Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Czary - poziom 7. • INSIMILION

    Inne gry » Czary


    Czary - poziom 7.

    Działy gier » Inne gry » Wizardry 8 » Czary
    Autor: Tallos
    Utworzono: 21.05.2007
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Chłosta umysłu

    Sfera: Umysłu
    Koszt: 18/P
    Księga: Psioniczna
    Cel: Wszyscy wrogowie
    Obrażenia: 3-21/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Straszliwe uderzenie energii topi mózgi wszystkich stworzeń znajdujących się na danym obszarze, powodując ogromne obrażenia.
    Komentarz: Jeden z lepszych czarów raniących wszystkich wrogów, ponieważ na sferę umysłu nawet późniejsi wrogowie jakość szczególnie odporni nie są.


    Krwotok mózgu

    Sfera: Umysłu
    Koszt: 12/P
    Księga: Psioniczna
    Cel: 1 wróg
    Obrażenia/
    Statusy:
    2-48/P; szaleństwo
    Czas działania: 1/P
    Opis: Potężne uderzenie energii mentalnej, które rujnuje strukturę tkanki mózgowej przeciwnika. Nawet, jeśli uda mu się przeżyć, to i tak popadnie w obłęd.
    Komentarz: Jeden z bardzo nielicznych czarów psionicznych raniących jednego wroga. Obłęd praktycznie pewny.


    Pryzmatyczny chaos

    Sfera: Ognia
    Koszt: 15/P
    Księga: Psioniczna
    Cel: Wszyscy wrogowie
    Obrażenia/
    Statusy:
    Różne
    Czas działania: 1/P
    Opis: Od osoby rzucającej zaklęcie zaczyna rozchodzić się pierścień ognia, powodujący pojawienie się ciężkich przypadłości i obrażeń u wszystkich znajdujących się w okolicy wrogów.
    Komentarz: Jeden z najlepszych czarów siódmego poziomu. Obrażenia zwykle są spore, a jeszcze losowe przypadłości dla wszystkich.


    Przywrócenie

    Sfera: Boska
    Koszt: 16/P
    Księga: Kapłańska
    Cel: 1 sprzymierzeniec
    Leczenie: ok. 36/P; wszystkie przypadłości
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Potężny leczniczy balsam zasklepia rany jednej postaci i uwalnia ją od wszystkich przypadłości.
    Komentarz: Korona ewolucji czarów leczących. Przywraca zarówno PŻ, jak i wytrzymałość.


    Spadające gwiazdy

    Sfera: Ziemi
    Koszt: 16/P
    Księga: Kapłańska
    Cel: Wszyscy wrogowie
    Obrażenia: 2-16/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Z nieba spada rój meteorów, raniąc wszystkich wrogów wokół.
    Komentarz: Ostateczny czar raniący Kapłana. Jak wszystkie tego typu w jego arsenale, rekompensuje mniejsze obrażenia niskim kosztem.


    Tsunami

    Sfera: Wody
    Koszt: 15/P
    Księga: Alchemiczna
    Cel: Wrogowie w stożku
    Obrażenia: 3-27/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Potężna siła pływowa przetacza się po wszystkich przeciwnikach stojących przed czarodziejem, powodując bardzo ciężkie obrażenia.
    Komentarz: Mimo stożkowego obszaru działania, bardzo potężny czar. Idealny w korytarzach Zamku Rapaksów.


    Trzęsienie ziemi

    Sfera: Ziemi
    Koszt: 18/P
    Księga: Alchemiczna
    Cel: Wszyscy wrogowie
    Obrażenia: 3-21/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Potężne wstrząsy ziemi prowadzą do poważnych obrażeń u wszystkich wrogów znajdujących się na danym obszarze.
    Komentarz: Kolejny dobry czar Alchemika. Znakomity w czasie podwodnych walk (jeśli go do tej pory zdobędziesz)..


    Uduszenie

    Sfera: Powietrza
    Koszt: 20/P
    Księga: Czarnoksięska
    Cel: Wszyscy wrogowie
    Obrażenia: Śmierć
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Za pomocą tego zaklęcia można spróbować usunąć powietrze wokół wszystkich znajdujących się w pobliżu stworzeń. Jeśli to się uda, zginą one od uduszenia.
    Komentarz: Wspaniały czar, z powodu swojego masowego działania. Niestety, bardzo drogi.


    Wstrząs mózgu

    Sfera: Umysłu
    Koszt: 12/P
    Księga: Czarnoksięska
    Cel: 1 wróg
    Obrażenia/
    Statusy:
    2-48/P; utrata przytomności
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Uderzenie potężnej energii, które można skierować na pojedynczą postać, powodując poważne obrażenia i utratę przytomności.
    Komentarz: Magowski odpowiednik "Krwotoku mózgu". Jak dla mnie potężniejszy niż on, z powodu lepszego statusu.


    Wybuch nuklearny

    Sfera: Ognia
    Koszt: 18/P
    Księga: Czarnoksięska
    Cel: Wszyscy wrogowie
    Obrażenia: 3-21/P
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Z rzucającego zaczyna promieniować nieprawdopodobna moc, raniąca wszystkich znajdujących się w okolicy wrogów.
    Komentarz: Niestety, czar znacznie słabszy od "Trzęsienia ziemi", z powodu dużej w późnej partii gry odporności wrogów na ogień.


    Zabójcza chmura

    Sfera: Powietrza
    Koszt: 20/P
    Księga: Alchemiczna
    Cel: Wrogowie w promieniu
    Obrażenia: Śmierć/turę
    Czas działania: 1/P
    Opis: Przeciwników otacza czarna, zabójcza chmura. Wszyscy, którzy znajdą się w obszarze jej działania, ryzykują natychmiastową śmiercią.
    Komentarz: Kapitalne zaklęcie. Wprawdzie nie działa na wszystkich wrogów, ale za to działa przez kilka tur.


    Życzenie śmierci

    Sfera: Boska
    Koszt: 20/P
    Księga: Kapłańska
    Cel: Wszyscy wrogowie
    Obrażenia: Śmierć
    Czas działania: Natychmiastowy
    Opis: Próba natychmiastowego zabicia wszystkich przeciwników.
    Komentarz: Zaklęcie lepsze od "Uduszenia". Kapłan na ogół jest bardzo dobrze wytrenowany w magii boskiej i ma w tej sferze mnóstwo many.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw