heroizm + Kamienna skóra Odporność na Magię Ziemi (Eliksir Biały) Zwiększa odporność na magię ziemi o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru.
    ODNOWIENIE ŁADUNKU + HEROIZM ODPORNOŚĆ NA MAGI UMYSŁU (ELIKSIR BIAŁY) ZWIKSZA ODPORNOŚĆ NA MAGI UMYSŁU O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU.
    Odnowienie ładunku + Kamienna skóra Odporność na Magię Ciała (Eliksir Biały) Zwiększa odporność na magię ciała o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru.
    POŚPIECH + UTWARDZENIE PRZEDMIOTU BOSKA ODNOWA (ELIKSIR BIAŁY) USUWA WSZYSTKIE NIEPRZYJEMNE PRZYPADŁOŚCI (POZA ŚMIERCIĄ, ZAMIANĄ W KAMIEŃ I WYMAZANIEM).
    Pośpiech + Kamienna skóra Boskie uleczenie (Eliksir Biały) Zwiększa punkty życia o pięciokrotną moc eliksiru.
    ODNOWIENIE ŁADUNKU + UTWARDZENIE PRZEDMIOTU BOSKA MOC (ELIKSIR BIAŁY) ZWIKSZA PUNKTY MAGII O PICIOKROTNĄ MOC ELIKSIRU.
    Pośpiech + Obudzenie Eliksir Ognia (Eliksir Biały) Dodaje właściwość "płomienia" do nie-magicznej broni przez 30 minut/punkt mocy eliksiru.
    HEROIZM + OBUDZENIE ELIKSIR ZAMRAŻAJĄCY (ELIKSIR BIAŁY) DODAJE WŁAŚCIWOŚĆ "MROZU" DO NIE-MAGICZNEJ BRONI PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU.
    Kamienna skóra + Obudzenie Leczenie paraliżu (Eliksir Biały) Leczy paraliż
    Odnowienie ładunku + Uleczenie choroby Trucizna (Eliksir Biały) Dodaje właściwość "trucizny" do nie-magicznej broni przez 30 minut/punkt mocy eliksiru.
    HEROIZM + ULECZENIE CHOROBY ELIKSIR WSTRZĄSOWY (ELIKSIR BIAŁY) DODAJE WŁAŚCIWOŚĆ "ISKIER" DO NIE-MAGICZNEJ BRONI PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU.
    Odnowienie ładunku + Uleczenie trucizny Eliksir szybkości (Eliksir Biały) Dodaje właściwość "szybkości" do nie-magicznej broni przez 30 minut/punkt mocy eliksiru

    Eliksiry, które może przyrządzić postać z umiejętnością Alchemia na poziomie Arcymistrz

    Przepis Nazwa Efekt
    Zwiększenie mocy + Uleczenie choroby Czysta moc (Eliksir Czarny) DODAJE NA STAŁE 50 PUNKTÓW DO MOCY
    Zwiększenie intelektu + Uleczenie choroby Czysty intelekt (Eliksir Czarny) DODAJE NA STAŁE 50 PUNKTÓW DO INTELEKTU
    Zwiększenie osobowości + Uleczenie trucizny Czysta osobowość (Eliksir Czarny) Dodaje na stałe 50 punktów do osobowości
    Zwiększenie wytrzymałości + Obudzenie Czysta wytrzymałość (Eliksir Czarny) DODAJE NA STAŁE 50 PUNKTÓW DO WYTRZYMAŁOŚCI
    Zwiększenie celności + Obudzenie Czysta celność (Eliksir Czarny) Dodaje na stałe 50 punktów do celności
    Zwiększenie szybkości + Uleczenie trucizny Czysta szybkość (Eliksir Czarny) DODAJE NA STAŁE 50 PUNKTÓW DO SZYBKOŚCI
    Eliksir szybkości + Kamienna skóra Czyste szczęście (Eliksir Czarny) Dodaje na stałe 50 punktów do szczęścia
    Utrwalenie + Boska odnowa Odmłodzenie (Eliksir Czarny) USUWA WSZYSTKIE EFEKTY NIENATURALNEGO STARZENIA
    Heroizm + Uleczenie paraliżu Kamień w ciało (Eliksir Czarny) Usuwa efekty zamiany ciała w kamień

    Odczynniki

    Czerwone odczynniki

    Nazwa Moc Cena
    Wdowie jagody 1 1
    Oko wilka 5 5
    Fiolka krwi Goga 10 50
    Rubin 20 100
    Pióro Feniksa 50 500

    Niebieskie odczynniki

    Nazwa Moc Cena
    Korzeń Phirny 1 1
    Odłamek meteorytu 5 5
    Serce Błędnego Ognika 10 50
    Bieluń 20 100
    Kieł Żółwia Morskiego 50 500

    Żółte odczynniki

    Nazwa Moc Cena
    Makówka 1 1
    Cierniowiec 5 5
    Siarka 10 50
    Granat 20 100
    Róg Jednorożca 50 500

    Szare odczynniki

    Nazwa Moc Cena
    Grzyb 1 1
    Obsydian 5 5
    Skrzydło osy 10 50
    Rtęć 20 100
    Kamień filozoficzny 50 500



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Sasquatch
     

    Wędrowiec
    Temat: Dlaczego są tu przedstawion...
    Dodany: 04.07.2010 o 23:39  

    Dlaczego są tu przedstawione odczynniki z M&M VIII: Day of the Destroyer, a nie VII: Blood for Honor??

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 13
    Temat: Odczynniki są raczej z ósem...
    Dodany: 10.08.2010 o 14:10  

    Odczynniki są raczej z ósemki ale same receptury są uniwersalne.



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw