Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES III: Morrowind • Artefakty: Opancerzenie • INSIMILION

    TES III: Morrowind » Przedmioty


    Artefakty: Opancerzenie

    Działy gier » TES III: Morrowind » Opisy » Przedmioty
    Autor: Zibiszek
    Utworzono: 11.11.2005
    Aktualizacja: 02.08.2008


    Maska Clavicusa Złośliwego

    • KP: 280 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 800
    • Ciężar: 15.0 (Duży)
    • Wartość: 15000
    • Na stałe:
      Zwiększa się Osobowość 30 pkt na siebie

    Smoczy Kirys

    • KP: 333 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 3000
    • Ciężar: 50.0 (Duży)
    • Wartość: 180000
    • Na stałe:
      Odporność na ogień 100 % na siebie

    Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy

    • KP: 300 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 900
    • Ciężar: 10.0 (Duży)
    • Wartość: 125000
    • Na stałe:
      Zwiększa się Zwinność 40 pkt na siebie
      Zwiększa się wytrzymałość 40 pkt na siebie

    Lewa Pięść Randagulfa

    • KP: 300 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 450
    • Ciężar: 16.0 (Duży)
    • Wartość: 35000
    • Na stałe:
      Zwiększa się Zwinność 20 pkt na siebie

    Prawa Pięść Randagulfa

    • KP: 300 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 450
    • Ciężar: 16.0 (Duży)
    • Wartość: 35000
    • Na stałe:
      Zwiększa się Siła 20 pkt na siebie

    Kirys Bogów

    • KP: 333 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 3000
    • Ciężar: 30.0 (Duży)
    • Wartość: 190000
    • Przy użyciu:
      Wyleczenie z Zatrucia na siebie
      Odporność na Magię 20 do 30 % przez 30 s. na siebie (ładunek 400)

    Hełm Krwawego Czerwia

    • KP: 63 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 600
    • Ciężar: 8.0 (Duży)
    • Wartość: 34000
    • Przy użyciu:
      Odstraszenie Ożywieńca 20 do 30 pkt przez 30 s. na 20 stopę na cel
      Przywołanie Szkieletu-Sługi przez 30 s. na siebie (ładunek 155)

    Opoka Eleidona

    • KP: 333 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 2000
    • Ciężar: 30.0 (Duży)
    • Wartość: 200000
    • Przy użyciu:
      Przywrócenie Zdrowia 50 do 100 pkt na siebie (ładunek 95)

    Zguba Maga

    • KP: 233 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 1400
    • Ciężar: 25.0 (Duży)
    • Wartość: 115000
    • Przy użyciu:
      Milczenie przez 30 s. na 30 stopę na cel
      Odbicie 10 do 20 % przez 30 s. na siebie (ładunek 1800)

    Pancerz ze Skóry Hircyna

    • KP: ?
    • Wytrzymałość: 2400
    • Ciężar: 15.0 (Mały)
    • Wartość: 150000
    • Na stałe:
      Odporność na magię 60 % na siebie

    Buty Dziesięciu Kroków

    • KP: 280 (przy ciężkim pancerzu na 100)
    • Wytrzymałość: 800
    • Ciężar: 60.0 (Duży)
    • Wartość: 140000
    • Przy użyciu:
      Zwiększa się Szybkość 20 pkt przez 120 s. na siebie
      Zwiększa się Atletyka 20 pkt przez 120 s. na siebie
      Obniżenie Kondycji 5 pkt przez 120 s. na siebie
      Powolne Opadanie 1 pkt przez 120 s. na siebie (ładunek 1590)




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    MECHRA MILO
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.06.2008 o 18:37  

    GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ TE PANCERZE

    Silimaure
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.06.2008 o 15:56  

    Smoczy kirys mialem juz na 10lev..Jest on w jaskini pod woda na zachod od Ebonheart,a dokladnie sa takie tam wysepki,i kolo jednej sa drzwi do zatopionej starznicy krasnali(trzeba sie liczyc z brakiem tlenu i walka z robotami).Pierw trzeba znalesc szkielet ktory ma klucz do stolu(stol jest na niezalanej czesci nieco w kacie pomieszczenia)

    Silimaure
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.06.2008 o 16:01  

    w stole jest klucz do czesci,(do ktorej trzeba dojsc pod woda) i tam jest robot ktory ma klucz do szafy gdzie to jest.Polecm grac jak ja.Olac caly watek i poprostu łazic gdzie sie da.Moja postac to Breton,baba,MAgia/Sila,Szybkosc/znak dama/10 skilli to alchemia,dl ostrze,przywrocenie,przemiana,zniszczenie, zabespieczenia,atlet,akrobat,c pancerz,tarcza

    Silimaure
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.06.2008 o 16:03  

    kolo murow ebonhert jest tez jaskinia pod woda(od polnocno zachodniej strony),gdzie znajdziemy tez dobra zbroje(ale po walce z kolesiem)i dwa dobre miecze(jak na poczatek).Pamietac trzeba aby mikstura latania wleciec na taka polke skalną.

    Kefas
     

    Wędrowiec
    Temat: Gdzie dokładnie znajduje si...
    Dodany: 20.05.2010 o 15:44  

    Gdzie dokładnie znajduje się ROZPACZ MAGA ???

    Kefas
     

    Wędrowiec
    Temat: ZGUBA znaczy się
    Dodany: 20.05.2010 o 15:44  

    ZGUBA znaczy się

    enKage
     

    Wędrowiec
    Temat: Polecam wczesną wyprawę do ...
    Dodany: 09.10.2011 o 4:00  

    Polecam wczesną wyprawę do Tel Fyr (np przy okazji wykonywania misji dla Redoran, wtedy zwoje łamacza zamków mamy z poprzednich misji) z miksturą lewiracji i kameleonem i kilkoma zwojami łamacza Ekasha (czy jakoś tak - otwarcie 100 pkt). Niczemu nieświadomemu Lordowi Fyr zajumałem z niestrzezonej szafy pancerz Hircyna (miodzio) i przy okazji ze skrzyni w jego pokoju Zgubę (obuch warty jakieś 80k złota, z przywołaniem młokosa i dremory - megamiodzio).

    Powinno tu być jeszcze wspomniane o butach oslepiającej szybkości (+200 szybkość, ale 100% oślepienia. Oślepienie aktywuje się tylko podczas zakładania butów, dlatego neutralizuje się zbroją Hircyna i dwoma doskonałymi miksturami ochrony przed magią, do kupienia u mistrzyni alchemii w Balmorze.



    Ten artykuł skomentowano 7 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw