Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Mass Effect 2 • Ulepszenia pancerza • INSIMILION

    Mass Effect 2 » Ulepszenia


    Ulepszenia pancerza

    Działy gier » Mass Effect 2 » Opisy » Ulepszenia
    Autor: Rey
    Utworzono: 02.05.2010
    Aktualizacja: 02.05.2010

    Modyfikacje działające na pancerz to praktycznie same tarcze i wzmocnienia obrony, czemu trudno się dziwić. Działają one, o ile nie napisano inaczej, na wszystkich członków drużyny - choćby dlatego warto je wykupić. Na pewno znacząco zwiększą żywotność naszą i naszych kompanów.


    Czas działania mocy biotycznych (Neuro-maska)

    Podtrzymywanie pola efektu masy wymaga ciągłego skupienia. To ulepszenie mierzy i naśladuje aktywność układu nerwowego, dzięki czemu podtrzymanie pola efektu masy wymaga mniej wysiłku.
    Premia (dla całej drużyny): +20% do czasu trwania mocy biotycznych.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie biowzmacniaczy.
    Wymagania: Siła rażenia mocy biotycznych 2/5.
    Koszt: 3000 jednostek Pierwiastka Zero.
    Miejsce zdobycia: Można zainstalować po spełnieniu warunku.


    Czas działania mocy technologicznych (Modyfikowana heurystyka)

    Tradycyjne omni-klucze są przystosowane do precyzyjnej i delikatnej pracy. Inżynierowie Zaćmienia dostrajają swoje omni-klucze w przeciwny sposób, skupiając się na szybkim uwolnieniu energii, choć przez to muszą mieć drugie urządzenie do delikatnej pracy. Cerberus opracował prototyp wszechstronnego systemu, dzięki któremu omni-klucz może pracować w dziesiątkach konfiguracji, zmienianych natychmiast, gdy użytkownik przechodzi do innego zadania. W efekcie powinni sobie lepiej radzić z każdym urządzeniem.
    Premia (dla całej drużyny): +20% do czasu trwania mocy technologicznych.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie omni-klucza.
    Wymagania: Siła rażenia mocy technologicznych 2/5.
    Koszt: 3000 jednostek Pierwiastka Zero.
    Miejsce zdobycia: Można zainstalować po spełnieniu warunku.


    Czas odnawiania mocy biotycznych (Inteligentny wzmacniacz)

    Wytworzenie pola efektu masy wymaga znacznego skupienia. Po wytworzeniu pola wszyscy biotycy potrzebują odpoczynku, by odzyskać skupienie i jasność umysłu konieczne do wytworzenia następnego. Śledząc aktywność umysłową i rozpoznając indywidualne wzory użytkowania, wzmacniacz może skuteczniej interpretować zamiary biotyka. Dzięki temu stworzenie pola wymaga mniejszego skupienia, a regeneracja zajmuje mniej czasu.
    Premia (dla całej drużyny): -20% do czasu ładowania mocy biotycznych.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie biowzmacniaczy.
    Wymagania: Siła rażenia mocy biotycznych 3/5.
    Koszt: 5000 jednostek Pierwiastka Zero.
    Miejsce zdobycia: Można zainstalować po spełnieniu warunku.


    Czas odnawiania mocy technologicznych (Moduł Hydra)

    Efektywna trwałość większości omni-kluczy wynosi około 10 lat przy pracy precyzyjnej oraz 50 lat przy bardziej ogólnych zadaniach. Wyłączenie zabezpieczeń i instalacja eksperymentalnego rdzenia zasilającego znacznie podnosi wydajność, lecz spodziewana trwałość urządzenia obniża się 20-krotnie.
    Premia (dla całej drużyny): -20% do czasu ładowania mocy technologicznych.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie omni-klucza.
    Wymagania: Siła rażenia mocy technologicznych 3/5.
    Koszt: 5000 jednostek Pierwiastka Zero.
    Miejsce zdobycia: Można zainstalować po spełnieniu warunku.


    Generator nadmiarowego pola (Regeneracja impulsowa)

    Bariery kinetyczne znacznie zwiększyły szansę przeżycia żołnierzy atakowanych nowoczesną bronią, ale dotychczasowe próby wzmocnienia słabnących tarcz urządzeniami zapasowymi były nieudane ze względu na zakłócenia. Cerberus prowadzi w tej dziedzinie aktywne badania, w których wyniku powstał prototyp nadmiarowego generatora pola. Przy odpowiednich nakładach środków da się go zminiaturyzować do użytku osobistego.
    Premia: Kiedy Shepard traci tarcze, zostają one natychmiast przywrócone.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie tarcz.
    Wymagania: Ochrona przed obrażeniami 2/5.
    Koszt: 15,000 jednostek palladu.
    Miejsce zdobycia: Można zainstalować po spełnieniu warunku.


    Pojemność medi-żelu (Mikroskaner)

    Wszystkie nowoczesne pancerze bojowe zawierają interfejs pierwszej pomocy. Zawarte w nim procesory monitorują funkcje życiowe i uwalniają miejscowo niewielkie dawki medi-żelu, by przyspieszyć proces leczenia. Możliwe jest doraźne podawanie dużych dawek medi-żelu w przypadkach poważnych urazów, ale skuteczność tego procederu zależy od niezwykle drogiego oprogramowania, którego nie da się skopiować. Cerberus stworzył własne oprogramowanie i prowadzi prace nad jego ulepszeniem.
    Premia: Pojemność medi-żelu rośnie o 1.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie medyczne.
    Koszt: 2500 jednostek platyny.
    Miejsca zdobycia:

    • Omega (Dzielnica Slumsów - stacja badawcza);
    • Cytadela (Fundacja Sirita);
    • Illium (Technologie Serrice);
    • Illium (Stacja transportowa - ciało najemnika).

    Siła rażenia mocy biotycznych (Hiper-wzmacniacz)

    Standardowe oprogramowanie dołączane do wzmacniaczy biotycznych ma działać z różnymi rasami i układami nerwowymi. Wyłączenie zabezpieczeń tego oprogramowania umożliwia tworzenie o wiele potężniejszych pól efektu masy. Procedura ta wymaga ostrożności i dostrojenia do układu nerwowego danej osoby. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia układu nerwowego, ślepoty lub nawet utraty życia.
    Premia (dla całej drużyny): Premia drużynowa +10% do obrażeń biotycznych.
    Premia: Pojemność medi-żelu rośnie o 1.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie biowzmacniaczy.
    Koszt: 500 jednostek Pierwiastka Zero.
    Miejsca zdobycia:

    • Horyzont (martwy Zbieracz);
    • Illium (Technologie Serrice);
    • Tuchanka (stacja medyczna - Baza danych Fortacka);
    • Pragia (terminal).

    Siła rażenia mocy technologicznych (wzmacniacz wielordzeniowy)

    Standardowe omni-klucze mają szeroki zakres tolerancji impulsów nerwowych na wejściu, by mogli z nich korzystać przedstawiciele różnych gatunków. Wejścia omni-klucza można dostroić do swoistych impulsów użytkownika, zwiększając czułość i moc urządzenia. Po takim dostrojeniu omni-klucz jest praktycznie bezużyteczny dla wszystkich poza właścicielem, i musi być stale dostrajany do niewielkich zmian aktywności nerwowej.
    Premia (dla całej drużyny): +10% do obrażeń technologicznych
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie omni-klucza.
    Koszt: 500 jednostek Pierwiastka Zero.
    Miejsca zdobycia:

    • Omega (baza Archanioła - omni-klucz);
    • Cytadela (Saronis Applications);
    • Statek Zbieraczy (terminal);
    • Flotylla (za wygranie procesu Tali);
    • Illium (Technologie Serrice).

    Tarcze awaryjne (Harmonijne tarcze)

    Emitery tarcz wytwarzają silną i niezawodną barierę kinetyczną, która może działać godzinami. Ze względu na możliwość wystąpienia zakłóceń, używanie dwóch emiterów naraz jest praktycznie niemożliwe. Gdy jedna bariera przestanie działać, można włączyć drugą, ale przeszkodzi to w ponownym włączeniu pierwszej bariery. Przy precyzyjnej synchronizacji możliwe jest niezauważalne wyłączenie bariery tymczasowej, gdy podstawowa zostanie zregenerowana.
    Premia: Jedność przywraca pełną siłę tarcz całej drużynie.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie medyczne.
    Wymagania: Pojemność medi-żelu 3/5.
    Koszt: 25,000 jednostek platyny.
    Miejsce zdobycia: Można zainstalować po spełnieniu warunku.


    Ciężki splot skóry (Obwód ramowy)

    W skórę można wpleść mocne sztuczne włókna, które znacznie zmniejszają otrzymywane obrażenia. Włókna te przenoszą także medi-żel, wspomagając leczenie.
    Premia: Shepard otrzymuje +10 zdrowia.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie cybernetyczne.
    Koszt: 2500 jednostek palladu.
    Miejsca zdobycia:

    • Omega (rupiecie Kenna);
    • Horyzont (martwy Zbieracz);
    • Illium (Ochrona Osobista Brama);
    • Wrak Żniwiarza (terminal).

    Moduł urazowy (WI medyczna)

    Standardowy interfejs pierwszej pomocy może ustabilizować stan rannego żołnierza, chroniąc go od śmierci nawet w przypadku dość ciężkich ran. Podstawowa technologia nie działa jednak na przytomnych żołnierzy będących pod ostrzałem, ponieważ każdy sygnał nerwowy bólu niweczy proces. Moduł urazowy dzieli podawanie medi-żelu na dwie warstwy - aktywną i pasywną. Moduł aktywny na bieżąco dostarcza niewielkie ilości medi-żelu do świeżych ran. Warstwa pasywna transportuje większe ilości, lecząc rany krytyczne Kiedy obezwładnieni żołnierze otrzymują większe ilości medi-żelu, zdrowie aktywnych jednostek również ulega poprawie.
    Premia: Jedność daje całej drużynie pełne zdrowie.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie medyczne.
    Wymagania: Pojemność medi-żelu 2/5.
    Koszt: 15,000 jednostek platyny.
    Miejsce zdobycia: Można zainstalować po spełnieniu warunku.


    Ochrona przed obrażeniami

    To kompleksowe ulepszenie systemów zapewnia wszystkim członkom drużyny zwiększoną ochronę, niezależnie od indywidualnych technik obronnych.
    Premia (dla całej drużyny): +10 do tarcz, barier i pancerzy.
    Rodzaj ulepszenia: Ulepszenie tarcz.
    Koszt: 2500 jednostek palladu.
    Miejsca zdobycia:

    • Statek więzienny Czyściec (YMIR Mech);
    • Cytadela (Saronis Applications);
    • Statek Zbieraczy (terminal);
    • Illium (Ochrona Osobista Brama).




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw