Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Pociski • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Pociski

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 17.11.2007
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Pocisk

    Pociski do procy to gładkie, metalowe kule, które miotane w odpowiedni sposób mogą nabić solidnego sińca, a nawet połamać kości.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca

    Pocisk +1

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Obuchowe 1 pkt obrażeń

    Pocisk +2

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Obuchowe 2 pkt obrażeń

    Pocisk +3

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Obuchowe 3 pkt obrażeń

    Pocisk +4

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Obuchowe 4 pkt obrażeń

    Pocisk +5

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Obuchowe 5 pkt obrażeń

    Lodowy Pocisk

    Lodowe Pociski po trafieniu w cel wybuchają kulą zimnego powietrza, zamrażającego w mgnieniu oka zarówno pancerze, jak i ciało.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Zimno 1k6 pkt obrażeń
    • Komentarz: Lodowy Pocisk po trafieniu w przeciwnika zadaje mu dodatkowe obrażenia od Zimna. Jest to skuteczna broń przeciwko istotom podatnym na lód, ale na wrogów bez żadnych podatności czy odporności też się nada.

    Ognisty Pocisk

    Po wyrzuceniu z procy Ogniste Pociski zapalają się i po trafieniu w cel zadają dodatkowe obrażenia.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Ogień 1k6 pkt obrażeń
    • Komentarz: Pociski tego typu zadają dodatkowe obrażenia od ognia. Jeśli w czasie swej wędrówki natrafisz na wroga podatnego na ogień, pociski te będą dobrą bronią przeciwko temu stworowi.

    Pocisk - błyskawica

    Pociski - błyskawice wybuchają po trafieniu w cel i powodują obrażenia od elektryczności.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Elektryczność 1k6 pkt obrażeń
    • Komentarz: Pociski - błyskawice zadają przeciwnikowi dodatkowe obrażenia od elektryczności. Zważywszy na to, że dość mało jest wrogów odpornych na elektryczność, te pociski będą dobrym wyborem.

    Pocisk Krzyku

    Wiele przedmiotów tego typu wywodzi się od Jergaina Hammerlouda, słynnego krasnoludzkiego wojownika, który był znany ze swego grzmiącego okrzyku wojennego. Kiedy w wyniku odniesionej rany stracił głos, był bardzo przybity i dlatego kapłani z jego klanu stworzyli pociski do procy, które jak powiedzieli, mogą "zanieść jego wrzaski wprost do wroga". Był to symboliczny gest, ale Jergain bardzo się ucieszył z takiego prezentu i korzystał z tych pocisków do czasu, kiedy zginął szczęśliwy podczas jednej z bitew.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Po trafieniu: Cisza ST=14 50% / 2 rundyPremia do obrażeń: Dźwięk 1k4 pkt obrażeń
    • Komentarz: Pociski Krzyku to bardzo skuteczna broń przeciwko magom i innym klasom używającym magii. Po trafieniu jest szansa, że przeciwnik zostanie uciszony, co oznacza, że nie będzie mógł rzucać czarów. W walce z wszelkiej maści czarodziejami jest to spore ułatwienie, bo pozbawia ich jedynej skutecznej broni na 2 rundy. Oprócz tego pociski zadają dodatkowe obrażenia od Dźwięku.

    Pocisk Zniszczenia

    Pociski te wykonano z materiału o wysokiej gęstości i ważą dwukrotnie więcej niż normalne. Kiedy zostaną wyrzucone z procy, zdają się nabierać jeszcze więcej masy i uderzają w cel z siłą buławy.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Obuchowe 1k6 pkt obrażeń
    • Komentarz: Pociski tego typu to nie najlepszy wybór. Znacznie lepiej sprawdzają się pociski +5, albo zadające obrażenia od żywiołów.

    Zguba Olbrzyma

    Z najmniejszych źródeł pochodzi broń do walki w największymi wrogami. Takie kule zostały opracowane przez niziołków i dzięki nim powalono już niejednego olbrzyma.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Kłute 1k6 pkt obrażeń
      Premia do obrażeń przeciwko rasie: Olbrzymy 1k6 pkt obrażeń Obuchowe
    • Komentarz: Zguba Olbrzyma to pociski skuteczne w walce z Olbrzymami, ponieważ zadają im dodatkowe obrażenia obuchowe. W walce z normalnymi przeciwnikami lepsze są pociski z dodatkowymi obrażeniami od żywiołów.

    Złoto Farela

    Pewnego razu Farodowi Harodowi z Amn podczas długiej wyprawy w podziemia skończyły się pociski do procy. Musiał zamiast nich używać monet i ku swemu zdziwieniu, stwierdził, że woli je od kamieni. Przygotował magiczne odmiany, alby poprawić celność i od tego czasu takie przedmioty pojawiają się przy wielu różnych okazjach.

      PARAMETRY:
    • Broń: Proca
    • Specjalne:
      Po trafieniu: Spowolnienie ST=14 50% / 2 rundy
      Premia do obrażeń: Kwas 1k4 pkt obrażeń
    • Komentarz: Złoto Farela po trafieniu może spowolnić przeciwnika na 2 lub 1 rundę, co jednocześnie oznacza zmniejszenie KP oraz prędkości poruszania się. Dodatkowo zadaje obrażenia od Kwasu.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw