Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Karabiny szturmowe • INSIMILION

    Mass Effect 3 » Bronie


    Karabiny szturmowe

    Działy gier » Mass Effect 3 » Opisy » Bronie
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.12.2013
    Aktualizacja: 01.12.2013

    Adas, karabin przeciwsyntetyczny

    Dziwna broń. Strzela wybuchowymi wiązkami plazmy (tragiczny odgłos wystrzału), odpychającymi przeciwnika i zadającymi olbrzymie obrażenia tarczom, barierom i syntetykom. Całkiem niezły oręż, ale poza nim wypadałoby też mieć coś bardziej standardowego.
    • Misja: DLC „Pakiet Ostrzał”.
    • Kolor: Złoty (DLC „Dzień Sądu”).

    Argus

    Ulepszona wersja Windykatora. Słaba broń, niby zadaje solidne obrażenia, ale po pierwsze strzela strasznie wolno, po drugie ze sporym rozrzutem.
    • Misja: DLC „Lewiatan” – Despoina, mniej więcej na środku platformy startowej.
    • Kolor: Złoty.

    Błotniak Cerberusa

    Jedna z najlepszych broni w grze, aczkolwiek w multi chce mi się już nią rzygać, bo zawsze znajdzie się ktoś z Błotniakiem. Tak czy owak, karabin ten zadaje bardzo wysokie obrażenia i ma niewielki odrzut, ale jego wadą jest mała pojemność.
    • Misja: DLC „Pakiet Ostrzał”.
    • Kolor: Czarny (DLC „Rebelia”).

    Gethów, karabin pulsacyjny

    Karabin nastawiony na szybkość i celność strzałów – wraz z przytrzymaniem spustu oba te współczynniki rosną, tak, że w końcu jest to w zasadzie ogień ciągły. Ma ponadto aż 100 nabojów w magazynku, ale zadaje niewielkie obrażenia. Raczej nie polecam.
    • Misja: Pancernik Gethów, przed centrum operacyjnym [Zaopatrzenie Kombinatu Elkoss].
    • Kolor: Złoty.

    Gethów, ogniomiot

    W singlu tę broń czasem znajdujemy jako oręż ciężki, w multi jest zwyczajnym karabinem; no, może niezbyt zwyczajnym, gdyż spowalnia ruchy używającej go postaci (nie dotyczy Juggernauta). Ma olbrzymi magazynek i szybkostrzelność, ale poza wspomnianą wadą zadaje też niewielkie obrażenia (no i odgłos wystrzału przypomina odkurzacz), więc nie polecam.
    • Misja: Brak w singlu.
    • Kolor: Czarny (DLC „Dzień Sądu”).

    Lansjer

    Zdecydowanie najlepsza broń w grze. Lansjer zadaje horrendalne obrażenia, jest celny (niewielki odrzut), nie wymaga pochłaniaczy (zwykle to wada, ale w tym wypadku wręcz przeciwnie). No i odgłos wystrzału jest, jaki powinien być – żadne pierdzenie, po prostu czuć moc. Kiedy go dorwiesz, nie będziesz chciał strzelać z niczego innego, nawet zdolności zaczniesz używać rzadziej.
    • Misja: DLC „Cytadela” – Ucieczka z Archiwów, w kolejce do krypty.
    • Kolor: Czarny (DLC „Dzień Sądu”).

    Miotacz cząstek

    Broń, której wiele osób używa w multi, a ja nie wiem, dlaczego – zadaje małe obrażenia, ma ograniczony zasięg, żeby kogoś mocniej zranić, trzeba poczekać, by się odpowiednio rozgrzała, nie używa pochłaniaczy ciepła (chłodzi się sama, dla mnie to wada, bo nie można szybko uzupełnić amunicji). Musi coś w niej być, ale ja tego nie widzę i nie polecam.
    • Misja: DLC „Z prochów” – Eden Prime, po zakończeniu misji.
    • Kolor: Czarny.

    Motyka

    Broń będąca skrzyżowaniem karabinu z pistoletem – strzela tylko jednym nabojem, jest za to bardzo celna. Ponadto, ma wysoką szybkostrzelność i zadaje niezłe obrażenia. Jedna z broni, które mogą być używane od znalezienia do końca gry, polecam.
    • Misja: Akademia Grissoma, w bocznym pomieszczeniu, po spotkaniu studenta otoczonego przez Cerberusa [Kassa Fabrication].
    • Kolor: Srebrny.

    Mściciel

    Podstawowy karabin, a przy tym idealny przedstawiciel tego rodzaju broni: strzelający serią dowolnej długości (oczywiście do wyczerpania magazynka), coraz mniej celny wraz z jej długością. Dobra, szybka broń na początek gry i niskie poziomy trudności, ale później sobie nie radzi.
    • Misja: Ziemia, przy rozbitym śmigłowcu.
    • Kolor: Niebieski.

    Napastnik

    Ciekawa i sympatyczna broń. Napastnik strzela wybuchowymi (a więc i odpychającymi) pociskami i ma tę właściwość, że czym dłużej przytrzymujemy spust, tym szybciej strzela – niestety, jego odrzut też znacznie się zwiększa. Jak przy wszystkich oryginalnych broniach, dobrze jest mieć także w zapasie coś bardziej standardowego.
    • Misja: DLC „Pakiet Oporu Naziemnego”.
    • Kolor: Złoty (DLC „Odrodzenie”).

    Phaeston

    Ulepszona wersja Mściciela. Ogólnie, jest to broń przeciętna (wyższa przeciętna) – przeciętny odrzut, przeciętna pojemność, przeciętne obrażenia; ponadto, całkiem lekka. Nie ma przeciwwskazań w używaniu do końca gry i na wysokich poziomach trudności.
    • Misja: Tuchanka – Turiański pluton, przy martwym Turianinie krótko po pierwszej walce z Kosiarzem [Zbrojownia Cipritine]; opcjonalnie DLC „Omega” – Terytorium Szponów, po spotkaniu z Nyreen (tylko, jeśli go jeszcze nie mamy).
    • Kolor: Srebrny.

    Sokół

    To zasadniczo nie karabin, tylko granatnik. Jego zaletami są wybuchające pociski, na dodatek odpychające wroga (świetne na Duchy), wadą – niewielkie obrażenia. Raczej broń zapasowa niż główna.
    • Misja: Kwatera główna Cerberusa, przed przejściem dalej po wystrzeleniu myśliwca [Kassa Fabrication, tylko przez terminal na Normandii].
    • Kolor: Złoty.

    Szabla

    Broń będąca skrzyżowaniem karabinu ze snajperką. Ma mało amunicji i wolno strzela, ale jest bardzo celna i zadaje duże obrażenia. Znakomita przy wsparciu zdolności Strzelec wyborowy i z zamontowaną lunetą, niestety długo trzeba na nią czekać. Polecam.
    • Misja: Horyzont, w jednej z kapsuł z Zombie po walce z Banshee i Brutalami (trzeba ją otworzyć z konsoli).
    • Kolor: Czarny.

    Tajfun (N7)

    Potężny karabin. Zadaje wysokie obrażenia i ma bardzo duży magazynek, a jego odrzut jest całkiem umiarkowany (wg opisu jeszcze zredukowany przy strzelaniu zza osłon, ale chyba niezbyt, bo jakoś tego nie widać). Jedyną wadą tej broni jest osłona na twarz, co czasem zasłania nam widok.
    • Misja: DLC „Pakiet Oporu Naziemnego”.
    • Kolor: Czarny (DLC „Ziemia”).

    Walkiria (N7)

    Bardzo dobry karabin. Strzela seriami tylko po dwa pociski, ale jest bardzo celny i zadaje wysokie obrażenia. Polecam.
    • Misja: DLC „Omega” – Inwazja na Omegę, w korytarzu po spotkaniu z Nyreen [Emporium Harrota]; element edycji kolekcjonerskiej.
    • Kolor: Czarny.

    Windykator

    Ciekawa broń, strzelająca seriami po trzy pociski. Niby powinno to spowodować, ze połączy wysokie obrażenia z wysoką celnością, ale żaden z tych współczynników nie zachwyca. Nie polecam, zwłaszcza w multi należałoby wybrać któryś z pozostałych srebrnych karabinów.
    • Miejsce: Mars, na półce przy wyjściu z drugiej stacji kolejki [Kassa Fabrication].
    • Kolor: Srebrny.

    Wyrzutnia czakramów

    Tragiczna broń. Niby strzela wybuchowymi pociskami i można ją naciągnąć, zwiększając obrażenia, ale i tak są one śmiesznie małe. Trzymać się z daleka.
    • Misja: DLC „Omega” – Kopalnie, w pasażu po lewej po jeździe windą; opcjonalnie nagroda za ukończenie dema Kingdoms of Amalur.
    • Kolor: Brak w multi.

    Zbieraczy, karabin szturmowy

    Bardzo zrównoważona broń – niezła celność, niezłe obrażenia i tragiczny odgłos wystrzału. Najlepszy ze „standardowych” karabinów.
    • Misja: Brak w singlu.
    • Kolor: Złoty (DLC „Odwet”).

    Zjawa

    Potężna broń, zadająca wysokie obrażenia, z dużą pojemnością magazynka. Niestety, ma strasznie wysoki odrzut, więc powinna być używana najdalej na średnim dystansie, a najlepiej z bliska. Ciężka, nie nadaje się więc dla klas opartych na mocach.
    • Misja: Cytadela II, w łazience [Kassa Fabrication].
    • Kolor: Złoty.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw