Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Górny Klasztor • INSIMILION

    Inne gry » Solucja


    Górny Klasztor

    Działy gier » Inne gry » Wizardry 8 » Solucja
    Autor: Micek
    Utworzono: 11.11.2005
    Aktualizacja: 11.08.2008




    Mapa lokacji

    Opis miejsc

    Wejście z Dolnego Klasztoru - początek etapu, przejście z Dolnego do Górnego Klasztoru.

    Sterownia - znajduje się dokładnie nad skrzyniami. Zbij szyby z pomocą dzwonów i spadnij przez oszkloną część, pomiędzy skrzynie.

    Skrzynie - w środku znajdują się przydatne rzeczy (pancerze, płaszcz itp.). Większość z nich otwiera się z zewnątrz. Ostatnia z nich jest w środku i trzeba do niej spaść ze sterowni.

    Sala ze skarbami - zabij 3 bandytów pilnujących tego pomieszczenia i pozbieraj z ziemi wszystko co wartościowe.

    Sala antymagii - czeka Cię tutaj niemała potyczka. Niestety magia nie działa w tym pomieszczeniu, warto więc wywabić przeciwników do korytarza.

    Dzwony - mechanizm do uruchamiania dzwonów znajduje się po lewej stronie od wejścia do pomieszczenia. Ustaw go na najwyższą moc, a stłuczesz wszystkie przeszklenia na tym poziomie (gablota, szyba w sterowni, przeszklenie w pomieszczeniu przy wyjściu z klasztoru).

    Mikrofalówka - przekręcenie mechanizmu na najwyższe obroty sprawi, że mikrofalówka zepsuje się i otrzymasz "układ mikrofalowy" dla wynalazcy.

    Sala Destinae Dominus - tutaj czeka Cię pogawędka z Aletheidesem, a kiedy on zniknie, to z wysłannikiem Mrocznego Mędrca. Możesz też pooglądać sobie miejsce, w którym kiedyś było Destinae Dominus.

    Gablota - stłucz ją używając dzwonów, a będziesz mógł zgarnąć doskonałą zbroję dla samuraja.

    Szyba - za nią znajdują się ukryte przedmioty, ale żeby się do nich dostać musisz pobawić się dzwonami.

    Sypialnie - przeszukaj uważnie te pomieszczenia (opcja przeszukiwania lub czar wykrycie sekretów) - na łóżkach leży mnóstwo przydatnych rzeczy.

    Droga do Arniki - wyjście do następnego obszaru.

    Pozostałe informacje

    NPC: Aletheides, Wysłannik Mędrca
    Potwory: pająki, śluzaki, szczury, nietoperze, wężowce, bandyci.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Adbel de Sarghagland
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.11.2005 o 13:03  

    Tutaj tak samo :?



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw