Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Młoty • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Młoty

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 18.02.2007
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Burza +1

    Na tej broni znajduje się symbol krasnoluda Marroka, Mistrza Kowalskiego z warsztatu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją w początkach 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyzwolenie objętego kwarantanną miasta z uścisku tak zwanej Wyjącej Śmierci.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Elektryczność 1k4 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie: +1
    • Waga: 2.0
    • Opinia: W pierwszym rozdziale jest to jeden z najlepszych młotów i może dobrze służyć jako broń drugorzędna.

    Burza +2

    Na tej broni znajduje się znak krasnoluda Barruna, mistrza kowalstwa, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce - Studni Beorunny. Wykonał ją na początku 1373 KD, aby wesprzeć działania wojenne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która w tym okresie maszerowała na północne miasto Neverwinter i przeciwko wojskom Przymierza Lordów.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Odporność na obrażenia: Elektryczność Odporność 10/-
      Premia do obrażeń: Elektryczność 1k6 pkt. Obrażeń
      Premia za ulepszenie: +2
    • Waga: 2.0
    • Opinia: Jedynym plusem tej broni jest to, że daje częściową odporność na elektryczność i premię do obrażeń, ale w tej części gry znajdziemy dużo lepszy oręż.

    Burza +8

    W państwach-miastach Chessenty mitologiczny bohater Cevalias zajmuje zaszczytne miejsce w historii miasta Cimbar, które stało się stolicą. Legendy twierdzą, że Cevalias, uzbrojony w iskrzący młot bojowy, został czempionem miasta, kiedy zakochał się w córce władcy, młodej dziewczynie o imieniu Saphia. Saphia szybko nauczyła się manipulować wojownikiem i z pomocą swego ojca zamieniła go w narzędzie zniszczenia. Cevalias zabił ponad dziesięć tysięcy wojowników z innych miast.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Odporność na obrażenia: Elektryczność 10/-
      Premia do obrażeń: Elektryczność 1k8 pkt. Obrażeń
      Premia za ulepszenie: +8
    • Waga: 2.0
    • Opinia: Ta broń jest już nieco lepsza od swych poprzedników. W połączeniu z premią do obrażeń można nieźle nią pogruchotać wrogów.

    Czarci Wróg

    Boski czempion Selune, Ashen Harcall, wielokrotnie władał tym młotem podczas walk z diabelskimi siłami ciemności. Jego ostatnia misja zaprowadziła go w głębiny Podmroku, gdzie szukał wiadomości o inwazji pozaświatowców. Do kościoła nie wróciła żadna wiadomość od niego i wszyscy obawiają się, że nie żyje.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Tylko dla: Czempion Torma
      Premia do KP względem grupy rasowej: Pozasferowiec +5
      Premia za ulepszenie przeciwko grupie rasowej: Pozasferowiec +10
      Premia za ulepszenie: +5
    • Waga: 8.0
    • Opinia: Znakomita broń przeciwko pozasferowcom, ale jeśli twój bohater nie jest Czempionem Torma nie będziesz mógł używać tej broni.

    Lekki Młot

    Lekki młot wywodzi się z powszechnie stosowanych narzędzi górniczych. W przeciwieństwie do znacznie cięższego młota bojowego jest na tyle mały, że można go wykorzystywać w pracach wykopaliskowych.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
    • Waga: 2.0
    • Opinia: Bezużyteczna broń. W grze znajdziemy lepsze.

    Lekki Młot +1

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie:+1
    • Waga: 2.0
    • Opinia:j.w.

    Lekki Młot +2

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie:+2
    • Waga: 2.0
    • Opinia:j.w.

    Lekki Młot +3

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie:+3
    • Waga: 2.0
    • Opinia:j.w.

    Lekki Młot +4

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie:+4
    • Waga: 2.0
    • Opinia:j.w.

    Lekki Młot +5

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie:+5
    • Waga: 2.0
    • Opinia:j.w.

    Lekki Młot +6

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie:+6
    • Waga: 2.0
    • Opinia:j.w.

    Lekki Młot +7

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie:+7
    • Waga: 2.0
    • Opinia:j.w.

    Młot Bestii

    Wokół Władców Zwierząt i ich nienasyconej żądzy krwi mnożą się liczne legendy, a w każdej z nich stwory te regularnie sieją zniszczenie w Faerunie. Takie młoty powstały podobno do walki z takimi właśnie bestiami, ale dokładne okoliczności ich stworzenia nie są znane. Takie opowieści pochodzą jednak najczęściej od dobrego barda, który sprzedaje je łatwowiernej publiczności. Ta wersja zastąpiła jednak fakty.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Po trafieniu Spowolnienie ST=14 50% / 2 rundy
      Premia za ulepszenie: +2
    • Waga: 2.0
    • Opinia: Broń średnia. Jedyne co może zaoferować to Spowolnienie przeciwnika.

    Młot Błyskawic

    Pierwszy z takich młotów wyszedł spod ręki krasnoludzkiego kowala o imieniu Silverblade. Podobno połączył on mistrzowsko wykonany młot z Pasem Siły Olbrzyma i Rękawicami Siły Ogra, z zamiarem przekazania swemu wojowniczemu synowi powstałej w ten sposób broni. Niestety zginął on zanim jego ojciec zdążył dokończyć dzieła. Pogrążony w żalu Silverblade sam wziął broń do ręki i zginął w bohaterskiej walce. Ostatnio krasnolud Barun rozłożył tę broń na części, co w konsekwencji doprowadziło do stworzenia przez innych mistrzów różnego rodzaju nowych jej wersji.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Po trafieniu Ogłuszenie ST=14 75% / 1 runda
      Premia do obrażeń: Elektryczność 1k6 pkt. Obrażeń
      Premia za ulepszenie: +5
    • Waga: 8.0
    • Opinia: Jest to jeden z najlepszych młotów. Może ogłuszyć przeciwnika, a do tego zadaje sensowne obrażenia.

    Młot Bojowy

    Młot bojowy pochodzi w prostej linii od narzędzi używanych przez robotników i rzemieślników. Ma jednak znacznie cięższą głowicę i z tego powodu nie nadaje się już do niczego poza walką.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
    • Waga: 8.0
    • Opinia: Młot lepszy od swojej lekkiej odmiany. Jeśli nie lubujesz się w mieczach ta broń będzie dobrym wyborem.

    Młot Bojowy +1

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie: +1
    • Waga: 8.0
    • Opinia: Młot lepszy od swojej lekkiej odmiany. Jeśli nie lubujesz się w mieczach ta broń będzie dobrym wyborem.

    Młot Bojowy +2

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie: +2
    • Waga: 8.0
    • Opinia:j.w.

    Młot Bojowy +3

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie: +3
    • Waga: 8.0
    • Opinia:j.w.

    Młot Bojowy +4

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie: +4
    • Waga: 8.0
    • Opinia:j.w.

    Młot Bojowy +5

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie: +5
    • Waga: 8.0
    • Opinia:j.w.

    Młot Bojowy +6

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie: +6
    • Waga: 8.0
    • Opinia:j.w.

    Młot Bojowy +7

    Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie: +7
    • Waga: 8.0
    • Opinia:j.w.

    Młot Daraz

    Runy na tej pięknej broni pozwalają zidentyfikować ją jako dzieło kowali z krasnoludzkiego klanu Daraz, sprzed około 500 lat. Młoty tego typu wykuwano do obrony przed najazdami orków i goblinów, a na każdy z nich nałożono potężne zaklęcia. Niestety, doskonałość broni i odwaga krasnoludów nie wystarczyły, by powstrzymać hordy orkowskich najeźdźców. Klan spotkała całkowita zagłada, a oręż krasnoludów został rozsiany po całym świecie.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Dźwięk 1 pkt. Obrażeń
      Premia do obrażeń przeciwko rasie: Goblinoid 1k8 pkt. obrażeń Dźwięk
      Premia za ulepszenie: +1
    • Waga: 2.0
    • Opinia: Bardzo dobra broń przeciwko istotom pokroju Goblina. Dodatkowo zadaje obrażenia od Dźwięku.

    Młot Ognika

    Młoty Ognika zostały stworzone przez klan swifnebli głęboko w Podmroku, jako obrona przed polującymi na jego członków drowami. Mieli nadzieję, że uda im się stworzyć przedmiot, który będzie mógł rozbłysnąć światłem i spowolnić, albo nawet przegnać wroga. Początkowo odnieśli sukces i kiedy broń została po raz pierwszy użyta, przełamano szeregi mrocznych elfów. Od tamtego zdarzenia nie istnieją żadne wzmianki o tym klanie i raczej mało prawdopodobne, że jego członkowie zdołali przetrwać odwet drowów.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Po trafieniu Strach ST=14 50% / 2 rundy
      Światło Normalne (15m) Niebieski
      Premia za ulepszenie: +2
    • Waga: 8.0
    • Opinia: Młot ten znakomicie sprawdza się w ciemnym pomieszczeniu, gdy nie chcesz zajmować sobie drugiej ręki pochodnią. Jest szansa, że po trafieniu tym młotem na przeciwnika zostanie rzucony Strach.

    Młot Rozbijania

    Chociaż członkowie jego klanu starali się odwieść go od tego pomysłu, Felirik nie przyjmował do wiadomości, że nie nadaje się na łotrzyka - nawet pomimo tego, iż w sytuacji zagrożenia życia nie potrafił otworzyć zamka wytrychem. Aby pokonać swe braki na tym polu, Felirik stworzył wiele Młotów Rozbijania. Chociaż brakowało im subtelności, to z pewnością nadrabiały to skutecznością, niszcząc zamki na skrzyniach i drzwiach.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Po trafieniu Kołatka ST=14
      Premia do obrażeń: Elektryczność 1k6 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie: +3
    • Waga: 2.0
    • Opinia: Jeśli nie jesteś łotrzykiem i nie masz towarzysza łotrzyka to tym młotem z powodzeniem wyważysz nie jedną skrzynię czy też drzwi, ale w walce nie jest taki skuteczny.

    Młot Runiczny +8

    Ten potężny, lśniący srebrnymi runami młot bojowy był świętym artefaktem krasnoludzkiego plemienia, Klanu Broodhull. Broń ta potrafiła pochłaniać potężne czary i przez stulecia Broodhullowie rządzili górami Dorzecza Vilhon. Nagle, w ciągu jednego roku, cały klan liczący ponad dwustu krasnoludów zniknął bez śladu. Pozostały tylko ich puste komnaty, choć niektórzy twierdzą, że wciąż można usłyszeć duchy przeszłości, brzmiące echem w domu, który stał się ich grobowcem.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Odporność na zaklęcia: 16
      Premia za ulepszenie: +8
    • Waga: 8.0
    • Opinia: Jeśli przyjdzie ci kiedyś zmierzyć się z postacią czarującą to Runiczny Młot +8 znacznie ułatwi ci walkę. Zadaje też duże obrażenia.

    Młot Sprawiedliwości

    Oddany wojownik o dobrym sercu, znany jedynie pod imieniem "Prawo", zyskał sławę, kiedy stworzył taką magiczną broń, aby wspomóc siły prawa i dyscypliny. Każda z nich została nasycona jego gorącym pragnieniem wykorzenienia chaotycznego zachowania i dlatego stały się potężnymi narzędziami służącymi do utrzymywania porządku.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia za ulepszenie przeciwko grupie charakterów: Chaotyczny +2Premia za ulepszenie: +1
    • Waga: 8.0
    • Opinia: Broń ze średniego przedziału. Nie zadaje dużych obrażeń nawet przeciwnikom Chaotycznym.

    Młot Szczeliny +6

    W Czasie Niepokojów mury pomiędzy wymiarami były bardzo cienkie i wiele stworzeń, normalnie uwięzionych w innych sferach, chodziło po powierzchni Toril. Pojawiły się także nieznane przedmioty, wśród nich wiele takiej broni, którą znaleziono w miejscach, gdzie były otwarte portale, bądź szczeliny. Nigdy nie odkryto prawdziwego pochodzenia Młotów Szczelin, a zabobonni ludzie nawet nie chcą ich dotykać, w obawie, że są skażone przekleństwem niższych sfer.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Dźwięk 1k8 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie: +6
    • Waga: 8.0
    • Opinia: Znakomita broń. Zadaje duże obrażenia zarówno fizyczne, jak i od Dźwięku.

    Młot Szczeliny +1

    W Czasie Niepokojów mury pomiędzy wymiarami były bardzo cienkie i wiele stworzeń, normalnie uwięzionych w innych sferach, chodziło po powierzchni Toril. Pojawiły się także nieznane przedmioty, wśród nich wiele takiej broni, którą znaleziono w miejscach, gdzie były otwarte portale, bądź szczeliny. Nigdy nie odkryto prawdziwego pochodzenia Młotów Szczelin, a zabobonni ludzie nawet nie chcą ich dotykać, w obawie, że są skażone przekleństwem niższych sfer.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Dźwięk 1k6 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie: +1
    • Waga: 8.0
    • Opinia: j.w.

    Młot Tworzenia Izu

    Ślepy kowal Izu zmarł podczas wyjątkowo gwałtownej zimy w Srebrnych Marchiach. Dopiero po jego śmierci rodzina odkryła jego związki z Harfiarzami. Przez całe lata Izu wykuwał dla nich w swej kuźni broń i magiczne wyposażenie. Spadkobiercy Izu podarowali ten młot młodemu zwiadowcy Harfiarzy, którego lubił kowal. Niestety, zwiadowca zaginął podczas przygotowywania mapy górnej krawędzi Podmroku.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia do umiejętności: Tworzenie broni +15
      Premia do umiejętności: Tworzenie pancerza +15
      Premia do umiejętności: Wiedza +15
      Premia za ulepszenie: +6
    • Waga: 2.0
    • Opinia: Młot ten jest przeznaczony bardziej dla kowala niźli do walki.

    Ogień Kuźni

    To spuścizna po Thalantyrze, Mistrzu Sprowadzania. On sam mówił, że wolałby o tym zapomnieć. Broń ta jest związana z wczesnym etapem jego kariery poszukiwacza przygód i okresu, kiedy był więźniem pewnej tajemniczej, ale potężnej istoty. Odmówił wyjaśnienia w jaki sposób ta broń zachowała gorąco bijące z kuźni, w której została wykonana. Najczęściej kończył tego typu pytania gniewną odpowiedzią "módl się, żebyś nigdy się nie dowiedział".

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k4
    • Krytyczne: 20 (x2)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Ogień 1k6 pkt. obrażeń
      Premia za ulepszenie: +2
    • Waga: 2.0
    • Opinia: Broń zadaje więcej obrażeń od ognia niż fizycznych. Postacią, które są odporne na ogień Ogień Kuźni mało zrobi.

    Runiczny Młot +1

    Na tej broni znajduje się symbol krasnoluda Marroka, Mistrza Kowalskiego z warsztatu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją w początkach 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyzwolenie objętego kwarantanną miasta z uścisku tak zwanej Wyjącej Śmierci.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Odporność na zaklęcia: 10
      Premia za ulepszenie: +1
    • Waga: 8.0
    • Opinia: Dobra broń na postacie rzucające zaklęcia.

    Runiczny Młot +2

    Na tej broni znajduje się znak krasnoluda Barruna, mistrza kowalstwa, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce - Studni Beorunny. Wykonał ją na początku 1373 KD, aby wesprzeć działania wojenne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która w tym okresie maszerowała na północne miasto Neverwinter i przeciwko wojskom Przymierza Lordów.

      PARAMETRY:
    • Obrażenia: 1k8
    • Krytyczne: 20 (x3)
    • Rodzaj obrażeń: Obuchowe
    • Specjalne:
      Odporność na zaklęcia: 14
      Premia za ulepszenie: +3
    • Waga: 8.0
    • Opinia: j.w.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: losowy przedmiot wyrzucany ...
    Dodany: 18.10.2011 o 14:40  

    losowy przedmiot wyrzucany po zabiciu wroga :) dlaczego taki dobry?? dokładnych statystyk nie pamiętam ale wiem, że zadaje 20 obrażeń od lodu :) to bardzo dużo :) 2k6 obrażeń od żywiołu to średnio 7 obrażeń... a 20 to 20 :P

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: ups ucieło :Ppowyższy post ...
    Dodany: 18.10.2011 o 14:43  

    ups ucieło :P

    powyższy post był o MŁOCIE LODOWCA którego to możemy spotkać w Hotu po zabiciu wroga, losowy przedmiot, trzeba mieć wysoki poziom exp by na niego trafić np. po zabiciu lodowych olbrzymów czy coś ...



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw