Przepisy alchemiczne
Eliksiry, które może zrobić każda postać, nawet bez umiejętności Alchemia
Przepis | Nazwa | Efekt |
Pusta butelka + czerwony odczynnik | Mikstura leczenia (Eliksir Czerwony) | Przywraca 10 pkt. Życia + moc odczynnika |
Pusta butelka + niebieski odczynnik | Mikstura many (Eliksir Niebieski) | Przywraca 10 pkt. Magii + moc odczynnika |
Pustka butelka + żółty odczynnik | Leczenie osłabienia (Eliksir Żółty) | Niweluje osłabienie |
Pusta butelka + szary odczynnik | Katalizator (Eliksir Szary) | Katalizatory miesza się z innymi eliksirami, aby zwiększyć ich siłę. |
Eliksiry, które może przyrządzić postać z umiejętnością Alchemia na poziomie Biegły
Przepis | Nazwa | Efekt |
Czerwony + Niebieski | Leczenie trucizny (Eliksir Fioletowy) | Leczy trucizny |
Niebieski + Żółty | Obudzenie (Eliksir Zielony) | Przebudzenie postaci |
Czerwony + Żółty | Uleczenie choroby (Eliksir Pomarańczowy) | Leczy choroby |
Eliksiry, które może przyrządzić postać z umiejętnością Alchemia na poziomie Ekspert
Przepis | Nazwa | Efekt |
Niebieski + Zielony | Odnowienie ładunku | Zapewnia efekt odnowienia ładunku przedmiotu (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy wywaru; przedmiot traci 70% ładunków minus punkty siły eliksiru |
Żółty + Zielony | Utwardzenie przedmiotu | Zwiększa odporność przedmiotu, sprawiając, że będzie on bardziej odporny na zepsucie |
Czerwony + Pomarańczowy | Pośpiech | Zapewnia pośpiech (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru |
Żółty + Pomarańczowy | Kamienna skóra | Zapewnia efekt kamiennej skóry (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru |
Niebieski + Fioletowy | Tarcza | Zapewnia efekt tarczy (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru |
Czerwony + Fioletowy | Heroizm | Zapewnia efekt heroizmu (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru |
Żółty + Fioletowy | Oddychanie pod wodą | Chroni przed utonięciem przez 30 minut/punkt mocy eliksiru |
Czerwony + Zielony | Błogosławieństwo | Zapewnia efekt błogosławieństwo (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru |
Niebieski + Pomarańczowy | Zachowanie | Zapewnia efekt zachowania (tak jak zaklęcie) przez 30 minut/punkt mocy eliksiru |
Pomarańczowy + Zielony | Uleczenie obłędu | Leczy obłęd |
Fioletowy + Zielony | Zdjęcie klątwy | Zdejmuje klątwy |
Pomarańczowy + Fioletowy | Usunięcie strachu | Usuwa strach |
Eliksiry, które może przyrządzić postać z umiejętnością Alchemia na poziomie Mistrz
Przepis | Nazwa | Efekt |
HEROIZM + ULECZENIE TRUCIZNY | ZWIKSZENIE MOCY (ELIKSIR BIAŁY) | ZWIKSZA MOC O TRZYKROTNĄ SIŁ WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU. |
ODNOWIENIE ŁADUNKU + ULECZENIE OBŁDU | ZWIKSZENIE INTELEKTU (ELIKSIR BIAŁY) | ZWIKSZA INTELEKT O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU. |
Odnowienie ładunku + Obudzenie | Zwiększenie osobowości (Eliksir Biały) | Zwiększa osobowość o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. |
TARCZA + ULECZENIE TRUCIZNY | ZWIKSZENIE WYTRZYMAŁOŚCI (ELIKSIR BIAŁY) | ZWIKSZA WYTRZYMAŁOŚĆ O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU. |
Pośpiech + Uleczenie choroby | Zwiększenie szybkości (Eliksir Biały) | Zwiększa szybkość o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. |
KAMIENNA SKÓRA + ULECZENIE CHOROBY | ZWIKSZENIE CELNOŚCI (ELIKSIR BIAŁY) | ZWIKSZA CELNOŚĆ O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU. |
Heroizm + Tarcza | Zwiększenie szczęścia (Eliksir Biały) | Zwiększa szczęście o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. |
POŚPIECH + TARCZA | ODPORNOŚĆ NA MAGI POWIETRZA (ELIKSIR BIAŁY) | ZWIKSZA ODPORNOŚĆ NA MAGI POWIETRZA O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU. |
Pośpiech + Utwardzenie przedmiotu | Odporność na Magię Ognia (Eliksir Biały) | Zwiększa odporność na magię ognia o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. |
UTWARDZENIE PRZEDMIOTU + TARCZA | ODPORNOŚĆ NA MAGI WODY (ELIKSIR BIAŁY) | ZWIKSZA ODPORNOŚĆ NA MAGI WODY O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU. |
Heroizm + Kamienna skóra | Odporność na Magię Ziemi (Eliksir Biały) | Zwiększa odporność na magię ziemi o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. |
ODNOWIENIE ŁADUNKU + HEROIZM | ODPORNOŚĆ NA MAGI UMYSŁU (ELIKSIR BIAŁY) | ZWIKSZA ODPORNOŚĆ NA MAGI UMYSŁU O TRZYKROTNĄ MOC WYWARU PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU. |
Odnowienie ładunku + Kamienna skóra | Odporność na Magię Ciała (Eliksir Biały) | Zwiększa odporność na magię ciała o trzykrotną moc wywaru przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. |
POŚPIECH + UTWARDZENIE PRZEDMIOTU | BOSKA ODNOWA (ELIKSIR BIAŁY) | USUWA WSZYSTKIE NIEPRZYJEMNE PRZYPADŁOŚCI (POZA ŚMIERCIĄ, ZAMIANĄ W KAMIEŃ I WYMAZANIEM). |
Pośpiech + Kamienna skóra | Boskie uleczenie (Eliksir Biały) | Zwiększa punkty życia o pięciokrotną moc eliksiru. |
ODNOWIENIE ŁADUNKU + UTWARDZENIE PRZEDMIOTU | BOSKA MOC (ELIKSIR BIAŁY) | ZWIKSZA PUNKTY MAGII O PICIOKROTNĄ MOC ELIKSIRU. |
Pośpiech + Obudzenie | Eliksir Ognia (Eliksir Biały) | Dodaje właściwość "płomienia" do nie-magicznej broni przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. |
HEROIZM + OBUDZENIE | ELIKSIR ZAMRAŻAJĄCY (ELIKSIR BIAŁY) | DODAJE WŁAŚCIWOŚĆ "MROZU" DO NIE-MAGICZNEJ BRONI PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU. |
Kamienna skóra + Obudzenie | Leczenie paraliżu (Eliksir Biały) | Leczy paraliż |
Odnowienie ładunku + Uleczenie choroby | Trucizna (Eliksir Biały) | Dodaje właściwość "trucizny" do nie-magicznej broni przez 30 minut/punkt mocy eliksiru. |
HEROIZM + ULECZENIE CHOROBY | ELIKSIR WSTRZĄSOWY (ELIKSIR BIAŁY) | DODAJE WŁAŚCIWOŚĆ "ISKIER" DO NIE-MAGICZNEJ BRONI PRZEZ 30 MINUT/PUNKT MOCY ELIKSIRU. |
Odnowienie ładunku + Uleczenie trucizny | Eliksir szybkości (Eliksir Biały) | Dodaje właściwość "szybkości" do nie-magicznej broni przez 30 minut/punkt mocy eliksiru |
Eliksiry, które może przyrządzić postać z umiejętnością Alchemia na poziomie Arcymistrz
Przepis | Nazwa | Efekt |
Zwiększenie mocy + Uleczenie choroby | Czysta moc (Eliksir Czarny) | DODAJE NA STAŁE 50 PUNKTÓW DO MOCY |
Zwiększenie intelektu + Uleczenie choroby | Czysty intelekt (Eliksir Czarny) | DODAJE NA STAŁE 50 PUNKTÓW DO INTELEKTU |
Zwiększenie osobowości + Uleczenie trucizny | Czysta osobowość (Eliksir Czarny) | Dodaje na stałe 50 punktów do osobowości |
Zwiększenie wytrzymałości + Obudzenie | Czysta wytrzymałość (Eliksir Czarny) | DODAJE NA STAŁE 50 PUNKTÓW DO WYTRZYMAŁOŚCI |
Zwiększenie celności + Obudzenie | Czysta celność (Eliksir Czarny) | Dodaje na stałe 50 punktów do celności |
Zwiększenie szybkości + Uleczenie trucizny | Czysta szybkość (Eliksir Czarny) | DODAJE NA STAŁE 50 PUNKTÓW DO SZYBKOŚCI |
Eliksir szybkości + Kamienna skóra | Czyste szczęście (Eliksir Czarny) | Dodaje na stałe 50 punktów do szczęścia |
Utrwalenie + Boska odnowa | Odmłodzenie (Eliksir Czarny) | USUWA WSZYSTKIE EFEKTY NIENATURALNEGO STARZENIA |
Heroizm + Uleczenie paraliżu | Kamień w ciało (Eliksir Czarny) | Usuwa efekty zamiany ciała w kamień |
Odczynniki
Czerwone odczynniki
Nazwa | Moc | Cena |
Wdowie jagody | 1 | 1 |
Oko wilka | 5 | 5 |
Fiolka krwi Goga | 10 | 50 |
Rubin | 20 | 100 |
Pióro Feniksa | 50 | 500 |
Niebieskie odczynniki
Nazwa | Moc | Cena |
Korzeń Phirny | 1 | 1 |
Odłamek meteorytu | 5 | 5 |
Serce Błędnego Ognika | 10 | 50 |
Bieluń | 20 | 100 |
Kieł Żółwia Morskiego | 50 | 500 |
Żółte odczynniki
Nazwa | Moc | Cena |
Makówka | 1 | 1 |
Cierniowiec | 5 | 5 |
Siarka | 10 | 50 |
Granat | 20 | 100 |
Róg Jednorożca | 50 | 500 |
Szare odczynniki
Nazwa | Moc | Cena |
Grzyb | 1 | 1 |
Obsydian | 5 | 5 |
Skrzydło osy | 10 | 50 |
Rtęć | 20 | 100 |
Kamień filozoficzny | 50 | 500 |