Neverwinter Nights 2 » Czary
Czary Łowcy - Poziom 3
Pomoc (Zaklinanie)
- Komponenty: Werbalne, Somatyczne
- Zasięg: Dotyk
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
- Rzut obronny: Nieszkodliwy
- Opis: Cel otrzymuje 1k8 + 1 tymczasowych PW oraz + 1 do trafienia i rzutów obronnych przeciwko strachowi.
- Komentarz: Średnio przydatne zaklęcie, co prawda na niskich poziomach czasami go używamy, to w późniejszych etapach gry już praktycznie nie. Lepiej zastąpić czarem Leczeniem Średnich Ran.
Leczenie Średnich Ran (Sprowadzenie)
- Komponenty: Werbalne, Somatyczne
- Zasięg: Dotyk
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: Chwilowy
- Rzut obronny: Siła woli
- Opis: Leczy 2k8 + 1 / 1 poziom PW celu.
- Komentarz: Kolejny, przedostatni dostępny poziom czaru leczącego łowcy. Jego zwiększona moc sprawia, iż jest niezastąpiony. Bardzo przydatne zaklęcie, używamy go praktycznie zawsze i wszędzie, czy to w nagłych wypadkach, czy po prostu do odnowy PŻ w przerwach pomiędzy walkami. Czar ten staje się jeszcze bardziej niezbędny, gdy podróżujemy sami i brakuje nam mikstur leczniczych lub nie mamy do dyspozycji umiejętności kleryka.
Większy Magiczny Kieł (Przemiana)
- Komponenty: Werbalne, Somatyczne
- Zasięg: Osobisty
- Obszar działania: Czarujący
- Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
- Rzut obronny: Brak
- Opis: Daje zwierzęcemu towarzyszowi +1 / 3 poziomy do trafienia i obrażeń.
- Komentarz: Kolejny poziom czaru, zwiększający umiejętności bojowe naszego pupila. Zaklęcie przydaje się jedynie wtedy, kiedy mamy do dyspozycji zwierzęcego towarzysza.
Ujawnienie Niewidzialnych (Wywoływanie)
- Komponenty: Werbalne, Somatyczne
- Zasięg: Osobisty
- Obszar działania: Ogromny
- Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
- Rzut obronny: Brak
- Opis: Usuwa z pobliskich istot efekty niewidzialności.
- Komentarz: Zaklęcie przydatne w sytuacjach, w których mamy do czynienia z niewidzialnymi osobnikami. Czar nabiera wartości, kiedy to w pobliżu czai się wielu zabójców czekających tylko na okazję, żeby wbić nam nóż w plecy.
Neutralizacja Trucizny (Sprowadzenie)
- Komponenty: Werbalne, Somatyczne
- Zasięg: Dotyk
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: Chwilowy
- Rzut obronny: Nieszkodliwy
- Opis: Leczy cel z zatrucia.
- Komentarz: Przydatne zaklęcie. W sytuacjach, kiedy nasz łowca nie posiada antidotum lub nie może otrzymać pomocy kleryka, czar ten może uratować nam życie.
Uleczenie Choroby (Sprowadzenie)
- Komponenty: Werbalne, Somatyczne
- Zasięg: Dotyk
- Obszar działania: Pojedynczy cel
- Czas trwania: Chwilowy
- Rzut obronny: Nieszkodliwy
- Opis: Leczy cel z choroby.
- Komentarz: Rzadko kiedy używamy tego zaklęcia, lecz jeśli zajdzie taka potrzeba - warto mieć je zapamiętane w księdze czarów.
Przywołanie Istoty III (Sprowadzenie)
- Komponenty: Werbalne, Somatyczne
- Zasięg: Bliski
- Obszar działania: Punkt
- Czas trwania: 18 sekund + 6 / 1 poziom
- Rzut obronny: Brak
- Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku.
- Komentarz: Kolejny, trzeci poziom zaklęcia sprowadza jeszcze silniejszego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota, którą przywołaliśmy, może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.