Granaty kriogeniczne
Zaprojektowane, aby po wybuchu znacznie obniżać maksymalną celność wroga.
Poziom: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Maksymalna celność: | -20% | -23% | -26% | -29% | -32% | -35% | -38% | -41% | -44% | -47% |
Granaty fuzyjne
Zawarty w granatach fuzyjnych radioaktywny polon zwiększa podatność na obrażenia toksyczne.
Poziom | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia toksyczne | 20% | 25% | 30% | 35% | 40% | 45% | 50% | 55% | 60% | 65% |
Granaty wybuchowe
Znacznie poprawiają skuteczność granatów.
Dodatkowe obrażenia | 10% | 13% | 16% | 19% | 22% | 25% | 28% | 31% | 34% | 37% |
Dodatkowy obszar wybuchu: | 50cm | 60cm | 70cm | 80cm | 90cm | 100cm | 110cm | 120cm | 130cm | 140cm |
Moc broni: | 10% | 13% | 16% | 19% | 22% | 25% | 28% | 31% | 34% | 37% |
Granaty zapalające
Po wybuchu przylepiają się do czego się da i wytwarzają ogromną temperaturę.
Poziom | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia na sekundę (5s) | 15 | 19 | 23 | 27 | 31 | 35 | 39 | 43 | 47 | 51 |
Granaty z gazem anty-toriańskim
Dostępne podczas misji z Torianem. Pozwalają na oszołomienie kontrolowanych osób, nie zadając im większych obrażeń.