Przypływ Adrenaliny
Kiedy sytuacja wygląda kiepsko i walka staje się przegrana, ty dopiero zaczynasz się rozgrzewać. Kiedy twoje punkty wytrzymałości spadną poniżej połowy, otrzymujesz +1 do Siły i Zwinności. Jeśli twoje punkty wytrzymałości spadną poniżej jednej czwartej, otrzymujesz dodatkowe +1 do Siły i Zwinności.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 5
Zbroja Przodków
Duchy chronią twoje ciało. Uzyskujesz 15 punktów do Szkoły Ochronnej Magii Plemiennej.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szkoła Ochronna Magii Plemiennej 40, Poziom 5
Cios w Plecy
Jeśli zaatakujesz wroga, skradają się, i trafisz go od tyłu, zadajesz o połowę większe obrażenia. Każdy poziom umiejętności zwiększa dodatkowe obrażenia o kolejne 50%.
Poziomy profitu: 2
Wymagania: Zwinność 6, Skradanie się 50.
Dodatkowe obrażenia (walka wręcz)
Doświadczenie w walce wręcz pozwala ci zadawać większe obrażenia. Każdy poziom tej umiejętności dodaje 2 do obrażeń zadawanych w walce wręcz.
Poziomy profitu: 3
Wymagania: Zwinność 6, Siła 6, Poziom 5, Walka Wręcz 50.
Dodatkowe obrażenia (ostrzał)
Wyszkolenie w posługiwaniu się łukami i inną bronią dystansową sprawia, że twoje strzały są bardziej śmiercionośne. Za każdy poziom tej umiejętności dodajesz 3 do obrażeń zadawanych bronią dystansową.
Poziomy profitu: 2
Wymagania: Zwinność 6, Poziom 5.
Zwiększona Szybkostrzelność
Długa praktyka pozwala ci strzelać szybciej z łuku lub kuszy, bez szkody dla celności. Ten profit pozwala szybciej napinać łuk i kuszę.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Broń Dystansowa 50, Zwinność 7, Inteligencja 6, Poziom 14.
Kolos
Wielka siła i wytrzymałość pozwala ci przetrwać ciosy, które zabiłyby przeciętnego człowieka. Za każdym razem, gdy zdobywasz poziom, otrzymujesz dwa razy więcej punktów wytrzymałości.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Siła 7, Poziom 5, Zwierzoczłek.
Zimna Dusza
Gdy byłeś dzieckiem, zabłądziłeś w lesie i uratowały cię stwory lodu i mrozu. Usunięto większość twoich wspomnień o tym wydarzeniu... aż do teraz. Na skraju świadomości widzisz obrazy zbyt liczne i niesamowite, by je opisać, ale jedno jest pewne: czujesz więź z mrozem, która pozwala ci wzmocnić efekty przedmiotów i czarów zadających obrażenia od zimna. Dzięki temu profitowi wszystkie lodowe zaklęcia i przedmioty zadają dodatkowe 15% obrażeń.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szkoła Zimna Magii Umysłu 40, nie można równocześnie mieć Znaku Ognia.
Odporność na Obrażenia
Kiedy jesteś mocny, otrzymujesz mniejsze obrażenia. Każdy poziom tej umiejętności dodaje 10% do twojej odporności na rany cięte, kłute i obuchowe.
Poziomy profitu: 3
Wymagania: Wytrzymałość 6, Szczęście 6, Poziom 5.
Mroczny Majestat
Poprzedniej nocy nawiedził cię dziwny sen. Spowita cieniem istota złożyła ci ofertę, która była zbyt dobra, żeby była prawdziwa. W zamian za podpisanie czystej kartki papieru istota obiecała zamienić cię w niezrównanego woj0ownika. Otrzymujesz dodatkowe 3 punkty umiejętności w każdej umiejętności bojowej, + 10% do odporności na trucizny, +1 punkt umiejętności na poziom, a na starość domek położony w ciepłym klimacie. Co za propozycja!
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Percepcja 6 lub mniej, Inteligencja 6 lub mniej, Poziom 11; Sylwanie nie mogą brać tego profitu.
Zabójcza Celność
Twoja postać natychmiast uzyskuje +20 punktów do umiejętności Broń Dystansowa.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Broń Dystansowa 40, Zwinność 5.
Twardziel
Nie poddajesz się łatwo. Kiedy twoje punkty umiejętności spadną poniżej 20%, otrzymujesz +20% do wszystkich odporności, a twoja klasa pancerza rośnie o 5.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 6.
Ochrona przed Chorobami
Więź z duchem, że choroba jest twoim przyjacielem. Jadasz zarazę na śniadanie, a na wakacje jeździsz do obozu dla trędowatych. Twoje ciało natychmiast zamienia obrażenia od choroby w punkty wytrzymałości.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 5, Poziom 11, nie można równocześnie mieć Ochrony przed jadem.
Przemieszczenie
Kiedy ktoś cię mocno zrani, łączysz się częściowo ze światem duchów, oddalając się cieleśnie od rzeczywistości. Kiedy twoje punkty wytrzymałości spadną poniżej 20%, częściowo znikasz, uzyskując premię +10 do klasy pancerza i +1 do Zwinności. W tym stanie masz dwukrotnie zwiększoną szybkość regeneracji many.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 11, profit Twardziel.
Boski Przywilej
Twoje źródło mocy okazało się bardzo przychylne. Dodaj 15 punktów do Szkoły Boskiej Łaski z Magii Boskiej.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szkoła Boska Łaska 40, Poziom 5.
Boski Obrońca
Pomoc z zewnątrz pozwala ci wzmocnić ochronę. Dodaj 15 punktów do Szkoły Ochronnej Boskiej Magii.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szkoła Ochronna Boskiej Magii 40, Poziom 5.
Uniki
Jeśli masz ten profit, istnieje mniejsze ryzyko, że ktoś cię trafi w walce. Każdy poziom dodaje 5 do twojej klasy pancerza, oprócz premii do KP za noszoną zbroję. Ponadto ten profit dodaje 3 do umiejętności Uniki.
Poziomy profitu: 2
Wymagania: Zwinność 6, Poziom 5.
Więź z Ziemią
Od dawna kultywujesz więzi z ziemią i w końcu przyniosło to owoce. Ten profit dostraja cię do natury ziemi, przez co obniża koszt rzucania wszystkich czarów Magii Plemiennej o 15%.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Dowolna umiejętność Magii Plemiennej 100, Charyzma 6, Percepcja.
Wykształcenie
Udało ci się zdobyć wykształcenie, wiesz jak wygląda świat i umiesz zauważać sprawy oraz wyciągać z nich wnioski. Za każdym razem, gdy zdobywasz nowy poziom, otrzymujesz dwa dodatkowe punkty umiejętności. Ten profit najlepiej wybrać na niskim poziomie.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Inteligencja 6, Poziom 5.
Elokwencja
Ciągła obserwacja zachowań ludzi i trochę lektur pozwala ci wyrażać swoje myśli, i pomysły w nowy nietypowy sposób, przez co o 15 zwiększa się twoja umiejętność Retoryki.
Poziomy profitu: 3
Wymagania: Dyplomacja 30.
Oświecenie
Twoja pobożność zbliżyła cię do boga. Wybranie tego profitu obniża o 15% koszt rzucania wszystkich czarów Boskiej Magii.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Dowolna umiejętność Boskiej Magii 100, Charyzma 6, Percepcja 6.
Unikanie Ognia
Może uważasz, że to zasługa trudnego dzieciństwa, ale z pewnością wiesz, jak uskakiwać. Natychmiast zyskujesz 2 do klasy pancerza, a dzięki niezwykłej umiejętności uników wszystkie ataki oparte na ogniu zadają ci obrażenia mniejsze o 15%.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Zwinność 6, nie można mieć profitu Piroman.
Poszukiwacz Fortuny
Masz talent do znajdowania pieniędzy. Po wybraniu tego profitu będziesz znajdować przy zwłokach swoich wrogów monety, o których nawet nie wiedzieli, że je mają.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szczęście 8.
Przyrost Zwinności
Zwiększa na stałe twoją Zwinność o 1.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 11.
Przyrost Charyzmy
Zwiększa na stałe twoją Charyzmę o 1.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 11
Przyrost Wytrzymałości
Zwiększa na stałe twoją Wytrzymałość o 1.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 11
Przyrost Ineligencji
Zwiększa na stałe twoją Inteligencję o 1.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 11
Przyrost Szczęścia
Zwiększa na stałe twoje Szczęście o 1.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 11
Przyrost Percepcji
Zwiększa na stałe twoją Percepcję o 1.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 11
Przyrost Siły
Zwiększa na stałe twoją Siłę o 1.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 11
Duch
Z tym profitem poruszasz się jak duch, bez trudu przekradając się pod osłoną cieni. Twoja umiejętność Skradania się rośnie o 20.
Poziomy profitu: 2
Wymagania: Skradanie się 50, Poziom 5.
Gracja w Ogniu Walki
Najlepiej pracujesz pod presją. Kiedy sytuacja wygląda źle, twoje ręce uspokajają się i wyostrza ci się wzrok. Kiedy twoje punkty życia spadną poniżej 40%, zyskujesz +1 do Percepcji i 15 do umiejętności Broń Dystansowa.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Percepcja 9 lub mniej, Poziom 11.
Tu i Teraz
Po wybraniu tego profitu twoja postać natychmiast awansuje na kolejny poziom.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Poziom 8.
Kolekcja Blizn
Walki podziurawiły niemal każdy centymetr twojej skóry. Jesteś twardy... i paskudny. Dodaje 15% do wszystkich odporności oprócz ognia, ale odejmuje 1 od Charyzmy.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 6, Poziom 11.
Dziedziczna Odporność
Ani twoja matka, ani ojciec nigdy nie byli chorzy. Ty od dziecka posiadasz niezwykłą odporność na choroby i trucizny. Dodaje 10% do odporności na Trucizny i Choroby, ponadto próg choroby i trucizny rośnie o 2.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 5, Poziom 2 lub niższy.
Dawca Życia
Codzienne pompki i jedzenie gwoździ opłaciło się. Za każdym razem, gdy wybierasz ten profit, zyskujesz 6 punktów wytrzymałości.
Poziomy profitu: 2
Wymagania: Wytzrmałość 4, Poziom 11.
Różdżka Błyskawic
Czujesz więź z elektrycznością, którą możesz wykorzystać podczas rzucania czarów. Ten profit powoduje, że wszystkie czary oparte na elektryczności zadają dodatkowe 15% obrażeń.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szkoła Elektryczna Magii Umysłu 40.
Znak Ognia
Czujesz więź z ogniem, którą możesz wykorzystać podczas rzucania czarów. Ten profit powoduje, że wszystkie czary oparte na ogniu zadają dodatkowe 15% obrażeń.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szkoła Ognia Magii Umysłu 40, nie można równocześnie mieć Zimnej Duszy.
Mistrz Dominacji
Kontrolowanie umysłów innych nigdy nie było takie proste! Dodaje 14 punktów do Szkoły Dominacji Magii Plemiennej.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szkoła Dominacji 40, Poziom 5.
Mistrz Złodziei
Okradaj bogatych i dawaj sobie. Dodaje 20 do umiejętności Znajdowania Pułapek/Ukrytych Przejść, Otwierania Zamków i Skradania się.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Otwieranie Zamków, Znajdowanie Pułapek/Ukrytych Przejść i Skradania się 50, Poziom 11.
Mistrz Handlu
Jesteś mistrzem w męczeniu, nakłanianiu i zastraszaniu kupców, żeby sprzedali ci towary ze zniżką. Dzięki temu profitowi otrzymujesz zniżkę 25%, kiedy kupujesz przedmioty w sklepie lub od handlarza. Ponadto zwiększa Retorykę o 10.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Charyzma 7, Wymiana 60, Poziom 8, trzeba wcześniej posiadać profit Kupiec.
Mistrz Wytrwałości
Leczenie się to twoja specjalność. Dodaje 15 punktów do Szkoły Odporności Boskiej Magii.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szkoła Odporności 40, Poziom 5.
Mistrz Porażenia
Wyższa siła pomaga ci wzywać niszczące moce. Dodaje 15 do Szkoły Porażenia Boskiej Magii.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Szkoła Porażenia 40, Poziom 5.
Mistrz Ranienia
Twoi przodkowie nienawidzą twoich wrogów niemal tak bardzo, jak ty. Dodaje 15 punktów do Szkoły Gniewu Natury Magii Plemiennej.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Szkoła Ranienia 40, Poziom 5.
Skupienie
Związki pomiędzy magią i otaczającym cię światem stają się wyraźniejsze. Ten profit obniża koszt rzucania wszystkich czarów Magii Umysłu o 15%.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Dowolna umiejętność Magii Umysłu 100, Charyzma 6, Percepcja 6.
Ulepszone Trafienie Krytyczne
Wiesz, gdzie pchnąć ostrym przedmiotem, lub jak uderzyć tępym narzędziem, by zrobić twojemu wrogowi największą krzywdę. Za każdym razem, gdy wybierasz ten profit, twoja szansa na zadanie trafienia krytycznego rośnie o 5%. To bardzo przydatne.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Szczęście 6, Poziom 5.
Zakazana Wiedza
Niezdrowa fascynacja, niezliczonymi zwłokami, które zostawiasz za sobą, pozwoliła ci dokładnie zrozumieć ich cechy szczególne. Kiedy walczysz z nieumarłymi zadajesz dodatkowe 2 punkty obrażeń każdym atakiem w walce bezpośredniej. Każdy nieumarły, którego przywołasz, będzie zadawał obrażenia zwiększone o 1.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Inteligencja 5, Poziom 8.
Spostrzegawczość
Można to nazwać szóstym zmysłem, paranoją, albo przesadnie ostrożną naturą, ale często zauważasz rzeczy, które nie pasują do otoczenia. Zawsze podświadomie szukasz pułapek, dzięki czemu uzyskujesz +25 do Znajdowania Pułapek/Ukrytych Przejść oraz +5 do Otwierania Zamków.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 5, Znajdowanie Pułapek/Ukrytych Przejść 30.
Siła Wyższa
Twój duch dał ci dostęp do tajemniczego źródła magicznej energii. Twoje sekretne źródło mocy zapewnia +2 do Szybkości leczenia oraz dodatkowy punkt umiejętności na poziom. Tylko Sylwanie i Półbiesy mogą wybrać ten profit.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Inteligencja 5, Poziom 5, Sylwan, Półbies.
Wymiatacz
Kiedy zaczynają wirować pięści, chcesz bić, kopać, gryźć, by wywalczyć sobie zwycięstwo... i robisz to wyjątkowo skutecznie. Ten profit dodaje dodatkowe 1-4 obrażenia do twoich ataków w walce bez broni.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Walka bez broni 25, Poziom 5.
Piroman
Posiadasz wrodzoną skłonność do ognia i podpalania rzeczy ? a zwłaszcza innych ludzi. Zadajesz dodatkowe 10% obrażeń każdą bronią i czarem opartym na ogniu.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Inteligencja 5, Poziom 8, nie można równocześnie mieć profitu Unikanie Ognia.
Ożywiająca Siła
Kiedyś byłeś dzieckiem, matka zanurzyła cię w magicznym stawie. Zawsze goisz rany nieco szybciej od innych. Ten profit dodaje 1 do twojej Szybkości leczenia.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 5.
Odwet
Tajemnicza, nieziemska siła zainteresowała się zabijaniem twoich wrogów. Nieważne, dlaczego, ważne, że ci to pomaga! Zadawane przez ciebie obrażenia sieczne i obuchowe zostają zwiększone o 10%.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 8.
Kupiec
Długa praktyka zamienia cię w zdolnego kupca. Potrafisz sprzedać brzydulę ogrowi. Ten profit dodaje 40 do umiejętności Wymiany.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wymiana 50, Poziom 5.
Strzelec Wyborowy
Bardzo skutecznie zabijasz swoich wrogów z daleka. Ten profit zwiększa o 2 twoją Percepcję, kiedy strzelasz z łuku lub kuszy.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 7, Inteligencja 6, Poziom 8.
Zabójca
Zabójca kroczy po ziemi! Po udanym rzucie na szczęście każde twoje trafienie w walce wręcz zamienia się w trafienie krytyczne, wywołując śmierć i zniszczenie.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zwinność 8, Siła 8, Walka wręcz 80, Poziom 24.
Pożeracz Węży
Mniam! Smakuje jak kurczak. Zyskujesz częściową odporność na trucizny, +30%.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Wytrzymałość 3, Poziom 5, nie można mieć równocześnie Ochrony przed Jadem.
Snajper
W twoich rękach łuk lub kusza jest naprawdę morderczą bronią. Ten profit powoduje, że każde trafienie z broni dystansowej zamienia się w trafienie krytyczne, jeśli uda ci się rzut na Szczęście.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zwinność 8, Percepcja 8, Broń Dystansowa 85, Poziom 24.
Duch Przewodni
Posiadasz nieziemski talent w uzyskiwaniu dodatkowej Many z duchów, które znajdujesz i pochłaniasz. Z pochłaniania duchów otrzymujesz dodatkowe 10% Many.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Charyzma lub Percepcja 7.
Silne plecy
Pseudonim Wielbłąd. Możesz nosić dodatkowe 50 funtów ekwipunku za każdy poziom tego profitu.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Siła 6, Wytrzymałość 6.
Czułe Zmysły
Z powodu starożytnych wierzeń plemiennych twoich przodków posiadasz dar wyjątkowo czułych zmysłów. Ten profit daje +1 do Percepcji i +15 do Znajdowania Pułapek/Ukrytych Przejść.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 5, Poziom 14.
Bystry Uczeń
Każde wydarzenie uczy cię czegoś nowego. Ten profit daje premię 5% do zdobywanego doświadczenia. Najlepiej wybrać go na niskim poziomie.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Inteligencja 4.
Złodziej
Złodziej to taka niepochlebna nazwa. Ale dobrze jest jednak znajdować rzeczy, które inni chcą ukryć. Ten profit jednorazowo dodaje 10 punktów do umiejętności Otwierania Zamków, Znajdowania Pułapek/Ukrytych Przejść i Skradania się.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Brak.
Zbroja Umysłu
Potrafisz skoncentrować swój umysł na swojej ochronie. Dodaje 15 punktów do Szkoły Ochronnej Magii Umysłu.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Szkoła Ochronna Magii Umysłu 40, Poziom 5.
Twarda Skóra
Przebywanie w skrajnych warunkach uodporniło cię na siły żywiołów. Uzyskujesz premię +5 do klasy pancerza oraz +7% do wszystkich odporności. Tylko Zwierzoludzie i Sylwanie mogą wybrać ten profit.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 8 lub mniej, Poziom 11, Zwierzoczłek, Sylwan.
Traper
Oprawianie skór zwierząt to dla ciebie naturalne zajęcie. Za każdym razem, gdy zabijesz wilka lub niedźwiedzia, zdzierasz z niego skórę. Te skóry mają ponadto większą wartość dzi?ęki9 ttwoim dużym umiejętnościom.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zwinność 4.
Chwała Nieumarłych
Wizje podczas medytacji dały ci cudowny wgląd w tajemnice życia po śmierci. Dzięki temu profitowi wszystkie zombie i szkielety, które tworzysz, posiadają o 15% więcej punktów wytrzymałości i większą szansę trafienia.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Umiejętność Wskrzeszenia Nieumarłych 50, Inteligencja 6.
Ochrona przed Jadem
Mieszkające w tobie duchy nauczyły się, jak przemieniać trucizny w uzdrawiającą energię, dzięki czemu możesz przejść bez strachu przez jamę pełną żmij. Zamiast się ranić, obrażenia zadawane przez trucizny dodawane są do twoich punktów wytrzymałości.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 5, Poziom 11, nie można równocześnie mieć Ochrony przed Chorobą, ani Pożeracza Węży.
Finezja w walce br. jednoręczną
Ćwiczenie czyni mistrzem, a przynajmniej znacznie poprawia umiejętności. Ten profit zwiększa twoją umiejętność Walki Bronią Jednoręczną o 10.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Walka bronią jednoręczną 55, nie można równocześnie mieć Ciężkiej Ręki.
Finezja w walce br. dwuręczną
Ćwiczenie czyni mistrzem, a przynajmniej znacznie poprawia umiejętności. Ten profit zwiększa twoją umiejętność Walki Bronią dwuręczną o 10.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Walka bronią dwuręczną 55, nie można równocześnie mieć Ciężkiej Ręki.
Władanie Bronią
Długa znajomość broni sprawiła, że biegle się nią posługujesz. Ten profit dodaje 1 do twojej Zwinności i 3 do umiejętności walki bronią jednoręczną i dwuręczną.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Zwinność 5, Poziom 14.
Specjalizacja w broni jednoręcznej
Jesteś mistrzem w broni jednoręcznej. Ten profit zwiększa obrażenia zadawane bronią jednoręczną o 3 oraz dodaje 5 do umiejętności walki bronią dwuręczną.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Walka bronią jednoręczną 100, profit Finezja w walce br. jednoręczną.
Specjalizacja w broni dwuręcznej
Jesteś mistrzem w broni dwuręcznej. Ten profit zwiększa obrażenia zadawane bronią dwuręczną o 3 oraz dodaje 5 do umiejętności walki bronią jednoręczną.
Poziomy profitu: 1
Wymagania: Walka bronią dwuręczną 100, profit Finezja w walce br. dwuręczną.
Lionheart
Profity
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 16 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
profit tytulowy postrach kupcow
profit przyjaciel złodzieji
profit dług siarki tez nieopisany
a gdzie 3 poziomowy profit pojętny uczen
Wędrowiec
Spokojnie, Colapsor. Wszystkie profity dodatkowe, tj. związane z fabułą, są już przez Cannabisa opracowane i przedstawione (zapraszam do działu Propozycje tekstów, jak tylko się zarejestrujesz na naszym forum) i niedługo zostaną wrzucone do działu. Dobrze, że wychwyciłeś brakujące profity, ale wierz mi - będzie ich o wiele więcej niż trzy;)
Wędrowiec
Po pewnym czasie daje ona chyba profit cierpliwosc czy cos i troszke doswiadczenia
Wędrowiec
Profit Cierpliwość to dostajesz od drzewca Bramblesa, po wykonaniu dla niego zadania związanego z Relikanem, mrocznym dzierżycielem.
Co do PD to nie jestem pewien, ale gdy go tłuczemy, to Boruta mówi fajny tekst. Brzmi mniej więcej tak: "Przemierzyłeś taki kawał tylko po to żeby mnie połaskotać?"- i stoi oczywiście niewzruszony.
Wędrowiec
ale doswiadczenie dorzuca.
Wędrowiec
trafienie krytyczne powyzej 20% jest calkiem fajna zabawa
Wędrowiec
dwureczny obrazenia mial przecietne ale dodadwal duzo do trafienia krytycznego
Wędrowiec
Masz rację, właściwie jeden krytyk wystarcza na jednego przeciwnika, żeby potem go wykończyć. Ja obecnie używam profitu, który dodaje energii ducha, żeby móc więcej czarów ochronnych trzaskać. A którym duchem grasz, Colapsor?
Orish, Ahelor - nie dajcie się przekonywać na forum o Lionhearcie, bo zmuszeni jesteśmy korespondować w innych miejscach. Ta gra jest naprawdę coraz bardziej popularna.
Wędrowiec
ale ostatnio boskiego wziąłem i gorszy troche mi sie wydaje tamten byl bardziej zabawny
Wędrowiec
Dokładnie, duch boski jest nudny i taki (bleh!) przyzwoity. Demoniczny jest na pewno najbardziej szyderczy i rozrywkowy. Z kolei zwierzęcy jest strasznie ostrożny, często ma coś w stylu wybuchów złości :D
Wędrowiec
Jednym słowem - demoniczny jest najlepszy. Ten jego sarkazm:) No i wbrew pozorom to najbardziej inteligentny duch spośród całej trójki.
Wędrowiec
jest fajny wszystko wie jednym słowem jest najlepszy!!!!!!!
Wędrowiec
Hmm z tego co wiem w Lionhgeart każdy duch wie to samo ;)
Wędrowiec
spirits!! bon appétit
ja normalnie KOCHAM mojego patrona
:D
Wędrowiec
Profit snajper: wymagania
Zwinność 8, Percepcja 8, Broń Dystansowa 85, Poziom 24
Ja miałem zwinność 9 i percepcja 9 BD 105 poziom 25 i nie miałem tego profitu ,weźcie nie piszcie głupot bo forum z forum odpisuje a nikt tego nie sprawdza ,1 palnie głupote 2 powtarza...,szkoda tylko czasu
Wędrowiec
Carly tak... wy już wrzucacie 5 lat do tego działu te profity,jeszcze źle przedstawione,nie dość że się gra i uczy tak jak piszecie to jeszcze nie mam tego profitu snajper,a zrobiłem tak jak jest wymagane,może bardziej opiszecie w jakimś dziale jakie najpierw trzeba profity wybrać żeby mieć następne
Ten artykuł skomentowano 16 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.