Neverwinter Nights
Zwierzęcy towarzysze
Zwierzęcy towarzysze to specjalne stworzenia o możliwościach zwykle dużo większych niż zwykłych zwierząt. Wielu zwierzęcych towarzyszy znakomicie sprawdza się w walce. Łowcy i Druidzi mogą wezwać na pomoc zwierzęcych kompanów. Druidzi uzyskują taką możliwość już na pierwszym poziomie, a Łowcy dopiero na szóstym. Tworząc postać można wybrać, jakiego zwierzęcego towarzysza chce się posiadać. Podczas gdy pan awansuje na kolejne poziomy, jego towarzysz może zyskać dodatkowe umiejętności.
Borsuk
Borsuk to małe, zwinne i futrzaste zwierzę i jednocześnie wspaniały towarzysz. Chociaż nie wyróżnia się wielkością, może być bardzo zawzięty. Kiedy jego pan osiągnie 5-y poziom, borsuk może wyzwolić w sobie szał, co uczyni go silniejszym i jeszcze zwinniejszym przez ograniczony czas.
| Statystyki: - 8 PŻ
- Neutralny
- Cechy początkowe:
- Siła: 8
- Zręczność: 17
- Kondycja: 11
- Inteligencja: 3
- Mądrość: 12
- Charyzma: 6
- Umiejętności:
- Atuty:
- Poziom pana:
- 5: Szał 1x dziennie
- 10: Szał 2x dziennie
- 15: Szał 3x dziennie
- 20: Szał 5x dziennie
|
Wilk
Wilki przyzwyczajone są do życia w stadach, toteż szybko przywykają do swego pana. Zwierzę to potrafi się po mistrzowsku skradać i wyprowadzać innych w pole. Kiedy już urośnie w siłę, może użyć swojego grobowego zawodzenia, by przerazić przeciwników.
| Statystyki: - 11 PŻ
- Neutralny
- Cechy początkowe:
- Siła: 13
- Zręczność: 12
- Kondycja: 11
- Inteligencja: 3
- Mądrość: 12
- Charyzma: 6
- Umiejętności:
- Krycie się
- Słuch
- Ciche poruszanie się
- Spostrzegawczość
- Atuty: brak
- Poziom pana:
- 5: Przerażające wycie 1x dziennie
- 10: Przerażające wycie 2x dziennie
- 15: Przerażające wycie 3x dziennie
- 20: Przerażające wycie 5x dziennie
|
Niedźwiedź brunatny
Ten ogromny mięsożerca jest potężnym sprzymierzeńcem, dzięki swoim zabójczym atakom i wielkiej ilości punktów życia.
| Statystyki: - 34 PŻ
- Neutralny
- Cechy początkowe:
- Siła: 16
- Zręczność: 13
- Kondycja: 17
- Inteligencja: 3
- Mądrość: 12
- Charyzma: 6
- Umiejętności:
- Atuty: brak
|
Straszny dzik
Straszny dzik jest silnym kompanem. Gdy awansuje na kolejne poziomy, otrzymuje zdolność Okrucieństwo, która daje mu premie do rzutów na atak i obrażenia.
| Statystyki: - 19 PŻ
- Neutralny
- Cechy początkowe:
- Siła: 13
- Zręczność: 10
- Kondycja: 13
- Inteligencja: 3
- Mądrość: 13
- Charyzma: 8
- Umiejętności:
- Atuty: brak
- Poziom pana:
- 5: Okrucieństwo 1x dziennie
- 10: Okrucieństwo 2x dziennie
- 15: Okrucieństwo 3x dziennie
- 20: Okrucieństwo 5x dziennie
|
Jastrząb
Jastrząb jest cichym i skrytym towarzyszem zdolnym do pozostania w ukryciu, gdy innych widać gołym okiem. Czyni go to doskonałym zwiadowcą. Potrafi także rozbrajać przeciwników.
| Statystyki: - 9 PŻ
- Neutralny
- Cechy początkowe:
- Siła: 10
- Zręczność: 17
- Kondycja: 8
- Inteligencja: 3
- Mądrość: 14
- Charyzma: 6
- Umiejętności:
- Słuch
- Spostrzegawczość
- Szukanie
- Krycie się
- Ciche poruszanie się
- Atuty:
- Poziom pana:
- 5: Otrzymuje atut Rozbrajanie
|
Pantera
Pantera jest cicha i zabójcza, potrafi łatwo zniknąć i nagle pojawić się tam, gdzie przeciwnik najmniej się jej spodziewa.
| Statystyki: - 16 PŻ
- Neutralny
- Cechy początkowe:
- Siła: 16
- Zręczność: 19
- Kondycja: 11
- Inteligencja: 3
- Mądrość: 12
- Charyzma: 6
- Umiejętności:
- Krycie się
- Ciche poruszanie się
- Atuty: brak,
- Poziom pana:
- 5: Niewidzialność 1x dziennie
- 10: Niewidzialność 2x dziennie
- 15: Niewidzialność 3x dziennie
- 20: Niewidzialność 5x dziennie
|
Olbrzymi pająk
Tylko najmężniejsi druidzi i łowcy wybierają olbrzymiego pająka jako swego kompana. Ten potrafi się jednak odwdzięczyć swą przebiegłością i zabójczymi atakami.
| Statystyki: - 4 PŻ
- Neutralny
- Cechy początkowe:
- Siła: 15
- Zręczność: 17
- Kondycja: 10
- Inteligencja: 10
- Mądrość: 10
- Charyzma: 3
- Umiejętności:
- Atuty: brak
- Poziom pana:
- 1: Lekki atak jadem
- 5: Pajęczyna 1x dziennie
- 10: Pajęczyna 2x dziennie, Mocny atak jadem
- 20: Pajęczyna 5x dziennie, Zabójczy atak jadem
|
Monstrualny szczur
Monstrualny szczur to niewielkie, ale bardzo szybkie i przebiegłe stworzenie, które doskonale nadaje się na towarzysza. Co 5 poziomów jego pana choroba przenoszona przez ukąszenie monstrualnego szczura staje się trudniejsza do odparcia.
| Statystyki: - 7 PŻ
- Neutralny
- Cechy początkowe:
- Siła: 10
- Zręczność: 17
- Kondycja: 12
- Inteligencja: 3
- Mądrość: 12
- Charyzma: 4
- Umiejętności:
- Ciche poruszanie się
- Krycie się
- Atuty:
- Atak z zaskoczenia
- Finezja w walce
- Poziom pana:
- 5: Ukąszenie przenoszące zarazę ST 16
- 10: Ukąszenie przenoszące zarazę ST 18
- 15: Ukąszenie przenoszące zarazę ST 20
- 20: Ukąszenie przenoszące zarazę ST 22
|
Monstrualny wilk
Przerażający wilk to silny sprzymierzeniec zdolny do walki w pierwszej linii i obrony swego pana.
| Statystyki: - 26 PŻ
- Neutralny
- Cechy początkowe:
- Siła: 18
- Zręczność: 15
- Kondycja: 13
- Inteligencja: 3
- Mądrość: 12
- Charyzma: 10
- Umiejętności:
- Atuty: brak
|
Uzupełniła Insha.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 17 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Czy tylko ja mam takie wrażenie czy obrazek strasznego dzika jest jakiś nie ten taki ?? Ale poza tym wszystko cacy : ładnie opracowane.
Czy tylko ja mam takie wrażenie czy obrazek strasznego dzika jest jakiś nie ten taki ?? Ale poza tym wszystko cacy : ładnie opracowane.
Tak, masz racje. Do strasznego dzika był przypisany portret Strasznego Wilka. Już to poprawiłem.
Tak, masz racje. Do strasznego dzika był przypisany portret Strasznego Wilka. Już to poprawiłem.
graahh nie STRASZNY tylko *Monstrualny*. A to duza roznica. Straszny to byl goblin bedacy wojownikiem na 60 poziomie z krotkim mieczem +20..
graahh nie STRASZNY tylko *Monstrualny*. A to duza roznica. Straszny to byl goblin bedacy wojownikiem na 60 poziomie z krotkim mieczem +20..
ja grając bardo-łowcą zauraczałem sobie krowe albo bawoła, najczęściej jelenia- jak mnie opuszczał do było komicznie-raz w koszarach Kendraka się oduroczył :D
ja grając bardo-łowcą zauraczałem sobie krowe albo bawoła, najczęściej jelenia- jak mnie opuszczał do było komicznie-raz w koszarach Kendraka się oduroczył :D
mam urodziny 8 maja a moja siostra myślała że kupi mi w ogule NWN ale kupiła tylko dodatek kingmaker 9 maja będe miał normalne NWN :)
mam urodziny 8 maja a moja siostra myślała że kupi mi w ogule NWN ale kupiła tylko dodatek kingmaker 9 maja będe miał normalne NWN :)
Fajnie że coś takiego robią 5+ xD
Fajnie że coś takiego robią 5+ xD
Ja grając łowcą wubrałem sobie za zwierzaka pantere, i mojim zdaniem jest naprewde dobra. Potrafi ona wykonać "atak z zaskoczenia"
Ja grając łowcą wubrałem sobie za zwierzaka pantere, i mojim zdaniem jest naprewde dobra. Potrafi ona wykonać "atak z zaskoczenia"
Hehe. miałem łowcę z 6 poziomem, niedźwiedzia jako pupilka. A zabił mnie byle zombie wojownik
Hehe. miałem łowcę z 6 poziomem, niedźwiedzia jako pupilka. A zabił mnie byle zombie wojownik
mam panterę i nie mogę jej przywołać cały czas mam ja niedostępna pomimo że jest ona "na stanie" z 1. o co cmoże chodzic??
pozdro
mam panterę i nie mogę jej przywołać cały czas mam ja niedostępna pomimo że jest ona "na stanie" z 1. o co cmoże chodzic??
pozdro
...polemizowałbym czy Pantera jest tak dobra jak ją wszyscy wychwalają :) otóż cała masa przeciwników jest odporna na ataki z zaskoczenia oraz trafienia krytyczne :) za to Niedźwiedź CAŁY CZAS zadaje dość duże obrażenia, rzut na atak niedźwiadka jest lepszy oraz ma on więcej punktów życia niż panterka :) minusem (w zasadzie jedynym) niedźwiadka jest jego Klasa pancerza, ale pantera ma jeszcze gorszą :P monstrualny wilk na tym polu wygląda najlepiej gdyż jego KP wzrasta wraz z kolejnym poziomami :) jak dla mnie należy wybierać z tych trzech zwierzęcych towarzyszy :) co kto lubi :) jak dla mnie niedźwiadek jest wypas :)
...polemizowałbym czy Pantera jest tak dobra jak ją wszyscy wychwalają :) otóż cała masa przeciwników jest odporna na ataki z zaskoczenia oraz trafienia krytyczne :) za to Niedźwiedź CAŁY CZAS zadaje dość duże obrażenia, rzut na atak niedźwiadka jest lepszy oraz ma on więcej punktów życia niż panterka :) minusem (w zasadzie jedynym) niedźwiadka jest jego Klasa pancerza, ale pantera ma jeszcze gorszą :P monstrualny wilk na tym polu wygląda najlepiej gdyż jego KP wzrasta wraz z kolejnym poziomami :) jak dla mnie należy wybierać z tych trzech zwierzęcych towarzyszy :) co kto lubi :) jak dla mnie niedźwiadek jest wypas :)
no i ciekawi mnie jak wygląda Pajączek na 40 poziomie :) w sumie TA jego odporność na zaklęcia :) kusi i kusi :P
no i ciekawi mnie jak wygląda Pajączek na 40 poziomie :) w sumie TA jego odporność na zaklęcia :) kusi i kusi :P
jedno pytanie. A gdzie monstrualny szczur??
jedno pytanie. A gdzie monstrualny szczur??
Proste, nie ma szczura :P czy ktoś w ogóle odświeża dane o NWN?? :P wracając do zwierzęcych towarzyszy to łowca może przyzwać pajączka mając dostęp do 4 poziomu czarów, pajączek jest świetną tarczą, a misiek i łowca już zrobią swoje z takim smokiem na przykład :P
Proste, nie ma szczura :P czy ktoś w ogóle odświeża dane o NWN?? :P wracając do zwierzęcych towarzyszy to łowca może przyzwać pajączka mając dostęp do 4 poziomu czarów, pajączek jest świetną tarczą, a misiek i łowca już zrobią swoje z takim smokiem na przykład :P
A nietoperek? Jak można było zapomnieć o nietoperku? :(((((((
A nietoperek? Jak można było zapomnieć o nietoperku? :(((((((
łowca chyba nie może mieć nietoperka :P
łowca chyba nie może mieć nietoperka :P
też nie mogę przywołać pantery o co z tym chodzi?
też nie mogę przywołać pantery o co z tym chodzi?
mam ten sam problem nie wiem w jaki sposób mogę przyzwać takie zwierzę. Znalazlem ikone ale pomimo dostepności 1 ładunku jest ona szara i nie aktywna
mam ten sam problem nie wiem w jaki sposób mogę przyzwać takie zwierzę. Znalazlem ikone ale pomimo dostepności 1 ładunku jest ona szara i nie aktywna
Ten artykuł skomentowano 17 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.