Lionheart
Silnik Velocity
Owy Velocity Engine to silnik stworzony przez Reflexive Entertaiment. Wspomniany silnik został użyty w produkcjach takich jak: Zax: The Alien Hunter, Star Trek: Away Team, natomiast pierwszą grą cRPG, w której został użyty jest Lionheart: Legacy of the Crusader.
Z założenia w Velocity mają być renderowane tła 2D, natomiast postacie w 3D, które są konwertowane do 2D w czasie rzeczywistym. Powinno to pozwolić na anty-aliasowanie postaci, czego skutkiem ma być niemalże idealne wtopienie ich w tło gry. Jednak funkcje silnika się tu nie kończą, Velocity Engine pozwala również na zmiany podłoża w czasie rzeczywistym. Wszystko by było dobrze, gdyby owy opis był w pełni prawdziwy. W praktyce jednak powyższy opis nieco odchodzi od pierwowzoru.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 7 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Długi ten tekscik:) postarałes sie naprawde pot spływa co heh : (smiech)
Długi ten tekscik:) postarałes sie naprawde pot spływa co heh : (smiech)
Zapraszam do napisania dłuższego.
Zapraszam do napisania dłuższego.
Ależ twoje starania są ogromne nie miałem nic złego na myśli" tekst jest świetny" :):):)
Ależ twoje starania są ogromne nie miałem nic złego na myśli" tekst jest świetny" :):):)
Krótki, bo krótki ale spróbuj znaleźć coś więcej na ten temat, a wtedy z miłą chęcią go rozszerzę krytyku.
Krótki, bo krótki ale spróbuj znaleźć coś więcej na ten temat, a wtedy z miłą chęcią go rozszerzę krytyku.
http://en.wikipedia.org/wiki/Velocity_Engine
Coś tam napisać się by jeszcze dało.
http://en.wikipedia.org/wiki/Velocity_Engine
Coś tam napisać się by jeszcze dało.
Tylko że ten artykuł na wiki dotyczy czegoś innego.
Tylko że ten artykuł na wiki dotyczy czegoś innego.
Każdy silnik 3D konwertuje grafikę trójwymiarową na płaską bo ekran monitora ma tylko 2 wymiary
Każdy silnik 3D konwertuje grafikę trójwymiarową na płaską bo ekran monitora ma tylko 2 wymiary
Ten artykuł skomentowano 7 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.