Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES III: Morrowind • Alchemia • INSIMILION

    TES III: Morrowind


    Alchemia

    Działy gier » TES III: Morrowind » Opisy
    Autor: Klaus
    Utworzono: 25.02.2006
    Aktualizacja: 20.11.2008

    Podstawowym elementem wyposażenia jest moździerz, który jest niezbędny, aby można było utworzyć miksturę. Reszta osprzętu to dodatki wpływające na pewne cechy tworzonych napoi. Zasada tworzenia mikstur jest bardzo prosta: wystarczy wziąć jeden z elementów wyposażenia alchemicznego i umieścić go na sylwetce postaci w oknie ekwipunku. Wówczas pojawia się dodatkowe okno tworzenia mikstur. W górnej części okna znajdują się pola służące do umieszczenia aparatury alchemicznej, a na dole pola na składniki mikstury. Kliknięcie w takie pole otwiera dodatkowe okno, pozwalające wybrać składnik. Aby stworzyć miksturę, należy posiadać przynajmniej dwa składniki o takich samych właściwościach. To, czy uda się nam utworzyć miksturę, w dużym stopniu zależy od poziomu umiejętności alchemii postaci. Ma ona też istotny wpływ na ostateczną moc mikstury i czas jej działania. Poziom zaawansowania w alchemii ma również odzwierciedlenie w odgadywaniu efektów działania składników mikstur.

    Większość składników posiada cztery efekty oddziaływania, należy jednak pamiętać, że nie wszystkie efekty oddziałują na postać pozytywnie. Te oznaczone na czerwono raczej nie służą zdrowiu. To, ile efektów jesteśmy w stanie rozpoznać, zależy od aktualnego poziomu w alchemii:
    05 poziom w alchemiijeden efekt
    30 poziom w alchemiidwa efekty
    45 poziom w alchemiitrzy efekty
    60 poziom w alchemiicztery efekty

    Osprzęt

    Do waszej dyspozycji jest kilka rodzajów aparatury alchemicznej. Każdy z tych przedmiotów pełni odmienną funkcję w procesie tworzenia mikstur, są to:
    Moździerz - niezbędny do sporządzania magicznych mikstur, ma wpływ na początkową moc mikstury.
    Retorta - pozwala na zwiększenie mocy i czasu trwania pozytywnych efektów mikstury.
    Alembik - pozwala na zmniejszenia stopnia i czasu trwania negatywnych efektów mikstury.
    Palnik - umożliwi, podobnie jak retorta, zwiększenie mocy i czasu trwania efektów mikstury.

    Każdy z tych elementów może być wykonany w różnych klasach jakości. Im klasa aparatury wyższa, tym utworzona mikstura ma większą moc i dłuższy czas działania. Rodzaje i jakość wykonania aparatury przedstawiają tabele.

    Aparatura Amatorska

    MoździerzJakość- 0.5
    Ciężar- 5
    Wartość- 100
    brak grafikiRetortaJakość- 0.5
    Ciężar- 8
    Wartość- 20
    AlembikJakość- 0.5
    Ciężar- 10
    Wartość- 50
    PalnikJakość- 0.5
    Ciężar- 25
    Wartość- 10

    Aparatura Uczniowska

    MoździerzJakość- 1
    Ciężar- 4
    Wartość- 400
    RetortaJakość- 1
    Ciężar- 6
    Wartość- 80
    AlembikJakość- 1
    Ciężar- 7
    Wartość- 200
    PalnikJakość- 1
    Ciężar- 18
    Wartość- 40

    Aparatura Profesionalna

    MoździerzJakość- 1.2
    Ciężar- 3
    Wartość- 2400
    RetortaJakość- 1.2
    Ciężar- 4
    Wartość- 480
    AlembikJakość- 1.2
    Ciężar- 5
    Wartość- 1200
    PalnikJakość- 1.2
    Ciężar- 13
    Wartość- 240

    Aparatura Mistrzowska

    MoździerzJakość- 1.5
    Ciężar- 2
    Wartość- 4000
    brak grafikiRetortaJakość- 1.5
    Ciężar- 3.0
    Wartość- 1600
    brak grafikiAlembikJakość- 1.5
    Ciężar- 3.0
    Wartość- 4000
    brak grafikiPalnikJakość- 1.5
    Ciężar- 8.0
    Wartość- 4000

    Składniki mikstur

    Grałem w wiele gier cRPG, ale takiej ilości składników mikstur jeszcze nigdy nie widziałem. Można je znaleźć prawie wszędzie. Prawie każda roślina, może służyć jako składnik, całe mnóstwo składników można znaleźć w miastach, domach, najczęściej pochowane w dużych drewnianych skrzyniach, workach, stalowych beczkach, no i oczywiście w sklepach. Jest pewna właściwość gry, w sumie nie wiadomo, czy to błąd programistów, czy też świadome ich działanie, ale ta osobliwość pozwala szybko zarobić dużo kasy.

    Składniki magicznych mikstur

    NazwaOpisEfekty działania
    Ampułka Ciężar....0,1
    Wartość...2
    Chodzenie po wodzie
    Paraliż
    Wykrycie zwierzęcia
    Obniżenie siły woli
    Boleśniak Ciężar....0,1
    Wartość...2
    Obniżenie siły
    Wyleczenie z zatrucia
    Obniżenie zdrowia
    Przywrócenie siły woli
    Bolączka Biedaka Ciężar....0.5
    Wartość...1
    Obniżenie szybkości
    Obniżenie wytrzymałości
    Rozproszenie
    Obniżenie siły
    Bryndza Ciężar....0,1
    Wartość...10
    Przywrócenie kondycji
    Premia do kondycji
    Lekkość
    Telekineza
    Bulwa Dzwonnika

    TRÓJCA
    Ciężar....1.0
    Wartość...1
    Odporność na paraliż
    Obniżenie zdrowia
    Przywrócenie siły
    Przywrócenie wytrzymałości
    Chleb Ciężar....0.2
    Wartość...1
    Przywrócenie kondycji
    Czarny Licheń Ciężar....0,1
    Wartość...2
    Obniżenie siły
    Odporność na mróz
    Obniżenie szybkości
    Wyleczenie z zatrucia
    Czarny Pylnik Ciężar....0,1
    Wartość...2
    Obniżenie zwinności
    Odporność na ogień
    Obniżenie wytrzymałości
    Światło
    Czerniówka Ciężar....0.1
    Wartość...2
    Obniżenie kondycji
    Przywrócenie many
    Tarcza ognia
    Odbicie
    Czerwony Licheń Ciężar....0,1
    Wartość...25
    Obniżenie szybkości
    Światło
    Wyleczenie ze zwykłej choroby
    Obniżenie many
    Diament Ciężar....0,2
    Wartość...250
    Obniżenie zwinności
    Niewidzialność
    Odbicie
    Wykrycie kluczy
    Dławnik Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Obniżenie szczęścia
    Przywrócenie kondycji
    Wyleczenie ze zwykłej choroby
    Obniżenie siły woli
    Dojrzałe Wilcze Jagody

    BLOODMOON
    Ciężar....0.1
    Wartość...5
    Odporność na magię
    Przywrócenie many
    Premia do many
    Obniżenie many
    Dreughowy Wosk Ciężar....0,2
    Wartość...100
    Zwiększenie siły
    Przywrócenie siły
    Obniżenie szczęścia
    Obniżenie siły woli
    Duże Zawiniątko
    Spaczonego Mięsa
    Ciężar....1
    Wartość...brak
    Obniżenie zdrowia
    Obniżenie kondycji
    Obniżenie many
    Duże Jajo Kwama Ciężar....2
    Wartość...2
    Przywrócenie kondycji
    Paraliż
    Tarcza mrozu
    Premia do zdrowia
    Ekto Plazma Ciężar....0,1
    Wartość...10
    Zwiększenie zwinności
    Wykrycie zwierzęcia
    Obniżenie siły
    Obniżenie zdrowia
    Futro Niedźwiedzia

    BLOODMOON
    Ciężar....1.0
    Wartość...2
    Obniżenie kondycji
    Zwiększenie siły
    Odporność na zwykłe choroby
    Kocie oczy
    Futro Wilka

    BLOODMOON
    Ciężar....1.0
    Wartość...2
    Obniżenie kondycji
    Zwiększenie szybkości
    Odporność na zwykłe choroby
    Kocie oczy
    Grobowy Pył Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Obniżenie inteligencji
    Wyleczenie ze zwykłej choroby
    Obniżenie many
    Przywrócenie osobowości
    Hypha Facia Ciężar....0.1
    Wartość...1
    Obniżenie szczęścia
    Obniżenie zwinności
    Obniżenie kondycji
    Wykrycie zaklętych przedmiotów
    Kieł Morsacza

    BLOODMOON
    Ciężar....0.1
    Wartość...5
    Obniżenie przemiany
    Zwiększenie inteligencji
    Premia do maksymalnej many
    Wykrycie zwierzęcia
    Korzeń Korkowca Ciężar....0,1
    Wartość...5
    Wyleczenie z paraliżu
    Przywrócenie zdrowia
    Tarcza błyskawic
    Zwiększenie szczęścia
    Księżycowy Cukier Ciężar....0,1
    Wartość...50
    Zwiększenie szybkości
    Rozproszenie
    Obniżenie wytrzymałości
    Obniżenie szczęścia
    Kwiat Koda Ciężar....0,1
    Wartość...23
    Obniżenie osobowości
    Lweitacja
    Obniżenie inteligencji
    Obniżenie zdrowia
    Kwiaty Królewskiej Turzycy

    TRÓJCA
    Ciężar....0,1
    Wartość...23
    Obniżenie zdrowia
    Przywrócenie zwinności
    Trucizna
    Zwiększenie zwinności
    Kwiat Niewczasówki

    TRÓJCA
    Ciężar....1,0
    Wartość...1
    Rozproszenie
    Odporność na paraliż
    Obniżenie many
    Przywrócenie wytrzymałości
    Kwiat Złotej Turzycy

    TRÓJCA
    Ciężar....1,0
    Wartość...1
    Obniżenie many
    Zwiększenie siły
    Premia do ataku
    Ryba w wodzie
    Liść Przykrywca Ciężar....0,1
    Wartość...30
    Przywrócenie kondycji
    Paraliż
    Oddychanie w wodzie
    Przywrócenie szczęścia
    Łodyga Złocika

    TRÓJCA
    Ciężar....1.0
    Wartość...1
    Obniżenie zdrowia
    Zwiększenie szybkości
    Przywrócenie szybkości
    Obniżenie szybkości
    Łajno Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Obniżenie inteligencji
    Wykrycie kluczy
    Obniżenie osobowości
    Wyleczenie ze zwykłej choroby
    Łuski Ciężar....0,2
    Wartość...2
    Obniżenie osobowości
    Chodzenie po wodzie
    Przywrócenie wytrzymałości
    Ryba w wodzie
    Mączka Kostna Ciężar....0,2
    Wartość...2
    Przywrócenie zwinności
    Telekineza
    Obniżenie kondycji
    Obniżenie osobowości
    Małe Jajo Kwama Ciężar....0.5
    Wartość...1
    Przywrócenie kondycji
    Maź Pędraka Ciężar....0,1
    Wartość...10
    Zwiększenie siły woli
    Wyleczenie z zatrucia
    Wyleczenie z zarazy
    Przywrócenie siły woli
    Mięso Durzoga

    TRÓJCA
    Ciężar....2,0
    Wartość...7
    Zwiększenie zwinności
    Zwiększenie siły
    Oślepienie
    Obniżenie many
    Mięso Kraba Ciężar....0,5
    Wartość...1
    Przywrócenie kondycji
    Odporność na porażenie
    Tarcza błyskawic
    Przywrócenie szczęścia
    Mięso Ogara Ciężar....1.0
    Wartość...2
    Przywrócenie kondycji
    Premia do kondycji
    Odbicie
    Wykrycie zaklętych przedmiotów
    Mięso Pędraka Ciężar....0.2
    Wartość...5
    Przywrócenie kondycji
    Pręmia do kondycji
    Brzemię
    Ryba w wodzie
    Mięso Szczura Ciężar....1.0
    Wartość...1
    Obniżenie many
    Paraliż
    Wyleczenie z zatrucia
    Odporność na trucizny
    Mokradłowiec Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Przywrócenie zdrowia
    Wykrycie zaklętych przedmiotów
    Obniżenie siły woli
    Obniżenie kondycji
    Narośla Wypustkowca

    TRÓJCA
    Ciężar....1,0
    Wartość...1
    Absorbcja magii
    Niewidzialność
    Trucizna
    Wykrycie zaklętych Przedmiotów
    Ognisty Płatek Ciężar....0,1
    Wartość...2
    Odporność na ogień
    Obniżenie zdrowia
    Absorpcja magii
    Paraliz
    Oko Grahla

    BLOODMOON
    Ciężar....1.0
    Wartość...15
    Odporność na mróz
    Kocie oczy
    Obniżenie many
    Zwiększenie siły
    Owoce Ostrokrzewu

    BLOODMOON
    Ciężar....0.1
    Wartość...5
    Odporność na mróz
    Tarcza mrozu
    Obrażenia od mrozu
    Podatność na ogień
    Pełzacza Kapusta

    TRÓJCA
    Ciężar....1,0
    Wartość...1
    Obniżenie inteligencji
    Obniżenie zdrowia
    Przywrócenie zwinności
    Zwiększenie zwinności
    Perła Ciężar....0,2
    Wartość...100
    Obniżenie zwinności
    Rozproszenie
    Oddychanie w wodzie
    Odporność na zwykłe choroby
    Pióra Skrzekacza Ciężar....0,1
    Wartość...20
    Obniżenie siły woli
    Lewitacja
    Płatki Goryczaka Ciężar....0,1
    Wartość...5
    Przywrócenie inteligencji
    Niewidzialność
    Obniżenie wytrzymałości
    Obniżenie many
    Płatki Skałokwiatu Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Przywrócenie siły
    Premia do many
    Obniżenie szczęścia
    Zwiększenie osobowości
    Popielna Bulwa Ciężar....0,5
    Wartość...1
    Zwiększenie inteligencji
    Zwiększenie siły
    Odporność na zwykłe choroby
    Wykrycie kluczy
    Popielna Sól Ciężar....0,1
    Wartość...25
    Obniżenie zwinności
    Odporność na magię
    Wyleczenie z zarazy
    Purpurowy Coprinus Ciężar....0,5
    Wartość...1
    Chodzenie po wodzie
    Obniżenie kondycji
    Trucizna
    Rubin Ciężar....0,2
    Wartość...200
    Obniżenie zdrowia
    Lekkość
    Przywrócenie inteligencji
    Obniżenie zwinności
    Ruda Adamantu

    TRÓJCA
    Ciężar....50.0
    Wartość...300
    Brzemię
    Przywrócenie many
    Trucizna
    Odbicie
    Ruda Ebonu Ciężar....10
    Wartość...200
    Obniżenie zwinności
    Wyleczenia z zatrucia
    Tarcza mrozu
    Przywrócenie szybkości
    Rumieniak Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Obniżenie siły woli
    Zwięszenie zwinności
    Obniżenie zdrowia
    Wyleczenie z zatrucia
    Serce Daedry Ciężar....1
    Wartość...200
    Przywrócenie many
    Zwiększenie wytrzymałości
    Obniżenie zwinności
    Kocie oczy
    Serce Ghula Ciężar....0,5
    Wartość...150
    Paraliż
    Wyleczenie z zatrucia
    Premia do ataku
    Skóra Alita Ciężar....1,0
    Wartość...5
    Obniżenie inteligencji
    Odporność na trucizny
    Telekineza
    Wykrycie zwierzęcia
    Skóra Daedry Ciężar....0,2
    Wartość...200
    Zwiększenie siły
    Wykeczenie ze zwykłej choroby
    Paraliż
    Ryba w wodzie
    Skóra Guara Ciężar....1,0
    Wartość...5
    Obniżenie kondycji
    Zwiększenie wytrzymałości
    Przywrócenie osobowości
    Zwiększenie szczęścia
    Skóra Młokosa Ciężar....0,1
    Wartość...10
    Obniżenie many
    Wyleczenie z paraliżu
    Przywrócenie osobowości
    Przywrócenie siły
    Skóra Netha Ciężar....1,0
    Wartość...1
    Zwiększenie wytrzymałości
    Zwiększenie inteligencji
    Obniżenie osobowości
    Wyleczenie z paraliżu
    Skóra Śerściucha

    BLOODMOON
    Ciężar....1.0
    Wartość...2
    Oślepienie
    Obrażenia od mrozu
    Odporność na mróz
    Przeniesienie
    Sloadowe Mydło Ciężar....0,1
    Wartość...50
    Obniżenie osobowości
    Zwięszenie zwinności
    Tarcza ognia
    Przywrócenie zwinności
    Słodki Miąższ

    TRÓJCA
    Ciężar....1,0
    Wartość...1
    Paraliż
    Lewitacja
    Odporność na paraliż
    Przywrócenie zdrowia
    Sole Mrozu Ciężar....0,1
    Wartość...75
    Obniżenie szybkości
    Przywrócenie many
    Tarcza mrozu
    Odporność na ogień
    Sole Ogniste Ciężar....0,1
    Wartość...100
    Obniżenie zdrowia
    Zwiększenie zwinności
    Odporność na mróz
    Tarcza ognia
    Sole Pustki Ciężar....0,1
    Wartość...100
    Przywrócenie many
    Absorbcja magii
    Paraliż
    Obniżenie wytrzymałości
    Solny Ryż Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Przywrócenie kondycji
    Premia do many
    Obniżenie siły
    Przywrócenie zdrowia
    Spaczona Tkanka Ciężar....0,1
    Wartość...50
    Obniżenie kondycji
    Zwiększenie szczęścia
    Obniżenie siły woli
    Przywrócenie zdrowia
    Surowe Szkło Ciężar....2
    Wartość...200
    Obniżenie inteligencji
    Obniżenie siły
    Obniżenie szybkości
    Tarcza ognia
    Świetlik Russula Ciężar....0,2
    Wartość...1
    Oddychanie w wodzie
    Obniżenie kondycji
    Trucizna
    Szmaragd Ciężar....0,2
    Wartość...150
    Premia do many
    Przywrócenie zdrowia
    Obniżenie zwinności
    Obniżenie wytrzymałości
    Wierzbowy Pylnik Ciężar....0.1
    Wartość...10
    Obniżenie osobowości
    Tarcza mrozu
    Wyleczenie ze zwykłej choroby
    Wyleczenie z paraliżu
    Włókno Kresh Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Przywrócenie szczęścia
    Zwiększenie osobowości
    Obniżenie many
    Obniżenie szybkości
    Wosk Kwama Ciężar....0,1
    Wartość...2
    Odporność na trucizny
    Obniżenie kondycji
    Chodzenie po wodzie
    Oddychanie w wodzie
    Wrzos Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Przywrócenie osobowości
    Lekkość
    Obniżenie szybkości
    Obniżenie osobowości
    Zarodnia Ciężar....0.1
    Wartość...1
    Obniżenie siły
    Obniżenie kondycji
    Wykrycie kluczy
    Paraliż
    Zielony Licheń Ciężar....0,1
    Wartość...1
    Zwiększenie osobowości
    Wyleczenie ze zwykłej choroby
    Obniżenie siły
    Obniżenie zdrowia
    Złom Ciężar....10
    Wartość...20
    Obniżenie zdrowia
    Tarcza błyskawic
    Odporność na porażenia
    Przywrócenie inteligencji
    Złoty Kanet Ciężar....0.1
    Wartość...5
    Obniżenie zdrowia
    Brzemię
    Obniżenie szczęścia
    Przywrócenie siły
    Żyto Łąkowe

    TRÓJCA
    Ciężar....1,0
    Wartość...1
    Zwiększenie szybkości
    Obniżenie zdrowia
    Przywrócenie szybkości
    Obniżenie szybkości
    Żywica Ciężar....0,1
    Wartość...10
    Przywrócenie zdrowia
    Przywrócenie szybkości
    Brzemię
    Odporność na zwykłe choroby
    Żywica Skarabeusza Ciężar....0,1
    Wartość...50
    Obniżenie kondycji
    Premia do zdrowia
    Obniżenie osobowości
    Zwiększenie siły

    Magiczne mikstury

    Mikstur w grze Morrowind jest niemal tyle samo, co składników. Poniższa tabela przedstawia różnego rodzaju napoje z podziałem na kategorie. W tabeli brakuje wszelkiego rodzaju mikstur obniżenia (gdyż takie też można wykonać), ale komu one mogą być przydatne, tak więc skupiłem się na tych raczej pożytecznych. Jak już wcześniej wspomniałem we wstępie do alchemii, moc mikstury jest ściśle zależna od jakości posiadanej aparatury oraz od poziomu doświadczenia w umiejętności alchemia.
    << Tabela mikstur >>
    Po najechaniu kursorem na składnik mikstury, pojawi się jego nazwa.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 15 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    ???
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.10.2007 o 19:46  

    trujace mikstury mozna sprzedac a prze okazji potrenowac alchmie (trudki zawsze sam wytwazalem), robilem tak gdy juz skladnikow mialem zaduzo no moglem je sprzedac ale wolalem potrenowac

    LVS
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.04.2008 o 9:43  

    w tabeli mikstur jest kilkanaście błędów ze względu na podane skłaniki.. np mikstury na lewitacje.. sam konstruowałes czy spolszczyłes tylko?;P

    neko
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.07.2008 o 11:57  

    w tabeli składników brak "wampirzego pyłu" (który zostaje po wampirach). W jego właściwościach jest wampiryzm. Szkoda że w Morrowindzie niema jakichś nietoperzy z których pozostałości też miały by tę właściwość- można by wtedy stowżyć miksture wampiryzmu ^^

    Blitz
     

    Wędrowiec
    Temat: Próbowałem za pomocą moda c...
    Dodany: 05.02.2009 o 21:29  

    Próbowałem za pomocą moda colourglass gdzie czerwone szkło ma tą właściwość i jest bug że ci głowa znika. znacznie prościej zrobić w CS pierścień z zaklęciem wampiryzm efekt stały i będziesz wampirem jak masz założony ten pierścień a jak go zdejmiesz to już nie....

    Matiio
     

    Wędrowiec
    Temat: ee a ta << Tabela mikstur >...
    Dodany: 26.06.2009 o 12:53  

    ee a ta << Tabela mikstur >> nie działa
    Są tylko takie kwadraciki popękane co zrobić?

    Krikio
     

    Wędrowiec
    Temat: Siema wiecie gdzie można Ku...
    Dodany: 26.06.2009 o 13:05  

    Siema wiecie gdzie można Kupić czy zdobyć
    Aparature Mistrzowską bo ja już zapomniałem :p bo dawno nie grałem

    Ps.Prosze o szybką odpowiedz :D

    ZBZ
     

    Wędrowiec
    Temat: Czy wie ktoś gdzie mogę kup...
    Dodany: 11.08.2009 o 11:07  

    Czy wie ktoś gdzie mogę kupić "Miksturę premii do siły" albo taka jaka jest potrzebna do pielgrzymki ... szukalem 3 godziny po calym swiecie i za nic nie znalazlem w żadnej swiątyni , u alchemika itp ... Proszę o pomoc

    MorkFan
     

    Wędrowiec
    Temat: Premię do siły masz w Balmorze
    Dodany: 20.08.2009 o 14:52  

    Premię do siły masz w Balmorze

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 6
    Temat: hmm co onanaczaja niektóe d...
    Dodany: 16.02.2010 o 12:28  

    hmm nieźle ;p ja dopiero zaczynam w sumi e grac to i mam pytannie czy jak zebrałem z pewnego obszaru z tych no grzybów i rosinek włsnie te grzybki i roslinki no to one sie beda potem respawnowac ?

    Nord
     

    Wędrowiec
    Temat: Niestety, nie
    Dodany: 21.10.2010 o 19:11  

    Niestety, nie

    ghast
     

    Wędrowiec
    Temat: wie ktoś z was gdzie mogę n...
    Dodany: 17.12.2010 o 11:37  

    wie ktoś z was gdzie mogę nabyć z extra klasyki morrowinda z dodatkami? wszędzie wycofane, produkt niedostępny.

    Nord
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja kupiłem w Tesco
    Dodany: 01.01.2011 o 20:38  

    Ja kupiłem w Tesco

    mezegis
     

    Wędrowiec
    Temat: przy tworzeniu mikstur wysk...
    Dodany: 09.01.2011 o 23:53  

    przy tworzeniu mikstur wyskakuje napis "wpisz swoje imie"... mikstura jest nazwana jesli o to chodiz, ale nie moge jej zroic niestety. Co moge z tym zrobic?

    Nord
     

    Wędrowiec
    Temat: A czy masz odpowiednie skła...
    Dodany: 02.02.2011 o 16:24  

    A czy masz odpowiednie składniki? Jeśli tak, to znaczy, że ci się skończyły

    ELdax
     

    Wędrowiec
    Temat: Poczatkujacym alchemikom po...
    Dodany: 30.08.2013 o 22:42  

    Poczatkujacym alchemikom polecam kradziez aparatury z gildii magow w calderze. Szkoda ze w poradniku nie podali formuły do efektow zalezne od naszych umiejetnosci, tak czy inaczej polecam wyprobowanie pewnego triku. Otóz uczymy sie czaru boostujacego np. sile i alchemie tworzymy wlasne czary po 100 Sily Woli i inteligencji na 10-20s. aby zwiekszyc szanse udania czaru i ilosc many . tworzymy tez kilka czarow do przemiany abysmy mogli uzywac coraz lepszych (np 8x100 alchemi w 1 czarze) i majac powiedzmy 1k alchemi tworzymy kilka mikstow do inteligencji SW i regeneracji many beda one potezne. po uzyciu mikstur tworzymy jeszcze kilka czarow do elchemi tylko teraz nie bedziamy musieli obawiac sie ze int i SW znikna i boostujemy nasza alchemie do 5k. Tworzone wtedy misktory beda nam dodawac po 10-50k sily/szybkosci na ponad 100k sekund.



    Ten artykuł skomentowano 15 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw