Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Gildia Wojowników - Zada... • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Solucja


    Gildia Wojowników - Zadania dla Azzana

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 12.09.2008
    Aktualizacja: 12.09.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Ranga: Zrzeszony

    Problem ze szczurami

    Zadanie zleca Azzan w Anvil. Udaj się do Arveny Thelas mieszkającej nieopodal siedziby gildii. Po rozmowie z kobietą zejdź do piwnicy, gdzie musisz zabić głodującego górskiego lwa atakującego podopiecznych zleceniodawczyni. Nie pozwól, by szczury zginęły, bo wówczas zadanie nie zostanie wykonane. Następnie wróć do Arveny, a ta odeśle cię do Pinarusa Inventiusa mieszkającego po przeciwnej stronie ulicy. Idź za nim, a niedaleko za bramą miasta natkniecie się na cztery kolejne kociaki. Zabij je wszystkie i zamelduj się u Arveny, okaże się jednak, że w jej piwnicy żeruje kolejny zwierzak. Thelas oskarża swoją sąsiadkę, Tkaczkę Słów, o ataki na jej ukochane zwierzaki. Zakradnij się w nocy na tyły domu Arveny, a faktycznie spotkasz tam Tkaczkę, zostawiającą surowe mięso przy wejściu do piwnicy.
    Możesz wydać Tkaczkę (nagroda: 100 sztuk złota, wzrost umiejętności retoryka), albo uwierzyć w jej dobre chęci i powiedzieć Arvenie, że jej sąsiadka nie miała z tym nic wspólnego (nagroda: 100 sztuk złota, wzrost umiejętności akrobatyka).
    Niezależnie od dokonanego wyboru, zamelduj Azzanowi wykonanie zadania.

    Ranga: Uczeń

    Pechowy sklepikarz

    Azzan skieruje cię do Norberta Lellesa - kupca, właściciela Przednich Towarów Lellesa. Okazuje się, że handlarz ma problemy ze złodziejami. Zgódź się spędzić noc w jego sklepie, aby rozbić szajkę przestępców. Czeka cię dość ciężka walka z opryszkami. Jeśli sprawiają ci kłopot, uciekaj przed nimi ze sklepu - wówczas w walce pomogą ci miejscy strażnicy. Gdy bandyci padną, zabierz ich ekwipunek i idź do Pełnej Misy, gdzie czeka na ciebie Norbert. W nagrodę otrzymasz 100 sztuk złota. Nie zapomnij zameldować się Azzanowi.

    Ranga: Czeladnik

    Ranga: Szermierz

    Kryjówka złodziei

    Azzan z Anvil opowie ci, że w mieście dochodzi do kradzieży. Porozmawiaj z Maglirem. Wojownika znajdziesz w siedzibie Gildii, ma on wykonać zadanie razem z tobą.
    Zapytajcie kogoś z przechodniów o kradzieże - odeślą was do Newheima Tęgiego, który najczęściej przechadza się w Dokach. Mężczyzna zdradzi swoje podejrzenia co do kryjówki złodziei - na północ od miasta znajduje się Jaskinia Hrota. Udaj się tam z Maglirem i wyeliminujcie ośmiu złodziejaszków. Później wróć do Azzana po 400 sztuk złota.

    Ranga: Opiekun

    Ranga: Obrońca

    Ranga: Stróż Gildii

    Wędrowny uczony

    Elante z Alinoru potrzebuje pomocy, a konkretnie - eskorty podczas eksploracji Jaskini Kruchej Skały położonej na północny zachód od Kvatch. Wejdź do pieczary, badaczka będzie na ciebie czekać zaraz przy wejściu. Idź przodem, pokonaj zagradzające drogę daedry i doprowadź kobietę do chramu. Podziękuje za pomoc i wręczy ci księgę Gwiazda Poranna, dzięki lekturze której wzrośnie umiejętność ostrza. Azzan dodatkowo zapłaci 500 złotych monet.
    Jeśli Elante zginie podczas wykonywania zadania, nie otrzymasz nagrody od Azzana. Przy jej zwłokach nie znajdziesz też wspomnianego woluminu.

    Ranga: Strażnik

    Kamień św. Alessji

    (Jeśli nie chcesz zostać zdegradowany do rangi Obrońcy za udział w misji Trolle z Zapomnianej Kopalni, wykonaj najpierw dwa zadania dla Burza - Uciekinierzy oraz Córka szlachcica - a dopiero potem poproś Azzana o kolejne zlecenie)
    Z Wielkiej Kaplicy Talosa w Brumie skradziono niezwykle cenny artefakt. Kapłan Cirrok opowie, że relikwia padła łupem bandytów, których szukać należy przy drodze na wschód od miasta.
    Na miejscu znajdziesz jedynie K'Sharra. Khajit przyzna się do kradzieży, okaże się jednak, że nie posiada kamienia - on i jego grupa rzezimieszków napadnięta została przez ogry, które zabrały poszukiwany przez ciebie przedmiot do swojej kryjówki w Sedar. Idź więc dalej na wschód, aż natkniesz się na ayleidzkie ruiny. Z najdalszej komnaty zabierz Kamień św. Alessji, po czym odnieś go kapłanowi Cirrokowi, który wręczy ci silne mikstury leczenia. Azzan tradycyjnie wynagrodzi złotem twoje wysiłki.

    Ranga: Czempion Gildii Wojowników

    Ranga: Mistrz Gildii Wojowników



    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw