Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Żołnierz • INSIMILION

    Mass Effect 3 » Klasy


    Żołnierz

    Działy gier » Mass Effect 3 » Opisy » Klasy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.12.2013
    Aktualizacja: 01.12.2013

    Opis

    Żołnierz jest specjalistą bojowym. Jako taki, może używać każdego typu amunicji, a mała liczba mocy aktywowanych w połączeniu z wysoką premią do udźwigu pozwala mu nie przejmować się za bardzo obciążeniem. W konwencjonalnej walce sprawuje się najlepiej ze wszystkich klas, gdyż zadaje największe obrażenia bronią i dysponuje świetną mocą o nazwie przypływ adrenaliny. Niestety, płaci za to brakiem jakichkolwiek talentów technicznych czy biotycznych, więc gra nim jest dość nudna i pozbawiona finezji.

    Proponowany dobór talentów

    Dobrze jest wybrać jeden typ amunicji i doprowadzić go jak najszybciej do maksymalnego poziomu – najprzydatniejsza i najuniwersalniejsza jest chyba krio-amunicja, ale słabo działa ona przeciwko opancerzonym lub posiadającym tarcze/bariery przeciwnikom. Koniecznie trzeba także rozwijać przypływ adrenaliny, przyda się również granat odłamkowy, zwłaszcza biorąc pod uwagę prawdopodobnie duże obciążenie.

    Proponowany dobór broni

    Jako że Żołnierz ma niewiele mocy aktywowanych, można go spokojnie obciążyć wszystkimi trzema długimi broniami – karabinem, strzelbą i snajperką. Ponieważ nosimy aż trzy rodzaje oręża, warto brać te najbardziej standardowe, a przez to i wyspecjalizowane modele, takie jak Mściciel/Phaeston/Zjawa, Katana/Sejmitar/Patroszyciel/Adept/Claymore czy Modliszka/Żmija/Wdowa – nie musimy się przejmować używaniem uniwersalnych broni, gdyż i tak znajdzie się coś na każdą okazję.

    Taktyki

    Żołnierz ma tylko jedną taktykę – strzelać, strzelać i strzelać. Żeby robić to jednak dobrze, trzeba pamiętać o trzech rzeczach: doborze odpowiedniej broni do dystansu (daleko – snajperka, średnio – karabin, blisko – strzelba), doborze odpowiedniej amunicji do celu (organicy/pancerze – zapalająca, syntetycy/tarcze/bariery – dysrupcyjna, cele niechronione – krio) i praktycznie stałym używaniu przypływu adrenaliny. Warto także używać granatów odłamkowych przeciwko dużym skupiskom oponentów.

    Zalecana drużyna

    Liara i EDI. Obie są specjalistkami w używaniu mocy (odpowiednio biotycznych i technicznych), czego brakuje naszej głównej postaci. Opcjonalnie można też zabierać Kaidana, Tali i Javika.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw