Bełt
Bełty są standardową amunicją do wszelkich rodzajów kusz. W zależności od kształtu grota mogą mieć różne funkcje.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
Bełt +1
Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Premia do obrażeń Kłute 1 pkt obrażeń
Bełt +2
Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Premia do obrażeń Kłute 2 pkt obrażeń
Bełt +3
Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Premia do obrażeń Kłute 3 pkt obrażeń
Bełt +4
Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Premia do obrażeń Kłute 4 pkt obrażeń
Bełt +5
Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Premia do obrażeń Kłute 5 pkt obrażeń
Bełt Błyskawicy
Pociski Błyskawic wybuchają po trafieniu w cel i powodują dodatkowo obrażenia od wyładowania elektrycznego.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Premia do obrażeń Elektryczność 1k6 pkt obrażeń - Komentarz: Jest to bełt dodający całkiem sensowną (jak na pocisk) premię do obrażeń od Elektryczności.
Bełt Kąsającego Mrozu
Te bełty są lodowato zimne. Na drzewcu każdego z nich wyryto krótką wiadomość: "Uwaga: Dotyk mrozu."
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Premia do obrażeń Zimno 1k4 pkt obrażeń - Komentarz: Bełt Kąsającego Mrozu świetnie nadaje się do walk z „ognistymi” istotami ze względu na swoją premię do obrażeń od Zimna.
Bełt Ognia
Bełty Ognia po wystrzeleniu wybuchają płomieniami, dokładnie tak samo jak niemagiczne pociski owinięte nasączoną oliwą tkaniną i podpalone.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Premia do obrażeń Ogień 1k6 pkt obrażeń - Komentarz: Bełty Ognia najlepiej sprawdzają się w walce z istotami, których żywiołem jest Zimno i są podatne na Ogień.
Bełt Paraliżu
Takie bełty mogą ogłuszyć ofiarę. Skuteczność i czas trwania zależy od mocy tego, kto je wykonał.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Po trafieniu Ogłuszenie ST=14 50% / 2 rundy - Komentarz: Bełty Paraliżu mogą ogłuszyć przeciwnika na 2 rundy tym samym wyłączając go z walki. Niestety, jeśli przeciwnik ma wysokie rzuty obronne na Siłę Woli to bełt tego rodzaju na nic się nie zda.
Bełt Przebijania
Takie bełty zostały wykonane w taki sposób, aby jak najgłębiej wbiły się w cel, dzięki czemu po trafieniu zadają dodatkowe obrażenia kłute.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Premia do obrażeń Kłute 1k6 pkt obrażeń - Komentarz: Bełty tego rodzaju zadają dodatkowe obrażenia kłute swojemu przeciwnikowi. Lepiej jednak sprawdzają się bełty zadające dodatkowe obrażenia od żywiołów.
Bełt Teleportacji
Visgove był niewiarygodnie leniwym poszukiwaczem przygód, więc nie było w tym nic zaskakującego, gdy oznajmił, że opracował nowy rodzaj bełtu do kuszy, który przenosi wroga w zasięg jego wielkiego, dwuręcznego topora. Pytany, czemu wydał górę złota na opracowanie takiego pocisku, odpowiadał: "Po co szarżować przez pole bitwy, skoro można to uprościć".
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Rzuca czar przy trafieniu "właściwości pocisków teleportacyjnych Poziom 5"
Bełt ze słabą trucizną
Grot tej strzały pokrywa lepka, żółta substancja. Podobno rany z takiej broni pozbawiają trafionego sił.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Po trafieniu Trucizna ST=14 Zmniejszenie Kondycji o 1k2 - Komentarz: Bełty ze słabą trucizną sprawdzają się, jeśli chcemy nieco osłabić naszego przeciwnika. W tym wypadku jest to zmniejszenie Kondycji o maksymalnie 2 punkty, co owocuje zmniejszenie liczby pkt wytrzymałości u wroga.
Zatruty Bełt
Grot tej strzały pokrywa lepka, żółta substancja. Podobno rany z takiej broni pozbawiają trafionego sił.
- PARAMETRY:
- Broń: Lekka Kusza, Ciężka Kusza
- Specjalne:
Po trafieniu Trucizna ST=14 Zmniejszenie Kondycji o 1k2Po trafieniu Trucizna ST=14 Zmniejszenie Siły o 1k2 - Komentarz: Nieco lepsza wersja bełtu ze słabą trucizną. Zatrute Bełty oprócz Kondycji zmniejszają również Siłę ofiary, a to z kolei owocuje mniejszymi premiami do ataku u przeciwnika. Znaczy to tyle, że trafionemu oponentowi będzie trudniej trafić twoją postać.