Kiedy postać opuszcza drużynę, wszystkie posiadane przedmioty pozostawia na miejscu i wraca do swojego miejsca powrotu.
Sennef
Imię: SennefRasa: Człowiek
Klasa: Commoner
Poziom: 0
Charakter: Chaotic Good
Spotkanie: Forgotten Shrine of Neferti.
Miejsce powrotu: Namiot rady wioski w Muhar.
Hit Points: 5
Ekwipunek: Har’Akir robe, water skin.
Uwagi: Opuszcza nas po doprowadzeniu jej do wioski.
Piotr
Imię: PiotrSTR: 15
DEX: 17
CON: 15
INT: 12
WIS: 10
CHA: 14
A.C: 7 (bez pancerza)
Rasa: Człowiek
Klasa: Thief
Poziom: 5
Charakter: Chaotic Good
Spotkanie: Jego namiot w Muhar.
Miejsce powrotu: Jego namiot w Muhar.
Hit Points: 28
Ekwipunek: Short sword, lock picks, 2x oil of fiery burning, ring of protection+2, 2x water skin, leather armor.
Uwagi: Jest bratem kobiety, którą bohaterowie spotykają na początku gry, to jemu trzeba oddać jej sztylet.
Min Deir
Imię: Min DeirRasa: Człowiek
Klasa: Cleric
Poziom: 3
Charakter: Neutral Good
Spotkanie: Jej chatka, zaraz na początku gry.
Miejsce powrotu: Jej chatka.
Hit Points: 15
Ekwipunek: Har’Akir robe, 2x water skin, Keoghtom’s ointment.
Uwagi: Jest pozbawiona oczu i języka, by się z nią porozumieć potrzebny jest hełm telepatii i oczy Neferti.
Kineta
Imię: KinetaRasa: Człowiek
Klasa: Commoner
Poziom: 0
Charakter: True Neutral
Spotkanie: Jej namiot w Muhar.
Miejsce powrotu: Jej namiot w Muhar.
Hit Points: 2
Ekwipunek: Har’Akir robe.
Uwagi: Po jej ucieczce należy ją znaleźć (jest w Ruined Temple of Harvest) i odprowadzić do domu.
Gloriantha
Imię: GlorianthaSTR: 16
DEX: 14
CON: 15
INT: 15
WIS: 17
CHA: 16
A.C: 13 (bez pancerza)
Rasa: Ożywieniec
Klasa: Paladyn
Poziom: 8
Charakter: Lawfull Good
Spotkanie: The Burial Catacombs, Ground Floor.
Miejsce powrotu: The Burial Catacombs, Ground Floor.
Hit Points: 48
Ekwipunek: Two-handed sword+2, plate mail, plate helm.
Uwagi: Znika na dobre po pokonaniu Senmeta.
Anhg Krag
Imię: Anhg KragSTR: 18/00
DEX: 10
CON: 17
INT: 05
WIS: 10
CHA: 06
A.C. 4 (bez pancerza)
Rasa: Pustynny Troll
Klasa: Fighter
Poziom: 7
Charakter: Neutral Good
Spotkanie: Murek przy wejściu do Burial Catacombs.
Miejsce powrotu: Murek przy wejściu do Burial Catacombs.
Hit Points: 60
Ekwipunek: nic.
Uwagi: Gdy go spotykamy, jest ciężko ranny. Nie może używać żadnego ekwipunku poza trollową zbroją.
Hrak Tur
Imię: Hrak TurSTR: 17
DEX: 16
CON: 17
INT: 14
WIS: 13
CHA: 15
A.C: 3 (bez pancerza)
Rasa: Wermik
Klasa: Fighter
Poziom: 5
Charakter: Neutral Good
Spotkanie: Pustynia, na zachód od Obelisku.
Miejsce powrotu: Pustynia, na zachód od Obelisku.
Hit Points: 38
Ekwipunek: Spear.
Uwagi: Na początku jest ranny. Nie może używać żadnej zbroi poza jedną, specjalnie dla niego zrobioną. Ma skakanie jako zdolność wyuczoną.
Sethir Rha
Imię: Sethir RhaSTR: 15
DEX: 17
CON: 15
INT: 17
WIS: 16
CHA: 13
A.C: 1 (bez pancerza)
Rasa: Szakalołak
Klasa: Cleric
Poziom: 7
Charakter: True Neutral
Spotkanie: Ancient Sphinx, Halls of Insight.
Miejsce powrotu: Ancient Sphinx, Halls of Insight.
Hit Points: 30
Ekwipunek: Har’Akir robe.
Uwagi: brak.
Trajan Khet
Imię: Trajan KhetSTR: 15
DEX: 16
CON: 17
INT: 16
WIS: 14
CHA: 14
A.C: 8 (naturalne)
Rasa: Półelf
Klasa: Ranger/Cleric
Poziom: 5/5
Charakter: Chaotic Good
Spotkanie: Pustynia, północny zachód od Temple of Set.
Miejsce powrotu: Pustynia, północny zachód od Temple of Set.
Hit Points: 42
Ekwipunek: Chain mail+1, dagger+1, 2x powder of coagulation, potion
of speed, quarterstaff+2, 3x water skin.
Uwagi: brak.