Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Pozostałe • INSIMILION

    Inne gry » Solucja


    Pozostałe

    Działy gier » Inne gry » Might & Magic VIII » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 06.05.2010
    Aktualizacja: 19.06.2011

    Zadanie niestandardowe

    Zadanie: Zdobądź składniki wymagane do sporządzenia czarnego eliksiru
    Zleceniodawca: Różni:

    • czysta moc - brak;
    • czysty intelekt - Kelvin (Shadowspire);
    • czysta osobowość - Castagir (Murmurwoods);
    • czysta wytrzymałość - Talion (Pustynia Ironsand);
    • czysta celność - Galvin (Splądrowane Pustkowia);
    • czysta szybkość - Thistle (Wyspy Krwawego Sztyletu);
    • czyste szczęście - Rihansi (Alvar).

    Rozwiązanie: Do każdego eliksiru wymagana jest różna ilość podstawowych składników. Ja zawsze nosiłem przy sobie po cztery z każdego rodzaju, co spokojnie wystarczało do przygotowania wywarów. Mikstury najlepiej dawać do wypicia głównej postaci, chyba że nie potrzebuje ona intelektu i/lub osobowości (bo nie czaruje).

    Zadanie: Rozwiąż zagadkę obelisków
    Zleceniodawca: Brak
    Rozwiązanie: Osobiście nigdy całego tego zadania nie rozwiązałem, bowiem wymaga ono pilnowania czasu, a na to jakoś nie miałem ochoty. Jednakże wiem, o co w nim chodzi. Po pierwsze, trzeba (lub raczej można) znaleźć wszystkie obeliski. Oto, gdzie one się znajdują:

    • Wyspy Krwawego Sztyletu - we wnętrzu wulkanu na wyspie na południowym wschodzie;
    • Ravenshore - obok siedziby Wyroczni (na północ od głównej części miasta);
    • Alvar - na górze na południu od miasta;
    • Pustynia Ironsand - na jednej z wysp na jeziorze ognia;
    • Wąwóz Garroty - w północno-zachodnim rogu mapy;
    • Shadowspire - na wschód od krypty wampirów (na północ od miasta);
    • Murmurwoods - w północno-zachodnim rogu mapy;
    • Splądrowane Pustkowia - na zachód od Jamy Balthazara;
    • Regna - na wysepce na północnym zachodzie.

    Po skompletowaniu wszystkich części zagadki dowiemy się o pojawiającym się w środku lata królu jednorożcu. Znajdziemy go na północ od miasteczka w Murmurwoods (przy zatrutej studzience), ale tylko 24 czerwca w godzinach 11:30 - 18:00. Przy jego zwłokach będzie klucz do krypty czasu w Ravenshore. Uwaga - udać się do krainy kleryków, co by spokojnie zdążyć, i dodatkowo zapisać grę, aby uniknąć bugu powodującego ginięcie owego klucza. Uwaga - niektóre źródła donoszą, że zakończenie tego zadania wymaga posiadania korony znalezionej w kamiennym kręgu (patrz niżej).

    Lokacje nieobowiązkowe

    Lokacja: Krypta Lorda Brinne
    Kraina: Ravenshore, na północ od głównej części miasta
    Opis: Wejście do krypty jest strzeżone przez centaury, sam zaś Lord Brinne był człowiekiem niezwykle zasłużonym dla gier cRPG. W środku znajdziemy jego grobowiec, a w nim flet. Go zaś można użyć w Wymiarze Między Wymiarami, aby dostać się do pomieszczenia z postaciami twórców gry - trzeba kliknąć na mieczu na wschód od siedziby Niszczyciela.

    Lokacja: Gniazdo os
    Kraina: Alvar, na południe od miasta (idź wzdłuż rzeki, a potem na wschód i przez kanion na północ)
    Opis: To jedyny obszar, którego nie zaliczyłem - po prostu nie potrafię się po nim poruszać. Teoretycznie jest to łatwe - wystarczy użyć zwojów z czarem skok (do znalezienia w namiotach niedaleko wejścia do wyżej wspomnianego kanionu), co pozwoli nam wskakiwać w dziury w suficie i przejść na poziom wyżej. W praktyce jednak musi być na to pewien tzw. "knif", którego nie potrafię zaskoczyć (choć na trzy przejścia w jednym mi się to udało). Jeśli tobie się to jednak powiedzie, pamiętaj, by przed skokiem wywabiać z piętra wyżej jego lokatorów paczkami, bo inaczej sobie z nimi nie poradzisz.

    Lokacja: Kamienny krąg
    Kraina: Murmurwoods (na wschodzie, niedaleko na północ od drogi)
    Opis: Podobno ten obszar miał być niegdyś bardzo ważny (został nawet przedmiot questowy, według niektórych źródeł wymagany do zadania z obeliskami), ale twórcy nie wyrobili się z terminami. W środku spotkamy krasnoludów, głazy i kolosów - walki nie będą więc przyjemne. Co innego eksploracja - korytarzy jest kilka na krzyż. Trzeba tylko uważać na pułapki w komnacie, do której zwiezie nas winda - najlepiej lewitować lub szybko biegać.

    Miejsce: Jaskinie smoków
    Kraina: Shadowspire (na północnym wschodzie), Pustynia Ironsand (na północnym zachodzie), Regna (na północnym wschodzie)
    Opis: Te jaskinie opisuję razem, gdyż są to po prostu jedna lub dwie pieczary połączone prostymi tunelami. W środku walczyć będziemy ze smokami, ale potyczki ułatwia fakt, że z powodu ich rozmiarów spokojnie można biegać wokół lokatorów i elegancko ich wystrzelać. Jest to warte trudu, bowiem nagrodą jest mnóstwo skarbów i kolejne smoki do przyłączenia.

    Miejsce: Obóz wojenny
    Kraina: Wymiar ognia (na południowy wschód od wejścia)
    Opis: Podłogę obozu pokrywa swoista szachownica - stanięcie na którejś z płytek otwiera jedne z drzwi po bokach. Z większości wybiegną nowi przeciwnicy (związani z ogniem oczywiście), ale część zawiera także skarby. Naszym celem jest dojście na północ, do pokoju z teleportem na górę - tam również znajdziemy przydatne przedmioty.

    Tajne skrzynie

    W grze znajdują się dwie ukryte skrzynie, które warto splądrować, gdyż znajdziemy w nich artefakty. Oto, jak się do nich dobrać:

    • Pierwsza skrytka jest w Ravenshore. Z mniejszej części miasta kierujemy się wzdłuż rzeki na północ - znajduje się ona w jednym z drzew (takie połączenie wierzby płaczącej i brzozy), stojącym tuż za mostem (nie przechodzimy jednak przezeń, tylko go mijamy).
    • Druga skrytka jest w Alvar, w forcie ogrów, tyle, że na zewnątrz. Stajemy przed wejściem doń i używamy czaru skok, by dostać się na jedną z belek. Przesuwamy się po niej w stronę muru i wskakujemy nań przy użyciu tego samego zaklęcia. Teraz po blankach przechodzimy na tyły i zeskakujemy do wewnątrz - artefakt znajdziemy w ścianie cytadeli.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    tk
     

    Wędrowiec
    Temat: Jest też trzecia tajna skrz...
    Dodany: 12.02.2012 o 1:08  

    Jest też trzecia tajna skrzynia: Na pustyni ironsand, obok jeziora jest posterunek cyklopów (zaraz przy brzegu), i w okolicy tego posterunku (też przy brzegu) jest kamień - skrzynia, zawierający artefakt

    CK
     

    Wędrowiec
    Temat: jest jeszcze jedna, czwarta...
    Dodany: 25.03.2012 o 3:26  

    jest jeszcze jedna, czwarta tajna skrzynia, w wawozie garoty, dokladnie nie pamietam, obejrzyjcie domki stojace tuz przed zamkiem po prawej stronie jak sie wychodzi z fortecy, na zboczu obok jednego z nich jest maly kwiatek - miejsce ukrycia skarbu

    buuuuuuuu
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeszcze jeden kamień: w Alv...
    Dodany: 16.12.2012 o 15:32  

    Jeszcze jeden kamień: w Alvar na południe od miasteczka, jeden z wielu malutkich wzdłuż drogi

    Goldzgredek
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja mam sposób na skarby w d...
    Dodany: 24.02.2013 o 22:14  

    Ja mam sposób na skarby w drzewach albo kamieniach. Wystarczy mieć polską wersję i wtedy np. jak jest zwykły kwiatek to jest jego nazwa Flower a np. ten w Wąwozie Garoty ma polską nazwę Kwiatek. Tak samo z Drzewem w Ravenshore i kamieniem na pustyni Ironsand :)



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw