Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Promocje • INSIMILION

    Inne gry » Solucja


    Promocje

    Działy gier » Inne gry » Might & Magic VIII » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 06.05.2010
    Aktualizacja: 22.07.2010

    Zadanie: Znajdź Blazena Stormlance i włócznię Ebonest
    Zleceniodawca: Leane Stormlance (Wązwóz Garroty)
    Promocja: Rycerz -> Czempion
    Rozwiązanie: Żeby wykonać to zadanie, należy udać się w północno-zachodni kraniec Shadowspire. Znajduje się tam laboratorium Szalonego Nekromanty, w którym będziemy walczyć z nekromantami i drakoliczami. Blazen Stormlance jest więziony na piętrze (winda w holu). Żeby go uwolnić, trzeba przynieść mu magiczny kamień od jego przyjaciela Dervisha Chevrona. Mieszka on w Ravenshore, w domku przy północnej drodze wylotowej z miasta, a wykonanie tego questu pozwoli przyłączyć do drużyny Blazena (czempion 50. poziomu!). Znalezienie włóczni natomiast wymaga zejścia do podziemi laboratorium - jest ona w jednej ze skrzyń w północnym pomieszczeniu labiryntu. Uwaga - w labiryncie znajdują się dwie pułapki - jednej da się uniknąć, idąc na północ korytarzem po prawej, natomiast drugą, znajdująca się w korytarzyku prowadzącym do komnaty z włócznią, tuż przy przejściu dalej na północ, trzeba przebiec (lub przelewitować). Stormlance'a trzeba zaprowadzić z powrotem do córki, a później odwiedzić również Charlesa Qixotes'a.

    Zadanie: Znaleźć księgę Proroctw Słońca
    Zleceniodawca: Stephen Snowtree (Murmurwoods)
    Promocja: Kleryk -> Kapłan Słońca
    Rozwiązanie: To z całą pewnością najprostszy quest promocyjny, wykonujemy go bowiem w Opuszczonej Świątyni (Wyspy Krwawego Sztyletu). Żeby dobrać się do książki, należy przejść labirynt znajdujący się na południe od korytarza za pokojem z rozsuwaną podłogą. Właściwa droga wiedzie przez drzwi: lewe, prawe, lewe, pierwsze z prawej, prawe, pierwsze z lewej. W ostatniej komnacie stacjonuje mnóstwo przeciwników - po ich pokonaniu otwórz tajemne przejście na północy i zabierz księgę.

    Zadanie: Znajdź zaginioną Księgę Khela, a także po jednym naczyniu licza dla każdego nekromanty w drużynie
    Zleceniodawca: Vetrinus Taleshire (Shadowspire), później promocję przeprowadza Lathean (Shadowspire)
    Promocja: Nekromanta -> Licz
    Rozwiązanie: To zadanie jest dwuetapowe. Księgę Khela znajdziemy w Podniesionej Bibliotece na Wyspach Krwawego Sztyletu - wznosi się ona na tej wysuniętej najbardziej na południowy wschód. Jest ona kilkupiętrowa i zamieszkana przez trytony i głazy. Na ostatnim poziomie wciśnij przycisk, znajdujący się na cokole umieszczonym na środku pomieszczenia (u góry) - zjedzie winda, która zabierze cię do kufra z księgą. Co zaś się tyczy naczynia licza, to mnóstwo ich znajdziemy w Laboratorium Szalonego Nekromanty w Shadowspire (północny zachód obszaru) - wystarczy zejść do podziemi, w każdej skrzyni znajdziemy jedną sztukę.

    Zadanie: Znajdź wampira Korbu lub jego szczątki i sarkofag
    Zleceniodawca: Lathean (Shadowspire)
    Promocja: Wampir -> Nosferatu
    Rozwiązanie: To zdecydowanie najtrudniejszy quest promocyjny. Wszystkim optymistom od razu mówię - będziemy szukać szczątków Korbu, nie jego samego. A więc po kolei - ciało znajdziemy w spiżarni cyklopów (Pustynia Ironsand), a sarkofag w krypcie Korbu (Splądrowane Pustkowia). Te pierwsze "podziemia" wznoszą się dość daleko na wschód od krypty trolli, więc dojście do nich będzie utrudnione przez gogi, a potem oczywiście przez samym jej rezydentów. W środku należy skierować się do pomieszczenia na południowym zachodzie i tam przestawić dźwignię w pokoiku na południu. Da nam to dostęp do windy, która zwiezie nas do więzienia - w ostatniej komnacie, w skrzyni, znajdziemy szczątki Korbu. Zdobycie sarkofagu będzie trudniejsze. Sama krypta znajduje się na północny wschód od Jamy Balthazara, strzeżona przez wiwerny, a w środku przez ifryty i nagi. W pierwszym pomieszczeniu trzeba uważać na stawiane kroki - w podłodze jest pełno pułapek, chodzenie przy ścianie to najlepsze rozwiązanie. W komnacie z grobowcami trzeba odsunąć ten znajdujący się na wschodzie - korytarz zaprowadzi nas do sarkofagu Korbu.

    Zadanie: Znajdź Cauri Blackthrone
    Zleceniodawca: Relburn Jeebes (Alvar)
    Promocja: Mroczny elf -> Patriarcha
    Rozwiązanie: Ten quest można wykonać dość wcześnie, zyskując przy tym potężnego sprzymierzeńca (50-poziomowa mroczna elfka) - wymaga to jednak zwinności i szybkości. Pierwszym krokiem do odnalezienia "zguby" będzie rozmowa z Dantillionem w Murmurwoods, który podaruje nam zwoje z zaklęciem zamiany kamienia w ciało. Samą Cauri znajdziemy zaś w okolicy druidzkiego kręgu na wschodzie tej krainy - to jedna ze statui, znajdująca się dokładnie na północnym zachodzie od "stonegenhe". Na tym terenie występuje sporo bazyliszków - trzeba uważać, żeby nie skończyć jako kolejny posąg.

    Zadanie: Znajdź topór Balthazara i potwierdź jego autentyczność
    Zleceniodawca: Tessalar (Jama Balthazara)
    Promocja: Minotaur -> Lord minotaurów
    Rozwiązanie: Topór Balthazara znajduje się w kopalni mrocznych krasnoludów w Alvar. Mimo że te jaskinie są dość rozbudowane, nie trzeba się w nie zbyt głęboko zapuszczać. Wystarczy trzymać się południowej odnogi korytarza, idąc w kierunku wschodu - bardzo szybko znajdziemy artefakt. Jeśli chcesz zbadać pozostałą część kopalni, radzę uważać na dwie rzeczy - duże głazy i pułapki w korytarzu w sekcji mieszkalnej krasnoludów (południe tej części podziemi). Co zaś się tyczy potwierdzenia autentyczności, to trzeba się udać do Daedrossa (Wyspy Krwawego Sztyletu) - da nam on odpowiedni dokument.

    Zadanie: Znajdź pradawną ojczyznę trolli
    Zleceniodawca: Schmecker (Pustynia Ironsand)
    Promocja: Troll -> Troll bojowy
    Rozwiązanie: To bardzo krótki quest. Wystarczy udać się do Murmurwoods i skierować się na północny zachód od wioski. Znajdziesz tam jaskinię zamieszkałą przez ogniki i bazyliszki - wystarczy doń wejść i wyjść (dzięki, Arry), ale jeśli nie chcesz mieć na sumieniu tych biednych, zamienionych w kamień trolli, pozbądź się jej rezydentów.

    Zadanie: Wybij wszystkich łowców smoków w Wąwozie Garroty i jako dowód przynieś miecz Jerica Whistlebone'a
    Zleceniodawca: Deftclaw Redreaver (jaskinia smoków, Wąwóz Garroty)
    Promocja: Smok -> Wielki żmij
    Rozwiązanie: Quest ten pokrywa się z pobocznym zadaniem zlecanym przez jednego z "szeregowych" smoków. Zasadniczo łowcy występują w czterech strefach. Ci w mieście są najłatwiejsi do pokonania, więc proponuje zacząć od nich. Oczyszczenie głównego obozu też jest względnie łatwe, choć początek może dać w kość. Na zachód od wioski znajduje się duże zbiorowisko przeciwników, wraz z bardzo silnymi oswojonymi smokami. I w końcu na północy od tego miejsca znajdziemy wyżej wspomnianego Jerica z obstawą - sam generał jest potężny, a i pozostali, atakując w kupie, mogą sprawić problemy. Przy ciele Whistlebone znajdziemy jego miecz - dowód dla Deftclawa. Uwaga: kolejny donos od Arry'ego - w niektórych wersjach gry wystarczy zabić łowców w tych dwóch ostatnich miejscach, aby zadanie zostało zaliczone.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw