Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Lionheart • Cechy rasowe • INSIMILION

    Lionheart


    Cechy rasowe

    Działy gier » Lionheart » Opisy
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 17.04.2004
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Półbies (Demokin):

    • Kwaśna krew - Gdy zostajesz ranny, a twa krew pryśnie na wroga otrzymuje on 1 punkt obrażeń za każde 10 zadanych tobie. Niestety, powoduje to mniejszą o 20% odporność organizmu na rany oraz ma wyraźny wpływ na kolor skóry, tak, że łatwo rozpoznać cię jako naznaczonego przez magię.

    • Szpony - Posiadasz szpony, którymi możesz łatwo manipulować (+4 do trafienia w walce wręcz) oraz zadawać potężne rany (+5 do obrażeń), jednak trudniej ci czymkolwiek manipulować (-8 w walce bronią strzelecką oraz -8 do otwierania zamków). Takie szpony są widoczne i uniemożliwiają ukrycie wpływu magii przed ewentualnymi prześladowcami.

    • Widlasty Język - Twój język jest rozdwojony, przypomina bardziej język węża, pomaga dużo w dyplomacji, potrafisz wygadać się z każdej opresji (+15 do dyplomacji), lecz przez to zaniedbałeś swoje umiejętności walki (-5 do wszystkich umiejętności związanych z walką). Ta cecha nie jest bardzo widoczna i nie przyczynia się do uwidocznienia faktu, iż jesteś naznaczony przez magię.

    • Piekielna Szybkość - Posiadasz szybszy metabolizm i niekończący się nadmiar energii. Poruszasz się o 10% szybciej lecz tracisz 1 punkt percepcji. Ludzie nie rozpoznają cię jako naznaczonego.

    Sylwan (Sylvant):

    • Ognisty Przodek - Któryś z twoich przodków był związany z duchem żywiołaka ognia. Jesteś bardziej odporny na ogień (+20%) a wszystkie czary sfery ognia zadają większe rany (+10%). Ta cecha sprawia jednak, że inni się ciebie boją (-1 CH). Jesteś też wrażliwy na zimno (-20% odporności) a czary bazujące na chłodzie rzucone przez ciebie zadają mniejsze obrażenia (-10%). Jesteś rozpoznawany jako naznaczony przez magię.

    • Wietrzny Przodek - Któryś z twoich przodków był związany z duchem żywiołaka wiatru. Zapewniło ci to ponadprzeciętną zręczność (+1 do ZR oraz +10 do klasy pancerza). Twoje ciało jest jednak mniej materialne i słabsze (-1 do SI oraz udźwig ograniczony do 25 funtów). Ta cecha powoduje, iż jesteś łatwo rozpoznawany jako naznaczony przez magię.

    • Bujna Przeszłość - Twoi przodkowie byli nawiedzani przez duchy różnych żywiołów, przez co ich moce zostały zmieszane. Jesteś uodporniony na wszystkie rodzaje obrażeń (+10%) jednak budowa twojego ciała ucierpiała (-1 WY, ZR), a zadany Ci rany nie goją się. Ta cecha uczyni cię rozpoznawanym jako naznaczonego przez magię.

    • Przeźroczysta Skóra - Wydajesz się być mniej materialny niż normalny człowiek, skradasz się z wyraźną łatwością (+15 do umiejętności skradania) lecz taka skóra jest mniej wytrzymała (-10% do odporności na rany zadane bronią sieczną). Fakt odmienności nie jest jednak powszechnie zauważany.

    Zwierzoczłek (Feralkin):

    • Bestia - Chodząca góra mięsa. Potężne ramiona i plecy pozwalają ci unieść znacznie więcej (+20 funtów). Twoja kondycja jest znacznie lepsza (+1 WY) lecz spostrzegawczość, mniejsza (-1 SP). Twoje masywne ciało również utrudnia skradanie się (-3 do skradania się). Takie zmiany są doskonale widoczne.

    • Tygrysie Pazury - Twoje palce zakończone są wielkimi pazurami, które znacznie ułatwiają walkę (+5 do trafienia i +6 do zadawanych ran w walce wręcz). Lecz manipulowanie tymi pazurami jest dość trudne (-10 do walki bronią strzelecką i otwierania zamków). Takie pazury są widoczne i zbyt nienaturalne aby ukryć naznaczenia magią.

    • Kły - Twoja szczęka jest wyposażona w kły o długości od 4 do 6 cali. Z tego powodu mówienie nie jest twoją mocną stroną (-15 do dyplomacji) jednak nauczyłeś się używać ich w walce (+5 do zadawanych ran gdy walczysz nieuzbrojony).

    • Wilcza Sierść - Całe twoje ciało pokryte jest sierścią przez co trudniej cię zranić (+7 do klasy pancerza, +5% odporności na obrażenia sieczne i kłute). Jednak taka sierść jest wymarzonym schronieniem dla pcheł (-7% do odporności na choroby) oraz jest łatwopalna (-5% do odporności na ogień). Sierść jest aż nadto widocznym znakiem naznaczenia magią, ma też nienajlepszy wpływ na to jak jesteś postrzegany (-1 CH).



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Carac
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 07.06.2007 o 19:13  

    Nie chce marudzić, ale ten tekst przydałoby się zaktualizować. Jest przecież tych cech o wiele więcej, a z niektórymi się nawet nie spotkałem.

    Denzel
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.10.2007 o 11:04  

    to jakieś jaja bo tu nie ma tyle profitów

    Cannabis
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.03.2008 o 21:18  

    Nie spotkałeś się z takimi nazwami cech, ponieważ były one tłumaczone przez autora (wtedy chyba jeszcze nie było polskiej wersji). Ale można się domyśleć o co chodzi, ale zaktualizowane będzie :)

    Gutek
     

    Wędrowiec
    Temat: hehe...
    Dodany: 04.01.2009 o 16:59  

    w niczym to nie pomaga, ja też mogę przepisać z gry opis do danej cechy rasowej. Może by tak dodać jakiś komentarz od siebie ;p

    mmm
     

    Wędrowiec
    Temat: hehe
    Dodany: 04.05.2009 o 22:40  

    Komentarze są najlepsze e tych opisach ^^. Powiedzcie mi jak zrobic dobra postać strzelającą?

    BŁĄD w grze
     

    Wędrowiec
    Temat: NO TO PROSZE BARDZO wybier...
    Dodany: 16.03.2012 o 22:33  

    NO TO PROSZE BARDZO wybieram -> zwierzoczłeka->cechy rasowe->,,Wściekły szał"
    I nie można wybrać tej cechy ,,Wściekły szał" jest zaznaczona na szaro po prostu się nie da i co mam zrobić ? mam orginalną wersje kupioną ,za co płace jak są błędy ?

    Sim
     

    Wędrowiec
    Temat: Bo może trzeba mieć którąś ...
    Dodany: 24.03.2012 o 13:14  

    Bo może trzeba mieć którąś ze statystyk na odpowiednim poziomie - pobaw się z siłą na przykład czy jak dasz więcej to się zrobi normalnie biały napis czy nadal szary.

    niee
     

    Wędrowiec
    Temat: SimTo jest poczatek gry :) ...
    Dodany: 20.10.2012 o 18:28  

    Sim

    To jest poczatek gry :) nie da sie !



    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw