Na początku chciałabym zaznaczyć, że ta solucja jest opisem tego, co należy wykonać, aby przejść grę. „Wizardry VII: Crusaders of Dark Savant” jest grą bardzo długą i niezbyt prostą. Polecam sporo czasu poświęcić na samodzielną eksploatację mijanych miejsc, a z opisu korzystać tylko wtedy, kiedy naprawdę będzie taka potrzeba. Przechodzenie gry z poradnikiem na kolanach może sprawić, że pierwszy poważniejszy boss okaże się nie do pokonania, bo drużyna będzie za słaba.
Lokacje:
Lokacje:
- Początek
- Beginner Dungeon
- New City (I)
- Orkogre
- New City (II)
- Munkharama
- Temple Dungeon
- Land of Dreams
- Ukpyr
- New City (III)
- Nycnalith (I)
- Nycnalith Dungeon
- Nycnalith (II)
- Dionysceus
- New City (IV)
- Rattkin Ruins
- Funhouse
- Giant’s Cave
- Witch Cave
- Sphynx Cave
- New City (V)
- Old City
- New City (VI)
- Dragon Cave
- Sky City (I)
- Crypt Isle
- Hall of the Dead
- Chamber of Gorrors
- Hall of the Past (I)
- Tomb of the Astral Dominae
- Hall of the Past (II)
- Sky City (II)