Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Mistycyzm • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Magia w świecie Tamriel


    Mistycyzm

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Opisy » Magia w świecie Tamriel
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 24.12.2008
    Aktualizacja: 20.02.2009

    Zaklęcia nowicjusza

    Mniejsze rozproszenie

    [ID: 0008D1E9]

    • Koszt Many: 22
    • Efekty:
      - Rozproszenie 25 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - czar, z którym zaczynasz grę, jeśli mistycyzm jest jedną z twoich głównych umiejętności
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
    • Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.Mniejsze rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi dwadzieścia pięć punktów.

    Pomniejsze wykrycie życia

    [ID: 000A97DC]

    • Koszt Many: 15
    • Efekty:
      - Wykrywanie życia 60 st. przez 10 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - czar, z którym zaczynasz grę, jeśli mistycyzm jest jedną z twoich głównych umiejętności
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Ity Rienus, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.Pomniejsze wykrycie życia trwa dziesięć sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu dziesięciu stóp od bohatera.

      Zaklęcia ucznia

    Chwytanie dusz

    [ID: 000AA04F]

    • Koszt Many: 60
    • Efekty:
      - Chwytanie dusz przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
      - zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
      - zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Chwytanie dusz pozwalają na więzienie życiowej esencji pokonanych wrogów w przystosowanych do tego klejnotach dusz. Czas działania zaklęcia oznacza w tym wypadku limit sekund, w trakcie których należy uśmiercić wroga. Jeśli w twoim ekwipunku znajduje się pusty kamień o odpowiednim rozmiarze, dusza potwora zostanie zamknięta wewnątrz niego. Możesz jej użyć do odnowienia ładunków broni.Chwytanie dusz działa przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. Rzucając je, musisz stać tuż obok celu.

    Duże rozproszenie

    [ID: 000A9831]

    • Koszt Many: 47
    • Efekty:
      - Rozproszenie 45 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.Duże rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi czterdzieści pięć punktów.

    Mocne wykrycie życia

    [ID: 000A97DB]

    • Koszt Many: 30
    • Efekty:
      - Wykrywanie życia 60 st. przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
      - zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
      - zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.Mocne wykrycie życia trwa dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu sześćdziesięciu stóp od bohatera.

    Rozproszenie innego

    [ID: 0003C3F5]

    • Koszt Many: 41
    • Efekty:
      - Rozproszenie 30 pkt. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
    • Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.Rozproszenie innego oddziałuje na wybrany cel, a jego moc wynosi trzydzieści punktów.

    Wykrycie pulsu

    [ID: 0006D67F]

    • Koszt Many: 38
    • Efekty:
      - Wykrywanie życia 30 st. przez 65 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u M’raaj-Dara, Sanktuarium Mrocznego Bractwa
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.Wykrycie pulsu trwa sześćdziesiąt pięć sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu trzydziestu stóp od bohatera.

    Zdalna manipulacja

    [ID: 000AA064]

    • Koszt Many: 28
    • Efekty:
      - Telekineza 10 st. przez 20 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
      - zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
      - zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia Telekinezy pozwalają na zdalną manipulację przedmiotami oddalonymi o określoną odległość od bohatera. Używanie ich może być nieco problematyczne dla początkujących – po wybraniu czaru, ale przed rzuceniem go, należy zlokalizować cel i skierować na niego kursor. Jeśli trafisz, w rogu ekranu pojawi się ikona działania czaru odmierzająca czas do jego zakończenia. Możesz teraz poruszać zaczarowanym obiektem: klawiszem ataku oddalasz go od siebie, przyciskiem odpowiedzialnym za blok – przybliżasz, a ruchami myszy zmieniasz położenie przedmiotu w płaszczyźnie poziomej i pionowej.Zaklęcie Zdalna manipulacja trwa przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego i posiada zasięg dziesięciu stóp.

      Zaklęcia czeladnika

    Ruch psychiczny

    [ID: 000AA065]

    • Koszt Many: 102
    • Efekty:
      - Telekineza 20 st. przez 30 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
    • Komentarz: Zaklęcia Telekinezy pozwalają na zdalną manipulację przedmiotami oddalonymi o określoną odległość od bohatera. Używanie ich może być nieco problematyczne dla początkujących – po wybraniu czaru, ale przed rzuceniem go, należy zlokalizować cel i skierować na niego kursor. Jeśli trafisz, w rogu ekranu pojawi się ikona działania czaru odmierzająca czas do jego zakończenia. Możesz teraz poruszać zaczarowanym obiektem: klawiszem ataku oddalasz go od siebie, przyciskiem odpowiedzialnym za blok – przybliżasz, a ruchami myszy zmieniasz położenie przedmiotu w płaszczyźnie poziomej i pionowej.Zaklęcie Ruch psychiczny trwa przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego i posiada zasięg dwudziestu stóp.

    Większe chwytanie dusz

    [ID: 000AA050]

    • Koszt Many: 135
    • Efekty:
      - Chwytanie dusz przez 30 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Chwytanie dusz pozwalają na więzienie życiowej esencji pokonanych wrogów w przystosowanych do tego klejnotach dusz. Czas działania zaklęcia oznacza w tym wypadku limit sekund, w trakcie których należy uśmiercić wroga. Jeśli w twoim ekwipunku znajduje się pusty kamień o odpowiednim rozmiarze, dusza potwora zostanie zamknięta wewnątrz niego. Możesz jej użyć do odnowienia ładunków broni.Większe chwytanie dusz działa przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

    Większe rozproszenie

    [ID: 000A9832]

    • Koszt Many: 90
    • Efekty:
      - Rozproszenie 75 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
    • Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.Większe rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi siedemdziesiąt pięć punktów.

    Większe rozproszenie innego

    [ID: 000A9835]

    • Koszt Many: 101
    • Efekty:
      - Rozproszenie 60 pkt. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.Większe rozproszenie innego oddziałuje na wybrany cel, a jego moc wynosi sześćdziesiąt punktów.

    Większe wykrycie życia

    [ID: 000A97DA]

    • Koszt Many: 90
    • Efekty:
      - Wykrywanie życia 60 st. przez 60 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.Większe wykrycie życia trwa sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu sześćdziesięciu stóp od bohatera.

      Zaklęcia eksperta

    Krwawe łowy

    [ID: 0006D680]

    • Koszt Many: 191
    • Efekty:
      - Wykrywanie życia 50 st. przez 150 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u M’raaj-Dara, Sanktuarium Mrocznego Bractwa
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.Krwawe łowy trwają sto pięćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmują obszar w promieniu pięćdziesięciu stóp od bohatera.

    Potężna absorpcja magii

    [ID: 000AA055]

    • Koszt Many: 347
    • Efekty:
      - Absorpcja zaklęć 20 pkt. przez 25 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Punkty Absorpcji zaklęć oznaczają procentową szansę wchłonięcia wrogiego czaru, zwiększenia swojego zapasu many oraz uniknięcia wszelkich obrażeń, zadawanych przez przeciwnika.Potężna absorpcja magii posiada dwadzieścia procent skuteczności, a efekty utrzymują się przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Potężne chwytanie dusz

    [ID: 000AA051]

    • Koszt Many: 270
    • Efekty:
      - Chwytanie dusz w odl. 10 st. przez 40 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Chwytanie dusz pozwalają na więzienie życiowej esencji pokonanych wrogów w przystosowanych do tego klejnotach dusz. Czas działania zaklęcia oznacza w tym wypadku limit sekund, w trakcie których należy uśmiercić wroga. Jeśli w twoim ekwipunku znajduje się pusty kamień o odpowiednim rozmiarze, dusza potwora zostanie zamknięta wewnątrz niego. Możesz jej użyć do odnowienia ładunków broni.Potężne chwytanie dusz działa przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego w promieniu czterdziestu stóp. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

    Potężne odbijanie zaklęć

    [ID: 000AA039]

    • Koszt Many: 323
    • Efekty:
      - Odbicie zaklęcia 20% przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Odbicia zaklęcia są czarami obronnymi, niezwykle skutecznymi przeciwko wrogim magom.Potężne odbijanie zaklęć posiada dwudziestoprocentową szansę uchronienia bohatera przed skutkami kolejnych magicznych ataków. Efekty utrzymują się przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

    Potężne rozproszenie

    [ID: 000A9833]

    • Koszt Many: 219
    • Efekty:
      - Rozproszenie 150 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.Potężne rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi sto pięćdziesiąt punktów.

    Potężne wykrycie życia

    [ID: 000A97DD]

    • Koszt Many: 220
    • Efekty:
      - Wykrywanie życia 120 st. przez 60 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.Potężne wykrycie życia trwa sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu stu dwudziestu stóp od bohatera.

    Telekineza

    [ID: 000AA066]

    • Koszt Many: 257
    • Efekty:
      - Telekineza 30 st. przez 45 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
    • Komentarz: Zaklęcia Telekinezy pozwalają na zdalną manipulację przedmiotami oddalonymi o określoną odległość od bohatera. Używanie ich może być nieco problematyczne dla początkujących – po wybraniu czaru, ale przed rzuceniem go, należy zlokalizować cel i skierować na niego kursor. Jeśli trafisz, w rogu ekranu pojawi się ikona działania czaru odmierzająca czas do jego zakończenia. Możesz teraz poruszać zaczarowanym obiektem: klawiszem ataku oddalasz go od siebie, przyciskiem odpowiedzialnym za blok – przybliżasz, a ruchami myszy zmieniasz położenie przedmiotu w płaszczyźnie poziomej i pionowej.Zaklęcie Telekineza trwa przez czterdzieści pięć sekund czasu rzeczywistego i posiada zasięg trzydziestu stóp.

      Zaklęcia mistrza

    Legendarna absorpcja magii

    [ID: 000AA056]

    • Koszt Many: 461
    • Efekty:
      - Absorpcja zaklęć 25 pkt. przez 25 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Punkty Absorpcji zaklęć oznaczają procentową szansę wchłonięcia wrogiego czaru, zwiększenia swojego zapasu many oraz uniknięcia wszelkich obrażeń, zadawanych przez przeciwnika.Legendarna absorpcja magii posiada dwadzieścia pięć procent skuteczności, a efekty utrzymują się przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Legendarne chwytanie dusz

    [ID: 000AA052]

    • Koszt Many: 310
    • Efekty:
      - Chwytanie dusz w odl. 20 st. przez 60 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Chwytanie dusz pozwalają na więzienie życiowej esencji pokonanych wrogów w przystosowanych do tego klejnotach dusz. Czas działania zaklęcia oznacza w tym wypadku limit sekund, w trakcie których należy uśmiercić wroga. Jeśli w twoim ekwipunku znajduje się pusty kamień o odpowiednim rozmiarze, dusza potwora zostanie zamknięta wewnątrz niego. Możesz jej użyć do odnowienia ładunków broni.Legendarne chwytanie dusz działa przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego w promieniu dwudziestu stóp. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

    Legendarne odbijanie zaklęć

    [ID: 000AA053]

    • Koszt Many: 538
    • Efekty:
      - Odbicie zaklęcia 25% przez 25 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Agaty, Gildia Magów w Leyawiin
    • Komentarz: Odbicia zaklęcia są czarami obronnymi, niezwykle skutecznymi przeciwko wrogim magom.Legendarne odbijanie zaklęć posiada dwudziestopięcioprocentową szansę uchronienia bohatera przed skutkami kolejnych magicznych ataków. Efekty utrzymują się przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Legendarne rozproszenie

    [ID: 000A9834]

    • Koszt Many: 422
    • Efekty:
      - Rozproszenie 250 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia Rozproszenia niwelują wszelkie magiczne efekty, o ile zostały one spowodowane przez inny czar – nie leczą więc chorób, nie zdejmują klątw ani błogosławieństw, efektów Większych czy Pomniejszych mocy. Podana liczba punktów określa w tym wypadku moc zaklęcia – im jest wyższa, tym silniejsze czary można rozproszyć.Legendarne rozproszenie oddziałuje na postać bohatera, a jego moc wynosi dwieście pięćdziesiąt punktów.

    Legendarne wykrycie życia

    [ID:000A97DE]

    • Koszt Many: 440
    • Efekty:
      - Wykrywanie życia 120 st. przez 120 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
      - zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.Legendarne wykrycie życia trwa sto dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu stu dwudziestu stóp od bohatera.

    Mistrzostwo ruchu

    [ID: 000AA067]

    • Koszt Many: 495
    • Efekty:
      - Telekineza 40 st. przez 60 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia Telekinezy pozwalają na zdalną manipulację przedmiotami oddalonymi o określoną odległość od bohatera. Używanie ich może być nieco problematyczne dla początkujących – po wybraniu czaru, ale przed rzuceniem go, należy zlokalizować cel i skierować na niego kursor. Jeśli trafisz, w rogu ekranu pojawi się ikona działania czaru odmierzająca czas do jego zakończenia. Możesz teraz poruszać zaczarowanym obiektem: klawiszem ataku oddalasz go od siebie, przyciskiem odpowiedzialnym za blok – przybliżasz, a ruchami myszy zmieniasz położenie przedmiotu w płaszczyźnie poziomej i pionowej.Zaklęcie Mistrzostwo ruchu trwa przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego i posiada zasięg czterdziestu stóp.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw