Mapa lokacji
Opis miejsc
Start - w tym miejscu rozpoczynasz grę. Rozejrzyj się po plaży i przed wejściem do klasztoru przepłyń wodę, aby dostać się do altanki.
Altanka - dostaniesz się tutaj po przepłynięciu przez wodę - po krótkiej walce z krabami znajdziesz tu nieco ekwipunku, tak potrzebnego w początkowym etapie gry.
Sejf - otworzysz go kluczem, który dostaniesz w pomieszczeniu z posągiem. W środku znajduje się zwój zmartwychwstania, a tych przedmiotów nigdy za mało.
Burz - postać prowadząca pierwszy "sklep". Warto z nim pohandlować - zwłaszcza, jeśli szykujesz się na pajęczysko...
Most-winda - most nad jeziorkiem jest jednocześnie windą. Uważaj jednak - na wyższym piętrze przycisk nie działa i trzeba zejść dłuższą drogą. Koło mostu można wskoczyć do wody - po starciu z rybkami wodospad wyniesie Cię na miejsce startu. W połowie drogi wodospadem zgarnij proszek zmartwychwstania.
Tajemna Komnata - do tego pomieszczenia dostaniesz się windą. Są tu ukryte niezłe skarby, ale do środka dostaniesz się dopiero po wizycie w Arnice. Tam znajdziesz okrągły klucz potrzebny do otwarcia masywnych drzwi.
Krypta - znajduje się tu wiele trumien do sprawdzenia. W czterech z nich jest ekwipunek. W prawej, środkowej (licząc od wejścia do komnaty) czai się zjawa. Lewa środkowa kryje w sobie tylko trujące gazy. Na końcu krypty jest uzdrawiające źródełko.
Cele - w jednej z cel znajduje się pomięta kartka. Poza wzbudzaniem ciekawości (opowiada o jakieś tajemnej broni, bardzo groźnej dla władczyni Rapaksów) nie służy chyba do niczego.
Posąg - musisz pociągnąć za czaszkę (to przełącznik) w posągu, aby otworzyć skrytkę z kluczem do sejfu. Jednakże u stóp posągu znajduje się zapadnia (spadniesz do rozwidlenia ze szkieletem). Aby uniknąć pułapki stań z boku i dopiero wtedy ciągnij za czaszkę.
Przycisk - podnosi kratę blokującą drogę do Górnego Klasztoru. Uważaj, bo znienacka spadnie na Ciebie gromada pająków.
Pajęczysko - pierwsze poważne wyzwanie w Wizardry 8. Koniecznie odwiedź najpierw Burza.
Pozostałe informacje
NPC: Burz
Potwory: kraby, pająki, karaluchy, śluzaki, nietoperze, zjawy.
Boss: pajęczysko