Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights 2 • Gospoda pod Płacząc... • INSIMILION

    Neverwinter Nights 2 » Solucja


    Gospoda pod Płaczącą Wierzbą

    Działy gier » Neverwinter Nights 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Vrenth Idaho
    Utworzono: 05.09.2009
    Aktualizacja: 29.12.2010

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • Gera
    • Wejście na piętro
    • Dwa kufry (druga mapka)
    • Galen, kilku wrogów (druga mapka)
    • Garderoba (druga mapka)
    • Garderoba (druga mapka)
    • Garderoba i etażerka (druga mapka)
    • Zachan (druga mapka)

    Pierwszym miejscem, gdzie skierujesz swoje kroki, będzie Gospoda pod Płaczącą Wierzbą. Przed wejściem do budynku zauważysz czterech mężczyzn. Z rozmowy dowiesz się, że trzech awanturników postanowiło złoić skórę Khelgarowi, a także i Tobie, niezależnie od tego, co powiesz. Walka nie sprawia problemów, potem krasnolud zacznie rozmowę (działającą jak odpoczynek), którą przerwie atak kolcoskórego i kilku duergarów. Po oczyszczeniu z nich parteru, porozmawiaj z Gerą [1], która będzie chciała, byś uratował jej męża Zachana, osaczonego przez wrogów na piętrze. Jeśli wspomnisz coś o cenie, otrzymasz 1 pkt chaotycznego charakteru, za chęć zajęcia się wrogami 1 pkt charakteru dobrego i punkt wpływu na Khelgara.

    Teraz możesz iść na piętro [2]. Po wejściu zaatakuje Cię spora grupa duergarów (ok. 9). Po pokonaniu ich idź w lewo, do pokoju koło wejścia [3] – tam znajdziesz kilka rzeczy w dwóch zamkniętych kufrach. Dalej [4] napotkasz Galena i jego dwóch strażników walczących z trzema duergarami. Aby otrzymać doświadczenie za wrogów, musisz ich zabić zanim zrobi to któryś z ochroniarzy kupca. Potem będziesz mieć szansę porozmawiać z ocalonym – za wspomnienie o nagrodzie otrzymasz 1 pkt chaotycznego charakteru i 50 szt zł. Możesz podwoić wartość nagrody dzięki dyplomacji. Warto przeszukać szafkę i biurko, a także garderoby w następnych pokojach [5], [6], [7], oraz etażerkę w ostatnim z wspomnianych [7]. Na końcu [8] musisz ocalić Zachana przed parą kolcoskórych. Stwierdzenie „Odpowiedz na pytania, to może pozwolę ci żyć”, jak łatwo się domyśleć, zaowocuje punktem złego charakteru, podobnie jak upominanie się o złoto, a także próba wymuszenia nagrody zastraszeniem czy dyplomacją. Otrzymasz wyłącznie 50 PD i 25 szt zł, jeśli o nie prosiłeś.
    Teraz możesz wrócić na parter i porozmawiać z Gerą. Otrzymasz 150 PD i 1 punkt dobrego charakteru, jeśli zrezygnujesz z nagrody, lub 1 punkt chaotycznego, jeśli poprosisz o 50 szt zł. Na końcu warto porozmawiać z Jorikiem, od którego można dostać 50 szt zł nagrody dzięki dyplomacji i kupić kilka przedmiotów. Szczególnie polecam poprawienie wyposażenia Khelgara, gdyż postanowi podróżować dalej z nami. Przed udaniem się do Fortu Locke warto odwiedzić Jaskinię Na Bagnach. Jeśli tak zrobisz, będziesz mieć szansę ocalić Galena przed trzema napastnikami. Jeśli wyrazisz chęć walki ze strażnikami, otrzymasz punkt wpływu na Khelgara. Resztę tego obszaru najlepiej zostawić sobie na później, chyba że grasz postacią dobrze radzącą sobie w walce, a także z pułapkami i zamkami. Najlepiej więc skieruj swe kroki do Fortu Locke.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw