- Pamiętaj o aktywnej pauzie (spacja), dzięki której możesz zatrzymać grę i spokojnie rozplanować walkę.
- Gdy dana walka jest dla ciebie trudna to pomagaj sobie przyzywanym potworem i chowańcem, które atakując wroga mogą dać ci trochę czasu.
- Pamiętaj, że gdy twój towarzysz umrze znajdzie się w Świątyni Tyra skąd możesz go za darmo odebrać.
- Przed każdą ciężką walką warto rzucić kilka czarów defensywnych lub wypić miksturki. Najważniejsze to korowa (kamienna) skóra, zwiększenie siły i przyspieszenie.
- Pamiętaj aby przypisać czary do listy skrótów. Dodatkowe listy otrzymasz przyciskając klawisze ALT i SHIFT. Do listy możesz przypisać także mikstury, bronie, zbroje i przedmioty o działaniu magicznym (np. "Kamień Przywołania").
- "Kamień Przywołania" pozwala ci szybko dostać się do świątyni Tyra gdzie możesz uleczyć się za darmo, odpocząć i ukończyć zadania kampanijne.
- Jeśli walka jest bardzo trudna możesz użyć kamienia, aby wycofać się z niej. Wtedy możesz odpocząć, użyć mikstury i wrócić na pole walki (wróg dalej będzie uszkodzony).
- Twój towarzysz może używać łuk lub broń białą. Porozmawiaj z nim, aby wybrać broń.
- Na poziomach trudności normalnym i niżej twoje czary nie będą raniły ciebie i istot przyjaznych tobie.
- Jeśli umrzesz będziesz mógł powrócić do świątyni Tyra jednak stracisz dużo pieniędzy i doświadczenia. Cóż, lepsze to niż ponawiać ciężką walkę.
Neverwinter Nights
Porady
Działy gier » Neverwinter Nights » Poradniki | |
Autor: Amelek | |
Utworzono: 24.08.2004 | |
Aktualizacja: 01.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 21 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
11. W rozdziale 1 (kampania pods.- OC) NIE kupuj za złoto (możesz za smuggler's coiny, bo i tak poza Dokami sa bezwartościowe) żadnych magicznych przedmiotów, z wyjatkiem 'wielkiego trio': Greater Swordsman's Belt, Greater Archer's Belt i Greater Brawler's Belt. Da się uzbierac na wszystkie 3. A jak już je masz, to będziesz je na sobie swapowac do końca gry. BTW, ich użycie sprowadza wiele walk do rzezi - naprawdę mało wrogów jest w stanie przebić 25 punktów odporności na obrażenia.
12. (OC) Warto zainwestowac w każda bron którą może wykonać Marok, bo sprzedaż ja z zyskiem. W rozdziale 4 to już nie działa, ale wtedy już kasy masz jak lodu.
13. (OC) Jeśli u Maroka chcesz dla siebie broni która wymaga Adamantine, to drugi jego kawałek zachowaj do jej ulepszenia w rozdziale 4, bo już więcej go nie znajdziesz.
Ten artykuł skomentowano 21 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.