Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights 2 • Czary Łowcy - Poziom 4 • INSIMILION

    Neverwinter Nights 2 » Czary


    Czary Łowcy - Poziom 4

    Działy gier » Neverwinter Nights 2 » Opisy » Czary
    Autor: Zak
    Utworzono: 24.12.2008
    Aktualizacja: 24.12.2008

    Leczenie Poważnych Ran (Sprowadzenie)

    • Komponenty: Werbalne, Somatyczne
    • Zasięg: Dotyk
    • Obszar działania: Pojedynczy cel
    • Czas trwania: Chwilowy
    • Rzut obronny: Siła woli
    • Opis: Leczy 3k8 + 1 / 1 poziom PW celu.
    • Komentarz: Ostatni poziom czaru leczącego dostępny łowcy. Jego moc sprawia, iż staje się niezastąpiony. Bardzo przydatne zaklęcie, używamy go praktycznie zawsze i wszędzie, czy to w nagłych wypadkach, czy po prostu do odnowy PŻ w przerwach pomiędzy walkami. Czar ten staje się jeszcze bardziej niezbędny, gdy podróżujemy sami i brakuje nam mikstur leczniczych lub nie mamy do dyspozycji umiejętności kleryka.

    Swoboda Ruchu (Odrzucanie)

    • Komponenty: Werbalne, Somatyczne
    • Zasięg: Średni
    • Obszar działania: Pojedynczy cel
    • Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
    • Rzut obronny: Brak
    • Opis: Cel zyskuje niewrażliwość na paraliż.
    • Komentarz: Ze względu na małą ilość wolnych slotów w księdze czarów nie polecam zapamiętywania tego zaklęcia. Lepiej zostawić sobie miejsce na Leczenie Poważnych Ran lub Przywołanie Istoty IV.

    Przemiana Siebie (Przemiana)

    • Komponenty: Werbalne, Somatyczne
    • Zasięg: Osobisty
    • Obszar działania: Czarujący
    • Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
    • Rzut obronny: Nieszkodliwy
    • Opis: Czarujący zmienia postać, zmieniając się w potwora.
    • Komentarz: Mało przydatne zaklęcie. Stosujemy zwykle w ostateczności, kiedy to nasz łowca jest osaczony przez dużą grupkę przeciwników. Nie polecam tego czaru, lepiej zastąpić jakimś innym.

    Przywołanie Istoty IV (Sprowadzenie)

    • Komponenty: Werbalne, Somatyczne
    • Zasięg: Bliski
    • Obszar działania: Punkt
    • Czas trwania: 18 sekund + 6 / 1 poziom
    • Rzut obronny: Brak
    • Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku.
    • Komentarz: Ostatni, czwarty poziom zaklęcia sprowadza potężnego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota, którą przywołaliśmy, może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw