Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Czary Maga - Poziom 0 • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Czary


    Czary Maga - Poziom 0

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Czary
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 24.03.2007
    Aktualizacja: 22.07.2011

    Odporność

    Daje chronionej osobie +1 do wszystkich rzutów obronnych.

    Poziom(y) czarującego: Bard 0, Kapłan 0, Druid 0, Paladyn 1, Czarodziej / Czarownik 0
    Poziom wrodzony: 0
    Szkoła: Odrzucanie
    Identyfikator(y):
    Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
    Zasięg: Dotyk
    Obszar działania / Cel: Pojedynczy
    Czas trwania: 2 tury
    Dodatkowe przeciwzaklęcia:
    Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
    Odporność na czary: Nie

    Komentarz: Bardzo słaby czar. Jest to zwykła sztuczka, która daje nieznaczną premię do wszystkich rzutów obronnych. Lepiej jest zapełnić slot innym czarem.

    Oszołomienie

    Jeśli ofiara ma 5 Kostek lub mniej, zostaje oszołomiona na 2 rundy.

    Poziom(y) czarującego: Bard 0, Czarodziej / Czarownik 0
    Poziom wrodzony: 0
    Szkoła: Zaklinanie
    Identyfikator(y): Mentalny
    Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
    Zasięg: Daleki
    Obszar działania / Cel: Pojedynczy
    Czas trwania: 2 rundy
    Dodatkowe przeciwzaklęcia: Jasny Umysł
    Rzut obronny: Siła Woli odpiera
    Odporność na czary: Tak

    Komentarz:Czar może się przydać tylko na bardzo słabych wrogów, ale takowych zazwyczaj pokonamy bez żadnego uszczerbku na zdrowiu. Na wytrzymalszych przeciwników nie warto tracić czasu na rzucenie tego czaru, bo w ich przypadku Oszołomienie jest bezużyteczne.

    Promień Lodu

    Zadaje 1k4 + 1 obrażeń od chłodu, jeśli rzucającemu uda się rzut na dotknięcie z dystansu.

    Poziom(y) czarującego: Czarodziej / Czarownik 0
    Poziom wrodzony: 0
    Szkoła: Przywoływanie
    Identyfikator(y): Chłód
    Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
    Zasięg: Krótki
    Obszar działania / Cel: Pojedynczy
    Czas trwania: Natychmiastowy
    Dodatkowe przeciwzaklęcia:
    Rzut obronny: Brak
    Odporność na czary: Tak

    Komentarz: Idealny czar do rozwalania skrzyń (choć trzeba rzucić dość sporo promieni) oraz dobijania przeciwników. W wirze walki nie sprawdza się, gdyż zadaje zbyt mało obrażeń.

    Raca

    Wybuch oślepiającego światła uderza w jedną ofiarę, powodując u niej –1 do rzutów ataku.

    Poziom(y) czarującego: Bard 0, Druid 0, Czarodziej/Czarownik 0
    Poziom wrodzony: 0
    Szkoła: Wywoływanie
    Identyfikator(y): Brak
    Komponent(y): Werbalny
    Zasięg: Średni
    Obszar działania / Cel: Pojedynczy
    Czas trwania: 10 rund
    Dodatkowe przeciwzaklęcia:
    Rzut obronny: Wytrwałość odpiera
    Odporność na czary: Tak

    Komentarz: Całkowicie nieprzydatne zaklęcie. Działa na przeciwników tylko na początkowych etapach gry. Silniejszym wrogom zazwyczaj wychodzi rzut obronny przez co czar jest bezużyteczny. Efekt czaru też jest nie zadowalający. -1 do rzutów ataku nieznacznie osłabia przeciwnika.

    Rozprysk Kwasu

    Rzucający czar miota w cel małą kulą kwasu, zadając 1k3 obrażeń od kwasu.

    Poziom(y) czarującego: Czarodziej/Czarownik 0
    Poziom wrodzony: 0
    Szkoła: Przywoływanie
    Identyfikator(y): Kwas
    Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
    Zasięg: Średni
    Obszar działania / Cel: Pojedynczy
    Czas trwania: Natychmiastowy
    Dodatkowe przeciwzaklęcia:
    Rzut obronny: Brak
    Odporność na czary: Tak

    Komentarz: Idealny czar do rozwalania skrzyń (choć trzeba rzucić dość sporo rozprysków) oraz dobijania przeciwników. W wirze walki nie sprawdza się, gdyż zadaje zbyt mało obrażeń. Jest słabszy od promienia lodu, więc lepiej jest zainwestować w promień.

    Światło

    Tworzy małe źródło światła nad głową osoby, na którą go rzucono. Światło przemieszcza się wraz z osobą, oświetlając niewielki obszar wokół.

    Poziom(y) czarującego: Bard 0, Kapłan 0, Druid 0, Czarodziej / Czarownik 0
    Poziom wrodzony: 0
    Szkoła: Wywoływanie
    Identyfikator(y):
    Komponent(y): Werbalne
    Zasięg: Dotyk
    Obszar działania / Cel: Pojedynczy
    Czas trwania: 1 godzina / poziom
    Dodatkowe przeciwzaklęcia: Ciemność
    Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
    Odporność na czary: Nie

    Komentarz: Światło znakomicie zastępuje pochodnię, świecący pierścień czy też skrzący się naszyjnik. Wadą jest to, że kiedyś zaklęcie przestanie działać. Warto poświęcić chociaż jeden slot na ten czar.

    Wstrząs Elektryczny

    Rzucający czar zadaje ofierze 1k3 obrażeń od elektryczności.

    Poziom(y) czarującego: Czarodziej/Czarownik 0
    Poziom wrodzony: 0
    Szkoła: Wywoływanie
    Identyfikator(y): ElektrycznośćKomponent(y): Werbalny, Somatyczny
    Zasięg: Średni
    Obszar działania / Cel: Pojedynczy
    Czas trwania: Natychmiastowy
    Dodatkowe przeciwzaklęcia:
    Rzut obronny: Brak
    Odporność na czary: Tak

    Komentarz: Idealny czar do rozwalania skrzyń (choć trzeba rzucić dość sporo wstrząsów) oraz dobijania przeciwników. W wirze walki nie sprawdza się, gdyż zadaje zbyt mało obrażeń. Jest słabszy od promienia lodu, więc lepiej jest zainwestować w promień.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw