Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Długie miecze • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Długie miecze

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Amelek
    Utworzono: 24.08.2004
    Aktualizacja: 02.08.2008


    Angurvadal (Język Płomieni)
    Angurvadal (Język Płomieni) Ostrza tego typu pochodzą z warsztatu Raegika Młotodzierżcy, kowala z Rashemaru, który tajemnice swego rzemiosła przekazał tylko swemu wybranemu uczniowi. Nie wiadomo ile takich ostrzy istnieje, ale na pewno nie są już wytwarzane. Raegik odkrył, że jego czeladnik miał powiązania z Czerwonymi Czarodziejami i najprawdopodobniej zginął w walce, która się później wywiązała.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia do obrażeń: Ogniowa 1k6 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 4.0

    Błogosławieństwo Gwiazdy Dnia
    Błogosławieństwo Gwiazdy Dnia Błogosławieństwo Gwiazdy Dnia jest jednym z wielu mieczy, jakie pozostały po Synach Światła - grupie rycerzy, którzy walczyli w ostatnich dniach Wojny Żałości, w 713 KD. Ich wódz Scottie Torilson dzierżył prawdziwe ostrze Gwiazdy Dnia i za jego pośrednictwem, w swej ostatniej godzinie, otrzymali błogosławieństwo Torma. Oddali swe życia w walce o elficką wioskę o niewielkim znaczeniu strategicznym, bo tak dyktował im honor.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Ogniowa
      Premia za ulepszenie +3
      Premia za ulepszenie przeciwko grupie rasowej: Nieumarli +5
    • Waga: 4.0

    Długi miecz
    Długi miecz Długi miecz jest najpopularniejszą bronią rycerzy i wojowników. Istnieje wiele wersji takiej broni, ale wszystkie mają długość w granicach 90-120 cm.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Waga: 4.0

    Długi miecz +1
    Długi miecz +1 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +1
    • Waga: 4.0

    Długi miecz +2
    Długi miecz +2 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 4.0

    Długi miecz +3
    Długi miecz +3 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia za ulepszenie +3
    • Waga: 4.0

    Gwiezdne Ostrze +1
    Gwiezdne Ostrze +1 Broń ta nosi znak krasnoluda Marroka, mistrza kowalstwa ze sklepu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją z na początku 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyswobodzenia objętego kwarantanną miasta z objęć tak zwanej Wyjącej Śmierci.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia do obrażeń: Dźwięk 1k4 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +1
    • Waga: 4.0

    Gwiezdne Ostrze +2
    Gwiezdne Ostrze +2 Na tej broni znajduje się znak krasnoluda Barruna, mistrza kowalstwa, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce - Studni Beorunny. Wykonał ją na początku 1373 KD, aby wesprzeć działania wojenne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która w tym okresie maszerowała na północne miasto Neverwinter i przeciwko wojskom Przymierza Lordów.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia do obrażeń: Dźwięk 1k10 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 4.0

    Ostrze Gladiatora
    Ostrze Gladiatora Dawno temu formianie wybudowali wspaniałe miasta w rozległym, podziemnym imperium. Tworzyli społeczeństwa nastawione na wojnę, znajdujące radość w krwawych walkach toczonych na arenach gladiatorów. To na nich niewolnicy i więźniowie zmagali się, aby dostarczyć swym okrutnym panom rozrywki. Jednym z takich gladiatorów był Ajan, który ukradł miecz swemu formiańskiemu panu i dzięki niemu uciekł ze swą ukochaną Zoe na powierzchnię. Mówi się, że każdy kto podniesie to ostrze jest przeznaczony do wielkich czynów.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia do obrażeń: Kwasowa 1k6 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie +2
    • Waga: 4.0

    Ostrze Zimnego Żelaza
    Ostrze Zimnego Żelaza Jakieś 200 lat temu stworzono dość znaczną liczbę tego typu broni, na potrzeby obrony ufortyfikowanej biblioteki w Candlekeep. Bibliotekarzom udało się zdobyć księgę zawierającą szczegółowy opis uwięzienia biesa z otchłani - Aegatohla i to po nią właśnie pojawiła się banda wrogich stworzeń. Tę hordę powstrzymali rycerze Opancerzonej Pięści, przy nieoczekiwanej pomocy ze strony grupy piratów nazywanych Korsarzami Devona. Księga została później zniszczona.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia do obrażeń: Zimno 1k6 pkt. obrażeń
      Premia do rzutu obronnego: określona: Wytrwałość +1
      Premia za ulepszenie +1
    • Waga: 4.0

    Sługa Ostrza Duszy
    Sługa Ostrza Duszy Sługa Ostrza Duszy jest cieniem miecza o nazwie Ostrze Duszy. Kopię skrupulatnie wykonał Khol z zamku Zhentil. Choć nie wiadomo jaka zła siła stoi za oryginalnym mieczem, Khol odkrył, że może skazić inne egzemplarze broni w procesie, który nazwał "wykrwawianiem pustki". Wykonał wiele takich Sług, ale najwyraźniej naruszył jakąś równowagę, bo został wessany do miejsca, z którego mocy korzystał.
      PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19 - 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
    • Specjalne:
    • Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Dobry 1k6 pkt. obrażeń Kwasowa
      Premia za ulepszenie +3
      Regeneracja: wampiryczna +2
    • Waga: 4.0





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw