TES III: Morrowind » Bestiariusz
Tribunal - Konstrukty
Centurion-łucznik
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 300
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 10 wręcz, 20-50 (obrażenia broni) na dystans
- Specjalne:
Odporność na Truciznę - Odporność na Truciznę 75%.
Niewrażliwość na Paraliż - Odporność na Paraliż 100%. - Pozostawia: 5-11 dwemerowych rzutek, złom
- Dusza: 0
- Komentarz: Wyglądem przypomina centuriona kulistego, tyle, że zamiast miecza i tarczy, trzyma kuszę. Posiada dużo Punktów Zdrowia; gdy skończą mu się dwemerowe rzutki, staje się w zasadzie bezbronny, jednak mając je, potrafi zadać ciężkie rany. W grze można spotkać także egzemplarz niewrażliwy na Porażenia i walczący bronią zadającą dodatkowo obrażenia od elektryczności.
Ulepszony parowy centurion
- Poziom: 20
- Punkty Zdrowia: 400
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 30-60 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Ogień - Odporność na Ogień 100%.
Niewrażliwość na Mróz - Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Porażenia - Odporność na porażenia 100%.
Odporność na Magię - Odporność na Magię 50%.
Niewrażliwość na Paraliż - Odporność na Paraliż 100%.
Odbicie - Odbicie 60%. - Pozostawia: złom
- Dusza: 0
- Komentarz: Większa i silniejsza wersja parowego centuriona znanego z podstawowej gry. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje potężne obrażenia. Jest niewrażliwy na wszystkie żywioły oraz Paraliż i odporny na Magię. Atakując go, mamy tylko 60% szansy na trafienie. W grze można spotkać jeszcze mocniejsze egzemplarze, posiadające aż 500 życia i zwiększone obrażenia (50-70).
Jaszczurzy mechanoid
- Poziom: 10
- Punkty Zdrowia: 300
- Punkty Kondycji: 400
- Obrażenia: 20-50 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Podatność na Porażenia - Podatność na Porażenia 25%.
Odporność na Magię - Odporność na Magię 50%.
Odporność na Paraliż - Odporność na Paraliż 50%. - Pozostawia: eliksir jaszczurzego mechanoida
- Dusza: 0
- Komentarz: Mechanoidy to kreatury kontrolowane przez boga Sotha Sila. Mają dużo Punktów Zdrowia i zadają dość wysokie obrażenia. Posiadają niewrażliwość na Trucizny oraz odporność na Magię i Paraliż, warto jednak zauważyć, że są podatne na Porażenia. W grze można spotkać osobniki o cechach nieznacznie różniących się od tych przedstawionych powyżej, lecz nie jest ich zbyt wiele.
Pajęczy mechanoid
- Poziom: 30
- Punkty Zdrowia: 500
- Punkty Kondycji: 1000
- Obrażenia: 35-80 wręcz
- Specjalne:
Niewrażliwość na Truciznę - Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia - Odporność na Porażenia 50%*.
Odporność na Paraliż - Odporność na Paraliż 50%.
Regeneracja - Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt. - Pozostawia: eliksir pajęczego mechanoida
- Dusza: 165
- Komentarz: Pajęczy mechanoid to potężny przeciwnik. Jest bardzo żywotny i zadaje ogromne obrażenia. Nie warto próbować zabić go gołymi pięściami, posiada aż 1000 Punktów Kondycji! W grze można spotkać osobniki o cechach różniących się od tych przedstawionych powyżej - mają mniej PZ (300 lub 400) i groźniej ranią (50-90 wręcz) - lecz nie występują zbyt często.
* - Pajęczy mechanoid posiada jednocześnie Odporność na Porażenia 75% oraz Podatność na Porażenia 25%, więc, teoretycznie, jego odporność wynosi 50%, jednak nie wiadomo, czy na pewno nie ma jakiejś różnicy.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.