Mass Effect 3 » Bronie
Karabiny snajperskie
Czarna Wdowa
Najlepsza snajperka w grze. Obrażeniami niezbyt (o ile w ogóle) ustępuje Wdowie, a ma 3 naboje w magazynku, więc po pierwsze chybienie tak nie boli, a po drugie nie wszyscy wrogowie padną od jednego strzała (zwłaszcza w multi). Zdecydowanie polecam, o ile (w singlu) nas na nią stać. - Misja: [Zaopatrzenie Widma].
- Kolor: Czarny.
Indra
Maszynowy karabin snajperski. W przeciwieństwie do szturmówek, prawie nie ma odrzutu, co w połączeniu z dużą celnością snajperek pozwala na bezstresową walkę. Raczej nie dla Szpiegów (w kamuflażu lepiej strzelać z czegoś jednopociskowego). - Misja: DLC „Pakiet Ostrzał”.
- Kolor: Czarny.
Kishock, karabin harpunowy
Ciekawa broń, nie wystrzeliwuje bowiem zwykłych pocisków, a długie harpuny, które powodują krwawienie (czyt. dalsze obrażenia) u celów organicznych i dysrupcję (czytaj oszołomienie) u syntetyków. Karabin ten można (a właściwie trzeba, bez tego można strzelać tylko na krótkie dystanse) „naciągnąć”, co zwiększa jego celność i obrażenia (a także szybkość lotu pocisków, startowo dość niską); ponadto, w przeciwieństwie do większości snajperek, brak celowania nie zmniejsza drastycznie zadawanych ran. Oręż dla ekspertów, wymaga dużej wprawy. - Misja: DLC „Pakiet Oporu Naziemnego”.
- Kolor: Złoty (DLC „Odrodzenie”).
Krysae
Granatnik wśród snajperek. Zadaje duże obrażenia obszarowe i odpycha wrogów, ale nie można mu nadać właściwości przebijających (jak to granatnikom). Ciekawy wybór. - Misja: DLC „Pakiet Ostrzał”.
- Kolor: Złoty (DLC „Rebelia”).
Modliszka
Podstawowy karabin snajperski. Tylko jeden pocisk w magazynku, ale za to zadający wysokie obrażenia. W singlu jedyna broń na całą grę, w multi także sobie radzi nawet na złocie i platynie. Warto zauważyć, że choć nie jest tak potężna jak Wdowa, Oszczep czy Czarna Wdowa, to sporo od nich lżejsza, tak więc nadaje się także dla klas opartych na mocach. - Misja: Mars, przy zwłokach żołnierza niedaleko miejsca startu (dla Szpiega dostępna od razu po rozpoczęciu misji).
- Kolor: Niebieski.
Oszczep
O, to coś specjalnego. Oszczep zadaje olbrzymie obrażenia, ma naturalne właściwości przebijające (i to spore), a na dodatek podświetla cele znajdujące się w mgle i za przeszkodami (o ile możemy je nim zranić). Płaci za to jednak olbrzymią wagą i koniecznością „naciągnięcia” przed strzałem. Dlatego też nie polecam, zwłaszcza, że chybienia z Oszczepu bardzo bolą. - Misja: Rannoch – Admirał Koris, po spotkaniu pierwszych Gethów [Zaopatrzenie Kombinatu Elkoss].
- Kolor: Czarny.
Raptor
To właściwie nie jest snajperka, tylko karabin z wbudowaną lunetą – ma dość mały zoom, a każdy pocisk zadaje relatywnie (jak na snajperkę) małe obrażenia (ale za to jest ich sporo w magazynku), które jednak nie są zmniejszane przy braku celowania,. Jeśli chcesz mieć jednocześnie karabin i szturmowy, i snajperski, możesz używać tego, ale w obu kategoriach można znaleźć lepsze rzeczy. - Misja: Sur’Kesh, niedaleko drugiego checkpointu podczas eskortowania Kroganki [Państwowy Batariański Skład Broni].
- Kolor: Srebrny.
Siekacz
Kolejny karabin szturmowo-snajperski, tym razem jednak bardziej snajperka niż szturmówka. Strzela serią po 3 pociski, niestety odrzut uniemożliwia to, by były to trzy headshoty. Broń bardzo niedoceniana, a szkoda, bo przy odpowiednich umiejętnościach sprawuje się całkiem nieźle. - Misja: Tuchanka – Bomba, na rampie prowadzącej ze startowej lokacji w górę [Kassa Fabrication].
- Kolor: Srebrny.
Waleczny (N7)
Ciekawa broń. Zadaje dość małe obrażenia, ale ma 3 naboje w magazynku i dużą szybkostrzelność. Można poużywać. - Misja: Element edycji kolekcjonerskiej.
- Kolor: Czarny.
Wdowa
Potężna i celna snajperka z naturalną przebijalnością pocisków, niestety także bardzo ciężka. Tylko jeden pocisk w magazynku, trzeba więc celować ostrożnie. - Misja: Thessia, na posterunku snajperskim [Kassa Fabrication].
- Kolor: Złoty.
Zbieraczy, karabin snajperski
Oryginalna broń energetyczna. Jej strzały mają ograniczony zasięg (dziwne, jak na snajperkę), ale zadają wysokie obrażenia. Można je też łączyć w ogień ciągły, ale nie polecam – amunicja kończy się wtedy zatrważająco szybko. Fajny odgłos wystrzału. - Misja: Brak w singlu.
- Kolor: Złoty (DLC „Odwet”).
Żmija
Ciekawa broń. Jak żadna inna snajperka, ma aż 6 naboi w magazynku (i standardową wysoką celność), więc chybione strzały nie bolą tak mocno. Jej szybkostrzelność jest mimo to mocno przeciętna, podobnie jak DPS – Strzelcy wyborowi (moc) będą najlepiej się nią posługiwać. - Misja: Palaven, na skrzyniach niedaleko od wejścia do bazy Turian [Kassa Fabrication].
- Kolor: Srebrny.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.