Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES III: Morrowind • Zbiór porad 2 • INSIMILION

    TES III: Morrowind » Porady


    Zbiór porad 2

    Działy gier » TES III: Morrowind » Poradniki » Porady
    Autor: AtheiX
    Utworzono: 14.07.2004
    Aktualizacja: 02.08.2008

    • Jeżeli idziesz na misję w której będziesz musiał nurkować, weź jak najwięcej grzybu Luminous Russula, umożliwiającego oddychanie pod wodą. Mówię jak najwięcej, bo ostrożności nigdy za wiele i lepiej dmuchać na zimne.

    • Targuj się jak najwięcej, to będziesz miał wyższą zdolność Mercantile. Nie zrażaj się też, jeśli handlarz odrzuci za pierwszym razem twoją ofertę.

    • Mniej wprawnym graczom polecam włączenie w preferencjach (w opcjach) ustawienia "Zawsze używaj najlepszego ataku".

    • Biegaj jak najwięcej, to szybko wzrośnie twoja zdolność Atlethics, i skacz jak najwięcej, to szybko wzrośnie twoja zdolność Acrobatics.

    • NIE JEDZ grzyba Bungler's Bane - to taki Morrowindowy muchomor, chociaż jest hubą. Uważaj, łatwo go pomylić z Hypha Facia. O obydwu tych sprawach ostrzega też Ajira w Balmorskiej Mages Guild.

    • Uważaj na skoomę, to groźny narkotyk. I jeżeli ją nosisz w inventory, to handlarze uczciwi (np. Arrille) nie będą chcieli z tobą handlować dopóki tego nie wyrzucisz. Więc wyrzuć to na czas handlu, pohandluj i weź z powrotem. Handlować możesz natomiast tym z Ashunbabi w Gnisis.

    • Na Greef też trzeba uważać - obniża Agility.

    • Dobrze jest należeć do Gildii Wojowników i Magów, bowiem wtedy możesz korzystać z ich skrzynek ekwipunkowych oraz ich usługi (trening, naprawa) są tańsze dla członków. Niektóre treningi (np. u Eydis) są tylko dla członków wyższych rang.

    • Zanim będziesz walczył z prawdziwymi wrogami, poćwicz sobie na potworach.

    • Istnieje Mudcrab będący handlarzem mającym 10000 gp gotówki, więc zanim zabijesz jakiegoś kraba sprawdź czy to nie ten.

    • W Legionie Imperium musisz nosić mundur (tj. jeden z imperialnych kirysów) podczas rozmów z innymi członkami Legionu. Ważne to jest zwłaszcza przy odbieraniu rozkazów i awansu.

    • Nie przebywaj zbyt długo z dala od cywilizacji, ponieważ trzeba często wracać do miast żeby handlować i naprawiać, oraz odbierać rozkazy i awans.

    • Jeżeli nie możesz pokonać Dremora Lordów, to nie zbieraj rzeczy z ołtarzy Daedrycznych, bo wtedy pojawią się te właśnie potwory.

    • Niektóre misje od różnych organizacji i osób wykluczają się wzajemnie więc zdecyduj się po czyjej stronie stanąć.

    • Należy zawsze mieć przy sobie zapas eliksirów.

    • Walcz tylko jednym, ulubionym rodzajem broni, miej jego najlepszy typ, naprawiaj go stale (sam lub u kowali) i rozwijaj w boju umiejętność posługiwania się nim.

    • Jeżeli chcesz zaoszczędzić pieniądze, to miej Repair Prongs i zdolność Armorer na wysokim poziomie.

    • Nigdy nie sprzedawaj Telvańskich pachnideł, one zawsze się przydają jeśli chcesz przekonać kogoś do czegoś. Jest to kosztowne, ale efekt gwarantowany, w przeciwieństwie do łapówki.

    • Unikaj zarażonych bestii. Często Kagouti są zarażone, więc ich w ogóle unikaj.

    • Leczenie zaraz jest tańsze o 15 gp dla członków Kultu Imperium, więc warto do niego się przyłączyć.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 9 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Parki
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.07.2007 o 13:52  

    Jeśli masz zaklęcie chwytania dusz i jakiś klejnot dusz, możesz złapać jakąś dusze i potem sprzedać, ponieważ są bardzo cenne

    An
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.09.2007 o 20:03  

    a lepiej, zamiast je sprzedawać, udać się z jakąś ulubioną bronią czy częścią pancerza do kogoś (zazwyczaj w gildii magów), kto potrafi zaklinać przedmioty wystarczy tylko odpowiednia ilośc gotówki (trochę to kosztuje...), znajomość jakiegoś przydatnego zaklęcia (obrażenia od ognia, lewitacja, zwiększenie współczynnika itp.) i mamy wypasiony przedmiot. bardzo opłaca się zabić gościa na Plantacji Dren, ktory dzierży daedryczną dai-katanę (uwaga, bardzo silne ciosy zadaje) i umagicznić właśnie ową katanę. nie pamiętam dokładnie chaty, w której mieszka... w ogóle, Plantacja Dren usiana jest świetnymi przedmiotami

    Toemk
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.10.2007 o 19:40  

    Jest jednen łatwy sposób na kase. W dodatku nie wymaga jakiegokolwiek ryzyk. Na poczatek wystarczy 15 poziom alchemi. W caledra jest kupiec nazwany creeper. (czy jakos tak, w pol. wersji to Pełzacz). Znajduje się on w domu pełnym orków (koło kowala), na 1 piętrze). Kupuje on przedmioty niezaniżając ceny. Natomiast w gildi magów, w wieży można znaleźć przyzwoity zestaw alchemiczny. Hespant Abolis (czy jakos tak) sprzedaje 2 składniki potrzebne do mikstury chodzenia po wodzie. dodatkowo zawsze jest w posiadaniu potrzebnych nam ampułek i grzybów purpurowaych. Jeżeli skończą mu sie skaładniki po prostu wychodzimy z ekranu handlu, a potem włazimy tam z powrotem. I niespodzianka, hespant ma już z powrotem składniki.Zrobione mikstury sprzedajemy pełzaczowi. Zyskujemy jednoczesnie kase i poziomy.

    sonea
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.06.2008 o 18:21  

    gdy chce się zostać Rycerzam cesarskiego smoka trzeba pokonać poprzedniego na arenie w vivek. jest on bardzo silny wiec polecam wejście na wyrzszy poziom areny i zestrzelenie go z łuku. Ma on na sobie kirys bogów i walczy charyzmerem(obydwa te przedmioty zdobywamy w pierwszych misjach dla niego) jest to chyba najpotęrzniejsza zbroja i miecz w grze oprucztego na na sobie ebonowe buty nagolenniki i neramienniki

    Qrvishon
     

    Wędrowiec
    Temat: Rycerza cesarskiego smoka
    Dodany: 16.08.2008 o 0:20  

    Pokonałem go na 3 ciosy będąc na 29lvl.
    niektórzy handlarze nie będą chcieli z tobą targować jeśli masz przy sobie księżycowy cukier(podobnie jak skooma)
    Nie kradnij - jeśli ktoś na ciebie patrzy.
    Jeśli musisz kogoś zabić , postaraj sie sprawić aby on cię zaatakował pierwszy.
    Możesz zdobyć trochę kasy bawiąc sie w poławiacza pereł (są w małżach , w wodzie otaczającej Vvardenfell)
    Pływanie łódką i używanie łazika daje podobne efekty do spania(odnawia życie i manę)
    Jeśli chcesz poćwiczyć pancerz możesz dać się "pobić" pędrakowi albo szczurowi.
    Jeśli chcesz żeby po zdobyciu poziomu zwiększyć jakiś współczynnik x5 to poćwicz lub kup umiejętność(szkolenie) 10 razy. Chyba że już zdobyłeś jakąś umiejętność związana z danym współczynnikiem. NP chce mieć +5 siły to ćwiczę broń obuchową (mimo iż jej nie używam) 10 razy , ale jeśli zdobyłem 2 punkty akrobatyki to broń obuchową ćwiczę już tylko 8 razy.
    NA RAZIE TYLE

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: Skoomę i cukier przyjmują b...
    Dodany: 07.04.2010 o 17:30  

    Skoomę i cukier przyjmują bez problemu niektórzy kupcy, zazwyczaj z rasy Khajii - instruuje o tym niejaki Dziewięć Palców w Balmorze. Jeśli wejdziesz w posiadanie zakazanych substancji, poszukaj handlarza tej nacji.

    Przemok12
     

    Wędrowiec
    Temat: mam pytanie.Gdzie w morowin...
    Dodany: 20.06.2010 o 13:21  

    mam pytanie.Gdzie w morowind III mozna znalezc plantacje dreen( obk jakiego miasta) prosze o odpowiedz.

    Nord
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeżeli dobrze pamiętam koło...
    Dodany: 30.10.2010 o 12:46  

    Jeżeli dobrze pamiętam koło Suranu.

    zgryzliwiec
     

    Wędrowiec
    Temat: Najbardziej mi się podoba r...
    Dodany: 23.06.2013 o 12:44  

    Najbardziej mi się podoba rada "Jeżeli nie możesz pokonać Dremora Lordów, to nie zbieraj rzeczy z ołtarzy Daedrycznych" ;]]]
    Kwintesencja Morrowinda- zrobić możesz dokładnie wszystko, ale konsekwencje Twoich działan Cię nie miną :] Uwaga do rady na temat biegania i skakania- bieganie rozwija , poza athletics, też szybkosc (w angielskim zapewne speed). Stąd tych 2 nie warto (chyba dla role-playing) wrzucac do cech glównych, i tak je szybko wyrobisz (robiac 'gumisia' -biegając z podskokami cały czas). Chyba ze grasz z modami wprowadzającymi efekty zmęczenia i ran (polecam, są super, o wiele ciekawsza gra). Co do 'pakowania' umiejętności obronnych (pancerze/bez zbroi ) - ja ćwiczyłem na mudcrabach, są miejsca gdzie mozna dac sie atakowac 4 takim na raz -częsciej trafiaja niz 1 szczur i szybciej pakujesz ;]



    Ten artykuł skomentowano 9 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw