Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Czary - poziom 6. • INSIMILION

    Inne gry » Czary


    Czary - poziom 6.

    Działy gier » Inne gry » Wizardry 8 » Czary
    Autor: Tallos
    Utworzono: 21.05.2007
    Aktualizacja: 09.07.2011

    Błyskawica

    Sfera: Ognia
    Koszt: 12/P
    Księga: Kapłańska
    Cel: Wrogowie w stożku
    Obrażenia: 2-18/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Zaklęcie pozwala uderzyć piorunem we wrogów znajdujących się przed czarodziejem.
    Komentarz: Ulepszona "Trąba powietrzna". Podobnie jak ona, nie zadaje dużych obrażeń, ale za to kosztuje niewiele many. Dodatkowo jest to jedyny, poza "Światłem", ognisty czar Kapłana, więc prawie zawsze będziemy mieli w tej sferze PM.


    Kradzież życia

    Sfera: Boska
    Koszt: 12/P
    Księga: Kapłańska
    Cel: 1 wróg Obrażenia (leczenie): 4-16 (3/4)/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Za pomocą tego zaklęcia można spróbować pozbawić jednego z wrogów sił życiowych, a uzyskaną w ten sposób energię spożytkować do uleczenia najciężej rannego członka drużyny.
    Komentarz: Bardzo dobre zaklęcie. Najsilniejszy czar Kapłana raniący jednego przeciwnika, a dodatkowo jeszcze leczy.


    Lotne piaski

    Sfera: Ziemi
    Koszt: 15/P
    Księga: Alchemiczna
    Cel: Wrogowie w promieniu
    Obrażenia: Śmierć
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Zaklęcie zmienia strukturę gleby, tworząc lotne piaski, które wciągną wszystkie istoty znajdujące się w obszarze ich działania.
    Komentarz: Pierwszy z czarów masowej śmierci. Raczej nie powinien być używany przeciwko jednemu przeciwnikowi, gdyż jego skuteczność wynika głównie z obszaru działania.


    Ognista burza

    Sfera: Ognia
    Koszt: 12/P
    Księga: Czarnoksięska
    Cel: Wrogowie w promieniu
    Obrażenia: 2-8/turę/P
    Czas działania: 1/P
    Opis: Na cel spada chmura gorących popiołów, powodując groźne oparzenia.
    Komentarz: Magowski odpowiednik "Chmury kwasu", jednak od niej słabszy, gdyż trochę wyższe obrażenia rekompensowane są znacznie wyższym kosztem.


    Pandemonium

    Sfera: Powietrza
    Koszt: 12/P
    Księga: Psioniczna
    Cel: Wszyscy wrogowie
    Statusy: Strach, szaleństwo
    Czas działania: 1/P
    Opis: W powietrzu wybucha straszliwy hałas wzbudzając w przeciwnikach strach, a nawet szaleństwo.
    Komentarz: Pierwszy czar działający na wszystkich wrogów. Wprawdzie obłęd wywołuje dość rzadko, ale strach jest na tyle silny, że wrogowie zwykle nie są w stanie nawet uciekać.


    Pryzmatyczny promień

    Sfera: Ognia
    Koszt: 10/P
    Księga: Psioniczna
    Cel: Wrogowie w stożku
    Obrażenia/
    Statusy:
    Różne
    Czas działania: 1/P
    Opis: Widmowe promienie trafią w przeciwników znajdujących się przed czarodziejem raniąc ich lub powodując powstanie różnych przypadłości.
    Komentarz: Fajne zaklęcie, choć dość nieprzewidywalne.


    Śnieżyca

    Sfera: Wody
    Koszt: 12/P
    Księga: Czarnoksięska
    Cel: Wrogowie w stożku
    Obrażenia/
    Statusy:
    2-18/P; oślepienie
    Czas działania: 1/P
    Opis: Wszystkich wrogów znajdujących się przed czarodziejem spowiją tumany śniegu, powodując odmrożenia i odbierając wzrok.
    Komentarz: Najlepszy magowski czar tego poziomu. Duże obrażenia plus oślepienie to bardzo fajna sprawa.


    Wskrzeszenie

    Sfera: Boska
    Koszt: 30
    Księga: Alchemiczna, Kapłańska
    Cel: 1 sprzymierzeniec
    Leczenie: Śmierć
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Za pomocą tego zaklęcia można spróbować przywrócić życie martwej postaci.
    Komentarz: Ze względu na dość dużą ilość proszków rzucających ten czar, nie jest konieczne branie go w formie zaklęcia.


    Wrząca krew

    Sfera: Ognia
    Koszt: 12/P
    Księga: Alchemiczna
    Cel: 1 wróg
    Obrażenia: 2-38/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Zaklęcia zwiększa temperaturę ciała wybranego wroga, który w razie śmierci eksploduje, raniąc wszystkich wokół
    Komentarz: Jeden z najlepszych czarów przeciwko pojedynczemu wrogowi. Warto rzucać go na mocno ranne już istoty, co zwiększy prawdopodobieństwo wybuchu (który oczywiście nie rani drużyny).


    Wygnanie

    Sfera: Boska
    Koszt: 10/P
    Księga: Czarnoksięska, Psionicza
    Cel: Wszyscy wrogowie
    Obrażenia: ok. 15/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Boska energia zadaje ogromne obrażenia wszystkim znajdującym się w pobliżu nieumarłym, demonom i istotom, które zostały przyzwane.
    Komentarz: Dobre zaklęcie, jednak nie radzę wybierać go zbyt wcześnie z powodu jego "sytuacyjności". Jedyny czar tak wysokiego poziomu występujący w książce.


    Wysysająca chmura

    Sfera: Boska
    Koszt: 10/P
    Księga: Alchemiczna
    Cel: Wrogowie w promieniu
    Obrażenia/
    Statusy:
    Różne; wyssanie
    Czas działania: 1/P
    Opis: Na wskazanych przeciwników spada chmura wysysająca z nich życie, wytrzymałość i moc magiczną.
    Komentarz: Jedyny dostępny czar wywołujący wyssanie. To bardzo potężny status, tak więc czar jest bardzo dobry.


    Zamiana siły w magię

    Sfera: Boska
    Koszt: 12/P
    Księga: Psioniczna
    Cel: 1 wróg Obrażenia (leczenie): 3-27 (całość)/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Za pomocą tego zaklęcia można spróbować pozbawić przeciwnika sił życiowych i przekazać je jako energię magiczną postaci, która tego najbardziej potrzebuje.
    Komentarz: Zaklęcie lepsze od "Kradzieży życia", z powodu wyższych obrażeń i przywracania many, którą trudniej zregenerować niż punkty życia.


    Zdrada

    Sfera: Umysłu
    Koszt: 12/P
    Księga: Czarnoksięska, Psioniczna
    Cel: 1 wróg
    Statusy: Zdrada
    Czas działania: 2+1/P
    Opis: Za pomocą tego zaklęcia można spróbować zmienić nastawienie jednego z przeciwników i przekonać go, żeby stanął po stronie drużyny.
    Komentarz: Inna wersja "Obłędu". Magowi warto go polecić, Psionikowi na ogół wystarczy wyżej wymienione zaklęcie.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Ghostx
     

    Wędrowiec
    Temat: Mały błąd.
    Dodany: 21.12.2009 o 18:46  

    Podczas rzucania czaru kapłańskiego - Wskrzeszenie, źle napisano ilość wymaganą gdyż normalnie wymaga się 30 Punktów Many a nie 10.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw