<< poprzednia | SPIS | następna >> |
Ranga: Zrzeszony
Porzucona kopalnia
Burz gro-Khash da ci pierwsze zlecenie - musisz dostarczyć broń do kopalni znajdującej się na północny zachód od miasta. Przed wejściem przywita cię para goblinów, a wewnątrz czekać będzie trójka członków Gildii. Wręcz im broń - Brag gro-Bharg preferuje walkę młotem, Elidor mieczem, a Rienna woli strzelać z łuku - i pomóż w pokonaniu pozostałych maszkar, które opanowały kopalnię. Uważaj na pułapki! Gdy padnie ostatni potwór, a kopalnia zostanie oswobodzona, wróć do gro-Khasha po nagrodę, której wysokość zależeć będzie od tego, ilu twoich towarzyszy przeżyło.
Ranga: Uczeń
Ranga: Czeladnik
Ranga: Szermierz
Dług Amelion
Zadanie zleci Burz gro-Khash. Biene Amelion mieszkająca w Wodoskraju, na północ od Leyawiin, ma kłopoty. Odwiedź kobietę, a zdradzi, że musi spłacić dług ojca-hazardzisty, który przepadł bez wieści. Poprosi cię, byś udał się do jej rodzinnego grobowca i przyniósł miecz wraz z pancerzem należące niegdyś do jej dziadka - dzięki sprzedaży przedmiotów będzie w stanie spłacić dług. Udaj się więc do Grobowca Amelionów, po drugiej stronie rzeki, nieopodal Leyawiin.
Wewnątrz zaatakują cię nieumarli. Tarasuj sobie drogę do Komnaty z sarkofagiem. Tam też spoczywają kirys i miecz Brusefa Ameliona strzeżone przez kolejnych ożywieńców. Zabierz przedmioty i wracaj do Biene. Możesz oddać zbroję i broń lub też zaproponować jej 1000 złotych monet i zachować przedmioty. Zamelduj się Burzowi w Cheydinhal - zarobisz kolejne 400 sztuk złota.
Ranga: Opiekun
Ranga: Obrońca
Ranga: Stróż Gildii
Uciekinierzy
Burz gro-Khash każe ci zająć się sprawą uciekinierów z więzienia w Bravil. Udaj się do miasta i wypytaj mieszkańców - szybko dowiesz się, że czterej zbiegowie ukrywają się w Jaskini Krwawej Grzywy, na zachód od miasta.
W pierwszej grocie znajdziesz dwóch więźniów, a w Labiryncie - kolejnych dwóch. Zabij wszystkich, po czym wróć do Burza po 500 sztuk złota.
Ranga: Strażnik
Córka szlachcica
Zostaniesz skierowany do Lorda Rugdumpha, orka, któremu zaginęła córka. Posiadłość magnata znajduje się na północ od Cheydinhal.
Porozmawiaj z Lordem Rugdumphem gro-Shurgakiem, a opowie, że jego latorośl porwały ogry. Trzy stwory i uprowadzoną dziewoję znajdziesz na wschód od rezydencji. Zabij potwory i odprowadź córkę, Lady Rogbut, do domu. Wdzięczny ojciec podaruje ci Miecz Rugdumpha, a Burz gro-Khash dołoży 500 sztuk złota.
Tajemnica Warowni Harluna
W wiosce zwanej Warownią Harluna zaczęli ginąć ludzie. Udaj się na miejsce, zbadaj przyczynę tajemniczych zniknięć i spróbuj pomóc zaniepokojonym mieszkańcom.
Osadę znajdziesz na południu od Cheydinhal. Porozmawiaj z Draraną Thelis. Kobieta zwróci twoją uwagę na Bagnistą Jaskinię, nieopodal której pojawiły się dziwne światła.
Przed wejściem do pieczary natkniesz się na trzy błędne ogniki - o ile nie masz dobrego oręża, będą dla ciebie trudnymi przeciwnikami, gdyż wysysają z bohatera energię magiczną. Wewnątrz groty czają się bagienne trolle. Musisz zabić je wszystkie, tym samym eliminując zagrożenie i przyczynę zniknięć mieszkańców.
Zamelduj Draranie wykonanie zadania, a wręczy ci Pierścień Ciała i Umysłu. Burz sprezentuje dodatkowe 500 złotych monet.
Ranga: Czempion Gildii Wojowników
Ranga: Mistrz Gildii Wojowników
<< poprzednia | SPIS | następna >> |