Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Strzały • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Zbrojownia


    Strzały

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Sinthael
    Utworzono: 07.02.2008
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Strzała

    Strzały mogą mieć różne kształty i zastosowania, ale większość ma 50-100 cm długości i są zakończone lotkami (najczęściej wykonanymi z piór), które mają zapewniać stabilny lot.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Łuk

    Strzała +1

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Łuk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Kłute 1 pkt. obrażeń

    Strzała +2

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Łuk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Kłute 2 pkt. obrażeń

    Strzała +3

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Łuk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Kłute 3 pkt. obrażeń

    Strzała +4

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Łuk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Kłute 4 pkt. obrażeń

    Strzała +5

    Ta magiczna amunicja zwiększa zadawane obrażenia, ale nie nosi znaku żadnego konkretnego rzemieślnika.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Łuk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Kłute 5 pkt. obrażeń

    Lodowa Strzała

    Lodowe Strzały po trafieniu w cel wybuchają kulą zimnego powietrza, zamrażającego w mgnieniu oka zarówno pancerze, jak i ciało.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Luk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Zimno 1k6 pkt. obrażeń
    • Komentarz: Lodowe Strzały dodają premię do obrażeń od zimna. Jest to skuteczna broń przeciwko istotom podatnym na ten żywioł, ale gdy przyjdzie nam się zmierzyć z przeciwnikiem nań odpornym, strzały te staną się prawie bezużyteczne. Warto nosić w ekwipunku kilka zestawów tego typu amunicji.

    Ognista Strzała

    Ogniste Strzały zapalają się w chwili wystrzelenia, co daje niemal identyczny skutek jak owinięcie grotu kawałkiem nasączonej oliwą materii i jej podpalenie.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Luk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Ogień 1k6 pkt. obrażeń
    • Komentarz: To samo co Lodowe Strzały, z tym, że te dodają do zwykłych obrażeń premię od ognia. Jest to skuteczna broń na lodowe istoty.

    Przebijająca Strzała

    Ta strzała wbija się głęboko w cel, zadając większe niż normalny pocisk obrażenia kłute.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Luk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Kłute 1k6 pkt. obrażeń
    • Komentarz: Tego typu strzały zadają dodatkowe obrażenia kłute trafionemu przeciwnikowi. Jeśli oponent jest na nie odporny, to nawet nie warto ich tracić, bo i tak nic mu nie zrobią.

    Strzała Wampira

    Nikt nie wie kiedy, ani gdzie wykonano takie strzały. Plotka głosi, że każdy grot jest zębem wampira. Biorąc pod uwagę liczbę znajdowanych kołczanów zawierających takie strzały, wydaje się to jednak mało prawdopodobne.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Luk
    • Specjalne:
      Wampiryczna Regeneracja: 2
    • Komentarz: Strzały Wampira po trafieniu w przeciwnika wysysają mu dodatkowe 2 punkty obrażeń i przekazują je twojej postaci. Jest to dobry sposób na uleczenie, gdy nasza postać jest zraniona.

    Strzała z Kwasem

    Ta strzała nie tylko wbija się w cel, ale przy trafieniu rozpryskuje żrący kwas.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Luk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Kwas 1k6 pkt. obrażeń
    • Komentarz: Strzała z kwasem zadaje dodatkowe obrażenia od kwasu. Jest to dobra broń na trolle i inne istoty podatne na ten specyfik. Ze strzałami tego typu można też chodzić na zwykłych przeciwników, bo rzadko się spotyka wrogów na elektryczność odpornych.

    Strzała ze słabą trucizną

    Grot tej strzały pokrywa lepka, żółta substancja. Podobno rany z takiej broni pozbawiają trafionego sił.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Luk
    • Specjalne:
      Po trafieniu: Trucizna ST=14 Zmniejszenie Kondycji o 1k2
    • Komentarz: Strzała ze słabą trucizną zmniejsza Kondycję ofiary co owocuje mniejszą ilością punktów życia. Jest to dobra broń na słabych przeciwników, na silniejszych staje się mniej skuteczna, bo zazwyczaj udaje im się rzut obronny.

    Strzała - błyskawica

    Strzały - błyskawice wybuchają po trafieniu w cel i powodują obrażenia od elektryczności.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Luk
    • Specjalne:
      Premia do obrażeń: Elektryczność 1k6 pkt. obrażeń
    • Komentarz: Tego typu strzały zadają dodatkowe obrażenia od elektryczności. Warto je nosić tak jak strzały kwasowe, bo rzadko się spotyka wrogów odpornych na elektryczność.

    Strzały petryfikacji

    "Dobrze jest dać im poczuć smak ich własnego lekarstwa" - tak brzmiało motto słynnego łowcy bazyliszków, Bliney'a Grattera. Nosił takie strzały i za ich pomocą niszczył lub spowalniał niebezpieczne jaszczury, zanim wykańczał je swoim magicznym młotem - Kruszymistrzem. Bliney był bardzo ostrożny, ale pewnego dnia jego życie się nagle zakończyło, kiedy przez przypadek ukłuł się w palec grotem jednej ze swoich strzał. Teraz można go podziwiać na dziedzińcu posiadłości wdowy po nim.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Luk
    • Specjalne:
      Rzuca czar przy trafieniu: Ciało w Kamień Poziom 6
    • Komentarz: Jest to jedna z najlepszych strzał, z tym, że ryzykowne jej używanie jej na bossach, bo gdy się zamieni jakiegoś w kamień i rozłupie, to nie będzie po nim nic do zbierania. Strzał petryfikacji najlepiej jest używać na zwykłych przeciwników.

    Zatruta Strzała

    Grot tej strzały pokrywa lepka, żółta substancja. Podobno rany z takiej broni pozbawiają trafionego sił.

      PARAMETRY:
    • Broń: Krótki Łuk, Długi Luk
    • Specjalne:
      Po trafieniu: Trucizna ST=14 Zmniejszenie Kondycji o 1k2
      Po trafieniu: Trucizna ST=14 Zmniejszenie Siły o 1k2
    • Komentarz: Zatrute Strzały są to silniejsze odpowiedniki strzał ze słabą trucizną. Oprócz Kondycji zmniejszają jeszcze Siłę ofiary, co owocuje mniejszą premią do ataku oraz zmniejszoną ilością punktów życia.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw