Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Battle Abilities • INSIMILION

    Inne gry


    Battle Abilities

    Działy gier » Inne gry » Vagrant Story
    Autor: Shiris
    Utworzono: 31.08.2011
    Aktualizacja: 31.08.2011

    Battle Abilities

    Dostęp do tych zdolności gracz uzyskuje po pokonaniu pierwszego z bossów – Minotaura w Wine Cellar. Dzielą się one na dwie grupy – Chain Abilities, które mają charakter ofensywny i Defense Abilities, służące przede wszystkim do obrony. Wróg nie jest w stanie ich odbić ani zablokować, jeżeli tylko zostaną odpowiednio szybko wyprowadzone.

    Chain Abilities

    Chainy pozwalają wyprowadzać naprawdę mordercze ataki, które dobrze poprowadzone mogą zmiażdżyć nawet słabszych bossów w krótkim czasie. Użycie każdego kosztuje Punkty Ryzyka, a po wyprowadzeniu ośmiu pod rząd Risk leci do góry jak szalone, o czym warto pamiętać, jeśli nie planujemy zabić wroga tą akurat serią ciosów.

    Umiejętność: Heavy Shot
    Koszt w Punktach Ryzyka: 1
    Opis: Odbiera wrogowi równowartość 70% punktów życia zabranych przez poprzednie trafienie Ashleya.

    Umiejętność: Gain Life
    Koszt w Punktach Ryzyka: 2
    Opis: Przywraca Ashleyowi równowartość 30% punktów życia zabranych przez poprzednie trafienie bohatera.

    Umiejętność: Mind Assault
    Koszt w Punktach Ryzyka: 1
    Opis: Odbiera wrogowi równowartość 30% punktów magii zabranych przez poprzednie trafienie Ashleya.

    Umiejętność: Gain Magic
    Koszt w Punktach Ryzyka: 2
    Opis: Przywraca Ashleyowi równowartość 30% punktów magii zabranych przez poprzednie trafienie bohatera.

    Umiejętność: Raging Ache
    Koszt w Punktach Ryzyka: 1
    Opis: Odbiera przeciwnikowi dodatkową równowartość 10% punktów życia, które stracił w wyniku ataku.

    Umiejętność: Mind Ache
    Koszt w Punktach Ryzyka: 1
    Opis: Odbiera przeciwnikowi dodatkową równowartość 20% punktów magii, których Ashley użył.

    Umiejętność: Temper
    Koszt w Punktach Ryzyka: 2
    Opis: Odbiera wrogowi równowartość 40% punktów życia zabranych przez poprzednie trafienie Ashleya i podnosi DP użytej broni.

    Umiejętność: Crimson Pain
    Koszt w Punktach Ryzyka: 2
    Opis: Odbiera wrogowi równowartość 100% punktów życia zabranych przez poprzednie trafienie Ashleya, a bohaterowi zadaje obrażenia równe 30% tego ataku.

    Umiejętność: Instill
    Koszt w Punktach Ryzyka: 1
    Opis: Odbiera wrogowi równowartość 10% punktów życia zabranych przez poprzednie trafienie Ashleya i dodaje te punkty do PP broni.

    Umiejętność: Phantom Pain
    Koszt w Punktach Ryzyka: 3
    Opis: Odbiera wrogowi dodatkowo tyle punktów życia, ile wynosi PP broni.

    Umiejętność: Paralysis Pulse
    Koszt w Punktach Ryzyka: 3
    Opis: Dodaje do ataku możliwość narzucenia statusu „Paralysis”.

    Umiejętność: Numbing Claw
    Koszt w Punktach Ryzyka: 3
    Opis: Dodaje do ataku możliwość narzucenia statusu „Numbness”.

    Umiejętność: Dulling Impact
    Koszt w Punktach Ryzyka: 3
    Opis: Dodaje do ataku możliwość narzucenia statusu „Silence”.

    Umiejętność: Snake Venom
    Koszt w Punktach Ryzyka: 3
    Opis: Dodaje do ataku możliwość narzucenia statusu „Poison”

    Defence Abilities

    Te zdolności są proste i oczywiste w działaniu, ale i tak bardzo często, zwłaszcza w trakcie walk z bossami, mogą być niezbędne, żeby przeżyć. Mimo nazwy, potrafią bardzo zaszkodzić także przeciwnikom. Umiejętności z grupy Reflect mogą dobić silnych wrogów, ale i zabić bohatera. Najważniejszą umiejętnością w tej grupie jest Impact Guard, który przez większość gry ratuje życie w niemagicznych walkach.

    Umiejętność: Ward
    Koszt w Punktach Ryzyka: 1
    Opis: Chroni przed narzuceniem statusów „Paralysis” i „Numbness”.

    Umiejętność: Siphon Soul
    Koszt w Punktach Ryzyka: 6
    Opis: Dodaje Ashleyowi tyle MP, ile zużył wróg w ataku.

    Umiejętność: Reflect Magic
    Koszt w Punktach Ryzyka: 2
    Opis: Odbija magiczne obrażenia skierowane na Ashleya, zabierając przeciwnikowi 40% ich równowartości. Nie chroni przed atakiem.

    Umiejętność: Reflect Damage
    Koszt w Punktach Ryzyka: 2
    Opis: Odbija niemagiczne obrażenia skierowane na Ashleya, zabierając przeciwnikowi 40% ich równowartości. Nie chroni przed atakiem.

    Umiejętność: Absorb Magic
    Koszt w Punktach Ryzyka: 4
    Opis: Obniża o 20% magiczne obrażenia skierowane na Ashleya.

    Umiejętność: Absorb Damage
    Koszt w Punktach Ryzyka: 4
    Opis: Obniża o 20% niemagiczne obrażenia skierowane na Ashleya.

    Umiejętność: Impact Guard
    Koszt w Punktach Ryzyka: 4
    Opis: Obniża o 50% niemagiczne obrażenia skierowane na Ashleya.

    Umiejętność: Windbreaker
    Koszt w Punktach Ryzyka: 4
    Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole powietrza, skierowane na Ashleya.

    Umiejętność: Fireproof
    Koszt w Punktach Ryzyka: 4
    Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole ognia, skierowane na Ashleya.

    Umiejętność: Terra Ward
    Koszt w Punktach Ryzyka: 4
    Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole ziemi, skierowane na Ashleya.

    Umiejętność: Aqua Ward
    Koszt w Punktach Ryzyka: 4
    Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole wody, skierowane na Ashleya.

    Umiejętność: Shadow Guard
    Koszt w Punktach Ryzyka: 4
    Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole światłości, skierowane na Ashleya.

    Umiejętność: Demoncale
    Koszt w Punktach Ryzyka: 4
    Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole ciemności, skierowane na Ashleya.

    Umiejętność: Phantom Shield
    Koszt w Punktach Ryzyka: 6
    Opis: Pozwala zebrać w tarczy PP i użyć ich do kontrataku.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw