Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Zdolności rasowe - mroczne elfy • INSIMILION

    Inne gry » Magia


    Zdolności rasowe - mroczne elfy

    Działy gier » Inne gry » Might & Magic VIII » Magia
    Autor: Arry
    Utworzono: 12.10.2010
    Aktualizacja: 12.10.2010

    Oczarowanie
    Daje premie do umiejętności kupiectwo, pozwalając tym samym uzyskać lepsze ceny za sprzedawane i kupowane towary.

      Koszt many: 5
      Modyfikator czasu trwania oraz efektów w zależności od poziomu zaawansowania rzucającego czar:
        Podstawowy - trwa 5 minut na każdy punkt biegłości w zdolnościach rasowych mrocznych elfów.
        Ekspert - brak zmian w stosunku do poziomu podstawowego.
        Mistrz - trwa 1 godzinę na każdy punkt biegłości w zdolnościach rasowych mrocznych elfów.
        Arcymistrz - większa premia do kupiectwa.

    Komentarz: Rzucanie tego czaru ma sens jedynie w przypadku, gdy nie mamy kupiectwa na poziomie arcymistrzowskim. Może się przydać na początku gry.


    Dobrodziejstwo podróżnika
    Mroczny elf rzuca jednocześnie czary "magiczne oko", "powolne spadanie" i "światło pochodni" na poziomie mistrzowskim.

      Koszt many: 10
      Modyfikator czasu trwania w zależności od poziomu zaawansowania rzucającego czar:
        Ekspert - trwa 30 minut na każdy punkt biegłości w zdolnościach rasowych mrocznych elfów.
        Mistrz - trwa 1 godzinę na każdy punkt biegłości w zdolnościach rasowych mrocznych elfów.
        Arcymistrz - trwa 2 godziny na każdy punkt biegłości w zdolnościach rasowych mrocznych elfów.

    Komentarz: Bardzo przydatna kombinacja czarów, które w dodatku mają znacznie dłuższy czas działania niż ich odpowiedniki rzucane osobno. Jeżeli w ekipie znajduje się mroczny elf, to pierwszą rzeczą, którą należy zrobić jest właśnie uruchomienie tego zaklęcia.


    Oślepienie
    Oślepiona istota nie może atakować na dystans ani rzucać czarów. Ponadto, jeżeli nasza drużyna oddali się od takiego delikwenta na odpowiednio dużą odległość, nie będzie on nas gonił, a jedynie błąkał się bez celu po okolicy.

      Koszt many: 15
      Modyfikator czasu trwania w zależności od poziomu zaawansowania rzucającego czar:
        Mistrz - trwa 5 minut na każdy punkt biegłości w zdolnościach rasowych mrocznych elfów.
        Arcymistrz - trwa 10 minut na każdy punkt biegłości w zdolnościach rasowych mrocznych elfów.

    Komentarz: Jeżeli zadziała na jakiegoś mocnego maga (nekromanta, czarnoksiężnik piratów itd.), to może oszczędzić nam sporo kłopotu.


    Pocisk mrocznego ognia
    Mroczny elf strzela pociskiem, który zadaje obrażenia zarówno od magii ognia, jak i ciemności. Wynoszą one 1-17 punktów na każde oczko biegłości w zdolnościach mrocznych elfów.

      Koszt many: 30

    Komentarz: Siła tego czaru polega na tym, że zadaje rany od dwóch magii, a przeciwnik otrzymuje rany od tej, na którą ma niższą odporność.
    Wróg, który ma całkowitą odporność na ogień, ale nie ma żadnej na magię ciemności, otrzyma pełne obrażenia drugiego rodzaju, zaś ktoś, kto jest niewrażliwy na czary nekromantów, ale nie ma wrodzonej ochrony przed płomieniami, dozna poważnych poparzeń.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw