Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Gildia Wojowników - Zada... • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Solucja


    Gildia Wojowników - Zadania dla Modryna Oreyna

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 12.09.2008
    Aktualizacja: 12.09.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Ranga: Zrzeszony

    Ranga: Uczeń

    Ranga: Czeladnik

    Niedokończone sprawy

    Zgłoś się do Vileny Donton w Chorrol. Ona z kolei odeśle cię do Modryna Oreyna. Twoja najnowsza misja polega na skontaktowaniu się z Maglirem - członkiem Gildii, który nie wywiązał się ze swoich obowiązków. Na poszukiwania udaj się do Skingradu. Wypytaj mieszkańców, a dowiesz się, że Maglira spotkać można w Karczmie Zachodniej Kniei. Idź tam i porozmawiaj z wojownikiem. Okaże się, że wycofuje się on ze zleconego mu zadania - odnalezienia pamiętnika Brenusa Astisa, który rzekomo znajduje się w Jaskini Spadającej Skały, położonej na północny wschód od miasta. Zwiedź pieczarę - zalęgło się w niej kilku nieumarłych, ale nie są to wrogowie, z którymi byś sobie nie poradził. Obok skrzyni w najdalszym korytarzu spoczywa księga - weź ją i wynoś się z podziemi.
    Możesz teraz powrócić do Maglira, bądź od razu zgłosić się do swojego zwierzchnika w Chorrol. Niezależnie od tego, jak postąpisz, Oreyn zapłaci 200 sztuk złota i zleci kolejne zadanie.

    Pijaństwo, hulanki, swawole

    W Leyawiin dochodzi do zamieszek, co stawia Gildię Wojowników w złym świetle. Trzech jej członków - Rellian, Vantus Prelius i Dubok gro-Shagk - wszczyna burdy w karczmie. Jedź do miasta i zorientuj się w sytuacji. Dowiesz się, że hulaków możesz spotkać w Zajeździe Pięciu Szponów. Porozmawiaj z nimi, a okaże się, że przyczyną rozrób jest nuda i brak kontraktów dla najemników. Konkurencja - Kompania z Czarnego Lasu - przejęła bowiem wszystkie zlecenia.
    Vantus poprosi cię o znalezienie dla nich jakiejś pracy. Idź do Margarte - jej dom znajduje się na przeciwko Wielkiej Kaplicy. Jeśli przyniesiesz kobiecie pięć porcji ektoplazmy, obieca zatrudnić Relliana, Vantusa i Duboka. Ektoplazma to pozostałość po duchach i upiorach - musisz więc zapolować na ten rodzaj nieumarłych. Najczęściej znajdziesz je w ruinach i niektórych jaskiniach. Możesz też zakupić ektoplazmę, np. w Mistycznych Składzie w Dzielnicy Handlowej Cesarskiego Miasta. Gdy zdobędziesz potrzebne składniki, wracaj do Margarte. Zgodnie z obietnicą, zgodzi się wówczas zatrudnić członków Gildii. Idź do zajazdu i poinformuj o tym Relliana. Następnie zamelduj się u Oreyna. 400 sztuk złota trafi do twojej kieszeni.
    Po wykonaniu tego zadania, Margarte może skupować od ciebie rogi minotaurów (5 za 50 sztuk złota) oraz zęby ogrów (5 za 100 sztuk złota).

    Ranga: Szermierz

    Ranga: Opiekun

    Syn Mistrza

    Oreyn ma dla ciebie specjalne zadanie - musisz zabrać ze sobą na misję syna Mistrzyni Gildii, Viranusa Dontona. Chłopaka znajdziesz w domu Vileny Donton. Udajcie się razem do Pieczary Nonwyll - jaskinia mieści się na północ od Chorrol. Wewnątrz odszukajcie Galtusa Previa.
    Grota okaże się być pełna trolli i ogrów. Pokonajcie bestie i idźcie do Sali Tytanów, gdzie znajdziecie zwłoki Galtusa. Nie zapomnij podnieść z ziemi jego Połamanej Tarczy. Wynoście się z pieczary i wracajcie do Modryna. W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz broń, której statystyki zależne będą od twojego aktualnego poziomu.

    Kolejne niedokończone sprawy

    Po raz kolejny musisz odszukać Maglira. Tym razem dostał do wykonania zadanie w Bravil, jednak nie zameldował się u swojego pracodawcy. Jedź do miasta i wypytaj przechodniów o wojownika. Skierują cię do Samotnego Zalotnika. Faktycznie, Maglir jest w środku. Wasza rozmowa nie będzie jednak przyjemna. Mężczyzna zdezerterował z Gildii i przyłączył się do Kompanii z Czarnego Lasu. Wracaj do Chorrol, powiedzieć o tym Oreynowi. Tym samym kontrakt, którego nie dopełnił Maglir, przejdzie na ciebie. Masz zgłosić się do członkini Gildii Magów w Bravil, Aryaii. Potrzebuje ona dziesięciu porcji żółci impa, a na twojej mapie zaznaczy położenie pieczary zamieszkałej przez te stworzenia. Ruszaj do położonej na północ od miasta Jaskini Rozbójników. Zabij impy i wracaj do pracodawczyni. Obdaruje cię Pierścieniem Egidy. Oreyn dołoży 400 sztuk złota.

    Ranga: Obrońca

    Azani Czarne Serce

    Kompania z Czarnego Lasu mocno dała się we znaki Gildii i Oreynowi. Modryn powie ci, byś po zmierzchu przyszedł do jego domu (zachodnia część Chorrol), a tam omówicie sprawę dokładnie.
    Gdy się zjawisz, opowie o prawdziwej naturze Kompanii i poprosi o pomoc w wyciągnięciu tych informacji na światło dzienne. Kluczem ma być pochwycenie bandyty Azaniego Czarne Serce, który rzekomo ukrywa się w ayleidzkich ruinach.
    Spotkaj się z Oreynem w siedzibie Gildii Wojowników w Leyawiin, a stamtąd wyruszcie do Arpenii. Obejdźcie podziemia, po czym wracajcie na powierzchnię. Azaniego wewnątrz nie było - musiał dowiedzieć się, że wpadliście na jego trop, zmienił więc lokalizację swojej kryjówki.
    Modryn zaprowadzi cię do kolejnych ruin - położonego nieopodal Atataru. Tym razem dobrze trafiliście, wewnątrz czyhają bandyci. W Atatar Loria czeka Azani Czarne Serce. Pokonaj herszta, a z jego ciała weź pierścień. Porozmawiaj z Oreynem i opuść podziemia.

    Ranga: Stróż Gildii

    Ranga: Strażnik

    Trolle z Zapomnianej Kopalni

    Zadanie ponownie ma związek z Viranusem Dontonem. Tym razem syn Mistrzyni Gildii został wysłana na misję oczyszczenia kopalni z trolli. Niestety, od dłuższego czasu nie ma od niego żadnych wieści, a Oreyn zaczyna się niepokoić.
    Zbadaj położoną na południe od Leyawiin kopalnię. Na pierwszym poziomie znajdziesz tylko szczury i szczątki poległych. Na kolejnej kondygnacji - w Zaginionych Sztolniach - trolle oraz ciało Dontona. Zabierz i przeczytaj Okrwawiony Dziennik. Wynika z niego, że pogromu nie spowodowały potwory, tylko Kompania z Czarnego Lasu, która zaatakowała członków Gildii Wojowników.
    Zamelduj się Oreynowi, który odeśle cię po kolejne zadania do Burza i Azzana.

    Ranga: Czempion Gildii Wojowników

    Zbieranie informacji

    Jak się okazuje, za działalność na własną rękę oraz przyczynienie się do śmierci Viranusa Dontona, Oreyn został wyrzucony z Gildii Wojowników. Mimo to, postanawia dalej rozpracowywać Kompanię z Czarnego Lasu i prosi cię o pomoc. Gdy się zgodzisz, wyśle cię do Jaskini Mglistej Polany leżącej na północny wschód od Chorrol. Musisz tam znaleźć i pojmać Ajuma-Kajina, a następnie przyprowadzić argoniańskiego maga do domu Modryna i przesłuchać go.
    W jaskini czeka cię walka z członkami Kompanii. Gdy ich pokonasz, Ajum bez stawiania oporu zgodzi się pójść z tobą do Chorrol. Musisz nakłonić go do mówienia, nie zabijając go jednak. Każ mu usiąść, po czym podnieś nastawienie zakładnika, a wyjawi, jak duża jest kompania. Gdy zapłacisz łapówkę, doda, że dowódcą jest niejaki Ri'Zikar. Jeśli spytasz o ostatnią kwestię, tajemnicę siły Kompanii, Ajum popełni samobójstwo.
    Jeśli nie posiadasz zdolności retorycznych, możesz próbować wydusić z niego informacje siłą. Odłóż broń i uderz kilkakrotnie Ajuma-Kajina. Podobnie jak w poprzednim przypadku, wyjawi dwa sekrety Kompanii, po czym odbierze sobie życie.
    Opowiedz Oreynowi o tym, czego udało się dowiedzieć. Wyśle cię wówczas do Kompanii w charakterze szpiega, byś dowiedział się, co sprawia, że organizacja osiągnęła tak wysoką pozycję. Otrzymasz też Amulet Przesłuchań podnoszący walkę wręcz i retorykę o 6 punktów.

    Przeniknięcie

    Udaj się do Leyawiin i wkrocz do siedziby Kompanii z Czarnego Lasu. Wewnątrz porozmawiaj z Jeetum-Ze i spytaj o możliwość przyłączenia się. Idź za Argonianinem do znajdującej się w piwnicy sali treningowej. Wręczy tobie i pozostałym najemnikom Żywicę Hista. Wypij swoją porcję, a zostaniesz automatycznie teleportowany do osady Wodoskraj, gdzie musisz poradzić sobie z inwazją goblinów. Zabij potwory krążące po wiosce i ukrywające się w chatach. Gdy padnie ostatni ze stworów, stracisz przytomność i ockniesz się w chacie Oreyna.
    Po przebudzeniu Modryn każe ci wrócić do Wodoskraju i zorientować się, czy mieszkańcy są bezpieczni. Gdy dotrzesz na miejsce, porozmawiaj z Marcelem Amelionem - jedynym żyjącym mieszkańcem. Pozostałych, jak się okazuje, wybiłeś sam, biorąc ich za gobliny po wypiciu Żywicy Hista.
    Zdaj relację Oreynowi. Dunmer stwierdzi, że jedynym wyjściem z sytuacji będzie zniszczenia drzewa Hista, co uniemożliwi Kompanii dalszą produkcję narkotyku.

    Żywica

    Musisz wrócić do siedziby organizacji w Leyawiin i odnaleźć klucz do pomieszczenia, w którym zamknięty jest Hist. Po wejściu do budynku zostaniesz zaatakowany. Pokonaj wszystkich, a z ciała Ja'Fazira zabierz klucz do pokoju Jeetum-Ze. Pokonaj Argonianina i weź kolejny klucz, tym razem wiodący do komnat Ri'Zakara. Wejdź do znajdującego się na drugim piętrze pomieszczenia i tam rozpraw się z przywódcą Kompanii posiadającym klucz do piwnicy. W podziemiach czeka cię ostatnia walka z dwoma Argonianinami.
    Gdy pokonasz wszystkich członków Kompanii, weź ze stołu dwie poluzowane rury, a następnie zablokuj nimi pracujące pompy. Maszyna przestanie działać, a zadanie będzie wykonane.
    W podzięce za twoje zasługi, Modryn wręczy ci rodową pamiątkę - Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy. Po rozmowie z nim, idź do siedziby gildii pomówić z Vileną Donton. Zrezygnuje ona ze stanowiska i mianuje cię swoim następcą.

    Ranga: Mistrz Gildii Wojowników

    Wracaj do Modryna i poproś, by został twoim zastępcą. Opowie ci o nowych obowiązkach - raz w miesiącu będziesz decydować, na czym gildia ma koncentrować swoją działalność. Po upływie 30 dni, znajdziesz w skrzyni Mistrza Gildii swoją część dochodu:
    - skoncentruj się na rekrutacji najemników - połowa zarobków pieniężnych + duża szansa na otrzymanie losowych łupów (10% szans na 3 przedmioty, 10% na 2, 11% na 1, 69% na ich brak)
    - skoncentruj się na pozyskiwaniu kontraktów - podwójna ilość złota + niewielka szansa na otrzymanie losowych łupów (11% szans na 1 przedmiot, 89% na ich brak)
    - skoncentruj się na obu zadaniach w tym samym stopniu - normalna ilość złota + przeciętna szansa na otrzymanie losowych łupów (21% szans na 1 przedmiot, 79% na ich brak)



    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    EdShot
     

    Wędrowiec
    Temat: b
    Dodany: 06.06.2009 o 20:44  

    wchodze do sklepu Mystic Emporium i wchodze w sprzedarz bi nie bylo tam EctoPlazmy :( nie wiem co mam zrobic

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: zabijaj duchy
    Dodany: 06.06.2009 o 23:37  

    zabijaj duchy

    Maximus89
     

    Wędrowiec
    Temat: 2 - ektoplazma
    Dodany: 16.06.2009 o 14:18  

    A gdzie mozna znalezc cmentarz lub miejsce gdzie są te duchy ? ?

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: Przebiegnij się po zniszczo...
    Dodany: 16.06.2009 o 14:50  

    Przebiegnij się po zniszczonych fortach, tam jest mnóstwo takich... stworzeń?

    imblad
     

    Wędrowiec
    Temat: Problem
    Dodany: 13.10.2009 o 12:03  

    Mój problem wygląda w ten sposób, zrobilem ostatnie zadanie dla Burz'a ale nie dostalem awansu na championa, gadalem z Azzan'em i Orenem ale nic sie dalej nie dzieje. Nie dostaje awansu ani kontraktów, POMOCY! :/

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 22
    Temat: nie mogę wyciągnąc informac...
    Dodany: 11.11.2009 o 16:21  

    nie mogę wyciągnąc informacji od Ajuma Kajina, każę mu siadac, a on se idzie, podniosłem na 100 nastawienie i nic, biłem go do skraju śmierci i nic, co mam robic?

    Devir555
     

    Wędrowiec
    Temat: ja przeszedłem całe podziem...
    Dodany: 09.07.2011 o 13:34  

    ja przeszedłem całe podziemia i jak wychodzę na powieszchnię on muwi żebyśmy się rozejrzeli WTF?!

    Nerrevar102
     

    Wędrowiec
    Temat: Gdzie jest ten cały azzan n...
    Dodany: 24.04.2012 o 17:28  

    Gdzie jest ten cały azzan nie moge go znaleźć



    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw