Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Lekkie kusze • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Lekkie kusze

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 07.02.2008
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Lekka Kusza

    Kusza przypomina łuk położony w poprzek na kawałku drewna lub metalu. To bardzo ceniona broń, głównie ze względu na jej wszechstronność. Lekka kusza jest bardzo wytrzymała i dość łatwa do ukrycia, ale brakuje jej mocy, którą posiada jej większa kuzynka.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Waga: 6.0

    Lekka Kusza +1

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +1
    • Waga: 6.0

    Lekka Kusza +2

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +2
    • Waga: 6.0

    Lekka Kusza +3

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +3
    • Waga: 6.0

    Lekka Kusza +4

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +4
    • Waga: 6.0

    Lekka Kusza +5

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +5
    • Waga: 6.0

    Lekka Kusza +6

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +6
    • Waga: 6.0

    Lekka Kusza +7

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +7
    • Waga: 6.0

    Kusza Cierpienia

    Kusze tego typu czerpią moc bezpośrednio z sił życiowych swych właścicieli. Jest to ciężar, który może się okazać śmiertelny. Oryginał był używany przez Guila de Lyons przez wiele lat. W końcu jednak uległ on pewnemu bandycie, który miał na tyle pomyślunku, żeby zaatakować Guila wręcz. Zdobyta w starciu broń została najwyraźniej starannie przebadana, bo od czasu jego klęski pojawiło się wiele kopii.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężne trafienia krytyczne 1k4 pkt obrażeń
      Potężny +3
      Premia do ataku +4
    • Waga: 6.0
    • Komentarz: Kusza Cierpienia to dość dobra broń. Dodaje do normalnych obrażeń przy trafieniu krytycznych dodatkowe 1k4 pkt. Dodatkowo zapewnia całkiem niezłą premię do ataku i obrażeń. Jeśli grasz magiem, ta kusza będzie dobrym wyborem.

    Kusza Jednorożca

    Mieszkańcy miasteczka Nowe Mardale stworzyli taką broń, kiedy ich domostwom zagroził zły czarnoksiężnik. Zgodnie z legendą czarodziejka, która nasyciła je magią, została zainspirowana widokiem jednorożca, który pojawił się na granicy miasta. Dlatego starała się przekazać broni najlepsze cechy takiego stworzenia.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Przyspieszenie
      Premia do ataku +5
    • Waga: 6.0
    • Komentarz: Kusza tego typu daje właścicielowi Przyspieszenie, czyli większą KP, prędkość poruszania oraz dodatkowy atak. Posiada także bardzo dobrą premię do ataku. Jeśli nie masz innego przedmiotu z przyspieszeniem, możesz pochodzić trochę z tą kuszą.

    Kusza Morderstwa

    Takie straszliwe kusze należały kiedyś do Umierającego Światła, ugrupowania zabójców słynących z mistrzostwa w skrytym, subtelnym działaniu i niezwykłej skuteczności. Wzbudzali powszechny strach i mówiono, że ich ofiary były martwe już w momencie przyjęcia zlecenia na ich zabójstwo. Pozostały jednak tylko kusze, Umierające Światło przetrwało jedynie w pamięci, a jego członkowie ulegli Czasowi, ostatecznemu zabójcy.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Potężne trafienia krytyczne 2k6 pkt. obrażeń
      Premia do ataku +5
    • Waga: 6.0
    • Komentarz: Kusza Morderstwa daje spory bonus do obrażeń przy trafieniu krytycznym, co jest dużym plusem. Dość dobra premia do ataku, jaką zapewnia ta kusza, ułatwi ci trafienie w przeciwnika.

    Kusza Uderzenia Błyskawicy

    "Ładuj szybciej! Celuj szybciej! Strzelaj szybciej!"
    Te słowa dręczyły w snach Lorda Bishika, dla którego szkolenie w straży było niekończącym się koszmarem. Bishik ze wszystkich sił starał się przezwyciężyć swoją ślamazarność w walce, a w końcu rozwiązał swój problem przy pomocy magii. Czarodziej, który zrobił kuszę Bishika, pojawił się znikąd, dał mu tę broń i zniknął w ciemnościach nocy. Tylko potężna, zaczarowana kusza była dowodem, że czarodziej nie przyśnił się Bishikowi.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Nieograniczony zapas amunicji: Bełt Amunicja: +1k6 od błyskawic
      Premia do ataku +8
      Przyspieszenie
    • Waga: 6.0
    • Komentarz: Jest to jedna z najlepszych kusz jakie możemy spotkać w grze. Zapewnia właścicielowi Przyspieszenie oraz daje całkiem sporą premię do ataku. Ma też nieograniczony zapas naelektryzowanych bełtów zadających obrażenia od elektryczności.

    Kusza Wysokiego Lasu

    Chociaż ich aktualni właściciele chcieliby wierzyć, że broń ta została im przekazana przez samą Mielikki, to jednak Kusze Wysokiego Lasu zostały stworzone przez członków potężnej grupy łowców, nazywanej Leśną Kompanią. Łatwo jednak zakładać boską interwencję, bo każdy z tych przedmiotów posiada dość znaczną moc magiczną.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +4
      Regeneracja 1
    • Waga: 6.0
    • Komentarz: Kusza Wysokiego Lasu daje dobrą premię do ataku i niską regenerację. Jest to raczej broń przeciętna, w grze znaleźć możemy wiele lepszych.

    Rubinowa Kusza

    Pierwszy egzemplarz takiej wykładanej klejnotami broni wykonano tylko do celów dekoracyjnych i nigdy nie przewidywano jej użycia. Okazało się jednak, że broń wzbudzała w trafionych wrogach ogromne przerażenie, uwalniając energię z dziwnego rubinu, którego użyto do jego budowy. Kusza i asystent, który dostarczył ten klejnot zniknęli krótko po tych wydarzeniach, ale od tamtej pory wykonano wiele replik tej broni.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 19-20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Kłute
    • Specjalne:
      Premia do ataku +3
      Rzucanie zaklęcia: Przerażenie (2) 1 użycie/dzień
    • Waga: 6.0
    • Komentarz: Rubinowa Kusza potrafi raz na dzień rzucać Przerażenie. Jest to dobry czar tylko na wrogów z niską Siłą Woli. Oprócz tego bonusu broń posiada niezbyt dobrą premię do ataku. To sprawia, że jest to kusza jedynie na słabych przeciwników.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw