Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Lionheart • System S.P.E.C.I.A.L. • INSIMILION

    Lionheart


    System S.P.E.C.I.A.L.

    Działy gier » Lionheart » Opisy
    Autor: Cannabis
    Utworzono: 16.07.2006
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Lionheart korzysta z systemu role-playing o nazwie SPECIAL. System ten pozwala na nieograniczony rozwój różnorodnych postaci. Postać w grze Lionheart składa się z wielu elementów, których w większości nie trzeba wyjaśniać. Jednak poniższe opisy pozwolą ci lepiej zrozumieć system SPECIAL.

    Siła (Strenght)
    To siła fizyczna postaci. Przedstawia zdolność do podnoszenia ciężarów, siłę ciosów i określa, ile ekwipunku może nosić postać. Silniejsze postacie mogą nieść więcej, zadają większe obrażenia w walce wręcz.

    Percepcja (Perception)
    Ten współczynnik określa zdolność do obserwacji otoczenia i zauważania rzeczy, które mogą przeoczyć inni. To połączenie zmysłów postaci, takich jak dotyk, wzrok, węch i słuch. Ten współczynnik w decydującym stopniu określa szanse postaci na zauważenie czegoś niezwykłego w jej otoczeniu. Dzierżyciele magii korzystają z tego współczynnika, by zrozumieć swojego ducha, dlatego ilość many częściowo od niego zależy.

    Wytrzymałość (Endurance)
    Wytrzymałość określa ogólne zdrowie postaci, odporność na zmęczenie i ciosy. Głównie wpływa na Punkty Wytrzymałości. Postać o dużej Wytrzymałości może walczyć dłużej i zadaje większe obrażenia w walce.

    Charyzma (Charisma)
    Wygląd i urok postaci to Charyzma. Im większa Charyzma, tym łatwiej można rozmawiać z bohaterami neutralnymi (BN). Dzierżyciele magii za pomocą tego współczynnika wpływają na swojego ducha, dlatego ilość many zależy częściowo od Charyzmy.

    Inteligencja (Inteligence)
    Im wyższa Inteligencja postaci, tym więcej będzie ona umieć. Dzięki wysokiej inteligencji pojawiają się dodatkowe możliwości w rozmowach. Ilość punktów umiejętności, które otrzymuje postać na każdym poziomie doświadczenia, zależy właśnie od Inteligencji.

    Zwinność (Agility)
    Ten współczynnik oznacza refleks, równowagę i koordynację ruchową postaci. Szybkość postaci w ruchu i walce zależy od Zwinności. Postacie bojowe i złodziejskie powinny mieć wyższą Zwinność niż postacie ukierunkowane na dyplomację lub magię.

    Szczęście (Luck)
    Szczęście to po prostu szczęście ? los, karma, powodzenie, jednym słowem fart. Szczęście w niewielkim stopniu wpływa na wiele rzeczy.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Tiberinus
     

    Wędrowiec
    Temat: Powinno być chyba Siła (Str...
    Dodany: 01.09.2012 o 17:07  

    Powinno być chyba Siła (Strength) wiem że literówka ale nie których razi :)



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw