Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Ciężkie pistolety • INSIMILION

    Mass Effect 3 » Bronie


    Ciężkie pistolety

    Działy gier » Mass Effect 3 » Opisy » Bronie
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.12.2013
    Aktualizacja: 01.12.2013

    Akolita

    Pistolet niestandardowy, gdyż strzela odbijającymi się od ścian i podłóg pociskami, które wybuchają przy trafieniu, oszałamiając na krótko swoje cele i zadając olbrzymie obrażenia (500%!) tarczom i barierom. Niestety, żeby wystrzelić broń tę trzeba „naciągnąć” i to długo, dlatego nie sprawdza się w ostrej wymianie ognia.
    • Misja: DLC „Pakiet Oporu Naziemnego”.
    • Kolor: Złoty (DLC „Ziemia”).

    Falanga

    Dość późno, a szkoda, znajdowany pistolet (w singlu). Jest naturalnym rozwinięciem Predatora – zadaje większe obrażenia, ale jest nieco mniej szybkostrzelny. Dobry, zrównoważony oręż.
    • Misja: Tuchanka, przed aktywacją młotów [Kassa Fabrication].
    • Kolor: Srebrny.

    Kat

    Chyba najlepszy ze standardowych pistoletów – zadaje duże obrażenia i wciąż zachowuje niezłą szybkostrzelność. Ciekawostka: jest to jedyna ogólnodostępna broń z Mass Effect 2, która należy do bardzo rzadkich (złotych) przedmiotów.
    • Misja: Arrae, w obszarze przejściowym między wnętrzem i dachem bazy [Kassa Fabrication].
    • Kolor: Złoty.

    Oprawca

    Broń Krwawej Hordy, fanów ciężkiego uderzenia. Taki też jest ten pistolet – tylko jeden nabój w magazynku i spory odrzut, za to duże obrażenia. Mimo to nie polecam, lepiej używać Paladyna bądź Kata (jeśli się ma), przy których nie ma takich problemów.
    • Misja: DLC „Pakiet Oporu Naziemnego”.
    • Kolor: Złoty (DLC „Dzień Sądu”).

    Orzeł

    Śmieszna broń, bo niby jest ciężkim pistoletem, a strzela jak pistolet maszynowy, tyle że prawie bez odrzutu. Całkiem niezły oręż.
    • Misja: Element edycji kolekcjonerskiej.
    • Kolor: Czarny.

    Paladyn

    Najpotężniejszy pistolet w grze, dość ciężki jak na tę kategorię broni. Najlepiej zamontować do niego lunetę i używać jak snajperki, gdyż ma tylko 3 naboje w magazynku i niewielką szybkostrzelność.
    • Misja: [Zaopatrzenie Widma].
    • Kolor: Czarny.

    Predator

    Podstawowy pistolet. Celny, szybki, zadający niestety małe obrażenia. Jak znalazł na początek gry i niskie poziomy trudności, potem trzeba go wymienić.
    • Misja: Otrzymywany na początku gry.
    • Kolor: Niebieski.

    Projektor błyskawic

    Dobra broń, można z niej strzelać zarówno szybko, ale dość słabo, jak i podładować, by zadawać większe obrażenia. Wbrew opisowi, nie powoduje żadnego zwarcia w syntetykach, a w przeciwieństwie do poprzedniej części łuk ani nie przenosi się na inne oddziały, ani ich nie spowalnia.
    • Misja: Pancernik Gethów, po dołączeniu drużyny [Zaopatrzenie Kombinatu Elkoss].
    • Kolor: Złoty.

    Skorpion

    Pistolet do zadań specjalnych, zamiast zwykłych pocisków strzela mini-granatami, które przyczepiają się do trafionego obiektu i po chwili wybuchają (przez ten czas działają także jak miny zbliżeniowe). Broń pomocnicza, raczej niezbyt skuteczna przeciwko dużym, opancerzonym celom, za to świetnie spisująca się przeciwko piechurom (w tym Duchom).
    • Misja: Sur’Kesh, przy terminalu zasilania po drugim checkpointcie podczas eskortowania Kroganki [Uzbrojenie Aegohr].
    • Kolor: Czarny.

    Szpon

    Skrzyżowanie pistoletu ze strzelbą, po matce odziedziczyło tryb strzału (rozprysk, głównie bliski dystans), po ojcu lekkość – obrażeniami z kolei plasuje się gdzieś pośrodku nich (czyli lepiej niż pistolet, gorzej niż strzelba). Najlepiej sprawuje się w rękach Szturmowca chcącego mieć częsty dostęp do mocy lub walczącego na bliskim dystansie Strażnika.
    • Misja: Cytadela II, w zamkniętym pokoju po wyjściu z windy.
    • Kolor: Czarny.

    Tłumiciel

    Pistolet służący do strzałów w głowę i tylko w nią – dostaje spory mnożnik obrażeń za headshota, ale zwykle zadaje je dość niewielkie. Wspomniana w opisie „cichość” broni dotyczy tylko jednego fragmentu misji, normalnie nie widać jej efektów. Dla snajperów i tylko dla nich.
    • Misja: DLC „Cytadela” – Zasadzka, otrzymywany na początku misji.
    • Kolor: Złoty (DLC „Dzień Sądu”).



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw