Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Lionheart • Silnik Velocity • INSIMILION

    Lionheart


    Silnik Velocity

    Działy gier » Lionheart » Opisy
    Autor: Cannabis
    Utworzono: 08.10.2006
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Owy Velocity Engine to silnik stworzony przez Reflexive Entertaiment. Wspomniany silnik został użyty w produkcjach takich jak: Zax: The Alien Hunter, Star Trek: Away Team, natomiast pierwszą grą cRPG, w której został użyty jest Lionheart: Legacy of the Crusader.

    Z założenia w Velocity mają być renderowane tła 2D, natomiast postacie w 3D, które są konwertowane do 2D w czasie rzeczywistym. Powinno to pozwolić na anty-aliasowanie postaci, czego skutkiem ma być niemalże idealne wtopienie ich w tło gry. Jednak funkcje silnika się tu nie kończą, Velocity Engine pozwala również na zmiany podłoża w czasie rzeczywistym. Wszystko by było dobrze, gdyby owy opis był w pełni prawdziwy. W praktyce jednak powyższy opis nieco odchodzi od pierwowzoru.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    krytyk
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.10.2006 o 12:48  

    Długi ten tekscik:) postarałes sie naprawde pot spływa co heh : (smiech)

    Orish
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.10.2006 o 12:58  

    Zapraszam do napisania dłuższego.

    krytyk
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.10.2006 o 13:17  

    Ależ twoje starania są ogromne nie miałem nic złego na myśli" tekst jest świetny" :):):)

    Cannabis
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.10.2006 o 13:32  

    Krótki, bo krótki ale spróbuj znaleźć coś więcej na ten temat, a wtedy z miłą chęcią go rozszerzę krytyku.

    Ingmar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.10.2006 o 21:47  

    http://en.wikipedia.org/wiki/Velocity_Engine

    Coś tam napisać się by jeszcze dało.

    Amoen
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.10.2006 o 15:24  

    Tylko że ten artykuł na wiki dotyczy czegoś innego.

    men
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.10.2007 o 19:45  

    Każdy silnik 3D konwertuje grafikę trójwymiarową na płaską bo ekran monitora ma tylko 2 wymiary



    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw