Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Berła • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Berła

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 07.02.2008
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Berło Ducha

    Te długie, cienkie berła mogą zmienić postać swego właściciela, tak, aby stał się eteryczny, dzięki czemu znacznie trudniej będzie go zaatakować.

      PARAMETRY:
    • Specjalne:
      Rzucanie zaklęcia: Oblicze Ducha (3) 1 użycie/dzień
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Berło Ducha pozwala rzucić raz dziennie Oblicze Ducha na postać gracza. Dla wojowników berło ducha jest bardzo przydatne. Po użyciu zapewnia właścicielowi zasłonę, zmniejszenie obrażeń oraz odporność na czary 0 i 1 poziomu.

    Berło Mrozu

    To berło jest jednym z wielu, które wykonał gnom - czarodziej Jaroo. Jest on wykładowcą w Akademii Poszukiwaczy Przygód w Neverwinter i daje takie przedmioty swym najlepszym studentom.

      PARAMETRY:
    • Specjalne:
      Ograniczenie używania: klasa: Bard
      Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
      Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
      Rzucanie zaklęcia: Promień Lodu (1) Nieograniczone użycia/dzień
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Tego typu berło możemy zdobyć już w akademii Neverwinter podczas szkolenia. Berło Mrozu niestety sprawdza się tylko na początku gry, gdy przeciwnicy są słabi. Zawsze też możesz go użyć do niszczenia zamkniętych skrzyń, jeśli nie masz łotrzyka pod ręką.

    Berło Odwrócenia

    Takie potężne przedmioty pozwalają szybko rozproszyć magię, zarówno przyjaciela jak i wroga. Są one szczególnie cenione przez łowców czarnoksiężników, chociaż ci ostatni także chętnie je kupują, jeśli tylko zdołają coś takiego znaleźć.

      PARAMETRY:
    • Specjalne:
      Rzucanie zaklęcia: Rozproszenie Magii (5) 3 ładunki/użycie
      Rzucanie zaklęcia: Większe Rozproszenie (7) 5 ładunków/użycie
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Dobrze jest mieć pod ręką chociaż jeden egzemplarz tego berła. Pozwala ono rzucać Rozproszenie Magii oraz Większe Rozproszenie, które pomoże zdjąć osłony z wroga oraz niekiedy efekty negatywnych zaklęć z naszej postaci.

    Berło Omamienia

    Takie przedmioty prezentują się bardzo okazale: wykonane z solidnego dębu i przyozdobione jakimś drobnym klejnotem. Ważniejsze jednak jest to, że zawarto w nich potężną magię i za ich pomocą można uspokoić nawet najbardziej wzburzoną osobę. W rękach kogoś, kto ma dar słów, taka różdżka potrafi być bezcenna.

      PARAMETRY:
    • Specjalne:
      Rzucanie zaklęcia: Dominacja: Osoba (7) 2 ładunki/użycie
      Rzucanie zaklęcia: Zauroczenie Osoby (2) 1 ładunek/użycie
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Berło Omamienia to bezużyteczna broń. Za jego pomocą możesz zauroczyć jakąś osobę, lecz na dłuższą metę jest to nieprzydatny i nieskuteczny czar, bo prędzej czy później musimy zabić zauroczoną osobę.

    Berło Terroru

    Takie poskręcane berła emanują aurą zła nawet kiedy nie są aktywne. Każdy kto spojrzy na taki przedmiot odczuwa niepokój. Posiadają one moc przelania na pojedynczego wroga fali nieopisanej grozy, wzbudzając strach nawet w najodważniejszych i z pewnością wykonano je do złych celów.

      PARAMETRY:
    • Specjalne:
      Rzucanie zaklęcia: Przerażenie (2) 1 ładunek/użycie
      Rzucanie zaklęcia: Strach (5) 3 ładunki/użycie
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Czary rzucane za pomocą Berła Terroru działają tylko na istoty o małych ilościach kostek wytrzymałości, co czyni berło bezużytecznym w walce z silniejszymi przeciwnikami.

    Berło Wskrzeszenia

    Te posiadające moc przywracania życia berła są bardzo cenione. Nie wiadomo czy ten konkretny egzemplarz stworzono, żeby wspomóc świętego czy może przedłużyć życie złego lorda, bo takie przedmioty nie wybierają sobie panów.

      PARAMETRY:
    • Specjalne:
      Rzucanie zaklęcia: Wskrzeszenie (13) 5 ładunków/użycie
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Berło Wskrzeszenia to bardzo przydatne urządzenie sprawdzające się w grze multiplayer. Za jego pomocą możemy przywracać do życia martwych kolegów z drużyny.

    Pręt Gromów i Błyskawic

    Xkehrmensh Niszczyciel był wodzem plemienia koboldów, które za pomocą gromów i błyskawic, rzadko spotykanych w podziemnych krainach, zniszczyło duże miasto goblinów w Podmroku. Do dziś gobliny straszą swoje dzieci dźwiękami bębnów i błyskami światła i mówią, że nadchodzą koboldy z "grzmiącym kijem", żeby zabić małe, niegrzeczne gobliny i orkliny.

      PARAMETRY:
    • Specjalne:
      Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
      Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
      Rzucanie zaklęcia: Uderzenie Dźwięku (3) Nieograniczone użycia/dzień
      Rzucanie zaklęcia: Wyładowania Łańcuchowe (20) 1 użycie/dzień
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Pręt Gromów i Błyskawic to jedno z lepszych bereł. Pozwala rzucać Uderzenie Dźwięku, które zadaje obrażenia od dźwięku oraz potrafi ogłuszyć przeciwnika. Oprócz tego możesz za pomocą tego berła rzucać Wyładowanie Łańcuchowe.

    Różdżka Cudów

    Różdżka cudów to dziwne urządzenie, którego działania nie sposób przewidzieć. Może być korzystne, może też zaszkodzić lub nie przydać się do niczego. Takie różdżki często powstają, gdy nie uda się jakiś magiczny eksperyment tworzenia przedmiotu.

      PARAMETRY:
    • Specjalne:
      Rzucanie zaklęcia: Różdżka Cudów 2 użycia/dzień
    • Waga: 2.0
    • Komentarz: Różdżka Cudów to dość dziwne berło. Gdy jej użyjemy, na obszar lub osobę zostanie rzucony losowy czar. Radziłbym używać jej z rozwagą, bo nigdy nie wiadomo co się stanie.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw