Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Magia • INSIMILION

    Inne gry


    Magia

    Działy gier » Inne gry » Eye of Beholder
    Autor: Shiris
    Utworzono: 23.12.2014
    Aktualizacja: 23.12.2014

    W Eye of Beholder występują dwa rodzaje magii – czarodziejska (mag/mage) i kapłańska (kapłan/cleric). Czary zdobywa się wraz z kolejnymi poziomami doświadczenia. Mag musi je zapamiętywać, kapłan – modlić się one. Odzyskuje się je w trakcie odpoczynku. Oprócz tego, w trakcie gry można je znaleźć w zwojach. Żeby czarować, mag musi mieć w ręku księgę, a kapłan – święty symbol. Oto przegląd wszystkich dostępnych zaklęć.

    Magia czarodziejska

    Armor – obniża klasę zbroi.

    Cloudkill – zabija wrogów na polu, na które zostało rzucone.

    Cone of Cold – zadaje duże obrażenia wielu istotom.

    Detect Magic – wykrywa magię w przedmiotach, podświetlając je na niebiesko.

    Fear – sprawia, że przeciwnik ucieka.

    Fireball – zadaje obrażenia wielu wrogom.

    Flame Arrow – ognisty pocisk, zadający obrażenia jednemu celowi.

    Haste – podwaja szybkość drużyny.

    Hold Person – paraliżuje; działa tylko na istoty człekokształne, jak kransoludy, drowy czy kekku.

    Hold Monster – paraliżuje potwory.

    Icestorm – zadaje obrażenia wszystkim wrogom w trzech pól od miejsca uderzenia czaru.

    Invisibility – sprawia, że postać staje się na krótko niewidoczna.

    Invisibility 10m – czyni niewidzialnymi wszystkich w zasięgu 10 metrów od rzucającego.

    Lightning Bolt – zadaje duże obrażenia przeciwnikom.

    Magic Missile – zadaje obrażenia jednemu celowi.

    Melf's Acid Arrow – zadaje średnie obrażenia wrogom.

    Shield – obniża klasę zbroi rzucającego.

    Shocking Grasp – działa tylko na maga z wolną ręką, pozwala zadawać lekkie obrażenia magiczne.

    Stinking Cloud – zadaje niewielkie obrażenia i osłabia grupę nieprzyjaciół.

    Stoneskin – zmniejsza liczbę obrażeń odnoszonych przez postać.

    Vampiric Touch – działa tylko na maga z wolną ręką, pozwala zadawać duże obrażenia magiczne.

    Magia kapłańska

    Aid – podnosi na krótko HP postaci i narzuca Bless.

    Bless – podnosi na krótko szanse trafienia przeciwnika.

    Cause Critical Wounds – zadaje ciężkie obrażenia wrogowi stojącemu na przeciwko rzucającego.

    Cause Light Wounds – zadaje lekkie obrażenia przeciwnikowi stojącemu na przeciwko rzucającego.

    Cause Serious Wounds – zadaje poważne obrażenia nieprzyjacielowi stojącemu na przeciwko rzucającego.

    Create Food – sprawia, że drużyna staje się najedzona.

    Cure Critical Wounds – przywraca dużą ilość HP.

    Cure Light Wounds – przywraca niewielką ilość HP.

    Cure Serious Wounds – przywraca średnią ilość HP.

    Detect Magic – wykrywa magię w przedmiotach, podświetlając je na niebiesko.

    Dispel Magic – zdejmuje z drużyny efekty działań wszystkich czarów.

    Flame Blade – działa tylko na kapłana z wolną ręką, pozwala zadawać obrażenia od ognia.

    Flame Strike – potężny, obszarowy atak magiczny.

    Hold Person – paraliżuje; działa tylko na istoty człekokształne, jak kransoludy, drowy czy kekku.

    Magical Vestments – obniża klasę zbroi kapłana o 1 za jego każde 4 poziomy.

    Neutral-Poison – leczy postać z zatrucia.

    Prayer – podnosi zdolności bojowe drużyny i obniża je przeciwnikom.

    Protect-Evil – zwiększa szanse na pomyślne rzuty, zmniejsza klasę pancerza i chroni przed urokami.

    Protect-Evil 10m – jak Protect Evil, ale działa na całą drużynę.

    Remove Paralysis – zdejmuje paraliż z całej drużyny.

    Raise Dead – wskrzesza zabitą postać.

    Slow Poison – spowalnia działanie trucizny.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw