Mapa lokacji
Opis miejsc
Wejście z Dolnego Klasztoru - początek etapu, przejście z Dolnego do Górnego Klasztoru.
Sterownia - znajduje się dokładnie nad skrzyniami. Zbij szyby z pomocą dzwonów i spadnij przez oszkloną część, pomiędzy skrzynie.
Skrzynie - w środku znajdują się przydatne rzeczy (pancerze, płaszcz itp.). Większość z nich otwiera się z zewnątrz. Ostatnia z nich jest w środku i trzeba do niej spaść ze sterowni.
Sala ze skarbami - zabij 3 bandytów pilnujących tego pomieszczenia i pozbieraj z ziemi wszystko co wartościowe.
Sala antymagii - czeka Cię tutaj niemała potyczka. Niestety magia nie działa w tym pomieszczeniu, warto więc wywabić przeciwników do korytarza.
Dzwony - mechanizm do uruchamiania dzwonów znajduje się po lewej stronie od wejścia do pomieszczenia. Ustaw go na najwyższą moc, a stłuczesz wszystkie przeszklenia na tym poziomie (gablota, szyba w sterowni, przeszklenie w pomieszczeniu przy wyjściu z klasztoru).
Mikrofalówka - przekręcenie mechanizmu na najwyższe obroty sprawi, że mikrofalówka zepsuje się i otrzymasz "układ mikrofalowy" dla wynalazcy.
Sala Destinae Dominus - tutaj czeka Cię pogawędka z Aletheidesem, a kiedy on zniknie, to z wysłannikiem Mrocznego Mędrca. Możesz też pooglądać sobie miejsce, w którym kiedyś było Destinae Dominus.
Gablota - stłucz ją używając dzwonów, a będziesz mógł zgarnąć doskonałą zbroję dla samuraja.
Szyba - za nią znajdują się ukryte przedmioty, ale żeby się do nich dostać musisz pobawić się dzwonami.
Sypialnie - przeszukaj uważnie te pomieszczenia (opcja przeszukiwania lub czar wykrycie sekretów) - na łóżkach leży mnóstwo przydatnych rzeczy.
Droga do Arniki - wyjście do następnego obszaru.
Pozostałe informacje
NPC: Aletheides, Wysłannik Mędrca
Potwory: pająki, śluzaki, szczury, nietoperze, wężowce, bandyci.