TES III: Morrowind » Przedmioty
Artefakty: Opancerzenie
Maska Clavicusa Złośliwego
- KP: 280 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 800
- Ciężar: 15.0 (Duży)
- Wartość: 15000
- Na stałe:
Zwiększa się Osobowość 30 pkt na siebie
Smoczy Kirys
- KP: 333 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 3000
- Ciężar: 50.0 (Duży)
- Wartość: 180000
- Na stałe:
Odporność na ogień 100 % na siebie
Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy
- KP: 300 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 900
- Ciężar: 10.0 (Duży)
- Wartość: 125000
- Na stałe:
Zwiększa się Zwinność 40 pkt na siebie
Zwiększa się wytrzymałość 40 pkt na siebie
Lewa Pięść Randagulfa
- KP: 300 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 450
- Ciężar: 16.0 (Duży)
- Wartość: 35000
- Na stałe:
Zwiększa się Zwinność 20 pkt na siebie
Prawa Pięść Randagulfa
- KP: 300 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 450
- Ciężar: 16.0 (Duży)
- Wartość: 35000
- Na stałe:
Zwiększa się Siła 20 pkt na siebie
Kirys Bogów
- KP: 333 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 3000
- Ciężar: 30.0 (Duży)
- Wartość: 190000
- Przy użyciu:
Wyleczenie z Zatrucia na siebie
Odporność na Magię 20 do 30 % przez 30 s. na siebie (ładunek 400)
Hełm Krwawego Czerwia
- KP: 63 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 600
- Ciężar: 8.0 (Duży)
- Wartość: 34000
- Przy użyciu:
Odstraszenie Ożywieńca 20 do 30 pkt przez 30 s. na 20 stopę na cel
Przywołanie Szkieletu-Sługi przez 30 s. na siebie (ładunek 155)
Opoka Eleidona
- KP: 333 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 2000
- Ciężar: 30.0 (Duży)
- Wartość: 200000
- Przy użyciu:
Przywrócenie Zdrowia 50 do 100 pkt na siebie (ładunek 95)
Zguba Maga
- KP: 233 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 1400
- Ciężar: 25.0 (Duży)
- Wartość: 115000
- Przy użyciu:
Milczenie przez 30 s. na 30 stopę na cel
Odbicie 10 do 20 % przez 30 s. na siebie (ładunek 1800)
Pancerz ze Skóry Hircyna
- KP: ?
- Wytrzymałość: 2400
- Ciężar: 15.0 (Mały)
- Wartość: 150000
Na stałe:
Odporność na magię 60 % na siebie
Buty Dziesięciu Kroków
- KP: 280 (przy ciężkim pancerzu na 100)
- Wytrzymałość: 800
- Ciężar: 60.0 (Duży)
- Wartość: 140000
- Przy użyciu:
Zwiększa się Szybkość 20 pkt przez 120 s. na siebie
Zwiększa się Atletyka 20 pkt przez 120 s. na siebie
Obniżenie Kondycji 5 pkt przez 120 s. na siebie
Powolne Opadanie 1 pkt przez 120 s. na siebie (ładunek 1590)
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 7 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ TE PANCERZE
GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ TE PANCERZE
Smoczy kirys mialem juz na 10lev..Jest on w jaskini pod woda na zachod od Ebonheart,a dokladnie sa takie tam wysepki,i kolo jednej sa drzwi do zatopionej starznicy krasnali(trzeba sie liczyc z brakiem tlenu i walka z robotami).Pierw trzeba znalesc szkielet ktory ma klucz do stolu(stol jest na niezalanej czesci nieco w kacie pomieszczenia)
Smoczy kirys mialem juz na 10lev..Jest on w jaskini pod woda na zachod od Ebonheart,a dokladnie sa takie tam wysepki,i kolo jednej sa drzwi do zatopionej starznicy krasnali(trzeba sie liczyc z brakiem tlenu i walka z robotami).Pierw trzeba znalesc szkielet ktory ma klucz do stolu(stol jest na niezalanej czesci nieco w kacie pomieszczenia)
w stole jest klucz do czesci,(do ktorej trzeba dojsc pod woda) i tam jest robot ktory ma klucz do szafy gdzie to jest.Polecm grac jak ja.Olac caly watek i poprostu łazic gdzie sie da.Moja postac to Breton,baba,MAgia/Sila,Szybkosc/znak dama/10 skilli to alchemia,dl ostrze,przywrocenie,przemiana,zniszczenie, zabespieczenia,atlet,akrobat,c pancerz,tarcza
w stole jest klucz do czesci,(do ktorej trzeba dojsc pod woda) i tam jest robot ktory ma klucz do szafy gdzie to jest.Polecm grac jak ja.Olac caly watek i poprostu łazic gdzie sie da.Moja postac to Breton,baba,MAgia/Sila,Szybkosc/znak dama/10 skilli to alchemia,dl ostrze,przywrocenie,przemiana,zniszczenie, zabespieczenia,atlet,akrobat,c pancerz,tarcza
kolo murow ebonhert jest tez jaskinia pod woda(od polnocno zachodniej strony),gdzie znajdziemy tez dobra zbroje(ale po walce z kolesiem)i dwa dobre miecze(jak na poczatek).Pamietac trzeba aby mikstura latania wleciec na taka polke skalną.
kolo murow ebonhert jest tez jaskinia pod woda(od polnocno zachodniej strony),gdzie znajdziemy tez dobra zbroje(ale po walce z kolesiem)i dwa dobre miecze(jak na poczatek).Pamietac trzeba aby mikstura latania wleciec na taka polke skalną.
Gdzie dokładnie znajduje się ROZPACZ MAGA ???
Gdzie dokładnie znajduje się ROZPACZ MAGA ???
ZGUBA znaczy się
ZGUBA znaczy się
Polecam wczesną wyprawę do Tel Fyr (np przy okazji wykonywania misji dla Redoran, wtedy zwoje łamacza zamków mamy z poprzednich misji) z miksturą lewiracji i kameleonem i kilkoma zwojami łamacza Ekasha (czy jakoś tak - otwarcie 100 pkt). Niczemu nieświadomemu Lordowi Fyr zajumałem z niestrzezonej szafy pancerz Hircyna (miodzio) i przy okazji ze skrzyni w jego pokoju Zgubę (obuch warty jakieś 80k złota, z przywołaniem młokosa i dremory - megamiodzio).
Powinno tu być jeszcze wspomniane o butach oslepiającej szybkości (+200 szybkość, ale 100% oślepienia. Oślepienie aktywuje się tylko podczas zakładania butów, dlatego neutralizuje się zbroją Hircyna i dwoma doskonałymi miksturami ochrony przed magią, do kupienia u mistrzyni alchemii w Balmorze.
Polecam wczesną wyprawę do Tel Fyr (np przy okazji wykonywania misji dla Redoran, wtedy zwoje łamacza zamków mamy z poprzednich misji) z miksturą lewiracji i kameleonem i kilkoma zwojami łamacza Ekasha (czy jakoś tak - otwarcie 100 pkt). Niczemu nieświadomemu Lordowi Fyr zajumałem z niestrzezonej szafy pancerz Hircyna (miodzio) i przy okazji ze skrzyni w jego pokoju Zgubę (obuch warty jakieś 80k złota, z przywołaniem młokosa i dremory - megamiodzio).
Powinno tu być jeszcze wspomniane o butach oslepiającej szybkości (+200 szybkość, ale 100% oślepienia. Oślepienie aktywuje się tylko podczas zakładania butów, dlatego neutralizuje się zbroją Hircyna i dwoma doskonałymi miksturami ochrony przed magią, do kupienia u mistrzyni alchemii w Balmorze.
Ten artykuł skomentowano 7 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.