Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Bossowie • INSIMILION

    Inne gry


    Bossowie

    Działy gier » Inne gry » Vagrant Story
    Autor: Shiris
    Utworzono: 31.08.2011
    Aktualizacja: 31.08.2011

    W „Vagrant Story” występują dwa rodzaje bossów. Pierwsi to ci, których musimy pokonać, żeby przejść grę. Po jej skończeniu można zagrać jeszcze raz i wtedy zyskujemy dostęp do nieznanych wcześniej lokacji, w których pojawiają się nowi przeciwnicy. To właśnie ten drugi rodzaj. Bossów opisałam w kolejności ich napotykania.

    Bossowie regularni

    Nazwa: Minotaur
    Gatunek: Beast
    Punkty zdrowia: 280
    Punkty magii: 10
    Lokalizacja: Wine Cellar
    Pomieszczenie: Gallows
    Nagrody za pokonanie: Grimoire Debile, Chamomile Sigil, Grimoire Gerurir,
    Porady: Pierwszy, najprostszy z przeciwników specjalnych. Najbardziej wrażliwą częścią jego ciała jest głowa (head).

    Nazwa: Dullahan
    Gatunek: Evil
    Punkty zdrowia: 190
    Punkty magii: 20
    Lokalizacja: Wine Cellar
    Pomieszczenie: Hero’s Winehall
    Nagrody za pokonanie: Elixir of Queens, Elixir of Mages, Grimoire Lux
    Porady: Tutaj można już korzystać z chainów, Reflect Damage i Heavy Shot bardzo się przydadzą. Najbardziej wrażliwą częścią jego ciała jest podbrzusze (abdomen).

    Nazwa: Golem
    Gatunek: Evil
    Punkty zdrowia: 240
    Punkty magii: 10
    Lokalizacja: Sanctum
    Pomieszczenie: Hall of Sacrilege
    Nagroda za pokonanie: 2 Cure Bulb, Elixir of Dragons, Grimoire Ameliorer
    Porady: Jego ataki są bardzo mocne, dlatego świetnie będzie wykorzystać tu Reflect Damage.

    Nazwa: Dragon
    Gatunek: Dragon
    Punkty zdrowia: 480
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Sanctum
    Pomieszczenie: Cleansing Chantry
    Nagroda za pokonanie: 3 Cure Bulb, Elixir of Sages, Grimoire Analyze
    Porady: Strzeżcie się jego zionięcia, jest śmiertelnie groźne. Żeby się przed nim uchronić, trzeba wejść pod brzuch smoka i tam się utrzymać, wtedy większości najgroźniejszych ataków można uniknąć. Najbardziej wrażliwą częścią jego ciała jest głowa (head).

    Nazwa: Duane, Sarjik, Bejart
    Gatunek: Human
    Punkty zdrowia: 190, 180, 180
    Punkty magii: 100, 0, 0
    Lokalizacja: Town Center West
    Pomieszczenie: Tricolas Flow
    Nagroda za pokonanie:
    - Duane: Magnolia Frau, Wizard Robe, Crimson Key, Grimoire Demolir, Grimoire Clef
    - Sarjik: 3 Mana Root, Rapier
    - Bejart: 3 Cure Root, Guisarme
    Porady: Dwaj towarzyszący Duanowi rycerze są od niego słabsi, więc najlepiej jest zabić ich pierwszych, a potem zająć się magiem, który będzie się trzymał na uboczu. Podczas pojedynku z Duanem warto znajdować się cały czas blisko wroga i nie pozwolić mu odejść, bo wtedy zacznie strzelać mocnymi czarami.

    Nazwa: Wyvern
    Gatunek: Dragon
    Punkty zdrowia: 340
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Abandoned Mines, poziom 1
    Pomieszczenie The Battle’s Begin
    Nagroda za pokonanie: Cure Tonic, Hyacint Sigil, Grimoire Ignifuge
    Porady: Taktyka jest podobna jak poprzednio, tylko że ten smok jest bardziej ruchliwy i trzeba poruszać się razem z nim, żeby nie wpaść pod jego oddech.


    Nazwa: Fire Elemental
    Gatunek: Phantom
    Punkty zdrowia: 320
    Punkty magii: 140
    Lokalizacja: Abandoned Mines, poziom 1
    Pomieszczenie: The Smelty
    Nagroda za pokonanie: Elixir of the Queens, Mana Tonic, Grimoire Flame,
    Porady: Wszystkie istoty zbudowane z żywiołów są wrażliwe na przeciwstawne im moce. Warto zabrać ze skrzyni obok Frost Fusion i użyć go na swojej broni, a w czasie walki korzystać Reflect Magic (szczególnie, kiedy mamy do czynienia z Flame Sphere).

    Nazwa: Ogre
    Gatunek: Beast
    Punkty zdrowia: 540
    Punkty magii: 30
    Lokalizacja: Abanoned Mines, poziom 1
    Pomieszczenie Traitor’s Parting
    Nagroda za pokonanie: 3 Cure Bulb, Elixir of Kings, Grimoire Rempart
    Porady: Prosty wróg, ale tylko gdy ma się broń z gatunku piercing. Jest też wrażliwy na ogień.

    Nazwa: Giant Crab
    Gatunek: Beast
    Punkty zdrowia: 420
    Punkty magii: 10
    Lokalizacja: Undercity West
    Pomieszczenie: Underdark Fishmarket
    Nagroda za pokonanie: 3 Cure Bulb, Elixir of Queens, Grimoire Sylphe
    Porady: Żeby szybko skończyć walkę, najlepiej stanąć między jego szczypcami i uderzać chainami. Krab jest wrażliwy na żywioły ognia i wiatru.

    Nazwa: Earth Dragon
    Gatunek: Dragon
    Punkty zdrowia: 510
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Snowfly Forest
    Pomieszczenie: Return to the Land
    Nagroda za pokonanie: Vera Potion, Grimoire Parebrise, Bronze Key
    Porady: Jego Acid Breath nie jest groźny. Jest morderczy. Żeby go uniknąć, trzeba wejść pod brzuch smoka i tam się utrzymać, wtedy większości najgroźniejszych ataków nas omija. Najbardziej wrażliwą częścią jego ciała jest głowa (head). Z żywiołów najwięcej krzywdy wyrządza mu Air, dlatego dobrze jest używać Scythe Air.

    Nazwa: Father Grissom, Dark Crusader
    Gatunek: Human, Evil
    Punkty zdrowia: 380, 400
    Punkty magii: 80, 100
    Lokalizacja: Snowfly Forest
    Pomieszczenie: Hewn from Nature
    Nagroda za pokonanie:
    - Dark Crusader: Angel Wing, Elixir of the Queen, Grimoire Deteliorer,
    - Father Grisson: Shilleagh, Swan Song, Grimoire Annuler, Grimoire Gnome
    Porady: Grissoma zwiąże walką Sydney, w tym czasie trzeba pokonać Dark Crusadera. Jego największa wrażliwość to Air, więc tak jak w poprzedniej walce przyda się Scythe Air. Niestety, Sydney nie zabije Grissoma, więc trzeba będzie go wykończyć samemu. Do walki z Grissomem przyda się Windbreak, które pomagać przetrwać jego silny atak błyskawicami.

    Nazwa: Jan Rosencrantz
    Gatunek: Human
    Punkty zdrowia: 480
    Punkty magii: 25
    Lokalizacja: The Keep
    Pomieszczenie: Warrior’s Rest
    Nagroda za pokonanie: Nic
    Porady: Na początku walczyć można zwyczajnie, ale kiedy zacznie używać Cure Root, walka zrobi się trudna, bo ma ich nieskończoną ilość. Dopiero wtedy należy używać wszystkiego co się da.

    Nazwa: Dark Elemental
    Gatunek: Phantom
    Punkty zdrowia: 380
    Punkty magii: 160
    Lokalizacja: Undercity West
    Pomieszczenie: Dear of the Fall
    Nagroda za pokonanie: Cattleya Sigil, Grimoire Meteore
    Porady: W tej walce bardzo przyda się wszystko, co jest oparte na żywiole Light, bo ten żywiołak jest na niego bardzo wrażliwy. Ma silne ataki i jest jednym z najgroźniejszych bossów w tej grze. Dużo obrażeń zadaje mu Spirit Surge, ale szybko kontrowane jest Meteorem.

    Nazwa: Sky Dragon
    Gatunek: Dragon
    Punkty zdrowia: 670
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Abanoned Mines, poziom 2
    Pomieszczenie: Dinning in Darkness
    Nagroda za pokonanie: Elixir of the Queens, Tearose Sigil, Grimoire Demance
    Porady: Walka toczy się tak samo jak z poprzednimi smokami, jako zdolność obronna najlepszy jest Windbreaker, a do ataku dobrze używać Soil Fusion.

    Nazwa: Lich
    Gatunek: Evil
    Punkty zdrowia: 130
    Punkty magii: 100
    Lokalizacja: Undercity East
    Pomieszczenie: Bazar of the Bizarre
    Nagroda za pokonanie: Mana Tonic, Elixir of the Mages, Eulelia Sigil, Summoner Baton, Agale’s Chain
    Porady: Wydaje się groźny, bo jego najlepszy atak, Radial Surge, zabiera nawet ponad 200 punktów zdrowia. Ale jeśli uda się go odbić, to wystarczą dwie takie sztuczki i walka się skończy.

    Nazwa: Lady Nessa, Sir Tieger
    Gatunek: Human, Human
    Punkty zdrowia: 400, 400
    Punkty magii: 80, 80
    Lokalizacja: Undercity East
    Pomieszczenie: Where Black Waters Run
    Nagroda za pokonanie:
    - Lady Neesa: Chamomile Sigil, Grimoire Gerurir, Grimoire Debile
    - Sir Tieger: Nic
    Porady: Wystarczy pokonać jedno z nich, żeby skończyć walkę, a Lady Neesa jest słabsza, więc lepiej zająć się nią. Jest wrażliwa na ogień, dlatego warto używać tutaj Spark Fusion. Jeżeli dobrze się ustawić, to jest szansa, że czary rzucane przez sir Tiegera będą trafiać w Lady Neesę.

    Nazwa: Water Elemental
    Gatunek: Phantom
    Punkty zdrowia: 380
    Punkty magii: 170
    Lokalizacja: Limestone Quarry
    Pomieszczenie: Dream of the Holy Land
    Nagroda za pokonanie: Elixir of Sages, Acolyte Nostrum, Grimoire Avalanche
    Porady: W tej walce trzeba mieć Spark Fusion, bez niego nie wyobrażam sobie jej przejścia. Jego ataki dobrze się odbija przy pomocy Reflect Magic.

    Nazwa: Ogre Lord
    Gatunek: Beast
    Punkty zdrowia: 560
    Punkty magii: 110
    Lokalizacja: Limestone Quarry
    Pomieszczenie: Torture without End
    Nagroda za pokonanie: 3 Mana Tonic, Elixir of the Queens, Cure Potion, Schiavona, Agale’s Chain
    Porady: Przez to, że często używa czaru Regen, walka bardzo się dłuży, chociaż na szczęście jego ataki nie są mocne. Jest wrażliwy na ogień, więc znowu Spark Fusion może się przydać.

    Nazwa: Snow Dragon
    Gatunek: Dragon
    Punkty zdrowia: 720
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Limestone Quarry
    Pomieszczenie: Hall of the Wage-paying
    Nagroda za pokonanie: Panacea, Grimoire Barrer, Elixir of the Queens
    Porady: Kolejna walka pod rząd, w której kluczem do zwycięstwa będzie Spark Fusion, bo skoro jest to smok śniegu, to chyba wiadomo, na co będzie wrażliwy?

    Nazwa: Last Crusader
    Gatunek: Evil
    Punkty zdrowia: 480
    Punkty magii: 240
    Lokalizacja: Temple of Kiltia
    Pomieszczenie: Hall of Prayer
    Nagroda za pokonanie: Agrias Balm, Grimoire Purifer, 3 Alchemist Reagent
    Porady: Jego główną siłą są czary, a sam jest wrażliwy na ataki fizyczne, więc dobrze mieć przygotowaną mocną broń zadającą zwykłe, niemagiczne obrażenia. Żeby zabezpieczyć się przed jego magią, można spróbować narzucić mu status Silence, wtedy będzie prawie bezbronny.

    Nazwa: Minotaur Lord
    Gatunek: Beast
    Punkty zdrowia: 540
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Temple of Kiltia
    Pomieszczenie: The Chapel of Meschaunce
    Nagroda za pokonanie: Elixir of the Queens, Titan’s Ring, 3 Alchemist’s Reagent
    Porady: To tylko silniejszy Minotaur, taki jak ten na samym początku gry. Nie powinien być trudnym wrogiem.

    Nazwa: Kali
    Gatunek: Human
    Punkty zdrowia: 720
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Temple of Kiltia
    Pomieszczenie: Chamber of Reason
    Nagroda za pokonanie: Nic
    Porady: Bałam się tej walki, ale okazała się bardzo prosta, bo Kali ma jako gatunek "human", więc dobra broń (a taką powinno się już tu mieć) do walki z ludźmi załatwi sprawę.

    Nazwa: Marid
    Gatunek: Phantom
    Punkty zdrowia: 500
    Punkty magii: 180
    Lokalizacja: Great Cathedral, piętro 1
    Pomieszczenie: Order and Chaos
    Nagroda za pokonanie: Elixir of Queen, Grimoire Avalanche
    Porady: W tej walce trzeba mieć Spark Fusion. Jego ataki dobrze się odbija przy pomocy Reflect Magic.

    Nazwa: Ifrit
    Gatunek: Phantom
    Punkty zdrowia: 500
    Punkty magii: 180
    Lokalizacja: Great Cathedral, piętro 1
    Pomieszczenie: Truth and Lies
    Nagroda za pokonanie: Elixir of Queens, Grimoire Flame
    Porady: Frost Fusion oddaje w tej walce duże przysługi, szczególnie wycelowane w pierś (chest) przeciwnika.

    Nazwa: Iron Crab
    Gatunek: Beast
    Punkty zdrowia: 375
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Great Cathderdal, piętro 1
    Pomieszczenie: Sanity of Madness
    Nagroda za pokonanie: Valens, Elixir of the Queens
    Porady: Wróg stosuje taktykę identyczną jak poprzedni krab, więc dobrze wziąć z niego przykład. Spark Fusion pomoże szybko skończyć ten pojedynek.

    Nazwa: Djin
    Gatunek: Phantom
    Punkty zdrowia: 500
    Punkty magii: 180
    Lokalizacja: Great Cathedral, piętro 1
    Pomieszczenie: The Flayed Confessional
    Nagroda za pokonanie: Grimoire Foudre, Elixir of the Queens
    Porady: Tutaj najważniejsze jest posiadanie Soil Fusion, dzięki któremu walka powinna szybko się skończyć.

    Nazwa: Flame Dragon
    Gatunek: Dragon
    Punkty zdrowia: 750
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Great Cathedral, poziom 1
    Pomieszczenie: The Hall of Broken Wovs
    Nagroda za pokonanie: Sorcerer’s Ring, Calla Sigil
    Porady: Wszystko, co napisano o smokach wyżej wystarczy, żeby z tym też sobie poradzić.

    Nazwa: Arch Dragon
    Gatunek: Dragon
    Punkty zdrowia: 785
    Punkty magii: 0
    Miejsce: Great Cathedral, piętro 3
    Pomieszczenie: A Light in the Dark
    Nagroda za pokonanie: Acacia Sigil, Acolyte’s Nostrum
    Porady: Za wszelką cenę unikać trzeba trafienia jego Divine Breath, który prawie zabija bohatera. Jest wrażliwy na żywioł ciemności (Dark).

    Nazwa: Dao
    Gatunek: Phantom
    Punkty zdrowia: 500
    Punkty magii: 180
    Lokalizacja: Great Cathedral, piętro 3
    Pomieszczenie: Hopes of the Idealist
    Nagroda za pokonanie: Elixir of the Queens, Palm Sigil, Grimoire Gaea
    Porady: Jako żywiołak ziemi, jest wrażliwy na ataki powietrzne, więc używając Luft Fusion dopadnie się go szybko.


    Nazwa: Nightmare
    Gatunek: Phantom
    Punkty zdrowia: 500
    Punkty magii: 180
    Lokalizacja: Great Cathedral, piętro 3
    Pomieszczenie: What Ails You, Kills You
    Nagroda za pokonanie: Grimoire Meteore, Elixir of the Dragons
    Porady: Tak jak przy Dark Elemental, tutaj też przydadzą się ataki oparte na żywiole Light. Żeby pozbyć się jego magii, można użyć Mind Assault.

    Nazwa: Romeo Guildenstern
    Gatunek: Evil
    Punkty zdrowia: 540
    Punkty magii: 90
    Lokalizacja: Great Cathederal Roof
    Nagroda za pokonanie: Nic
    Porady: To pierwsza forma Romeo, bardzo prosta. Nie ma co marnować większej ilości czarów wsparcia, bo wtedy zdejmuje je Dispel. Można za to skorzystać z broni i ataków opartych na Light i Air. Nie warto tutaj używać zbyt wiele magii i przedmiotów leczących, bo to dopiero przygotowanie do ostatniej walki.

    Nazwa: Romeo Guildenstern Dark Angel
    Gatunek: Evil
    Punkty zdrowia: 666
    Punkty magii: 100
    Lokalizacja: Great Cathederal Roof
    Nagroda za pokonanie: Nic
    Porady: Kiedy unosi się w powietrzu, najlepiej jest po prostu unikać jego ataków. Za broń warto mieć coś, co dobrze kopie wrogów gatunku Evil. Kiedy się zbliży, wtedy trzeba doskoczyć, uderzyć najmocniej, jak tylko się da. Kiedy użyje czarów, najlepiej spróbować je odbić, ale potem koniecznie się wycofać i wyleczyć. Warto wykorzystać tutaj najlepsze z Chainów. Kiedy Romeo straci jedną czwartą punktów życia, zacznie używać Bloody Sin. Obowiązkowo trzeba wyleczyć się do pełna, inaczej można tu łatwo zginąć. Kiedy kamera zbliży się do Ashleya, znowu da się użyć odbicia i wtedy Romeo też dostanie. Drugi raz tym samym czarem walnie, kiedy jego punkty życia zejdą do jednej trzeciej, ale to już będzie koniec jego możliwości.

    Bossowie pojawiający się przy drugim przechodzeniu gry

    Nazwa: Damascus Crab
    Gatunek: Beast
    Punkty zdrowia: 500
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Snowfly Forest East
    Pomieszczenie: Nature’s Womb
    Nagroda za pokonanie: 3 Cure Tonic, Platinium Key
    Porady: Jak w walce z innymi krabami.

    Nazwa: Damascus Golem
    Gatunek: Evil
    Punkty zdrowia: 560
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Forgotten Pathway
    Pomieszczenie: Salughter of the Innocent
    Nagroda za pokonanie: Cure Tonic
    Porady: Prosty, a po rzuceniu na niego czaru „Degenerate” po prostu śmiesznie prosty.

    Nazwa: Wyvern Queen
    Gatunek: Dragon
    Punkty zdrowia: 700
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Iron Maiden, poziom 1
    Pomieszczenie: Knotting
    Nagroda za pokonanie: Elixir of Sages, Anemone Sigil
    Porady: Zwykłą walką można tu się zamęczyć, ale jeśli odpowiednio podniesiemy Ashleyowi inteligencję i w ruch pójdą czary, królowa nie będzie groźna.

    Nazwa: Dark Dragon
    Gatunek: Dragon
    Punkty zdrowia: 850
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Iron Maiden, poziom 2
    Pomieszczenie: Ordeal by Fire
    Nagroda za pokonanie: Elixir of Kings, Verbona Sigil
    Porady: Taki sam jak Arch Dragon, tylko silniejszy.

    Nazwa: Ravana
    Gatunek: Human
    Punkty zdrowia: 750
    Punkty magii: 730
    Lokalizacja: Iron Maiden, poziom 2
    Pomieszczenie: Pressing
    Nagroda za pokonanie: Elixir of Kings, Verbona Sigil
    Porady: Mocniejsza, mechaniczna wersja Kali.

    Nazwa: Dragon Zombie
    Gatunek: Undead
    Punkty zdrowia: 850
    Punkty magii: 0
    Lokalizacja: Iron Maiden, poziom 2
    Pomieszczenie: The Saw
    Nagroda za pokonanie: Marigold Sigil
    Porady: Właściwie jak smok, ale trzeba pamiętać, że to nieumarły, a nie smok.

    Nazwa: Death, Ogre Zombie
    Gatunek: Evil, Undead
    Punkty zdrowia: 350, 620
    Punkty magii: 0, 120
    Lokalizacja: Iron Maiden, poziom 2
    Pomieszczenie: The Shin-Vice
    Nagroda za pokonanie:
    - Death: Talian Ring
    - Ogre Zombie: Azaela Sigil
    Porady: Najpierw lepiej zająć się Ogre Zombie, bo jest bardziej agresywny. Rzucenie na Ashleya Magic Ward zabezpieczy go przed czarami na pewien czas, a Spark Fusion pomoże rozprawić się z zombie. Ze śmiercią walczy się tak samo jak z Lichem.

    Nazwa: Asura
    Gatunek: Human
    Punkty zdrowia: 1000
    Punkty magii: 1000
    Lokalizacja: Iron Maiden, poziom 3
    Pomieszczenie: The Iron Maiden
    Nagroda za pokonanie: Cure Tonic, Tigertail Sigil
    Porady: Silny i odporny boss, jego największą słabością są nogi, mając dobrą broń przeciwko ludziom można mu zabierać nawet powyżej 50 punktów zdrowia jednym ciosem. Trzeba pamiętać o regularnym leczeniu.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw