TES III: Morrowind » Bestiariusz
Bloodmoon - Nieumarli
Szkielet-pirat
- Poziom: 25
- Punkty Zdrowia: 200
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Choroby - Odporność na Zwykłe Choroby 100%. - Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazna szabla, losowa srebrna broń
- Dusza: 200
- Komentarz: Szkielet-pirat nie różni się zbyt od zwykłych szkieletów. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i zadaje przeciętne obrażenia. Jest niewrażliwy i odporny na kilka żywiołów oraz choroby, co może trochę utrudnić pokonanie go. Występuje tylko w Kurhanie Himmelhost.
Szkielet-berserker
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 150
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Choroby - Odporność na Zwykłe Choroby 100%. - Pozostawia: 0-4 mączki kostne, srebrny norski claymore
- Dusza: 200
- Komentarz: Od szkieleta-pirata różni się tylko ilością Punktów Zdrowia i pozostawianymi przedmiotami. Czasami można spotkać szkieleta-berserkera mającego 200 PZ. Obydwa rodzaje występują w lodowej jaskini Frykte.
Potężniejszy szkielet-bohater
- Poziom: 20
- Punkty Zdrowia: 300
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 20-40 wręcz plus broń
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Choroby - Odporność na Zwykłe Choroby 100%. - Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazną tarczę, losową srebrną broń
- Dusza: 200
- Komentarz: Najsilniejszy ze szkieletów na Solstheim, są tylko dwa jego "egzemplarze". Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i zadaje dość wysokie obrażenia. Spotkać go można w Kurhanie Bloodskal.
Wilczy ożywieniec
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 88
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 8-12 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Paraliż - Odporność na Paraliż 100%.
Regeneracja - Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt. - Pozostawia: mączkę kostną
- Dusza: 50
- Komentarz: Wilcze ożywieńce są najsłabszymi z nieumarłych. Mają bardzo mało Punktów Zdrowia i zadają niskie obrażenia; nie powinny sprawiać żadnych problemów. Spotkać je można w grobowcach i kurhanach.
Draugr
- Poziom: 20
- Punkty Zdrowia: 300
- Punkty Many: 500
- Punkty Kondycji: 800
- Obrażenia: 7-25 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Porażenia - Odporność na Porażenia 100%.
Niewrażliwość na Paraliż - Odporność na Paraliż 100%.
Regeneracja - Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt.
Gniew Eddarda - Dezintegracja Broni i Pancerza 4-9 pkt. przez 15 s. na dotyk. - Pozostawia: grobową maź
- Dusza: 300
- Komentarz: Draugry to nieumarli Nordowie, których celem jest żywienie się ludzkim mięsem. Mają średnią ilość Punktów Zdrowia; zadają przeciętne obrażenia. Są niewrażliwi lub odporni na trzy żywioły i paraliż oraz posiadają zdolność regeneracji. Często atakują w parach lub trójkach. Zwykle spotkać je można w grobowcach i kurhanach.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.