Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Karabiny snajperskie • INSIMILION

    Mass Effect 3 » Bronie


    Karabiny snajperskie

    Działy gier » Mass Effect 3 » Opisy » Bronie
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.12.2013
    Aktualizacja: 01.12.2013

    Czarna Wdowa

    Najlepsza snajperka w grze. Obrażeniami niezbyt (o ile w ogóle) ustępuje Wdowie, a ma 3 naboje w magazynku, więc po pierwsze chybienie tak nie boli, a po drugie nie wszyscy wrogowie padną od jednego strzała (zwłaszcza w multi). Zdecydowanie polecam, o ile (w singlu) nas na nią stać.
    • Misja: [Zaopatrzenie Widma].
    • Kolor: Czarny.

    Indra

    Maszynowy karabin snajperski. W przeciwieństwie do szturmówek, prawie nie ma odrzutu, co w połączeniu z dużą celnością snajperek pozwala na bezstresową walkę. Raczej nie dla Szpiegów (w kamuflażu lepiej strzelać z czegoś jednopociskowego).
    • Misja: DLC „Pakiet Ostrzał”.
    • Kolor: Czarny.

    Kishock, karabin harpunowy

    Ciekawa broń, nie wystrzeliwuje bowiem zwykłych pocisków, a długie harpuny, które powodują krwawienie (czyt. dalsze obrażenia) u celów organicznych i dysrupcję (czytaj oszołomienie) u syntetyków. Karabin ten można (a właściwie trzeba, bez tego można strzelać tylko na krótkie dystanse) „naciągnąć”, co zwiększa jego celność i obrażenia (a także szybkość lotu pocisków, startowo dość niską); ponadto, w przeciwieństwie do większości snajperek, brak celowania nie zmniejsza drastycznie zadawanych ran. Oręż dla ekspertów, wymaga dużej wprawy.
    • Misja: DLC „Pakiet Oporu Naziemnego”.
    • Kolor: Złoty (DLC „Odrodzenie”).

    Krysae

    Granatnik wśród snajperek. Zadaje duże obrażenia obszarowe i odpycha wrogów, ale nie można mu nadać właściwości przebijających (jak to granatnikom). Ciekawy wybór.
    • Misja: DLC „Pakiet Ostrzał”.
    • Kolor: Złoty (DLC „Rebelia”).

    Modliszka

    Podstawowy karabin snajperski. Tylko jeden pocisk w magazynku, ale za to zadający wysokie obrażenia. W singlu jedyna broń na całą grę, w multi także sobie radzi nawet na złocie i platynie. Warto zauważyć, że choć nie jest tak potężna jak Wdowa, Oszczep czy Czarna Wdowa, to sporo od nich lżejsza, tak więc nadaje się także dla klas opartych na mocach.
    • Misja: Mars, przy zwłokach żołnierza niedaleko miejsca startu (dla Szpiega dostępna od razu po rozpoczęciu misji).
    • Kolor: Niebieski.

    Oszczep

    O, to coś specjalnego. Oszczep zadaje olbrzymie obrażenia, ma naturalne właściwości przebijające (i to spore), a na dodatek podświetla cele znajdujące się w mgle i za przeszkodami (o ile możemy je nim zranić). Płaci za to jednak olbrzymią wagą i koniecznością „naciągnięcia” przed strzałem. Dlatego też nie polecam, zwłaszcza, że chybienia z Oszczepu bardzo bolą.
    • Misja: Rannoch – Admirał Koris, po spotkaniu pierwszych Gethów [Zaopatrzenie Kombinatu Elkoss].
    • Kolor: Czarny.

    Raptor

    To właściwie nie jest snajperka, tylko karabin z wbudowaną lunetą – ma dość mały zoom, a każdy pocisk zadaje relatywnie (jak na snajperkę) małe obrażenia (ale za to jest ich sporo w magazynku), które jednak nie są zmniejszane przy braku celowania,. Jeśli chcesz mieć jednocześnie karabin i szturmowy, i snajperski, możesz używać tego, ale w obu kategoriach można znaleźć lepsze rzeczy.
    • Misja: Sur’Kesh, niedaleko drugiego checkpointu podczas eskortowania Kroganki [Państwowy Batariański Skład Broni].
    • Kolor: Srebrny.

    Siekacz

    Kolejny karabin szturmowo-snajperski, tym razem jednak bardziej snajperka niż szturmówka. Strzela serią po 3 pociski, niestety odrzut uniemożliwia to, by były to trzy headshoty. Broń bardzo niedoceniana, a szkoda, bo przy odpowiednich umiejętnościach sprawuje się całkiem nieźle.
    • Misja: Tuchanka – Bomba, na rampie prowadzącej ze startowej lokacji w górę [Kassa Fabrication].
    • Kolor: Srebrny.

    Waleczny (N7)

    Ciekawa broń. Zadaje dość małe obrażenia, ale ma 3 naboje w magazynku i dużą szybkostrzelność. Można poużywać.
    • Misja: Element edycji kolekcjonerskiej.
    • Kolor: Czarny.

    Wdowa

    Potężna i celna snajperka z naturalną przebijalnością pocisków, niestety także bardzo ciężka. Tylko jeden pocisk w magazynku, trzeba więc celować ostrożnie.
    • Misja: Thessia, na posterunku snajperskim [Kassa Fabrication].
    • Kolor: Złoty.

    Zbieraczy, karabin snajperski

    Oryginalna broń energetyczna. Jej strzały mają ograniczony zasięg (dziwne, jak na snajperkę), ale zadają wysokie obrażenia. Można je też łączyć w ogień ciągły, ale nie polecam – amunicja kończy się wtedy zatrważająco szybko. Fajny odgłos wystrzału.
    • Misja: Brak w singlu.
    • Kolor: Złoty (DLC „Odwet”).

    Żmija

    Ciekawa broń. Jak żadna inna snajperka, ma aż 6 naboi w magazynku (i standardową wysoką celność), więc chybione strzały nie bolą tak mocno. Jej szybkostrzelność jest mimo to mocno przeciętna, podobnie jak DPS – Strzelcy wyborowi (moc) będą najlepiej się nią posługiwać.
    • Misja: Palaven, na skrzyniach niedaleko od wejścia do bazy Turian [Kassa Fabrication].
    • Kolor: Srebrny.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw