Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Zwierzęcy towarzysze • INSIMILION

    Neverwinter Nights


    Zwierzęcy towarzysze

    Działy gier » Neverwinter Nights » Opisy
    Autor: Adbel
    Utworzono: 13.10.2004
    Aktualizacja: 09.12.2011

    Zwierzęcy towarzysze to specjalne stworzenia o możliwościach zwykle dużo większych niż zwykłych zwierząt. Wielu zwierzęcych towarzyszy znakomicie sprawdza się w walce. Łowcy i Druidzi mogą wezwać na pomoc zwierzęcych kompanów. Druidzi uzyskują taką możliwość już na pierwszym poziomie, a Łowcy dopiero na szóstym. Tworząc postać można wybrać, jakiego zwierzęcego towarzysza chce się posiadać. Podczas gdy pan awansuje na kolejne poziomy, jego towarzysz może zyskać dodatkowe umiejętności.

    Borsuk

    Borsuk to małe, zwinne i futrzaste zwierzę i jednocześnie wspaniały towarzysz. Chociaż nie wyróżnia się wielkością, może być bardzo zawzięty. Kiedy jego pan osiągnie 5-y poziom, borsuk może wyzwolić w sobie szał, co uczyni go silniejszym i jeszcze zwinniejszym przez ograniczony czas.

      Statystyki:

    • 8 PŻ
    • Neutralny
    • Cechy początkowe:
      • Siła: 8
      • Zręczność: 17
      • Kondycja: 11
      • Inteligencja: 3
      • Mądrość: 12
      • Charyzma: 6
    • Umiejętności:
      • Słuch
      • Spostrzegawczość
    • Atuty:
      • Wytrzymałość
    • Poziom pana:
      • 5: Szał 1x dziennie
      • 10: Szał 2x dziennie
      • 15: Szał 3x dziennie
      • 20: Szał 5x dziennie

    Wilk

    Wilki przyzwyczajone są do życia w stadach, toteż szybko przywykają do swego pana. Zwierzę to potrafi się po mistrzowsku skradać i wyprowadzać innych w pole. Kiedy już urośnie w siłę, może użyć swojego grobowego zawodzenia, by przerazić przeciwników.

      Statystyki:

    • 11 PŻ
    • Neutralny
    • Cechy początkowe:
      • Siła: 13
      • Zręczność: 12
      • Kondycja: 11
      • Inteligencja: 3
      • Mądrość: 12
      • Charyzma: 6
    • Umiejętności:
      • Krycie się
      • Słuch
      • Ciche poruszanie się
      • Spostrzegawczość
    • Atuty: brak
    • Poziom pana:
      • 5: Przerażające wycie 1x dziennie
      • 10: Przerażające wycie 2x dziennie
      • 15: Przerażające wycie 3x dziennie
      • 20: Przerażające wycie 5x dziennie

    Niedźwiedź brunatny

    Ten ogromny mięsożerca jest potężnym sprzymierzeńcem, dzięki swoim zabójczym atakom i wielkiej ilości punktów życia.

      Statystyki:

    • 34 PŻ
    • Neutralny
    • Cechy początkowe:
      • Siła: 16
      • Zręczność: 13
      • Kondycja: 17
      • Inteligencja: 3
      • Mądrość: 12
      • Charyzma: 6
    • Umiejętności:
      • Słuch
    • Atuty: brak

    Straszny dzik

    Straszny dzik jest silnym kompanem. Gdy awansuje na kolejne poziomy, otrzymuje zdolność Okrucieństwo, która daje mu premie do rzutów na atak i obrażenia.

      Statystyki:

    • 19 PŻ
    • Neutralny
    • Cechy początkowe:
      • Siła: 13
      • Zręczność: 10
      • Kondycja: 13
      • Inteligencja: 3
      • Mądrość: 13
      • Charyzma: 8
    • Umiejętności:
      • Słuch
      • Spostrzegawczość
    • Atuty: brak
    • Poziom pana:
      • 5: Okrucieństwo 1x dziennie
      • 10: Okrucieństwo 2x dziennie
      • 15: Okrucieństwo 3x dziennie
      • 20: Okrucieństwo 5x dziennie

    Jastrząb

    Jastrząb jest cichym i skrytym towarzyszem zdolnym do pozostania w ukryciu, gdy innych widać gołym okiem. Czyni go to doskonałym zwiadowcą. Potrafi także rozbrajać przeciwników.

      Statystyki:

    • 9 PŻ
    • Neutralny
    • Cechy początkowe:
      • Siła: 10
      • Zręczność: 17
      • Kondycja: 8
      • Inteligencja: 3
      • Mądrość: 14
      • Charyzma: 6
    • Umiejętności:
      • Słuch
      • Spostrzegawczość
      • Szukanie
      • Krycie się
      • Ciche poruszanie się
    • Atuty:
      • Uniki
      • Mobilność
    • Poziom pana:
      • 5: Otrzymuje atut Rozbrajanie

    Pantera

    Pantera jest cicha i zabójcza, potrafi łatwo zniknąć i nagle pojawić się tam, gdzie przeciwnik najmniej się jej spodziewa.

      Statystyki:

    • 16 PŻ
    • Neutralny
    • Cechy początkowe:
      • Siła: 16
      • Zręczność: 19
      • Kondycja: 11
      • Inteligencja: 3
      • Mądrość: 12
      • Charyzma: 6
    • Umiejętności:
      • Krycie się
      • Ciche poruszanie się
    • Atuty: brak,
    • Poziom pana:
      • 5: Niewidzialność 1x dziennie
      • 10: Niewidzialność 2x dziennie
      • 15: Niewidzialność 3x dziennie
      • 20: Niewidzialność 5x dziennie

    Olbrzymi pająk

    Tylko najmężniejsi druidzi i łowcy wybierają olbrzymiego pająka jako swego kompana. Ten potrafi się jednak odwdzięczyć swą przebiegłością i zabójczymi atakami.

      Statystyki:

    • 4 PŻ
    • Neutralny
    • Cechy początkowe:
      • Siła: 15
      • Zręczność: 17
      • Kondycja: 10
      • Inteligencja: 10
      • Mądrość: 10
      • Charyzma: 3
    • Umiejętności:
      • Spostrzegawczość
    • Atuty: brak
    • Poziom pana:
      • 1: Lekki atak jadem
      • 5: Pajęczyna 1x dziennie
      • 10: Pajęczyna 2x dziennie, Mocny atak jadem
      • 20: Pajęczyna 5x dziennie, Zabójczy atak jadem

    Monstrualny szczur

    Monstrualny szczur to niewielkie, ale bardzo szybkie i przebiegłe stworzenie, które doskonale nadaje się na towarzysza. Co 5 poziomów jego pana choroba przenoszona przez ukąszenie monstrualnego szczura staje się trudniejsza do odparcia.

      Statystyki:

    • 7 PŻ
    • Neutralny
    • Cechy początkowe:
      • Siła: 10
      • Zręczność: 17
      • Kondycja: 12
      • Inteligencja: 3
      • Mądrość: 12
      • Charyzma: 4
    • Umiejętności:
      • Ciche poruszanie się
      • Krycie się
    • Atuty:
      • Atak z zaskoczenia
      • Finezja w walce
    • Poziom pana:
      • 5: Ukąszenie przenoszące zarazę ST 16
      • 10: Ukąszenie przenoszące zarazę ST 18
      • 15: Ukąszenie przenoszące zarazę ST 20
      • 20: Ukąszenie przenoszące zarazę ST 22

    Monstrualny wilk

    Przerażający wilk to silny sprzymierzeniec zdolny do walki w pierwszej linii i obrony swego pana.

      Statystyki:

    • 26 PŻ
    • Neutralny
    • Cechy początkowe:
      • Siła: 18
      • Zręczność: 15
      • Kondycja: 13
      • Inteligencja: 3
      • Mądrość: 12
      • Charyzma: 10
    • Umiejętności:
      • Słuch
      • Spostrzegawczość
    • Atuty: brak

    Uzupełniła Insha.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 17 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Seldon
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.10.2004 o 23:46  

    Czy tylko ja mam takie wrażenie czy obrazek strasznego dzika jest jakiś nie ten taki ?? Ale poza tym wszystko cacy : ładnie opracowane.

    Ahelor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.10.2004 o 10:36  

    Tak, masz racje. Do strasznego dzika był przypisany portret Strasznego Wilka. Już to poprawiłem.

    EH_AceTFL
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.10.2004 o 16:27  

    graahh nie STRASZNY tylko *Monstrualny*. A to duza roznica. Straszny to byl goblin bedacy wojownikiem na 60 poziomie z krotkim mieczem +20..

    pavlisco
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.03.2007 o 15:15  

    ja grając bardo-łowcą zauraczałem sobie krowe albo bawoła, najczęściej jelenia- jak mnie opuszczał do było komicznie-raz w koszarach Kendraka się oduroczył :D

    Babi
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.05.2007 o 21:39  

    mam urodziny 8 maja a moja siostra myślała że kupi mi w ogule NWN ale kupiła tylko dodatek kingmaker 9 maja będe miał normalne NWN :)

    CJman
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.10.2007 o 12:39  

    Fajnie że coś takiego robią 5+ xD

    neko
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.01.2008 o 12:24  

    Ja grając łowcą wubrałem sobie za zwierzaka pantere, i mojim zdaniem jest naprewde dobra. Potrafi ona wykonać "atak z zaskoczenia"

    Gothicofan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.03.2008 o 18:57  

    Hehe. miałem łowcę z 6 poziomem, niedźwiedzia jako pupilka. A zabił mnie byle zombie wojownik

    bazzz
     

    Wędrowiec
    Temat: Problem z howańcem /czarodziej
    Dodany: 14.08.2008 o 19:41  

    mam panterę i nie mogę jej przywołać cały czas mam ja niedostępna pomimo że jest ona "na stanie" z 1. o co cmoże chodzic??

    pozdro

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: ...polemizowałbym czy Pante...
    Dodany: 09.12.2008 o 21:14  

    ...polemizowałbym czy Pantera jest tak dobra jak ją wszyscy wychwalają :) otóż cała masa przeciwników jest odporna na ataki z zaskoczenia oraz trafienia krytyczne :) za to Niedźwiedź CAŁY CZAS zadaje dość duże obrażenia, rzut na atak niedźwiadka jest lepszy oraz ma on więcej punktów życia niż panterka :) minusem (w zasadzie jedynym) niedźwiadka jest jego Klasa pancerza, ale pantera ma jeszcze gorszą :P monstrualny wilk na tym polu wygląda najlepiej gdyż jego KP wzrasta wraz z kolejnym poziomami :) jak dla mnie należy wybierać z tych trzech zwierzęcych towarzyszy :) co kto lubi :) jak dla mnie niedźwiadek jest wypas :)

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: no i ciekawi mnie jak wyglą...
    Dodany: 25.12.2008 o 16:15  

    no i ciekawi mnie jak wygląda Pajączek na 40 poziomie :) w sumie TA jego odporność na zaklęcia :) kusi i kusi :P

    AminOStitek
     

    Wędrowiec
    Temat: szczur
    Dodany: 08.01.2009 o 11:44  

    jedno pytanie. A gdzie monstrualny szczur??

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: Proste, nie ma szczura :P c...
    Dodany: 12.01.2009 o 22:39  

    Proste, nie ma szczura :P czy ktoś w ogóle odświeża dane o NWN?? :P wracając do zwierzęcych towarzyszy to łowca może przyzwać pajączka mając dostęp do 4 poziomu czarów, pajączek jest świetną tarczą, a misiek i łowca już zrobią swoje z takim smokiem na przykład :P

    Sag
     

    Wędrowiec
    Temat: A nietoperek? Jak można był...
    Dodany: 22.04.2009 o 14:49  

    A nietoperek? Jak można było zapomnieć o nietoperku? :(((((((

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: łowca chyba nie może mieć n...
    Dodany: 21.05.2009 o 0:59  

    łowca chyba nie może mieć nietoperka :P

    ziom8999
     

    Wędrowiec
    Temat: też nie mogę przywołać pant...
    Dodany: 15.06.2010 o 11:24  

    też nie mogę przywołać pantery o co z tym chodzi?

    Aq
     

    Wędrowiec
    Temat: mam ten sam problem nie wie...
    Dodany: 29.06.2010 o 12:59  

    mam ten sam problem nie wiem w jaki sposób mogę przyzwać takie zwierzę. Znalazlem ikone ale pomimo dostepności 1 ładunku jest ona szara i nie aktywna



    Ten artykuł skomentowano 17 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw