Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Dolny Klasztor • INSIMILION

    Inne gry » Solucja


    Dolny Klasztor

    Działy gier » Inne gry » Wizardry 8 » Solucja
    Autor: Micek
    Utworzono: 11.11.2005
    Aktualizacja: 11.08.2008

    Mapa lokacji

    Opis miejsc

    Start - w tym miejscu rozpoczynasz grę. Rozejrzyj się po plaży i przed wejściem do klasztoru przepłyń wodę, aby dostać się do altanki.

    Altanka - dostaniesz się tutaj po przepłynięciu przez wodę - po krótkiej walce z krabami znajdziesz tu nieco ekwipunku, tak potrzebnego w początkowym etapie gry.

    Sejf - otworzysz go kluczem, który dostaniesz w pomieszczeniu z posągiem. W środku znajduje się zwój zmartwychwstania, a tych przedmiotów nigdy za mało.

    Burz - postać prowadząca pierwszy "sklep". Warto z nim pohandlować - zwłaszcza, jeśli szykujesz się na pajęczysko...

    Most-winda - most nad jeziorkiem jest jednocześnie windą. Uważaj jednak - na wyższym piętrze przycisk nie działa i trzeba zejść dłuższą drogą. Koło mostu można wskoczyć do wody - po starciu z rybkami wodospad wyniesie Cię na miejsce startu. W połowie drogi wodospadem zgarnij proszek zmartwychwstania.

    Tajemna Komnata - do tego pomieszczenia dostaniesz się windą. Są tu ukryte niezłe skarby, ale do środka dostaniesz się dopiero po wizycie w Arnice. Tam znajdziesz okrągły klucz potrzebny do otwarcia masywnych drzwi.

    Krypta - znajduje się tu wiele trumien do sprawdzenia. W czterech z nich jest ekwipunek. W prawej, środkowej (licząc od wejścia do komnaty) czai się zjawa. Lewa środkowa kryje w sobie tylko trujące gazy. Na końcu krypty jest uzdrawiające źródełko.

    Cele - w jednej z cel znajduje się pomięta kartka. Poza wzbudzaniem ciekawości (opowiada o jakieś tajemnej broni, bardzo groźnej dla władczyni Rapaksów) nie służy chyba do niczego.

    Posąg - musisz pociągnąć za czaszkę (to przełącznik) w posągu, aby otworzyć skrytkę z kluczem do sejfu. Jednakże u stóp posągu znajduje się zapadnia (spadniesz do rozwidlenia ze szkieletem). Aby uniknąć pułapki stań z boku i dopiero wtedy ciągnij za czaszkę.

    Przycisk - podnosi kratę blokującą drogę do Górnego Klasztoru. Uważaj, bo znienacka spadnie na Ciebie gromada pająków.

    Pajęczysko - pierwsze poważne wyzwanie w Wizardry 8. Koniecznie odwiedź najpierw Burza.

    Pozostałe informacje

    NPC: Burz
    Potwory: kraby, pająki, karaluchy, śluzaki, nietoperze, zjawy.
    Boss: pajęczysko






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Adbel de Sarghagland
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.11.2005 o 13:03  

    Co tutaj robi ta mapa z Wrót Baldura? :?



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw