Neverwinter Nights » Zbrojownia
Miecze dwuręczne
Kryształowy Miecz |
| Wszystkie kryształowe miecze mają popękane ostrza o właściwościach pryzmatu, które w magiczny sposób utrzymują swój kształt. W opowieściach pojawia się wielki kryształ, z którego uformowano taką broń, ale istoty wędrujące przez sfery, od których je słyszano, są często obłąkane, bo podczas pokonywania barier wymiarów postradały swoje zdolności. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń: Elektryczna 1k6 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +3
- Waga: 15.0
|
Lśniące Światło Lathandera |
| Kościół Lathandera jest bardzo bogaty i nie ukrywa swej sympatii dla poszukiwaczy przygód. W oczach kapłanów ludzie ci zanoszą światło do zapomnianych i tajemnych miejsc i dlatego zawsze znajdą bezpieczne schronienie w domu Pala Poranka. Czasami kościół obdarowuje jakąś wyjątkową osobę bronią, która rozświetla ścieżki ciemności. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia za ulepszenie +2 Rzucanie zaklęcia: Palące Światło (5) 1 użycie/dzień Światło Normalne (15m) Pomarańczowy
- Waga: 15.0
|
Miecz Dwuręczny |
| Miecz dwuręczny to imponująca broń, pod każdym względem. Wszystkie istoty, poza tymi największymi, muszą nią walczyć używając obu rąk. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Waga: 15.0
|
Miecz Dwuręczny +1 |
| Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia za ulepszenie +1
- Waga: 15.0
|
Miecz Dwuręczny +2 |
| Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia za ulepszenie +2
- Waga: 15.0
|
Miecz Dwuręczny +3 |
| Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia za ulepszenie +3
- Waga: 15.0
|
Ostrze Rashemi |
| Podobnie jak w przypadku wszystkich oburęcznych mieczy wywodzących się z Krainy Berserkerów, ta broń także jest bardzo masywna i tak wytrzymała, że niektóre jej egzemplarze zdołały przetrwać tysiące lat. Warto wspomnieć o skuteczności takich mieczy w walce z czarodziejami. Historia głosi, że czarnoksięscy władcy krainy w obawie przed ich mocą kazali je wszystkie wyrzucić. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Odporność na zaklęcia 10 Premia za ulepszenie +2
- Waga: 15.0
|
Przyjaciel Pioniera +1 |
| Broń ta nosi znak krasnoluda Marroka, mistrza kowalstwa ze sklepu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją z na początku 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyswobodzenia objętego kwarantanną miasta z objęć tak zwanej Wyjącej Śmierci. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogniowa 2 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +1
- Waga: 15.0
|
Przyjaciel Pioniera +3 |
| Na tej broni znajduje się znak krasnoluda Barruna, mistrza kowalstwa, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce - Studni Beorunny. Wykonał ją na początku 1373 KD, aby wesprzeć działania wojenne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która w tym okresie maszerowała na północne miasto Neverwinter i przeciwko wojskom Przymierza Lordów. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogniowa 1k6 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +3
- Waga: 15.0
|
Sztylet Chaosu |
| Ten sztylet był darem od Targusa, Boga Wojny dla Serrega z Nevrwinter. Pierwotnie pozwalał on właścicielowi zmieniać postać, ale magia z czasem słabła i teraz tylko ostrze od czasu do czasu zmienia postać. Obecnie jest dwuręcznym mieczem i prawdopodobnie jeszcze przez długie lata zostanie w tej postaci. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Po trafieniu: Zamęt ST=14 50% / 2 rundy Premia za ulepszenie +2 Regeneracja: wampiryczna +3
- Waga: 15.0
|
Zguba Szkodników |
| Ostrza tego typu wyszły z kuźni rzemieślników podziemnych gnomów z Podmroku. Uważano, że już ich nie ma, kiedy to ostatnio pojawił się jeden egzemplarz w rękach jednego z członków Kompanii Finihana, grupy poszukiwaczy przygód. Ta broń, Zguba Szkodników, odwiedziła niemal każde miejsce w Faerunie, aż w końcu została skradzione podczas napadu na karawanę, na północ od Luskanu. |
PARAMETRY :
- Obrażenia: 2k6
- Krytyczne: 19 - 20 (x2)
- Rodzaj obrażeń: Sieczne i kłute
- Specjalne:
Premia za ulepszenie +1 Premia za ulepszenie przeciwko grupie rasowej: Robactwo +4
- Waga: 15.0
|
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 1 raz.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
loluuu
loluuu
Ten artykuł skomentowano 1 raz.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.