Neverwinter Nights » Zbrojownia
Długie miecze
Angurvadal (Język Płomieni) |
| Ostrza tego typu pochodzą z warsztatu Raegika Młotodzierżcy, kowala z Rashemaru, który tajemnice swego rzemiosła przekazał tylko swemu wybranemu uczniowi. Nie wiadomo ile takich ostrzy istnieje, ale na pewno nie są już wytwarzane. Raegik odkrył, że jego czeladnik miał powiązania z Czerwonymi Czarodziejami i najprawdopodobniej zginął w walce, która się później wywiązała. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogniowa 1k6 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +2
- Waga: 4.0
|
Błogosławieństwo Gwiazdy Dnia |
| Błogosławieństwo Gwiazdy Dnia jest jednym z wielu mieczy, jakie pozostały po Synach Światła - grupie rycerzy, którzy walczyli w ostatnich dniach Wojny Żałości, w 713 KD. Ich wódz Scottie Torilson dzierżył prawdziwe ostrze Gwiazdy Dnia i za jego pośrednictwem, w swej ostatniej godzinie, otrzymali błogosławieństwo Torma. Oddali swe życia w walce o elficką wioskę o niewielkim znaczeniu strategicznym, bo tak dyktował im honor. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Ogniowa Premia za ulepszenie +3 Premia za ulepszenie przeciwko grupie rasowej: Nieumarli +5
- Waga: 4.0
|
Długi miecz |
| Długi miecz jest najpopularniejszą bronią rycerzy i wojowników. Istnieje wiele wersji takiej broni, ale wszystkie mają długość w granicach 90-120 cm. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Waga: 4.0
|
Długi miecz +1 |
| Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia za ulepszenie +1
- Waga: 4.0
|
Długi miecz +2 |
| Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia za ulepszenie +2
- Waga: 4.0
|
Długi miecz +3 |
| Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia za ulepszenie +3
- Waga: 4.0
|
Gwiezdne Ostrze +1 |
| Broń ta nosi znak krasnoluda Marroka, mistrza kowalstwa ze sklepu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją z na początku 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyswobodzenia objętego kwarantanną miasta z objęć tak zwanej Wyjącej Śmierci. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń: Dźwięk 1k4 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +1
- Waga: 4.0
|
Gwiezdne Ostrze +2 |
| Na tej broni znajduje się znak krasnoluda Barruna, mistrza kowalstwa, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce - Studni Beorunny. Wykonał ją na początku 1373 KD, aby wesprzeć działania wojenne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która w tym okresie maszerowała na północne miasto Neverwinter i przeciwko wojskom Przymierza Lordów. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń: Dźwięk 1k10 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +2
- Waga: 4.0
|
Ostrze Gladiatora |
| Dawno temu formianie wybudowali wspaniałe miasta w rozległym, podziemnym imperium. Tworzyli społeczeństwa nastawione na wojnę, znajdujące radość w krwawych walkach toczonych na arenach gladiatorów. To na nich niewolnicy i więźniowie zmagali się, aby dostarczyć swym okrutnym panom rozrywki. Jednym z takich gladiatorów był Ajan, który ukradł miecz swemu formiańskiemu panu i dzięki niemu uciekł ze swą ukochaną Zoe na powierzchnię. Mówi się, że każdy kto podniesie to ostrze jest przeznaczony do wielkich czynów. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń: Kwasowa 1k6 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +2
- Waga: 4.0
|
Ostrze Zimnego Żelaza |
| Jakieś 200 lat temu stworzono dość znaczną liczbę tego typu broni, na potrzeby obrony ufortyfikowanej biblioteki w Candlekeep. Bibliotekarzom udało się zdobyć księgę zawierającą szczegółowy opis uwięzienia biesa z otchłani - Aegatohla i to po nią właśnie pojawiła się banda wrogich stworzeń. Tę hordę powstrzymali rycerze Opancerzonej Pięści, przy nieoczekiwanej pomocy ze strony grupy piratów nazywanych Korsarzami Devona. Księga została później zniszczona. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń: Zimno 1k6 pkt. obrażeń Premia do rzutu obronnego: określona: Wytrwałość +1 Premia za ulepszenie +1
- Waga: 4.0
|
Sługa Ostrza Duszy |
| Sługa Ostrza Duszy jest cieniem miecza o nazwie Ostrze Duszy. Kopię skrupulatnie wykonał Khol z zamku Zhentil. Choć nie wiadomo jaka zła siła stoi za oryginalnym mieczem, Khol odkrył, że może skazić inne egzemplarze broni w procesie, który nazwał "wykrwawianiem pustki". Wykonał wiele takich Sług, ale najwyraźniej naruszył jakąś równowagę, bo został wessany do miejsca, z którego mocy korzystał. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Dobry 1k6 pkt. obrażeń Kwasowa Premia za ulepszenie +3 Regeneracja: wampiryczna +2
- Waga: 4.0
|
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.