Mass Effect 3 » Bronie
Ciężkie pistolety
Akolita
Pistolet niestandardowy, gdyż strzela odbijającymi się od ścian i podłóg pociskami, które wybuchają przy trafieniu, oszałamiając na krótko swoje cele i zadając olbrzymie obrażenia (500%!) tarczom i barierom. Niestety, żeby wystrzelić broń tę trzeba „naciągnąć” i to długo, dlatego nie sprawdza się w ostrej wymianie ognia. - Misja: DLC „Pakiet Oporu Naziemnego”.
- Kolor: Złoty (DLC „Ziemia”).
Falanga
Dość późno, a szkoda, znajdowany pistolet (w singlu). Jest naturalnym rozwinięciem Predatora – zadaje większe obrażenia, ale jest nieco mniej szybkostrzelny. Dobry, zrównoważony oręż. - Misja: Tuchanka, przed aktywacją młotów [Kassa Fabrication].
- Kolor: Srebrny.
Kat
Chyba najlepszy ze standardowych pistoletów – zadaje duże obrażenia i wciąż zachowuje niezłą szybkostrzelność. Ciekawostka: jest to jedyna ogólnodostępna broń z Mass Effect 2, która należy do bardzo rzadkich (złotych) przedmiotów. - Misja: Arrae, w obszarze przejściowym między wnętrzem i dachem bazy [Kassa Fabrication].
- Kolor: Złoty.
Oprawca
Broń Krwawej Hordy, fanów ciężkiego uderzenia. Taki też jest ten pistolet – tylko jeden nabój w magazynku i spory odrzut, za to duże obrażenia. Mimo to nie polecam, lepiej używać Paladyna bądź Kata (jeśli się ma), przy których nie ma takich problemów. - Misja: DLC „Pakiet Oporu Naziemnego”.
- Kolor: Złoty (DLC „Dzień Sądu”).
Orzeł
Śmieszna broń, bo niby jest ciężkim pistoletem, a strzela jak pistolet maszynowy, tyle że prawie bez odrzutu. Całkiem niezły oręż. - Misja: Element edycji kolekcjonerskiej.
- Kolor: Czarny.
Paladyn
Najpotężniejszy pistolet w grze, dość ciężki jak na tę kategorię broni. Najlepiej zamontować do niego lunetę i używać jak snajperki, gdyż ma tylko 3 naboje w magazynku i niewielką szybkostrzelność. - Misja: [Zaopatrzenie Widma].
- Kolor: Czarny.
Predator
Podstawowy pistolet. Celny, szybki, zadający niestety małe obrażenia. Jak znalazł na początek gry i niskie poziomy trudności, potem trzeba go wymienić. - Misja: Otrzymywany na początku gry.
- Kolor: Niebieski.
Projektor błyskawic
Dobra broń, można z niej strzelać zarówno szybko, ale dość słabo, jak i podładować, by zadawać większe obrażenia. Wbrew opisowi, nie powoduje żadnego zwarcia w syntetykach, a w przeciwieństwie do poprzedniej części łuk ani nie przenosi się na inne oddziały, ani ich nie spowalnia. - Misja: Pancernik Gethów, po dołączeniu drużyny [Zaopatrzenie Kombinatu Elkoss].
- Kolor: Złoty.
Skorpion
Pistolet do zadań specjalnych, zamiast zwykłych pocisków strzela mini-granatami, które przyczepiają się do trafionego obiektu i po chwili wybuchają (przez ten czas działają także jak miny zbliżeniowe). Broń pomocnicza, raczej niezbyt skuteczna przeciwko dużym, opancerzonym celom, za to świetnie spisująca się przeciwko piechurom (w tym Duchom). - Misja: Sur’Kesh, przy terminalu zasilania po drugim checkpointcie podczas eskortowania Kroganki [Uzbrojenie Aegohr].
- Kolor: Czarny.
Szpon
Skrzyżowanie pistoletu ze strzelbą, po matce odziedziczyło tryb strzału (rozprysk, głównie bliski dystans), po ojcu lekkość – obrażeniami z kolei plasuje się gdzieś pośrodku nich (czyli lepiej niż pistolet, gorzej niż strzelba). Najlepiej sprawuje się w rękach Szturmowca chcącego mieć częsty dostęp do mocy lub walczącego na bliskim dystansie Strażnika. - Misja: Cytadela II, w zamkniętym pokoju po wyjściu z windy.
- Kolor: Czarny.
Tłumiciel
Pistolet służący do strzałów w głowę i tylko w nią – dostaje spory mnożnik obrażeń za headshota, ale zwykle zadaje je dość niewielkie. Wspomniana w opisie „cichość” broni dotyczy tylko jednego fragmentu misji, normalnie nie widać jej efektów. Dla snajperów i tylko dla nich. - Misja: DLC „Cytadela” – Zasadzka, otrzymywany na początku misji.
- Kolor: Złoty (DLC „Dzień Sądu”).
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.